fbpx
Παρασκευή , Αύγουστος 23 2019
Home / Υγεία / Διατροφή / Δίαιτα των βραστών αβγών: Πως θα χάσετε 10 κιλά στο πι και φι!
Δίαιτα των βραστών αβγών
Αυγά

Δίαιτα των βραστών αβγών: Πως θα χάσετε 10 κιλά στο πι και φι!

Sharing is caring!

Δίαιτα των βραστών αβγών

Όπως όλοι γνωρίζουν, τα αβγά είναι μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης και πολύ συχνά στις δίαιτες περιλαμβάνονται σαν κύριο γεύμα σε συνδυασμό με λαχανικά.

Το τελευταίο διάστημα όμως, υπάρχει μια δίαιτα που βασισμένη αποκλειστικά στα αβγά, η οποία υπόσχεται την άμεση καύση λίπους και πιο συγκεκριμένα, την απώλεια 10 κιλών μέσα σε δυο εβδομάδες.

Όπως σε κάθε δίαιτα, έτσι και σε αυτήν απαγορεύεται το fast food, ενώ προτείνεται η κατανάλωση συγκεκριμένων φρούτων και λαχανικών, όπως είναι το γκρέιπφρουτ, το πορτοκάλι, το καρότο, τα σπαράγγια, τα μανιτάρια και τα κολοκυθάκια. Επιπλέον, θα πρέπει να πίνετε ημερησίως 6-8 ποτήρια νερού.

Σε περίπτωση που θέλετε να την ακολουθήσετε, θα πρέπει να τρώτε κάθε μέρα για πρωινό 2 βραστά αβγά και ένα φρούτο, για μεσημεριανό 2 βραστά αβγά με λαχανικά στον ατμό ή φρούτα ή κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα και για βραδινό 2 ακόμα βραστά αβγά ή κάποια άλλη πρωτεϊνούχα τροφή, όπως το κοτόπουλο ή το ψάρι.

Όσον αφορά το πρόγραμμα αυτής της δίαιτας οι διαιτολόγοι έχουν τις ενστάσεις τους, μιας και θεωρούν ότι το τόσο πολύ αβγό μπορεί να έχει κακές επιπτώσεις για τα επίπεδα της χοληστερίνης του οργανισμού. Ακόμα, ορισμένα άτομα που την δοκίμασαν δήλωσαν ότι ένιωθαν κουρασμένοι και κακόκεφοι, κάτι που πιθανότατα οφείλεται στην απώλεια κατανάλωσης υδατανθράκων.

Πάντως το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε περίπτωση που θέλετε να ακολουθήσετε κάποιο διατροφικό πρόγραμμα, θα είναι να συμβουλευτείτε έναν ειδικό επί του θέματος, μιας και ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός.

Δίαιτα των βραστών αβγών
Αυγά
Δίαιτα των βραστών αβγών

Δες και αυτό

satiating diet

Satiating Diet: Η δίαιτα που τρως τα πάντα και χάνεις λίπος

Sharing is caring! Κοινοποίησέ το0 Tweet 0shares «Satiating Diet» Το καλοκαίρι είναι και επισήμως εδώ. …

shares