Connect with us

Gadgets

Πως να κάνετε την προπόνηση σας στο διάδρομο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική

Ανέβηκε

στις

πως να κάνετε την προπόνηση σας στο διάδρομο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική 1
Κοινοποιησέ το

kafemauroeidis

Προπόνηση στο διάδρομο

Η τακτική άσκηση σε έναν ηλεκτρικό διάδρομο γυμναστικής θα σας βοηθήσει να κάψετε τις θερμίδες και το λίπος, ενώ σίγουρα θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι προτιμούν να αγοράζουν έναν διάδρομο γυμναστικής για προσωπική τους χρήση. Κατά τη διάρκεια των πρώτων μηνών, θα δείτε σίγουρα τα πρώτα αποτελέσματα  χρησιμοποιώντας τον διάδρομο από την άνεση του σπιτιού σας, οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι τείνουν να βαριούνται τις  προπονήσεις τους, ειδικά αφού ακολουθούν την ίδια ρουτίνα ξανά και ξανά. Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να παραιτούνται από τις καθημερινές τους προπονήσεις λόγω της πλήξης, γεγονός που προκαλεί καταστροφικά αποτελέσματα στο βάρος και κατ’ επέκταση στην φυσική τους κατάσταση. Αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε διασκεδαστική την άσκηση σε έναν διάδρομο γυμναστικής. Αυτοί οι τρόποι σίγουρα θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε την πλήξη, και θα ενισχύσουν την προπόνησή σας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να κάνετε μια διασκεδαστική προπόνηση, διαβάστε παρακάτω.

Ένας από τους κυριότερους τρόπους για να ενισχύσετε τις προπονήσεις σας είναι να προσομοιώσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα άσκησης. Ορισμένα μοντέλα προηγμένων διαδρόμων γυμναστικής έχουν ενσωματωμένα προγράμματα που προσομοιώνουν μια διαδρομή για την ενίσχυση του καρδιοαναπνευστικού ή διαδρομή που ενισχύει την απώλεια θερμίδων και με αυτό τον τρόπο σας επιτρέπει να εναλλάσσετε την προπόνησή σας. Ορισμένοι διάδρομοι έχουν ακόμη και επιλογή για να αυξήσετε την κλίση του διαδρόμου σε ανηφορικό επίπεδο που σας επιτρέπουν να περπατήσετε ή να τρέξετε. Ξεκινήστε την προπόνησή σας με αργό ρυθμό σε μια επίπεδη ζώνη. Στη συνέχεια, αυξήστε αργά το επίπεδο κλίσης κάθε λεπτό, μέχρι να φτάσει το 5 ή 6 τοις εκατό και να μείνετε σε αυτό το επίπεδο για 3 έως 5 λεπτά. Στη συνέχεια χαμηλώστε βαθμιαία την κλίση σας πάλι στο επίπεδο μηδέν.
Ένας άλλος τρόπος για να κάνετε ενδιαφέρουσα την προπόνησης σε ένα διάδρομο γυμναστικής είναι να ενισχύσετε την προπόνηση σας με τη μουσική. Απαλλαγείτε από τα ωραία και αγαπημένα τραγούδια του  iPod σας και αλλάξτε τα με γρήγορα τραγούδια που μπορούν να ενισχύσουν το επίπεδο ενέργειας σας. Μερικοί δρομείς ακούνε ακόμη και ροκ μουσική κατά τη διάρκεια των μαραθώνιων, επειδή αντλούν το ρυθμό και αυξάνουν το ρυθμό τους. Μπορείτε ακόμη να διαφοροποιήσετε το ρυθμό σας στο περπάτημα ή το τρέξιμο σύμφωνα με το ρυθμό της μουσικής.

Η παρακολούθηση της τηλεόρασης ή των ταινιών βοηθά επίσης στην ενίσχυση της προπόνησής σας σε έναν διάδρομο γυμναστικής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας τηλεοπτικές εκπομπές ενώ ασκείστε στο διάδρομο. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια και ασκείστε και  παρακολουθείτε τηλεόραση.

kafemauroeidis
Κοινοποιησέ το
Advertisement

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ