Connect with us

Επιχειρήσεις

Επιλέξτε τα σωστά ψάρια πλούσια σε βιταμίνες σε προσφορά

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Επιλέξτε τα σωστά ψάρια πλούσια σε βιταμίνες σε προσφορά 1
Κοινοποιησέ το

Οι ειδικοί λένε ότι το ψάρι είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, D, B3 και μέταλλα νάτριο, ασβέστιο, φώσφορο. Ανάλογα με την ποιότητα τους χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:

  • Στην 1η κατηγορία ανήκουν τα ψάρια τα οποία είναι 1ης ποιότητας και πωλούνται πιο ακριβά.  Τέτοια ψάρια είναι τα λυθρίνια, οι συναγρίδες, το φαγκρί, οι τσιπούρες, οι μουρμούρες, οι γλώσσες, οι σφυρίδες, ο ξιφίας κ.α.
  • Στην 2η κατηγορία ανήκουν τα ψάρια όπως ο κέφαλος, το λαβράκι, ο ροφός, ο μπακαλιάρος, το μυλοκόπι κ.α
  • Τέλος, στην 3η κατηγορία ανήκουν ψάρια όπως τα μπαρμπούνια, μαρίδα, αθερίνα, σαρδέλα, γόπα, χέλι, πέρκα και πολλά άλλα.

Στο κατάστημα με κατεψυγμένα προϊόντα «Frost foods» Ψαρών 42 στην Καλαμάτα, μπορείτε να βρείτε, κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα, πουλερικά, λαχανικά, πίτσες σε πολύ καλές τιμές.

Αυτή την εβδομάδα στο κατάστημα «Frost foods» προσφορά Λυθρίνια 4.60€ το κιλό

Επιλέξτε τα σωστά ψάρια πλούσια σε βιταμίνες σε προσφορά 2


Κοινοποιησέ το

Επιχειρήσεις

Mermaids Beach Party στις Ammothines την Τρίτη 4 Αυγούστου το μεσημέρι

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

γοργόρνες
Κοινοποιησέ το

Mermaids Beach Party στις Ammothines

Οι εντυπωσιακές γοργόνες του VProject σε ένα μοναδικό show!

Από τα βάθη των αιώνων, η ελληνική μυθολογία μας ξεναγεί σε άγνωστους κόσμους, σε θεΐκές οντότητες. Αλλά και σε παράξενες φανταστικές μορφές που κοσμούν το βασίλειο του θρύλου και της λαϊκής παράδοσης.

Οι γοργόρνες, από τα πιο δημοφιλή υδρόβια πλάσματα, ζωντανεύουν σε πανάρχαιες αναφορές, αλλά και σε δραματικές περιπέτειες.

Organised by Nina Drakou – PolisArt Events

Κρατήσεις:

698 216 0124 – 27230 41798

Στις Αμμοθίνες – 4 Thalasses Beach Bar στο Πετροχώρι Μεσσηνίας

Mermaids Beach Party στις Ammothines


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Επιχειρήσεις

Levi’s: Το άδοξο τέλος της ελληνικής εταιρίας που που είχε τα κεντρικά της στην Καλαμάτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Levi’s:  Το άδοξο τέλος της ελληνικής εταιρίας που που είχε τα κεντρικά της στην Καλαμάτα 15
Κοινοποιησέ το

Levi’s

Αν γυρνούσε κάποιος το χρόνο πίσω και μπορούσε με ένα μαγικό τρόπο να αποτρέψει τα λουκέτα των πιο σημαντικών ελληνικών εταιριών, η Ελλάδα θα διέθετε σήμερα μια πολυσύνθετη βιομηχανική παραγωγή, κατασκευάζοντας με υψηλότατα στάνταρ ποιότητας από αυτοκίνητα και λευκές συσκευές έως… καρφίτσες.

Κάπου εκεί, στη μέση, θα βρίσκαμε και μία εταιρεία ένδυσης, που μεταξύ άλλων έκανε το μεγάλο βήμα να παράγει το διασημότερο παντελόνι στον κόσμο. Οι παλαιότεροι ίσως να θυμούνται ότι εκτός από τα αυθεντικά Levi’s, που ήταν εισαγωγής, υπήρχε τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 και η επιλογή αγοράς των «ελληνικών» Levi’s.

Το προϊόν κατασκευαζόταν από την πάλαι ποτέ μεγαλύτερη βιομηχανία ενδυμάτων της χώρας, τη Διεθνή Βιομηχανία Ενδυμάτων ΑΕ, που είχε τα κεντρικά της στην Καλαμάτα. Συγκεκριμένα στην οδό Τσαμαδού στο λιμάνι της πόλης, εκεί όπου από το 1970 έως το 1997 ράφτηκαν εκατομμύρια ελληνικά ρούχα. Στην περίοδο ακμής της η βιομηχανία έφτασε να απασχολεί 480 εργαζόμενους σε Καλαμάτα και Αθήνα, ενώ η δυνατότητα παραγωγής της ξεπερνούσε τα 1,5 εκατ. παντελόνια τζιν ετησίως.

Τα ελληνικά Levi’s: Το άδοξο τέλος της εταιρίας που έφτιαχνε το διασημότερο παντελόνι στον κόσμο

Η εταιρία είχε ιδρυθεί από τον Μεσσήνιο οικονομολόγο και επιχειρηματία Χρήστο Μανιατάκη. Έχοντας πάρει ουσιαστικά το franchise της Levi’s στην Ελλάδα παρήγαγε ­ φασόν ­ τα ομώνυμα τζιν και για την ελληνική αγορά και για αγορές του εξωτερικού, στις οποίες εξήγαγε μεγάλες ποσότητες κάθε λογής ενδυμάτων.

Η βιομηχανία ενδύματος στην Ελλάδα ήταν ένας κλάδος που άνθισε εντυπωσιακά από το 1960 έως το 1975, έκτοτε όμως παρέμεινε στάσιμος και μετά το 1985 ξεκίνησε η πτώση. Όσο αυξανόταν το εισόδημα του (νέο)Έλληνα τόσο γύριζε την πλάτη του στα ελληνικά προϊόντα, καθώς το ρούχο του έπρεπε να είναι και αποδεικτικό οικονομικού status. Ο πρόσθετος λόγος της κρίσης, που το 1994 πήρε διαστάσεις κατολίσθησης (με 12% πτώση της παραγωγής), ήταν η αδυναμία να ξεπεραστεί ο ανταγωνισμός του φθηνότατου κόστους εργασίας, που διέθεταν χώρες της Άπω Ανατολής, της Ανατολικής Ευρώπης, των Βαλκανικών χωρών και της Τουρκίας.

Έτσι, τα πράγματα για τη Διεθνή Βιομηχανία Ενδυμάτων ΑΕ δεν ήταν τόσο ευνοϊκά όσο φαίνονταν, ακόμα και όταν πλησίασε τις 500 θέσεις εργασίας. Τα κόστη ήταν πολύ μεγάλα και στα μέσα της δεκαετίας του ’90 η εταιρία είχε συσσωρεύσει μεγάλου ύψους οφειλές σε 13 ελληνικές και ξένες τράπεζες. Είχε προηγηθεί η διακοπή της συνεργασίας με τη Levi’s, που αποτέλεσε καίριο πλήγμα στη φήμη και τον τζίρο της.

Τα ελληνικά Levi’s: Το άδοξο τέλος της εταιρίας που έφτιαχνε το διασημότερο παντελόνι στον κόσμο

Το 1996 οι πιστώτριες τράπεζες διέκοψαν τη χρηματοδότησή και ένα χρόνο αργότερα η εταιρεία τέθηκε σε καθεστώς εκκαθάρισης. Το υπουργείο Εργασίας είχε απορρίψει αίτημα της εταιρείας για ομαδικές απολύσεις, πράγμα που αποτελούσε προϋπόθεση για τις τράπεζες ώστε να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση. Μελέτη της Bank of America υποστήριζε ότι θα ήταν βιώσιμη αν μείωνε το προσωπικό και σταματούσε τις ζημιογόνες γι’ αυτήν εξαγωγές, παράγοντας προϊόντα μόνο για Ελλάδα και Αλβανία.

Στην προσπάθεια της να κάνει ομαδικές απολύσεις για να επιβιώσει, η εταιρία είχε ζητήσει άδεια από το υπουργείο Εργασίας να ρίξει τον αριθμό των εργαζομένων σε 135, στέλνοντας μαζικά εξώδικα απολύσεων σε πάνω από 250 εργαζόμενους. Τα αιτήματα όμως δεν προχώρησαν, οι τράπεζες έμειναν αμετακίνητες στις θέσεις τους και τελικά συνέβη αυτό που συμβαίνει σχεδόν πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις: η εταιρεία σε εκκαθάριση και οι εργαζόμενοι σε «ομηρεία».

Τα τελευταία χρόνια έρευνες αποδεικνύουν ότι ο καταναλωτής ενδιαφέρεται όλο και ενεργότερα να στηρίξει προϊόντα ελληνικών συμφερόντων, ειδικά στο χώρο της ένδυσης. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι επιχειρήσεις παραγωγής ελληνικών ρούχων που άντεξαν (ή άνοιξαν) να διαγράφουν τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία, παίζοντας με σαφώς καλύτερα χαρτιά στα χέρια τους απ’ ότι προ της κρίσης.

Πηγή: menshouse.gr


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Επιχειρήσεις

Γήπεδο στη μνήμη του Κόμπι Μπράιαντ στην Καλαμάτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Γήπεδο στη μνήμη του Κόμπι Μπράιαντ στην Καλαμάτα 16
Κοινοποιησέ το

Κόμπι Μπράιαντ graffiti στο beach bar “Ακτή”

Η λατρεία για τον Κόμπι Μπράιαντ ανέκαθεν ήταν μεγάλη. Μετά τον άδικο και πρόωρο χαμό του τον περασμένο Ιανουάριο στην Καλιφόρνια, πολλά γκράφιτι με θέμα τον “Black Mamba” δημιουργήθηκαν σε όλον τον κόσμο και η Ελλάδα δεν αποτέλεσε την εξαίρεση… Στην παραλία της Σάντοβας, στην Καλαμάτα, ένα beach bar έκανε κάτι το εκπληκτικό!

Η “Ακτή” (όπως ονομάζεται το μαγαζί) διαθέτει ένα γήπεδο μπάσκετ, το οποίο μετατράπηκε σε αριστούργημα μετά την παρέμβαση ενός γνωστού graffiti artist! Ο ιδιοκτήτης του beach bar, Αντώνης Κούτρης, ως πρώην παίκτης και νυν προπονητής, αποφάσισε να αλλάξει τη μορφή του μίνι γηπέδου και με τη βοήθεια του Skitsofrenis δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα.

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:

Κόμπι Μπράιαντ  στο beach bar "Ακτή"

Κόμπι Μπράιαντ  στο beach bar "Ακτή"

Κόμπι Μπράιαντ  στο beach bar "Ακτή"

ΠΗΓΗ infobasket.gr


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ