Δελτίο τύπου εξέδωσε ο πρώην Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, όπου ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό Τουρισμού κ.Χάρη Θεοχάρη, την άμεση απόσυρση του νέου σποτ που παρουσίασε η Περιφερειακή Αρχή για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου.
Αναλυτικά:
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους Πελοποννήσιους πολίτες και επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού, θεώρησα καθήκον μου να αποστείλω επιστολή στον θεσμικό εκπρόσωπο της Πολιτείας, αρμόδιο Υπουργό Τουρισμού κ.Χάρη Θεοχάρη, με αίτημα την άμεση απόσυρση του νέου σποτ που παρουσίασε η Περιφερειακή Αρχή για την τουριστική προβολή της Πελοποννήσου.
Τα προηγούμενα χρόνια ως Περιφερειάρχης, εγώ και οι συνεργάτες μου εφαρμόσαμε την πολιτική της εξωστρέφειας, έχοντας εξαιρετική συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα όπως η ΤΕΜΕΣ και η AEGEAN.
Με σκληρή δουλειά και αγάπη για τον τόπο μας, καταφέραμε όλοι μαζί η Πελοπόννησος να μπει στο χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού, ως ένας ανερχόμενος προορισμός, ο οποίος προσφέρει πλειάδα εμπειριών, σύγχρονες υποδομές, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, δίπλα στον εγνωσμένο φυσικό της πλούτο, τη βαθιά της παράδοση και τα παγκόσμιας φήμης μνημεία πολιτισμού.
Το πιο σημαντικό ήταν το χτίσιμο ενός ισχυρού «brand name», διεθνώς προβεβλημένου και βραβευμένου, την ταυτότητα της Πελοποννήσου «Μυθική Πελοπόννησος-Mythical Peloponnese».
Το νέο τουριστικό σποτ που είδε το φως της δημοσιότητας για την προβολή του προορισμού «Πελοπόννησος» πλήττει ανεπανόρθωτα τη δυναμική, σύγχρονη και πολλά υποσχόμενη τουριστική εικόνα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Το συγκεκριμένο σποτ δημιουργεί ενδοπεριφερειακή και διαπεριφερειακή σύγκρουση ανάμεσα σε Ελληνικούς προορισμούς, προσβάλλει την Πελοπόννησο και την Ελλάδα, απαξιώνοντας εντελώς την εθνική στρατηγική και απέχει απο τους κανόνες και τους όρους του σύγχρονου «marketing», που επιβάλλουν έρευνες «marketing» και «branding» και όχι αποσπασματικές δράσεις, πριν τη δημοσιοποίηση οποιασδήποτε διαφημιστικής καμπάνιας για τον τουρισμό.
Η Πελοπόννησος παρουσιάζεται και προβάλλεται στο συγκεκριμένο σποτ ως μία υπανάπτυκτη Περιφέρεια, στέλνοντας λανθασμένα μηνύματα στον επισκέπτη για την παράδοση, την κουλτούρα και τον πολιτισμό του τόπου μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Πελοπόννησος σε επίπεδο Επικράτειας είναι η πρώτη Περιφέρεια σε παροχές ποιοτικού τουρισμού, με δεδομένο ότι λειτουργούν δύο από τα μεγαλύτερα «destination resorts» σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης.
Τα «likes» για τα «likes» δεν φέρνουν τουρίστες και ένα φλύαρο χιουμοριστικό βίντεο θα μπορούσε να αποτελεί περιεχόμενο για μια σελίδα στο «youtube», σε καμία περίπτωση όμως το κεντρικό βίντεο διαφημιστικής καμπάνιας ενός προορισμού από θεσμικό αυτοδιοικητικό φορέα.
Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ οφείλουν να προστατεύσουν το διχασμό και τη δυσφήμηση της Πελοποννήσου και της Ελλάδας και άμεσα να αναλάβουν πρωτοβουλία για την απόσυρση αυτού του ντροπιαστικού διαφημιστικού σποτ.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.