Connect with us

πρέπει να δεις

Το Δημόσιο Σχολείο καταντά απαξιωμένο προϊόν διότι είτε μεταρρυθμιστικά, είτε συνδικαλιστικά ταξιδεύει συνεχώς με πλοίο άγονης γραμμής

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το Δημόσιο Σχολείο καταντά απαξιωμένο προϊόν διότι είτε μεταρρυθμιστικά, είτε συνδικαλιστικά  ταξιδεύει συνεχώς με πλοίο άγονης γραμμής 1
Κοινοποιησέ το

Στα Πανεπιστήμια φέτος θα εισαχθούν περίπου 10.000 φοιτητές σε αντίστοιχες εκπαιδευτικές-παιδαγωγικές σχολές που μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους θα αναζητήσουν να αποκατασταθούν επαγγελματικά στην εκπαίδευση. Αυτό προκύπτει αν αθροίσουμε τους εισακτέους φοιτητές, στις εκπαιδευτικές-παιδαγωγικές σχολές. Το υπουργείο Παιδείας με  την αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών εβδομαδιαίως κατά δύο ώρες εξασφάλισε ανέξοδα χιλιάδες θέσεις εργασίας. Θα μπορούσε ταυτόχρονα όμως να μείωνε τους μαθητές ανά τμήμα στους 20. Αυτό θα αναβάθμιζε την ποιότητα της γνώσης του απαξιωμένου δημόσιου σχολείου.

Αυτό έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά μέτρων που έχουν βάλει τα τελευταία χρόνια στο στόχαστρο, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την εκπαίδευση στο σύνολό της. Οι προθέσεις των Υπουργών Παιδείας τα τελευταία 10 χρόνια ήταν κανένας μόνιμος διορισμός και μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία.

Τελικά για πιο λόγο εισάγονται όλοι αυτοί οι φοιτητές στις εκπαιδευτικές σχολές των Πανεπιστημίων; Μήπως εισάγονται για να πέσουν τα ποσοστά ανεργίας στους νέους; Μήπως τελικά τα Πανεπιστήμια έχουν απεμπλακεί τελείως από την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων επιστημόνων και θεωρούν ότι όλοι αυτοί που σπουδάζουν, σπουδάζουν από «χόμπι». Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι οι νέοι επιστήμονες οδηγούνται σε μια κοινωνία ανέργων ή σε αναζήτηση εργασίας ως μετανάστες σε ξένες χώρες.

Η ΟΛΜΕ αντί να πρότεινε όλοι οι εκπαιδευτικοί από 8π.μ. έως 2μ.μ. στο σχολείο με μισθούς 2.000 έως 2.500 €  όπως έπαιρναν πριν 10 χρόνια αρκετοί εργασιακοί κλάδοι του δημοσίου, διεκδικούσε τεμπελιά με μισθούς πείνας. Ο εκπαιδευτικός δεν είχε και δεν έχει αντίρρηση να καθίσει περισσότερο χρόνο στο σχολείο και να κάνει τις εργασίες που παίρνει στο σπίτι. Να προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα, να ετοιμάσει ένα διαγώνισμα ή να διορθώσει ένα διαγώνισμα. Αυτό όμως προϋποθέτει η σχολική μονάδα να διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές. Δηλαδή φιλόξενα γραφεία ανά 2-3 καθηγητές με Η/Υ και εποπτικά μέσα. Σε αυτούς τους χώρους ο εκπαιδευτικός θα προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα και θα δεχτεί τους γονείς των μαθητών του. Έτσι φεύγοντας από το σχολείο θα είναι έτοιμος για την επόμενη μέρα χωρίς να παίρνει εργασίες για το σπίτι του.  Αυτό όμως προϋποθέτει και αντίστοιχες αποδοχές όπως ανέφερα.

Εδώ όμως αυτό που βολεύει πάντα το σύστημα προεκλογικά είναι να μιλά για κατάργηση της παραπαιδείας και από την άλλη μετεκλογικά να κάνει στραβά μάτια στην παραπαιδεία δίνοντας μισθούς πείνας στους εκπαιδευτικούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο κάθε έλληνας εργαζόμενος να έχει μια απώλεια εισοδήματος  30% – 40%  για φροντιστήρια προκειμένου να προετοιμάσει τα παιδιά του για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Απ’ ότι φαίνεται έχουμε περάσει σε μιαν άλλη εποχή, σε μια εποχή που για να λυθούν προβλήματα απαιτείται συναίνεση.  Η ΟΛΜΕ συνδικαλιστικά από ότι έχει δείξει δεν πείθει και δεν μπορεί να δώσει λύση στα προβλήματα των εκπαιδευτικών. Θεωρώ ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα αξιόπιστο άτυπο Σώμα αποτελούμενο από 25-30 μάχιμους εκπαιδευτικούς από όλη την επικράτεια της χώρας μας. Αυτό το Σώμα θα αποτελεί την «διαπραγματευτική επιτροπή» και μαζί με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα βρίσκουν μετά από εποικοδομητικό διάλογο και συναίνεση την κοινή συνισταμένη επίλυσης του κάθε προβλήματος.

Στη χώρα μας διαχρονικά οι χθεσινοί συνδικαλιστές  «καταλαμβάνουν» υψηλές  διοικητικές θέσεις έως και Υπουργοί και στη συνέχεια  αβαντάρουν τις εκάστοτε ηγεσίες των Υπουργείων προκειμένου να κάνουν τις υποτιθέμενες μεταρρυθμίσεις. Είναι απορίας άξιον, πώς γίνεται η μετάλλαξη όλων αυτών, από επαναστάτες συνδικαλιστές σε «βασιλικότερους του βασιλέως» εντολοδόχους «τσάτσους». Γι’ αυτό έχει απαξιωθεί ο συνδικαλισμός.

Το υπουργείο Παιδείας οδήγησε τον νεοδιόριστο εκπαιδευτικό στον επαίσχυντο μισθό των 650 €. Τον νεοδιόριστο εκπαιδευτικό που περιμένει δέκα και πλέον χρόνια για να διορισθεί και που εκτός από το πτυχίο τους οι πιο πολλοί νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει και μεταπτυχιακές σπουδές.

Κάθε φορά που ανοίγει εθνικός κοινωνικός  διάλογος για την παιδεία πέφτει στο κενό. Μέχρι σήμερα κανένας διάλογος δεν έφερε κάποιο αποτέλεσμα. Αυτό προκύπτει αν κρίνουμε τι σχολεία λειτουργούν σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη, σύμφωνα με μαρτυρίες εκπαιδευτικών που τα τελευταία χρόνια έχουν επισκεφθεί ευρωπαϊκά σχολεία μέσω των προγραμμάτων Erasmus και Comenius .

Το σχολείο πρέπει να παρακολουθεί από κοντά τις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά παράλληλα να στηρίζεται στα ιδεώδη των ανθρώπινων δικαιωμάτων, του αλληλοσεβασμού, της ειρήνης και της δημοκρατίας.

Εκείνο που έχει αξία είναι να δημιουργηθεί ένα σχολείο που να αναδεικνύει τις δεξιότητες του μαθητή,  ένα σχολείο που να μην εξαντλεί οικονομικά την οικογένεια να δημιουργηθεί  ένα σχολικό περιβάλλον που δεν θα εξαντλεί τον μαθητή και που θα είναι ευχάριστο γι’ αυτόν. Σήμερα το μοντέλο εκπαίδευσης είναι βασισμένο στην αποστήθιση κι όχι στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης. Το Λύκειο εξαντλεί τη λειτουργία του στην προετοιμασία του μαθητή για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Έχουν χορτάσει τα αυτιά μας να ακούν περί εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων στο χώρο της παιδείας. Στη χώρα μας, επιχειρείται κάθε φορά να αλλάξει η εκπαίδευση αλλάζοντας συνήθως το σύστημα πρόσβασης των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή το πολύ – πολύ αλλάζοντας βιβλία και αναλυτικά προγράμματα. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πρέπει να αντιληφθεί ότι «για να αλλάξεις την εκπαίδευση, πρέπει να αλλάξεις τον εκπαιδευτικό». Δεν χρειάζεται πολλή σοφία για να καταδειχθεί ο καταλυτικός ρόλος του εκπαιδευτικού.  Άλλωστε όλα τα στοιχεία της εκπαίδευσης (βιβλία, αναλυτικά προγράμματα, διδακτική μεθοδολογία, εργαστήρια, νομοθεσία κλπ) δοκιμάζονται και κρίνονται στα χέρια, στον τρόπο εργασίας του εκπαιδευτικού. Άρα προαπαιτούμενο στην επιτυχία κάθε μεταρρύθμισης είναι η διαρκής επιμόρφωση του εκπαιδευτικού και ένα αξιοπρεπές μισθολόγιο αντάξιο του μορφωτικού επιπέδου του εκπαιδευτικού.

Θόδωρος Σταυριανόπουλος
MSc Ηθ. Φιλοσοφίας- Μαθηματικός


Κοινοποιησέ το

πρέπει να δεις

Κορωνοϊός: 18.000 ενεργά κρούσματα στην Ελλάδα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κορωνοϊός: 18.000 ενεργά κρούσματα στην Ελλάδα 6
Κοινοποιησέ το

«Η καμπύλη των νέων κρουσμάτων στη χώρα μας μειώνεται σχεδόν σε όλη την επικράτεια. Την τρίτη εβδομάδα του lockdown η μείωση των κρουσμάτων ήταν καλύτερη», ανέφερε η κυρία Παπαευαγγέλου, πρόσθεσε, ωστόσο, ότι το επιδημιολογικό φορτίο παραμένει υψηλό. Όπως είπε, τα ενεργά κρούσματα υπολογίζονται στις 18.000.

«Τόσο η Αττική όσο και η Θεσσαλονίκη καταγράφουν πάνω από 300 κρούσματα αντίστοιχα», σημείωσε και πρόσθεσε ότι σήμερα στην χώρα νοσηλεύονται 4.000 ασθενείς και οι ΜΕΘ εξακολουθούν να είναι γεμάτες.

Η πίεση στο Εθνικό Σύστημα Υγείας παραμένει. Αναφορικά με τις εισαγωγές έχουμε μια μικρή μείωση. Έχουμε περίπου 360 εισαγωγές κάθε μέρα, είπε.

«Είναι σαφές ότι δεν πάει να σπάσει αυτή η αλυσίδα της μετάδοσης. Ο ιός έχει αποδείξει ότι είναι πολύ πιο πονηρός από εμάς» πρόσθεσε.

Η κ. Παπαευαγγέλου έκανε λόγο για ένα συνεχές πινγκ πονγκ από τους εργασιακούς χώρους στο σπίτι, κάτι το οποίο αποτελεί μια πιθανή εξήγηση του συνεχιζόμενου β’ κύματος.

«Διανύουμε έναν μαραθώνιο και έχουμε ακόμα πολλά χιλιόμετρα μπροστά μας και πολλές ανηφόρες. Πρέπει να είμαστε όλοι μαζί σε αυτό τον αγώνα», σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά τα εμβόλια, τόνισε ότι «ακόμα και όταν έρθουν τα εμβόλια χρειαζόμαστε πολλούς μήνες για να πετύχουμε αυτό το τείχος ανοσίας».

«Δεν πρέπει να πιστέψουμε ότι μόλις κάνουμε την πρώτη δόση του εμβολίου, μπορούμε να κάνουμε ένα πάρτι».

Μαγιορκίνης: Τα ενεργά κρούσματα εξακολουθούν να παραμένουν υψηλά

«Η μείωση στο προφίλ νοσηρότητας συνεχίστηκε, αν και με πιο αργούς ρυθμούς, από την προηγούμενη βδομάδα», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Μαγιορκίνης, και πρόσθεσε ότι τα ενεργά κρούσματα εξακολουθούν να παραμένουν υψηλά, παρότι καταγράφεται μείωση των νέων κρουσμάτων 15-20% στην Αθήνα και 20-22% στην Θεσσαλονίκη. Επίσης, όπως είπε, καταγράφεται μικρή υποχώρηση στην διάγνωση νέων κρουσμάτων στους ανθρώπους ηλικίας άνω των 65 ετών.

Η μείωση στα μεγάλα αστικά κέντρα όσον αφορά ρυθμό αναπαραγωγής RT είναι ξεκάθαρη, καθώς αυτός ο αριθμός παραμένει κάτω από το 1, εξήγησε και κάλεσε όλους να προσέξουν και ιδίως όσοι βρίσκονται σε μικρές πόλεις και χωριά. «Το ότι δεν ζούνε σε μεγάλες πόλεις δεν σημαίνει ότι ο ιός δεν μας αφορά» κατέληξε.

«Δεν έχω αναφέρει ποτέ για διπλό σύστημα καταγραφής κρουσμάτων. Υπάρχει ένα και μόνο μητρώο», είπε ο κ. Μαγιορκίνης.

Χαρδαλιάς: Έξι περιοχές της χώρας «στο κόκκινο»
Τα στοιχεία δείχνουν ότι δυστυχώς σε κάποιες περιοχές, τα μέτρα δεν τηρούνται, όπως πρέπει, είπε από την πλευρά του ο κ. Χαρδαλιάς, και αναφέρθηκε στις έξι περιφερειακές ενότητες που είναι στο «κόκκινο» και ειδικότερα την Πιερία, Πέλλα, Ημαθία, Δράμα, Ξάνθη και Φλώρινα.

Ο κ. Χαρδαλιάς ζήτησε την αυστηρή τήρηση των μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού ειδικά για τις περιοχές αυτές, σημειώνοντας ότι εκεί δεν φαίνεται να υπάρχει η αναμενόμενη μείωση κρουσμάτων.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Ο Σπύρος Κτενάς πρωτοστατεί στην αντιμετώπιση του κορονοϊού

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ο Σπύρος Κτενάς πρωτοστατεί στην αντιμετώπιση του κορονοϊού 7
Κοινοποιησέ το

Ένας Έλληνας ειδικός στην πληροφορική, ο Σπύρος Κτενάς, είναι ο νέος διευθυντής του τομέα Ψηφιακών Λύσεων στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων (ECDC), σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα του Οργανισμού.

Το ECDC, το οποίο πρωτοστατεί στην αντιμετώπιση της κρίσης της Covid-19 σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι ένας οργανισμός με έδρα τη Στοκχόλμη και στοχεύει στην ενίσχυση της άμυνας της Ευρώπης κατά των μεταδοτικών ασθενειών. Οι βασικές λειτουργίες του καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων όπως παρακολούθηση, επιδημιολογική πληροφόρηση, αντιμετώπιση, επιστημονική συμβουλευτική, μικροβιολογία, εκπαίδευση στη δημόσια υγεία κ.λπ.

Ο τομέας Ψηφιακών Λύσεων έχει την ευθύνη για την παροχή λύσεων πληροφορικής -πολλές από τις εφαρμογές αυτές χρησιμοποιούνται στην παρακολούθηση και αντιμετώπιση της τρέχουσας πανδημίας- βάσει των επιχειρησιακών απαιτήσεων του Οργανισμού, τον καθορισμό της αρχιτεκτονικής των λύσεων, τη διεξαγωγή μελετών, έργων και τη συντήρηση εφαρμογών πληροφορικής για όλα τα τμήματα του Οργανισμού.

Ο Σπύρος Κτενάς κατάγεται από τη Λευκάδα, είναι πτυχιούχος Πληροφορικής με μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, την Νευροπληροφορική και την Βιοπληροφορική. Διαθέτει πλήθος πιστοποιήσεων στη διαχείριση έργων, με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της πληροφορικής και δημοσιεύσεις σχετικών άρθρων και εφαρμογών. Διετέλεσε προηγουμένως σύμβουλος πληροφορικής στο ECDC και πριν από αυτό (πριν από το 2016) υπήρξε διευθυντής διαχείρισης έργων στην εταιρεία Globo και διευθυντής έργων στην εταιρεία EXUS.

Πάνω από 15 χρόνια διετέλεσε σε θέσεις διεύθυνσης έργων/τμημάτων τεχνολογίας και διοίκησης σε τομείς όπως η δημόσια υγεία, ο χρηματοοικονομικός/τραπεζικός, η ασφάλεια και άμυνα και η επιχειρηματικότητα. Επίσης υπήρξε προσκεκλημένος εισηγητής σε πανεπιστήμια όπως το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Σουηδίας (KTH Royal Institute of Technology) και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα

Πηγή: Πρώτο Θέμα


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Διαδικτυακά φέτος η χριστουγεννιάτικη εορταγορά από τα Παιδικά Χωριά SOS

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Διαδικτυακά φέτος η χριστουγεννιάτικη εορταγορά από τα Παιδικά Χωριά SOS 8
Κοινοποιησέ το

Και τη φετινή χρονιά τα Παιδικά Χωριά SOS διοργανώνουν το χριστουγεννιάτικο παζάρι τους. Λόγω των υγειονομικών συνθήκων αυτή τη φορά θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά έτσι ώστε να παραμείνουμε όλοι ασφαλείς.

Μέσω του παρακάτω συνδέσμου μπορείτε και εσείς να κάνετε τη χριστουγεννιάτικη αγορά σας σε είδη, για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Κάντε ΚΛΙΚ πάνω στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα βρείτε όμορφα Χριστουγεννιάτικα Στολίδια, γλυκίσματα, ωραία διακοσμητικά αντικείμενα καθώς και χειροποίητα πλεκτά, για να στολίσετε το σπίτι σας ή να δωρίσετε σε αγαπημένα σας πρόσωπα.

https://sos-villages.gr/eshop/

Χριστουγεννιάτικη εορταγορά από τα Παιδικά Χωριά SOS

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές γεμάτες υγεία!


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ