Connect with us

Διατροφή

Αδυνάτισμα: Η μέθοδος που φέρνει αποτελέσματα χωρίς δίαιτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Αδυνάτισμα: Η μέθοδος που φέρνει αποτελέσματα χωρίς δίαιτα 1
Κοινοποιησέ το

Χωρίς να ακολουθούν μια συγκεκριμένη δίαιτα οι υπέρβαροι άνθρωποι που κατέγραφαν με τη βοήθεια εφαρμογής στο κινητό τους την ημερήσια κατανάλωση φαγητού, τελικά κατάφεραν να χάσουν σημαντικό αριθμό κιλών σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου Duke που δημοσιεύθηκε online στο MIR mHealth and uHealth.

Πρόκειται για μέθοδο χαμηλού κόστους που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούμε το βάρος μας, εξηγεί ο Gary Bennett καθηγητής ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Duke και εκ των συγγραφέων της μελέτης. «Δεν γνωρίζαμε ωστόσο αν αυτά τα εργαλεία είναι αποτελεσματικά. Με την έρευνά μας δείξαμε ότι οι εμπορικές εφαρμογές για τα smartphone μπορεί να είναι ένας πολύ βοηθητικός τρόπος για να αδυνατίσουμε» συμπληρώνει.

Αναγνωρίζοντας ότι δεν μπορούν ή δεν θέλουν όλοι να ακολουθήσουν ένα εντατικό πρόγραμμα απώλειας βάρους οι ερευνητές θέλησαν να εξετάσουν την επίδραση που θα είχε μια πιο ήπια ψηφιακή προσέγγιση.

Στην έρευνα συμμετείχαν 105 ενήλικες, ηλικίας 21-65 ετών που κατέγραφαν την πρόσληψη τροφής σε μια δωρεάν εφαρμογή κινητού. Οι συμμετέχοντες δεν ακολουθούσαν συγκεκριμένη δίαιτα, παρά τους δόθηκαν γενικές διατροφικές συμβουλές και τους ζητήθηκε απλά να καταγράφουν ό,τι έτρωγαν.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Τα άτομα της πρώτης ομάδας παρακολουθούσαν ό,τι έτρωγαν για τρεις μήνες. Εκείνα της δεύτερης παρακολουθούσαν το βάρος τους για ένα μήνα και στη συνέχεια άρχισαν να παρακολουθούν και τη διατροφή τους. Τα άτομα αυτής της ομάδας λάμβαναν και αρκετό ενημερωτικό υλικό μέσω email για τη διατροφή τους, τις αλλαγές στη συμπεριφορά τους και τρόπους δράσης.
Τα άτομα της τρίτης ομάδας εξαρχής παρακολουθούσαν το βάρος τους και ενημέρωναν την εφαρμογή για το φαγητό τους, καθώς επίσης λάμβαναν ενημερωτικά email όπως και εκείνα της δεύτερης ομάδας.
Τρεις μήνες μετά τα άτομα και των τριών ομάδων είχαν χάσει βάρος. Εκείνα της πρώτης ομάδας είχαν χάσει περί τα 2,5 κιλά, ενώ εκείνα της δεύτερης και τρίτης ομάδας σχεδόν τρία κιλά κατά μέσο όρο. Ωστόσο τα άτομα της τρίτης ομάδας ήταν εκείνα που κατάφεραν να διατηρήσουν για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την απώλεια βάρους, ενώ μετά από έξι μήνες είχαν χάσει κατά μέσο όρο τρία κιλά και εκατό γραμμάρια.

Το μυστικό για την πετυχημένη απώλεια βάρους και τη διατήρησή της σύμφωνα με τους ερευνητές είναι η συμμόρφωση με τις οδηγίες της εφαρμογής. Σε όλες τις ομάδες συμμετεχόντων αυτοί που ήταν συνεπείς και επιμελείς ως προς την καταγραφή του βάρους ή και των τροφίμων που κατανάλωναν ήταν και εκείνοι με τη μεγαλύτερη απώλεια βάρους. Για να βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να παραμείνουν πιστοί στην χρήση της εφαρμογής οι ερευνητές τους έστελναν μηνύματα υπενθύμισης και λοιπό πληροφοριακό υλικό όσον αφορά τους στόχους που έπρεπε να θέσουν για την απώλεια βάρους.

«Έχουμε ισχυρά στοιχεία ότι η συστηματική παρακολούθηση κυρίως της διατροφής, αλλά και του βάρους είναι ουσιαστικά εργαλεία για την αποτελεσματική απώλεια βάρους» επισημαίνουν οι ερευνητές θεωρώντας ότι αυτές οι εφαρμογές αποδεικνύονται χρήσιμες για όσους θέλουν να αδυνατίσουν.

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το

Διατροφή

Το κέικ των μηδέν θερμίδων: Υγιεινό κέικ με μέλι χωρίς ζάχαρη και αλεύρι, που μπορείτε να φάτε όσο θέλετε

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το κέικ των μηδέν θερμίδων: Υγιεινό κέικ με μέλι χωρίς ζάχαρη και αλεύρι, που μπορείτε να φάτε όσο θέλετε 10
Κοινοποιησέ το

Κέικ με μηδέν θερμίδες

Κέικ με μηδέν θερμίδες: Επιθυμείτε να διατηρήσετε την άψογη σιλουέτα σας, αλλά ξετρελαίνεστε και για τα γλυκά; Μη φοβάστε, διότι δεν υπάρχει λόγος να το κάνετε. Μπορείτε να φτιάξετε γλυκά, τα οποία δεν σας επηρεάζουν καθόλου, όσον αφορά τη σιλουέτα σας. Μάλιστα, ένα από αυτά είναι και ένα κέικ, το οποίο δεν έχει καθόλου θερμίδες.

Θέλετε να έχετε το τέλειο σώμα αυτό το καλοκαίρι, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό τρώγοντας γλυκά. Τι θα λέγατε αν σας διαβεβαιώναμε πως μπορείτε να τρώτε και γλυκά και να έχετε ένα όμορφο και υγιές σώμα; Η Monika Kwiecien, πρώην φιναλίστ του Next Top Model 1 ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram τη συνταγή για το απόλυτο κέικ χωρίς ζάχαρη και αλεύρι.

Κέικ με μηδέν θερμίδες – Συνταγή για γλυκό: Ακολουθούν τα υλικά της συνταγής, καθώς και αναλυτικές οδηγίες για την εκτέλεσή της

– 3 έως 4 ώριμες μπανάνες – 4 κουταλιές της σούπας βρώμη – 2 αυγά – 50 ml γάλα σόγιας – 2 κουταλιές της σούπας μέλι – 1 βανίλια – 30 γραμμάρια κακάο

Το κέικ των μηδέν θερμίδων: Υγιεινό κέικ με μέλι χωρίς ζάχαρη και αλεύρι, που μπορείτε να φάτε όσο θέλετε - Εικόνα 1

Κέικ με μηδέν θερμίδες – Συνταγή για γλυκό: Εκτέλεση συνταγής

– Ξεκινήστε ανακατεύοντας στο μπλέντερ τις μπανάνες, τη βρώμη, τα αυγά, το γάλα, το μέλι, τη βανίλια και το κακάο. – Ψήστε το μείγμα στο φούρνο για 20 λεπτά στους 180 βαθμούς. – Διακοσμήστε με μπανάνες και κακάο και σερβίρετε.

Πηγή


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Διατροφή

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα 11
Κοινοποιησέ το

Απώλεια βάρους, τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό

Μεταβολισμός: Επιθυμείτε να χάσετε τα περιττά κιλά από το σώμα σας; Θέλετε να έχετε απώλεια βάρους και είστε έτοιμοι να κάνετε τα πάντα γι’ αυτό; Το βέβαιο είναι πως θα πρέπει να διώξετε τις κακές τροφές από τη διατροφή σας. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να προσθέσετε κάποιες άλλες, οι οποίες ενεργοποιούν το μεταβολισμό σας. Παρακάτω ακολουθεί η σχετική λίστα. Αναλυτικότερα:

Μεταβολισμός – Συμβουλές ομορφιάς: Ακολουθούν δέκα τροφές, οι οποίες είναι εξαιρετικές για τον ανθρώπινο μεταβολισμό

– Φρούτα και λαχανικά: Εκτός από τις άφθονες βιταμίνες, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, η κατανάλωση των οποίων έχει αποδειχτεί πως αυξάνει κατά περίπου 10% το μεταβολισμό. Ένα έξτρα όφελος: Οι φυτικές ίνες προκαλούν κορεσμό και έτσι θα αργήσεις να ξαναπεινάσεις.

Μεταβολισμός – Συμβουλές ομορφιάς: Κι άλλες τροφές, οι οποίες είναι εξαιρετικές για τον ανθρώπινο μεταβολισμό

Πράσινο τσάι: Οι κατεχίνες που περιέχει προστατεύουν τον οργανισμό σου από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες οι οποίες επιβαρύνουν τα όργανά σου και κάνουν το δέρμα σου να δείχνει πιο θαμπό και κουρασμένο. Επιπλέον, το πράσινο τσάι λειτουργεί και ως ένα σούπερ καύσιμο για το μεταβολισμό! Έχει διαπιστωθεί ερευνητικά ότι πίνοντας 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα θα καις περίπου 100 θερμίδες παραπάνω!

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα - Εικόνα 1

Πιπέρι και καυτερή πιπεριά: Η καψαϊκίνη που περιέχουν τα καυτερά μπαχαρικά ενεργοποιεί το μεταβολισμό – αρκεί να είσαι fan των πικάντικων γεύσεων! Κι ένα ακόμα πλεονέκτημα: Οι καυτερές και πικάντικες γεύσεις μειώνουν την όρεξη ενώ ικανοποιούν την ανάγκη σου για έντονη γεύση. Αυτό σημαίνει πως είναι πιο εύκολο να περιοριστείς σε πιο μικρές μερίδες χωρίς να νιώθεις στέρηση.

Όσπρια: Κακώς έχεις στο μυαλό σου τα άνοστα ρεβίθια που σε ανάγκαζε να φας η μαμά σου! Με λίγη φαντασία τα όσπρια γίνονται νόστιμα και σούπερ υγιεινά πιάτα, όπως σαλάτες ή ντιπ για λαχανικά. Επειδή περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μια μορφή υδατάνθρακα που περνά άπεπτη από τον πεπτικό σου σωλήνα, και “αναγκάζει” το σώμα σου να χρησιμοποιήσει περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να το διασπάσει, στην πράξη κάνουν τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες.

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα - Εικόνα 2

Μεταβολισμός – Συμβουλές ομορφιάς: Επιπλέον, τροφές, οι οποίες είναι εξαιρετικές για τον ανθρώπινο μεταβολισμό

Αβοκάντο: Αυτό το κρεμώδες φρούτο με την ιδιαίτερη γεύση έχει γίνει δικαίως διατροφικό trend! Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία είναι υγιεινά για την καρδιά και σε κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Ένα επιπλέον όφελος είναι πως τα λιπαρά οξέα που περιέχει ενεργοποιούν το μεταβολισμό.

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα - Εικόνα 3

Λιπαρά ψάρια: Ο σολομός, οι σαρδέλες, ο τόνος, οι γόπες και άλλα λιπαρά ψάρια πρέπει να έχουν περίοπτη θέση στη διατροφή σου. Τα ωμέγα 3 λιπαρά που περιέχουν συμβάλουν στην υγεία της καρδιάς αλλά και στη ρύθμιση των επιπέδων της λεπτίνης, μιας ορμόνης που καθοδηγεί τον οργανισμό σου αν θα κάψει ή θα αποθηκεύσει ως λίπος τις θερμίδες που προσλαμβάνεις. Θυμήσου πως τα ωμέγα 3 λιπαρά υπάρχουν επίσης στους ωμούς ξηρούς καρπούς, στο ωμό ελαιόλαδο και στο αβοκάντο.

Αβγά: Τα αβγά περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα που τα κάνουν μια πλήρη, άπαχη πρωτεΐνη. Μην τα περιορίζεις στο πρωινό: μπορείς να τα φας για σνακ στο γραφείο ή να τα προσθέσεις στη σαλάτα σου το βράδυ.

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα - Εικόνα 4

Μεταβολισμός – Συμβουλές ομορφιάς: Οι υπόλοιπες, τροφές, οι οποίες είναι εξαιρετικές για τον ανθρώπινο μεταβολισμό

Πατάτες: Φαίνεται πως η πατάτα παίρνει σιγά σιγά τη θέση που της αξίζει στη διατροφή μας! Περιέχει ανθεκτικό άμυλο, όπως τα όσπρια, που μας χορταίνει και αυξάνει το μεταβολισμό ενώ το κάλιο που έχει σε αφθονία έχει διουρητική δράση και συμβάλει κατά της κατακράτησης υγρών.

Ωμοί ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι μια σούπερ τροφή και για τη δίαιτα: Περιέχουν άφθονα καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, ένα συνδυασμός που κρατά σε εγρήγορση το μεταβολισμό σου και σε χορταίνει. Σε έρευνες που έχουν γίνει έχει βρεθεί ότι άνθρωποι που τρώνε καθημερινά ωμούς ξηρούς καρπούς έχουν πιο γρήγορο μεταβολισμό και λιγότερο σωματικό λίπος από εκείνους που δεν έχουν αυτή την καλή διατροφική συνήθεια. Επειδή όμως οι ξηροί καρποί έχουν πολλές θερμίδες, περιόρισε την ποσότητα σε μια μικρή χούφτα την ημέρα.

Απώλεια βάρους, χωρίς πείνα: 10 τροφές που «ξυπνούν» τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα - Εικόνα 5

Μαύρη σοκολάτα: Το καθημερινό άγχος επηρεάζει τις ορμόνες σου και το ρυθμό του μεταβολισμού. Τι μπορείς να κάνεις γι’ αυτό (εκτός φυσικά από το να μην αγχώνεσαι); Να τρως καθημερινά μια μικρή ποσότητα μαύρης σοκολάτας (περίπου 30-50 γρ.). ‘Έχει αποδειχτεί ότι η κατανάλωσή της μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες. Επιπλέον, η σοκολάτα περιέχει θεοβρωμίνη και καφεΐνη, ουσίες που επίσης επιταχύνουν το μεταβολισμό.

Πηγή


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Διατροφή

Όλοι οι τρόποι για να κάνετε ξανά φρέσκο το μπαγιάτικο ψωμί

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

ΨΩΜΙ
Κοινοποιησέ το

Ξανά φρέσκο το μπαγιάτικο ψωμί

Πολλές φορές θα έχετε βρεθεί στην δυσάρεστη θέση να έχετε ετοιμάσει το φαγητό σας και να αναζητάτε μερικές φέτες ψωμί, αλλά τελικά ανακαλύπτετε πως το ψωμί σας έχει γίνει σαν πέτρα, μια και είναι μπαγιάτικο.
Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος για μεγάλη ανησυχία, μια και αν δεν θέλετε να πεταχτείτε να πάτε μέχρι τον φούρνο για να πάρετε καινούριο, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το ψωμί που έχετε στην διάθεσή σας.

Και το σημαντικότερο είναι πως μπορείτε να το κάνετε χωρίς να ξοδέψετε καθόλου χρήματα, ακολουθώντας μόνο μερικά βήματα. Μάλιστα, υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι για να δώσετε και πάλι ζωντάνια στο ψωμί σας.

Ο πρώτος τρόπος είναι να βρέξετε το ψωμί σας και να το βάλετε στο φούρνο για λίγα λεπτά στους 200 βαθμούς.

Ο δεύτερος τρόπος είναι να βάλετε το ψωμί στον φούρνο μικροκυμάτων σε μία βρεγμένη χαρτοπετσέτα.

Ο τρίτος τρόπος είναι να βάλετε το ψωμί στην σχάρα του φούρνου και από κάτω ένα ταψί με νερό.

 

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ