Connect with us

Χωρίς κατηγορία

Γόντικας: Παραδίδουν και το Καλαμάτα-Ριζόμυλος στο μεγάλο κεφάλαιο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Γόντικας
Κοινοποιησέ το

Γόντικας για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος

“Το δικό μας κατά απορρέει από τη θέση μας, τα μεγάλα έργα, τα έργα υποδομών να κατασκευάζονται από ενιαίο Δημόσιο Κρατικό Φορέα Κατασκευών, που θα κατέχει τα υλικά (αδρανή, σίδηρο, μπετόν) τα μηχανήματα, θα κατανέμει σχεδιασμένα το πλούσιο και έμπειρο εργατοτεχνικό και επιστημονικό προσωπικό, που διαθέτει η χώρα μας, σε όλα τα στάδια από την μελέτη και κατασκευή του έργου, ως την συντήρηση και λειτουργία. Μόνο τότε θα έχουμε φθηνά και ποιοτικά έργα, για την ασφαλή και δωρεάν μετακίνηση των λαϊκών στρωμάτων.

Με τον δικό σας δρόμο, που τα πάντα όλα τα αναθέτετε στο κεφάλαιο, πληρώνει μια φορά ο λαός για την μελέτη και κατασκευή των έργων, πληρώνει για τις αστοχίες όπως αποκαλείτε τις βυθίσεις των δρόμων κ.λπ. και ξαναπληρώνει για την χρήση τους μέσα από τα υπέρογκα διόδια, τα τέλη κυκλοφορίας, την υπέρογκη φορολογία στα καύσιμα αλλά και τα πανωπροίκια της εγγυημένης κερδοφορίας των καπιταλιστών μέσα από την Επιδότηση Λειτουργίας και την Πρόσθετη Επιδότηση λειτουργίας των δρόμων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Μωρέας. Πλήρωσε δισεκατομμύρια ο λαός για την κατασκευή του δρόμου, για τις «αστοχίες» σε Στέρνα και Τσακώνα, για πανωπροίκια. Μόνο για την επιδότηση λειτουργίας του δρόμου πλήρωσε ο λαός στον Μωρέα μέσα από τον κρατικό π/υ 221 εκατομμύρια ευρώ από το 2014 έως σήμερα.

Σήμερα 13 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης δηλαδή παράδοσης του αυτοκινητόδρομου στο μεγάλο κεφάλαιο, οι ίδιες δυνάμεις που υπογράψατε το 2007 της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ συν αθροιζόμενου και του ΣΥΡΙΖΑ, έρχεστε να παραδώσετε και τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλο-Πύλο-Κορώνη στο μεγάλο κεφάλαιο. Κάποιοι μάλιστα από εσάς, από το 2010 λέγατε να παραδοθεί στο Μωρέα. Όχι μόνο οι βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αλλά και ο κ. Νίκας η κα Νικολάκου κ.λπ. Μπορεί να σκοτώνεστε στα δευτερεύοντα και στα διαδικαστικά, όπως έγινε στο προηγούμενο ΠεΣυ, αλλά στο κύριο να παραδοθεί ο δρόμος στο μεγάλο κεφάλαιο συμφωνείτε διαχρονικά.

 

Για ένα έργο 200 εκατομμυρίων ευρώ θα πληρώσει ο λαός και για την κατασκευή του και για την χρήση του. Λέτε ψέματα όσοι ισχυρίζεστε ότι θα γίνει με ΣΔΙΤ ο δρόμος και δεν θα επιβαρυνθεί ο λαός αφού δεν θα μπουν διόδια. Οι καπιταλιστές δεν είναι ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα, ούτε κατηχητικό. Θα βρεθεί η φόρμουλα με επέκταση χρονικά της αρχικής σύμβασης παραχώρησης; Με αυξήσεις στα παλιά διόδια; Με 25 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για συντήρηση και λειτουργία του δρόμου για 30 χρόνια; Θα βρεθεί η φόρμουλα.

Δεν διαφωνείτε λοιπόν στο να παραδοθεί και αυτός ο δρόμος στο μεγάλο κεφάλαιο. Διαφωνείτε στη χάραξη, και εδώ και στα Δημοτικά Συμβούλια και οι βουλευτές ακόμα και του ίδιου κόμματος βλέπετε τι γίνεται στη Ν.Δ.

Διαφωνείτε γιατί είναι πολλά τα λεφτά και μεγάλα τα συμφέροντα.

Γιατί με την παραλιακή χάραξη σε μια ζώνη νότια του δρόμου προς τη θάλασσα σε μήκος 15 χιλιομέτρων και πλάτος 700m που μαζί με τις καταπατήσεις αιγιαλού και παραλίας θα είναι πολύ περισσότερο, σε μια έκταση λοιπόν χιλιάδων στρεμμάτων η εμπορική αξία της γης θα εκτιναχθεί στα ύψη. Χωράφια εγκαταλελειμμένα, βούρκοι κ.λπ. θα πάρουν μεγάλη αξία, θα γίνουν φιλέτα για εξοχικές κατοικίες, για τουριστικά και εμπορικά συγκροτήματα. Γιατί για εσάς η γη δεν έχει μόνο αξία χρήσης, είναι εμπόρευμα που αγοράζεται και πουλιέται.

Για αυτό κάποιων κατόχων γης η εμπορική αξία θα πέσει και σε άλλους θα εκτιναχθεί. Κάποιοι θα καταστραφούν και κάποιοι θα πλουτίσουν. Αυτό είναι το διακύβευμα, για αυτό έχετε ανακατωθεί.

Τέλος ένα σχόλιο για κάποιους υπηρεσιακούς υποτίθεται παράγοντες που άσχετα με το ποιο κόμμα είναι στη κυβέρνηση διαχρονικά υπηρετούν μια πολιτική που εξυπηρετεί τους κατασκευαστικούς ομίλους, το κεφάλαιο.

Πάει πολύ να κουνάνε το δάχτυλο στους κομμουνιστές που αποκαλύπτουν κι εναντιώνονται σε αυτή την πολιτική όπως έκανε ο κ. Καρνέσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας και Μεσσήνης. Ας περιοριστούν στα υπηρεσιακά τους καθήκοντα κι ας απολογηθούν γιατί εισηγήθηκαν μελέτες και συμβάσεις που δεν είχαν στοιχειωδώς επικαιροποιηθεί, που δεν προέβλεπαν αρχαιολογικές τομές, που βυθίστηκαν δρόμοι, που είναι αιτία για να πλημμυρίζουν κάθε χρονιά περιοχές ακόμα και πόλεις.

Δεν είναι στα καθήκοντά τους να υπερασπίζονται το Μωρέα, αφήνοντας κι έμμεσες απειλές, ή την ΕΕ όπως έγινε στη συνεδρίαση του  Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας και Μεσσήνης αντίστοιχα.

Ψηφίζουμε κατά”


Κοινοποιησέ το

Χωρίς κατηγορία

Χειλάς Παναγιώτης: Η έλλειψη πολιτικών αξιών αποδυναμώνει την πρόοδο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Χειλάς Παναγιώτης
Κοινοποιησέ το

του Παναγιώτη Χειλά

Διαβάσαμε και ακούσαμε πρόσφατα τις δηλώσεις του κ. Βασιλόπουλου σχετικά με τη μειωμένη λειτουργικότητα της δια-παραταξιακής επιτροπής στο Δήμο Καλαμάτας, για τη μη καθολική συμμετοχή των επικεφαλής της αντιπολίτευσης, για ελλείψεις και παραινέσεις, ωστόσο θα ήταν χρήσιμο οι δημότες να γνωρίζουν την αλήθεια.

 

α) Η χαρακτηριστική φράση την οποία αναφέρει κάθε εβδομάδα ο κ. Βασιλόπουλος, είναι: «Αυτή είναι μια δημοκρατική πρωτοβουλία του δημάρχου». Η φράση αυτή είναι εξ ορισμού ψευδής. Αν είναι μια δημοκρατική πρωτοβουλία ορίζεται ως τέτοια, θα το κρίνουν οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία αυτή. Αν η διαπαραταξιακή επιτροπή λειτουργεί δημοκρατικά ή όχι, θα το κρίνουν οι εμπλεκόμενοι επικεφαλής, όχι ο κύριος Κουκούτσης. Ο κ. Κουκούτσης ειδικεύεται σε διαφορετικού τύπου πολιτεύματα, όχι στα δημοκρατικά. Αυτό δυστυχώς δεν είναι σαφές στον κ. Δήμαρχο Καλαμάτας ο οποίος ταυτίζεται πολιτικά με μη δημοκρατικές ιδέες εκ του αποτελέσματος των μέχρι τώρα συνεργασιών του. Δημοκρατικά φρονήματα και ακροδεξιές συνεργασίες δε συμβαδίζουν κύριε Βασιλόπουλε. Το άτοπο έχει και ένα όριο.

 

β) Επίσης, ειπώθηκε η φράση: «Την διαπαραταξιακή την κάναμε για να μπορούμε να ενημερώνουμε τους επικεφαλής». Αυτό είναι μια ψευδής δήλωση. Η διαπαραταξιακή επιτροπή έγινε προσχηματικά, για να καλυφθεί η ανεπάρκεια ικανοτήτων της νυν δημοτικής αρχής και η αδυναμία της να παράξει μετρήσιμο αποτέλεσμα. Αυτό φαίνεται, επίσης, από το γεγονός ότι οι επικεφαλής της αντιπολίτευσης πριν από την έλευσή τους στον χώρο συνεδρίασης της διαπαραταξιακής επιτροπής δεν ενημερώνονταν εσκεμμένα για την ατζέντα της συζήτησης, ώστε να μην αναπτύσσεται εποικοδομητικός διάλογος για τα ζητήματα της πόλης. Αυτό, φαίνεται ακόμα και από το γεγονός ότι εσκεμμένα δεν τηρούνταν πρακτικά, ώστε κανένας πολίτης ή αυτοδιοικητικός να μην είναι σε θέση να γνωρίζει ή να ενημερωθεί για το περιεχόμενο και την κατανομή των αποφάσεων – εισηγήσεων. Ο μόνος τρόπος να αποκρυφθεί η ευρύτερη ανεπάρκεια της δημοτικής αρχής του κ. Βασιλόπουλου είναι η κατάλυση των δημοκρατικών θεσμών και της πληροφόρησης προς τους θεσμούς και τους δημότες. Και η αλήθεια είναι αυτή.

 

γ) Ακόμα, ειπώθηκε η φράση: «Πολλές φορές όταν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης είναι ενημερωμένες δεν έχουνε και αντιρρήσεις». Τώρα τι να σχολιάσει κανείς σε αυτό;  Ότι οι αντιρρήσεις εκφράζονται λόγω της άγνοιας των επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης; Ότι οι αντιρρήσεις, οι οποίες κατατίθενται τεκμηριωμένα από τον κ. Κοσμόπουλο, τον κ. Τζαμουράνη και την κα. Κουζή δεν στηρίζονται στην έγκυρη πληροφόρηση; Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι η διαπαραταξιακή επιτροπή συζητά μέχρι στιγμής ζητήματα μηχανικών, πολεοδομικά και τεχνικά. Αλλά αυτό ας το προσπεράσουμε είναι στα πλαίσια του αστείου. Αυτό που δεν είναι στα πλαίσια του αστείου είναι το εξής: «Ποιος είναι σε θέση να επικαλεστεί το αντίθετο από αυτό που αναφέρω εδώ βάσει στοιχείων;». Ποιος είναι σε θέση να γνωρίζει το περιεχόμενο των συζητήσεων της διαπαραταξιακής; Κανείς. Αυτό σημαίνει: «Θα σας ενημερώνουμε εμείς, όπως θέλουμε, και εσείς θα συμφωνείτε και δε θα μας φέρνετε αντιρρήσεις». Δημοκρατικό; Αντι-Δημοκραταιό.

 

δ) Επιπρόσθετα, ειπώθηκε από τον κ. Βασιλόπουλο η φράση: «Προσωπικά δεν πιστεύω ότι έχω κάνει κάποιο λάθος». Αυτή είναι μια ακόμα δήλωση αντιπερισπασμού. Η αλήθεια είναι ότι στο δικό του το μυαλό η μέχρι τώρα πολιτική του αντίληψη και στάση επιτάσσει την μη ανάληψη των ευθυνών που του αναλογούν. Ο μόνος τρόπος να επιπλεύσει κάποιος όπως ο νυν δήμαρχος Καλαμάτας, ο οποίος δεν διαθέτει το κατάλληλο γνωσιακό υπόβαθρο και το θεσμικό εκτόπισμα το οποίο απαιτεί η θέση του Δημάρχου, είναι να βρει άλλοθι ανεπάρκειας στις αντιπολιτεύσεις. Αυτή είναι μια πάγια τακτική του νυν δημάρχου Καλαμάτας και των αντιδημάρχων του.

 

ε) Τέλος, ειπώθηκε από τον κ. Βασιλόπουλο η φράση: «Ας μην βάζουμε τον εγωισμό μας μπροστά και ας κοιτάξουμε το καλό της πόλης». Το καλό της πόλης είναι να αναγνωρίσει η νυν δημοτική αρχή την ανεπάρκειά της σε μια εκτεταμένη σειρά ζητημάτων (δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος, Μαραθόλακκα,  Ιατροπούλου, απευθείας αναθέσεις, διορισμοί ημετέρων, …) και αύριο το πρωί να παραιτηθεί. Η παραίτηση της δημοτικής αρχής Βασιλόπουλου είναι μονόδρομος και καλό θα είναι να το αναγνωρίσει εγκαίρως, γιατί αφενός, η αντιπολίτευση των επόμενων ημερών σχεδιάζεται να είναι θεσμικά, οικονομικά και τεχνικά πανίσχυρη με αποτέλεσμα η δημοτική αρχή να συνεχίσει να εκτίθεται ανεπανόρθωτα, και αφετέρου, δεν είναι διατεθειμένη στο σύνολό της να συμμετάσχει σε μια δημοτική αρχή την οποία σε λίγα χρόνια οι Καλαματιανοί θα θυμούνται ως τη χειρότερη δημοτική αρχή που πέρασε ιστορικά από το Δήμο Καλαμάτας. Η ιστορία θα μας κρίνει όλους γιατί καταγράφει το αποτέλεσμα.

 

Ο σκοπός αυτού του άρθρου έχει καθαρά ως στόχο την καταγραφή της αλήθειας, δεν έχει σκοπό ούτε θα θίξει, ούτε να στηλιτεύσει, ούτε να καυτηριάσει, άλλωστε η δυνατότητα για αυτά είναι πλέον προκλητικά καθημερινή ( παράδειγμα: https://cutt.ly/bpcX5xl ).

 

Υ.Γ. Η ακροδεξιά, όπως και η ακροαριστερά, υπήρξαν ιστορικά εν μέρη πολιτικά συνεπείς στις ιδέες και στις δράσεις τους, ωστόσο, δεν θα φτάσουν ποτέ την πολιτική συνέπεια του ΚΚΕ. Ασχέτως με το αν κάποιος συμφωνεί ή όχι με τις ιδέες ή τις δράσεις αυτές, υφίσταται με αυστηρό τρόπο η έννοια της πολιτικής συνέπειας. Πόσοι ακροδεξιοί συνδιαλλάχθηκαν προεκλογικά για μια θεσούλα ή «μίλησαν» για να μη συνεχίσουν να βρίσκονται πίσω από τα κάγκελα; Αυτό πώς λέγεται; Δημοκρατική πρωτοβουλία; Σταθερές πολιτικές αξίες; Πολιτική ιδεολογία; Πατριωτισμός ή Πατριδοκαπηλία; Αντιδεοντολογική πολιτική συνδιαλλαγή και βιοποριστική επιβίωση λέγεται, και καλό θα ήταν να μάθουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, καθαρά και τίμια. Βιώνουμε μια κρίση πολιτικών αξιών στο Δήμο Καλαμάτας τη θέση των οποίων καταλαμβάνει το ίδιον οικονομικό συμφέρον. Η πολιτική ευθιξία δεν κατοικεί προς το παρόν στο χώρο του Δημαρχείου και των πολιτικών αξιών της νυν Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας.

 

Χειλάς Θ. Παναγιώτης

www.cheilas.gr

Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμάτας


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Χωρίς κατηγορία

Υπερθέαμα σε… αέρα και ξηρά από τις 17 έως τις 19 Ιουλίου στο 17ο Motor Festival της Μεσσήνης!

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Υπερθέαμα σε… αέρα και ξηρά από τις 17 έως τις 19 Ιουλίου στο 17ο  Motor Festival της Μεσσήνης! 1
Κοινοποιησέ το

17ο Motor Festival της Μεσσήνης

Σε μια έκταση 200 στρεμμάτων θα στηθεί στο αεροδρόμιο της Τριόδου το μεγαλύτερο μηχανοκίνητο πάρκο αδρεναλίνης στην Ελλάδα

Όσοι επιλέξουν το τριήμερο 17 έως και 19 Ιουλίου να παραστούν στο 17ο Motor Festival της Τριόδου στη Μεσσήνη θα βρεθούν μέσα στο μεγαλύτερο μηχανοκίνητο πάρκο αδρεναλίνης στην Ελλάδα μην ξέροντας που να… πρωτοστρέψουν το βλέμμα τους, αφού το υπερθέαμα θα έρχεται από ουρανό και γη!

Όχι, δεν πρόκειται για λεκτική υπερβολή. Βλέπετε στο 17ο Motor Festival που θα πραγματοποιηθεί στο αεροδρόμιο της Τριόδου, υπό την αιγίδα του Υφυπουργείου Αθλητισμού και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Μεσσήνης και του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, τα shows δεν θα αναπτυχθούν αποκλειστικά εντός της μαγευτικής πενταπλής (!) αρένας δράσης, αλλά θα εξελίσσονται και πάνω από αυτήν!

Ο βελτιωτικός οίκος RTMG Perfomance σε συνεργασία με την αερολέσχη Χαλκιδικής «Πήγασος» θα… απογειώσουν τον κόσμο και το θέαμα του Festival, με τις άκρως εντυπωσιακές πτήσεις και τα κόλπα των αεροπλάνων τους ψηλά στον ουρανό του Motor Festival, προσφέροντας μοναδικές εναέριες παραστάσεις την ώρα που από κάτω τους τα Motor Shows από κορυφαίους επαγγελματίες οδηγούς της μηχανοκίνησης θα φροντίζουν ώστε η αδρεναλίνη να… χτυπά στα κόκκινα!

Έργο παρακαταθήκη στο αεροδρόμιο της Τριόδου

17ο Motor Festival της Μεσσήνης

Στη ξηρά ήδη δημιουργείται η πιο εντυπωσιακή αρένα δράσης στην Ελλάδα σε μια έκταση 200 στρεμμάτων! Ένα έργο που, όπως επισημαίνει και ο διοργανωτής του φεστιβάλ, Μιχάλης Κοντιζάς, θα «μείνει ως παρακαταθήκη στον τόπο ως ένα αθλητικό και τουριστικό προϊόν, που θα συνεχίσει παράλληλα να αναδεικνύει τη δύναμη του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Με σκληρή δουλειά βρίσκονται εδώ και καιρό σε εξέλιξη οι εργασίες που θα… ζωντανέψουν αυτήν την τεράστια έκταση, στην οποία θα διαμορφωθεί η μοναδική πενταπλή αρένα δράσης.

Στην On Road πίστα οι θεατές θα απολαύσουν από τους επαγγελματίες οδηγούς του Motor Festival εντυπωσιακά shows με dragster, drift, αυτοκίνητα αναβάσεων, μοτοσυκλέτες ταχύτητας, stunt μηχανές και αυτοκίνητα, φορτηγά και καρτ. Στην Off Road πίστα τα… τέρατα (4Χ4) του Motor Festival θα… διαλύσουν κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί στο διάβα τους, ενώ στην χωμάτινη πίστα θα εξελίσσονται μοναδικά rally shows και dirt Games. Στην πίστα Motocross και σε εκείνη για flat track και mini motocross οι κορυφαίοι του είδους θα επιδοθούν σε εντυπωσιακά Εxtreme και όχι μόνο shows!

Δίπλα από την πενταπλή αρένα δράσης θα υπάρχει η Έκθεση των επαγγελματιών του χώρου και φυσικά ο μοναδικός «Γύρος του θανάτου», το πιο ιστορικό ακροβατικό στην ιστορία της μηχανοκίνησης. Κι όλα αυτά ενώ οι διοργανωτές επιφυλάσσουν στους επισκέπτες μια σειρά επιπλέον εκπλήξεων με πλούσια δώρα!

Από τις 17 έως και τις 19 Ιουλίου στο αεροδρόμιο της Τριόδου στη Μεσσήνη θα πραγματοποιηθεί το πιο φαντασμαγορικό μηχανοκίνητο event της χρονιάς! Οι πύλες του 17ου Motor Festival θα ανοίξουν για το κοινό την Παρασκευή 17 Ιουλίου στις 21:00 με το ωράριο λειτουργίας να διαμορφώνεται ως εξής: Παρασκευή 17 Ιουλίου 21:00 – 00:00, Σάββατο 18 Ιουλίου 18:00 – 00:00 και Κυριακή 19 Ιουλίου 18:00 – 23:00. Περισσότερες λεπτομέρειες στη σελίδα του Motor Festival στο Facebook.

 

17ο Motor Festival της Μεσσήνης


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Χωρίς κατηγορία

Υποψηφιότητα ΝΑΣΚ «Αίολος» για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Kite

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Υποψηφιότητα ΝΑΣΚ «Αίολος» για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Kite 2
Κοινοποιησέ το

ΝΑΣΚ «Αίολος» – Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Kite

Υποψηφιότητα για την ανάληψη της διοργάνωσης του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος αετοσανίδας (kite) για το έτος 2021 θα καταθέσει ο Ναυτικός Αθλητικός Σύλλογος Καλαμάτας “Ο ΑΙΟΛΟΣ”.

Αύριο (19/6) αναμένεται στη πόλη μας τεχνικό κλιμάκιο της παγκόσμιας κλάσης αποτελούμενο από τους :

1) Κρότση Σπύρο Αντιπρόεδρο παγκόσμιας κλάσης αετοσανίδας (International Kitesurfing Association) & υπεύθυνος Ολυμπιακής κατηγορίας Formula Kite,

2) Marcus Swedner Διευθύνων σύμβουλος (International Kitesurfing Association), και

3) Ψυχογιού Μαρίνα (international race officer) για συνάντηση με το ΔΣ του συλλόγου καθώς και για επιθεώρηση των θαλάσσιων και χερσαίων περιοχών τέλεσης των αγώνων


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ