Connect with us

Μεσσηνία

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο;

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 1
Κοινοποιησέ το

p3komma14

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο;

Πολλάκις έχουμε αναρωτηθεί με ποια κριτήρια διαχειρίζεται κάθε δήμος το διαφημιστικό του κονδύλι. Δηλαδή με ποια κριτήρια κατανέμονται τα διαφημιστικά κονδύλια στα ΜΜΕ.

Εν προκειμένω στο Δήμο Καλαμάτας η πλάστιγγα της κατανομής που έγινε μόλις χθες μοιάζει να γέρνει κάπως άνισα. Το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας λαμβάνει αναπόφευκτα η τηλεόραση, ακολουθεί ο έντυπος Τύπος και τελευταία παρά τη αναμφισβήτητη δυναμική τους, έρχονται τα διαδικτυακά Μέσα όπως επίσης παρατηρούνται ανισότητες!

Τα ποσά που επελέγησαν να δοθούν στο κάθε ένα από τα καλαματιανά διαδικτυακά Μέσα που συμμετείχαν στην διαδικασία δεν ήταν ίδια και καθώς φαίνεται τα κριτήρια δεν είναι σαφή, καθαρά ή και αντικειμενικά.
Επιθυμητή είναι μια καλύτερη προσέγγιση του θέματος από τους αρμοδίους όχι μόνον ως προς την αποτελεσματικότητα των ΜΜΕ αλλά και το ακριβές χρηματικό ποσό που διατίθενται σε αυτά από τον προϋπολογισμό για τη διαφήμιση των δράσεων /εκδηλώσεων του Δήμου.

Ακριβοδίκαιο θα ήταν τα συμμετέχοντα διαδικτυακά ΜΜΕ στη διαδικασία να είναι όσα πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και να λαβαίνουν, ανεξάρτητα με την επισκεψιμότητα που έχουν, το ίδιο ποσό από το διαφημιστικό αυτό κονδύλι. Γεγονός που θα ενίσχυε την διαφάνεια της διαδικασίας. Δεν θα ήταν άλλωστε σωστό αν εν προκειμένω το Kalamatatimes λάμβανε περισσότερα χρήματα από ένα άλλο site, ίδιας δυναμικής ή και μικρότερης, ιδίως δε όταν τα διαδικτυακά ΜΜΕ πληρώνονται με αισθητά λιγότερα χρήματα από τον έντυπο και τηλεοπτικό Τύπο (ποσοστό 1 προς 20). Άρα πιο σωστή θα ήταν η ισόποση κατανομή του κονδυλίου ανά κατηγορία ΜΜΕ.

Το KalamataTimes έχει τη δική του διαδικτυακή πορεία στην ενημέρωση και η προτίμηση του κόσμου το κρατά σταθερά ψηλά! Εξ ού και τα υψηλά νούμερα επισκεψιμότητας που διαθέτει, τα οποία έχει ήδη θέσει στη διάθεση των αρμοδίων του Δήμου και μέσω των οποίων αποδεικνύεται του λόγου του αληθές, ότι δηλαδή το site συνεχίζει καθημερινά να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κόσμου…

KalamataTimes

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο;


Κοινοποιησέ το

Μεσσηνία

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της!

Avatar

Ανέβηκε

στις

από

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 12
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Σε έναν… μυστικό προορισμό βρέθηκε η Ζέτα Μακρυπούλια, για να απολαύσει λίγες στιγμές ηρεμίας, μακριά από την Αθήνα. Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια, η οποία ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές από την Καλαμάτα μαζί με την παρέα της, επέστρεψε στην πρωτεύουσα για να συνεχίσει τα τηλεοπτικά γυρίσματα του ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ, για τη νέα σεζόν.

Τις τελευταίες μέρες, όμως, αποφάσισε να φύγει ξανά, αυτή τη φορά με τον καλύτερο της φίλο και ταλαντούχο καλλιτέχνη, Θανάση Αλευρά! Η Ζέτα και ο Θανάσης διατηρούν στενή φιλία και ο ένας αποτελεί το στήριγμα του άλλου. Έτσι, οι δυο ηθοποιοί περνούν ξέγνοιαστες στιγμές, εκτός Αθηνών, απολαμβάνοντας τον ήλιο και την θάλασσα της Ελλάδας.

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 13

Η Ζέτα Μακρυπούλια ποζάρει χωρίς ίχνος μακιγιάζ στις καλοκαιρινές της διακοπές και είναι πιο όμορφη από ποτέ!

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 14

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 15

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 16

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 17

Οι δυο ηθοποιοί απολαμβάνουν το απέραντο γαλάζιο!

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Μεσσηνία

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique 18
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Detrop Boutique

Πέτυχε το στόχο της η συμμετοχή του Δήμου Καλαμάτας στην έκθεση Detrop Boutique 2020 στη Θεσσαλονίκη, 22-24 Φεβρουαρίου, παρουσιάζοντας αποκλειστικά τον πλούτο των ελαιοκομικών προϊόντων που παράγει όλη η μεσσηνιακή γη.

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 19

Ο Δήμος Καλαμάτας, με τη συνδιοργάνωση του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, επέλεξε να παρουσιάσει στοχευμένα το ελαιόλαδο και τις ελιές μας κυρίως, στους επαγγελματίες επισκέπτες από Βαλκανικές χώρες και όλη τη Βόρεια Ελλάδα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων όλου του νομού, η γευσιγνωσία που έγινε σε συνεργασία με το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας, αλλά και η γενικότερη εικόνα του stand, απέσπασαν θετικά σχόλια Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 20

To stand εμβαδού 35 τ.μ., με γραφικά που προβάλλουν την ελαιοκομία του τόπου και παρουσιάζουν τη «Μάνα Ελιά», ένα μνημείο της φύσης, προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, πολλοί εκ των οποίων δεσμεύτηκαν να επισκεφτούν τον τόπο. Τον Δήμο Καλαμάτας στη διάρκεια της έκθεσης εκπροσώπησε η αντιδήμαρχος Ελένη Αλειφέρη και ο Δημοτικός Σύμβουλος Μιχάλης Αντωνόπουλος. Η Αντιδήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίησή της τόσο από την ανταπόκριση των επαγγελματιών όσο και από τη γενική εικόνα της συμμετοχής του δήμου και των εταιρειών.

«A la carte» οι αναθέσεις διαφημιστικών καταχωρήσεων από τον Δήμο; 21

Σημαντικός είναι ο απολογισμός αναφορικά με το ενδιαφέρον που εκδήλωσε ο ελληνικός και ξένος επαγγελματικός κόσμος.

Σχεδόν 70 επαγγελματίες, οι μισοί εκ των οποίων Ελληνες και οι υπόλοιποι κυρίως από Βαλκανικές χώρες (Πολωνία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Κροατία, Ρουμανία, Ρωσία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία κ.α.), εκδήλωσαν σοβαρό ενδιαφέρον για τα μεσσηνιακά προϊόντα. Αρκετοί εκ των ενδιαφερομένων συμμετείχαν στη γευσιγνωσία ελαιολάδου που έγινε με τη συμμετοχή της Βελούδως Βελισσάρη από το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας, το απόγευμα του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής, στον χώρο του περιπτέρου.

Να σημειωθεί πως τη Δευτέρα το περίπτερο επισκέφθηκαν μαθητές, και σπουδαστές σχολών της Βορείου Ελλάδας, με αντικείμενο την τεχνολογία τροφίμων και τη γεωπονία. Όσον αφορά στα εκθέματα των εταιρειών που συμμετείχαν, ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα του Επιμελητηρίου, μετά το πέρας της έκθεσης, διατέθηκαν στο Χαμόγελο του Παιδιού.

Αυτό το Μεσσηνιακό. . olive bar που διοργάνωσε ο Δήμος Καλαμάτας, με συνδιοργανωτή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, κέρδισε τις εντυπώσεις στη Detrop Boutique, στη Θεσσαλονίκη, στοχεύοντας σε νέες αγορές για τα μεσσηνιακά προϊόντα. Σε αυτή τη φάση η βαλκανική αγορά δείχνει πως μπορεί να αποτελέσει δυναμικό συνεργάτη.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος συνεχίζει τις επαφές με τη ΔΕΘ-Helepxo, κάτι που επιβεβαιώθηκε κατά την παρουσία και τις συναντήσεις που είχε στη Θεσσαλονίκη την π. εβδομάδα ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος.

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Μεσσηνία

Εθελοντική αιμοδοσία των υπαλλήλων της Περιφέρειας στο Διοικητήριο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Εθελοντική αιμοδοσία των υπαλλήλων της Περιφέρειας στο Διοικητήριο 22
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Εθελοντική αιμοδοσία

Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου από το Σύλλογο Εργαζομένων στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, στον τέταρτο όροφο του Διοικητηρίου στην αίθουσα «Π. Φωτέας»

Η αιμοδοσία είναι μια προσφορά αγάπης και αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο, δέκα λεπτά από το χρόνο μας μπορούν να σώσουν μια ζωή!

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ