Connect with us

Θέατρο

Πειραματική σκηνή Καλαμάτας: Τη Δευτέρα ξεκινούν οι εγγραφές στη νέα θεατρική ομάδα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Έριξε αυλαία χθες η θεατρική παράσταση της Πειραματικής Σκηνής Καλαμάτας με το σημαντικό έργο του Θερβάντες ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ. Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού και συγκίνησης τα παιδιά αποχαιρέτησαν στο ειδυλλιακό τοπίο του Κάστρου τις περιπέτειες του Δον Κιχώτη.

Ήταν μια παράσταση που προετοιμάστηκε μέσα σε μια κατάσταση ακραία λόγω φόβου πανδημίας, αλλά και με μεγάλη φροντίδα για τα παιδιά, αφού είχαμε τη συμπαράσταση των γονιών και την ευγενική προσφορά του χώρου της αυλής  του 19ου Δημοτικού Σχολείου από τη διευθύντρια κυρία Μαρία Κρόμπα για να οργανώσουμε τις πρόβες μας.

Το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από τις προσδοκίες μας. Οι θεατές ενθουσιασμένοι χειροκροτούσαν θερμά μετά από κάθε σκηνή τα παιδιά, τα οποία εισέπραξαν και τα πιο εγκωμιαστικά σχόλια στο φινάλε κάθε παράστασης.

Με το συναίσθημα της ικανοποίησης για το αποτέλεσμα προχωρούμε σε άλλο κεφάλαιο δημιουργικής πολιτιστικής δράσης, αφού ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία της παράστασης (συντελεστές, παιδιά θεατρικής ομάδας, χορηγούς επικοινωνίας και τεχνικούς υποστηρικτές).

Από τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου κάθε μέρα 6.00-8.00 το απόγευμα, αρχίζουν οι εγγραφές για την καινούργια θεατρική εφηβική ομάδα που αφορούν μαθητές από την Α΄ Γυμνασίου έως και φοιτητές και οι εγγραφές για τα μαθήματα θεατρικού παιχνιδιού που απευθύνονται σε παιδιά από την ηλικία των 4 έως 12 χρόνων (νήπια και μαθητές του Δημοτικού σχολείου).

Οι πρόβες της θεατρικής ομάδας όπως τα μαθήματα θεατρικού παιχνιδιού θα αρχίσουν αρχές Οκτωβρίου.

Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου

Επί πλέον, έχουν αρχίσει οι απαραίτητες προετοιμασίες και  η οργάνωση για το

4ο Πανελλήνιου Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου Καλαμάτας που είχε αναβληθεί το Μάιο, όπως και οι σχετικές  επαφές με κουκλοπαίκτες, Δήμο, Περιφέρεια και συνεργαζόμενα Ιδρύματα.

Το φεστιβάλ δρομολογείται να πραγματοποιηθεί 7-11 Οκτωβρίου σε δύο μεγάλες αίθουσες με κάθε μέτρο προστασίας για τα παιδιά και τους μεγάλους (απολύμανση αιθουσών, τήρηση αποστάσεων ανάμεσα στους θεατές και υποχρεωτική μάσκα ).

Το σημαντικό είναι να πραγματοποιηθεί το Φεστιβάλ για τα παιδιά της πόλης και να μην κινδυνεύσει από οποιαδήποτε αστοχία.

Στοχεύουμε και επιδιώκουμε τη δημιουργία πολιτιστικών  δράσεων για τα παιδιά, γιατί πιστεύουμε ότι ο πολιτισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της παιδείας και  της ψυχικής και πνευματικής καλλιέργειας των παιδιών και των νέων αν θέλουμε να τα προστατεύσουμε  από τον ορυμαγδό ψυχαγωγικών σκουπιδιών που πλασάρουν τα ιδιωτικά κανάλια προς επίδοξους τηλεθεατές.

Σε αυτή μας την προσπάθεια θέλουμε όλους τους συμπολίτες μας, τα Μέσα Μαζικής Ενημερότητας μας και τους εκπροσώπους  της Πολιτείας κοντά μας.

Η οργανωτική Επιτροπή του Φεστιβάλ, το οργανώνει εθελοντικά και αφιλοκερδώς και ζητάει εθελοντές για  τις ημέρες πραγματοποίησης  του Φεστιβάλ 7-11 Οκτωβρίου 2020.

Πληροφορίες για εγγραφές στη θεατρική ομάδα, στα μαθήματα θεατρικών παιχνιδιών και  εγγραφή στη λίστα εθελοντών του Φεστιβάλ στα τηλέφωνα 2721021653, 2721082864, 6971540945, 6977437279


Κοινοποιησέ το

Θέατρο

Το κελί όπου βρίσκεται ο Λιγνάδης – «Σοκαρισμένος και καταβεβλημένος»

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Μετά την απόφαση της Δικαιοσύνης, τα πρώτα εικοσιτετράωρα στη φυλακή Τρίπολης διανύει ο Δημήτρης Λιγνάδης.

Ο γνωστός σκηνοθέτης και ηθοποιός, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, βρίσκεται σε χώρο στις φυλακές της Τρίπολης μαζί με άλλους τρεις κρατούμενους και εκεί θα μείνει για επτά ημέρες όπως επιτάσσει το υγειονομικό πρωτόκολλο των φυλακών για τους νέους κρατούμενους.

Όπως αναφέρει ο Alpha, δεν πρόκειται για μια φυλακή υψίστης ασφαλείας όπως για παράδειγμα αυτή του Κορυδαλλού.

Όλοι οι κρατούμενοι εκεί είναι είτε υπόδικοι είτε κατάδικοι με βαριά κακουργήματα για σοβαρά σεξουαλικά εγκλήματα.

Στη συνέντευξη με τον διευθυντή των φυλακών ο Δημήτρης Λιγνάδης είπε τα εξής: «Περίμενα να βρω μια πολύ χειρότερη κατάσταση, αλλά ευτυχως βλέπω ότι οι εγκαταστάσεις σας είναι σε καλή κατάσταση».

Οι άνθρωποι εκεί περιγράφουν τον σκηνοθέτη ως έναν άνθρωπο σοκαρισμένο και καταβεβλημένο

Όπως επισημαίνουν, δεν μιλάει πολύ, είναι σε κατάσταση σοκ.

Από τον διευθυντή των φυλακών ο Δημήτρης Λιγνάδης δεν ζήτησε μετά την παρέλευση του επταημέρου να είναι μόνος του σε κελί.

Είπε πως δεν νιώθει κάποιο φόβο και αισθάνεται ασφαλής μέσα στη φυλακή. Οπότε ύστερα από επτά ημέρες, θα μπει κανονικά σε πτέρυγα και θα βρίσκεται μαζί με άλλους 20 κρατούμενους. Επίσης δεν ζήτησε να εξεταστεί από ψυχολόγο όπως έχει δικαίωμα.

«Αυτή την στιγμή δεν αισθάνομαι την ανάγκη να εξεταστώ από ψυχολόγο. Αν στο μέλλον το νιώσω θα σας το ζητήσω», είπε.

Να σημειωθεί πως σήμερα το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας το πέρασε στο καρτοτηλέφωνο κάνοντας πολλά τηλεφωνήματα.

 

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Θέατρο

Λάκης Λαζόπουλος: «Αδειάζει» Λιγνάδη και Κούγια μέσω Δέκα Μικρών Μήτσων – Δείτε βίντεο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Μέσω της καυστικής σάτιρας και τους ήρωες των «Δέκα Μικρών Μήτσων» επέλεξε ο Λάκης Λαζόπουλος να σχολιάσει, για πρώτη φορά δημόσια, τις σοκαριστικές αποκαλύψεις σχετικά με τις σεξουαλικές κακοποιήσεις – παρενοχλήσεις από γνωστούς εκπροσώπους του θεάτρου. Παρότι εδώ και μέρες όλα σχεδόν τα ΜΜΕ προσπαθούν να τού αποσπάσουν μια δήλωση σχετικά με το θέμα που έχει προκαλέσει ισχυρές σεισμικές δονήσεις στο θέατρο, την κοινωνία και την πολιτική, εκείνος θέλησε να το κάνει με τον δικό του τρόπο. Τοποθετήθηκε λοιπόν κατά την διάρκεια του ολοκαίνουργιου επεισοδίου των «Δέκα Μικρών Μήτσων» που μεταδόθηκε ζωντανά χθες βράδυ μέσω live streaming  έναντι ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Σε δύο διαφορετικά σημεία του επεισοδίου αναφέρθηκε εκτεταμένα στην πολύκροτη υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη  αποδομώντας, μέσω της σκληρής σάτιράς του, τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε ο συνήγορός του Αλέξης Κούγιας στην προσπάθειά του να τον γλιτώσει από την προφυλάκιση, – την οποία τελικά δεν απέφυγε – χωρίς ωστόσο να αναφερθεί ούτε μια φορά στο όνομα του γνωστού ποινικολόγου με τον οποίο, όπως είναι ευρέως γνωστό – έχει κακό παρελθόν.

Lazopoulos_Kougias
Ο Λάκης Λαζόπουπολος μέσα από σκληρή σάτιρα προσπάθησε να αποδομήσει την υπερασπιστική γραμμή που χάραξε ο Αλέξης Κούγιας για τον Δημήτρη Λιγνάδη

Η υπόθεση Λιγνάδη πρωταγωνίστησε σε μια σκηνή του επεισοδίου κατά την διάρκεια της οποίας ο Λαζόπουλος, ως Χήρα Μήτση, εξομολογείται στον παπά, που υποδυόταν ο Παύλος Κοντογιαννίδης. Ο δεύτερος προσπαθεί να την ενημερώσει για το σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει κι ο ηθοποιός δράττεται της ευκαιρίας να καυτηριάσει συγκεκριμένα επιχειρήματα που εκφράστηκαν στο πλαίσιο της υπερασπιστικής γραμμής, όπως αυτό του «επαγγελματία ομοφυλόφιλου», του μάρτυρα κατηγορίας που ήρθε από την Σουηδία για να καταθέσει, την εμπλοκή της όλης ιστορίας με την επένδυση στο Ελληνικό αλλά και τον χαρακτηρισμό «μέτριος ηθοποιός» που χρησιμοποίησε ο Λιγνάδης για τον Πρόεδρο του ΣΕΗ Σπύρο Μπιμπίλα, κατηγορώντας τον για ζηλοφθονία.

Εξηγεί λοιπόν ο παπάς – Κοντογιαννίδης: «Ξεσηκώθηκαν δήθεν οι άλλοι ηθοποιοί, οι «μέτριοι», μαζί με τους επαγγελματίες ομοφυλόφιλους

». Κι όταν η Χήρα Μήτση τον ρωτά ποιοι είναι αυτοί λαμβάνει την απάντηση: «Οι ομοφυλόφιλοι που βγάζουν λεφτά απ’ αυτή τη δουλειά  που κάνουν, απ’ την ομοφυλοφιλία». Για να αρχίσει να χτυπιέται αμέσως μετά ο Λαζόπουλος αναφωνώντας με έμφαση και παίρνοντας σαφέστατη θέση εναντίον του συγκεκριμένου χαρακτηρισμού ποτισμένη με ισχυρές δόσεις πικρού χιούμορ: «Μόνο ο δικός μου τσάμπα…; Μη σού πω ότι έβαζα κι απ’ την τσέπη που για να γυρνάει με τον ένα και με τον άλλο. Μακάρι να μπορούσε να ζει μόνος του σαν τίμος επαγγελματίας ομοφυλόφιλος και να μην μού τρωγε τη σύνταξη. Δεν ήξερα εγώ ότι υπάρχουν και τέτοιοι ομοφυλόφιλοι που δουλεύουνε και δεν τα παίρνουν απ΄ τη μάνα τους, απ’ το πορτοφόλι…Θα πεθάνω…Δούλευε τσάμπα ο δικός μου ο βλάκας».

Σε άλλο σημείο της ίδιας σκηνής αναφέρει ο Παύλος Κοντογιαννίδης:«… Είπε ο Σουηδός ότι τον βίασε όταν ήταν μικρός. Τώρα το θυμήθηκε, απ’ τη Σουηδία και σηκώθηκε να πει ότι έγινε ότι έγινε για να αναγκαστεί η Μενδώνη να διώξει τον σκηνοθέτη που είχε διορίσει;….Μαζεύτηκαν όλοι αυτοί για να διώξουν την υπουργό Πολιτισμού. Γιατί το κάναν αυτό ξέρεις; Για να μην τελειώσει το Ελληνικό…».

Και ο Λαζόπουλος – Χήρα Μήτση, με το γνωστό ύφος της τού απαντά όλο νόημα: «Κατάλαβα. Αυτός βίαζε παιδιά, για να σταματήσει το Ελληνικό, μετά από χρόνια που θα ξεκίναγε το Ελληνικό. Γιατί το ήξερε ότι θα σταματήσει, κι ότι μπορεί να κολλήσει και σού λέει «δεν τραβάω να βιάζω παιδιά να το ξεκολλήσουμε αργότερα;».

Να πούμε εδώ πως καλεσμένος του Λάκη Λαζόπουλου στο χθεσινό διαδικτυακό επεισόδιο των «Δέκα Μικρών Μήτσων» ήταν ο Τάκης Ζαχαράτος, μεταμορφωμένος σε Μυρσίνη Σεβαστού, τον ρόλο δηλαδή που υποδύεται η Κατερίνα Διδασκάλου στην τηλεοπτική σειρά «Άγριες Μέλισσες». Αναφερόμενη με στόμφο στους γιούς της λέει κάποια στιγμή στον Αστυνόμο – Λάκη Λαζόπουλο: «Ο τρίτος γιος μου έγινε επαγγελματίας ομοφυλόφιλος». «Δηλαδή άνοιξε μαγαζί για πολλά είδη ομοφυλοφιλίας;» ρωτά εκείνος με απορία. Και λαμβάνει την ξεκαρδιστική απάντηση «Βεβαίως, κάνει και εξαγωγές».

 

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Θέατρο

«Φωτιά» το βούλευμα κατά Λιγνάδη – Η αποδόμηση των άλλοθι και η φαντασίωση

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

«Καταπέλτης» είναι το βούλευμα του Συμβούλιου Πλημμελειοδικών που απέρριψε το μεσημέρι της Πέμπτης την ένσταση ακυρότητας κατά της προδικασίας που είχε υποβάλλει δια του συνηγόρου του ο Δημήτρης Λιγνάδης.

Ανάμεσα στα στοιχεία πάνω στα οποία βασίστηκαν οι δικαστές, υπάρχουν περιγραφές που σοκάρουν, όπως για παράδειγμα η κατάθεση θύματος που περιγράφει ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης είχε ένα ανήλικο αγόρι για τις δουλειές του σπιτιού το οποίο φέρεται να ώθησε σε σεξουαλικές πράξεις με συνομήλικό του.

«Κατά το διάστημα αυτό, στο σπίτι ερχόταν ένα ανήλικο αγόρι το οποίο σιδερώνει, έπλενε και γενικώς φροντίζει την καθαριότητα του σπιτιού του σκηνοθέτη, ο οποίος του έδινε 5 – 10 € για τις υπηρεσίες του. Μια μέρα μάλιστα που ο παθών μπήκε στο σπίτι, βρήκε το παιδί που καθάριζε με ένα φίλο του ετεροφυλόφιλο, ηλικίας 15 – 16 ετών, να είναι αμφότεροι με τα εσώρουχα του μέσα στο σαλόνι και να τρίβονται ο ένας πάνω στον άλλο βίαια, ο δε αιτών που καθόταν δίπλα του στον καναπέ με το εσώρουχο του, αυνανιζόταν» αναφέρεσαι στο βούλευμα.

Στη συνέχεια, δε ο σκηνοθέτης φέρεται να περιέγραψε μια φαντασίωση του στο φερόμενο θύμα, κατά την οποία «αυτό που είχε κάνει εντύπωση στον παθόντα κατά τη διάρκεια της σχέσης του με τον σκηνοθέτη ήταν ότι του έλεγε ότι είχε την φαντασίωση να είναι ο παθών μόνος του στο δωμάτιο, να μπαίνουν οι φίλοι του μέσα για να κάνουν σεξ μαζί του και εκείνος να φωνάζει «ο επόμενος».

Δείτε το βούλευμα του Συμβούλιου Πλημμελειοδικών (vouleuma lignadi.pdf)

«Φωτιά» η εισαγγελική πρόταση

Για «εμμονική παραφιλική τάση» και «σταθερή εξακολουθητική ροπή του προς την ικανοποίηση της γενετήσιας ορμής του με ανήλικα αμφοτέρων των φίλων» κάνει λόγο η εισαγγελική πρόταση «φωτιά» προς το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο. Οι δικαστές, που υιοθέτησαν την πρόταση της εισαγγελέως για την απόρριψη του αιτήματος του σκηνοθέτη, περιγράφουν στο σκεπτικό του βουλεύματος τους, έναν άνθρωπο με δράση τουλάχιστον 30 ετών, επικαλούμενοι δε και υπόθεση ασέλγειας σε βάρος ανηλίκου το 1984, όπως προέκυψε μετά την σύλληψη του σκηνοθέτη από την διαδικασία της δακτυλοσκόπησης στην ΓΑΔΑ.

Εισαγγελική πρόταση: «Ανέκαθεν αλίευε ανήλικους στο Μεταξουργείο»

Κατά την εισαγγελέα, από τις καταθέσεις των μαρτύρων, «οι οποίοι δεν ουδεμία σχέση είχαν μεταξύ τους στο παρελθόν, ούτε φυσικά είχαν χρόνο να συνεννοηθούν και να προετοιμαστούν κατάλληλα ώστε να δώσουν καταθέσεις που προσομοίαζαν τόσο», προκύπτει σχετικά με τον τρόπο δράσης του σκηνοθέτη ότι «έχει εμφανή παραφιλική έφηβοφιλική σεξουαλική τάση και προτίμηση την οποία εξεδήλωνε χωρίς καμία αναστολή, ακόμα και σε δημόσιους χώρους, για ένα πολύ μακρόχρονο διάστημα και δη από τουλάχιστον το έτος 1995 έως και τουλάχιστον το 2016, σύμφωνα με τα έως τώρα στοιχεία της δικογραφίας, εκμεταλλευόμενος αφενός στην ευαίσθητη ηλικία των ανήλικων που προσέγγιζε, ιδίως αγοριών από 14 έως 16, αφετέρου την ματαιοδοξία τους και την έλλειψη οικογενειακού περιβάλλοντος, δρώντας σχεδόν με πανομοιότυπο μεθοδικό και συστηματικό τρόπο κάθε φορά, καλλιεργούσε αρχικά κλίμα εμπιστοσύνης, επικαλούμενος και προβάλλοντας την επαγγελματική του ιδιότητα, ως καταξιωμένου σκηνοθέτη – ηθοποιού, πείθοντας αυτά ότι πρόθεση του ήταν να τα βοηθήσει να ανελιχθούν στο χώρο του θεάματος και παρασύροντας τα με τις υποσχέσεις αυτές στο σπίτι του, με αποκλειστικό σκοπό την τέλεση γενετήσιων πράξεων μαζί του».

Η εισαγγελική λειτουργός κάνει λόγο για «ανεξέλεγκτη γενετήσια ορμή» του κατηγορουμένου, την οποία στην περίπτωση του πρώτου θύματος χρησιμοποίησε ασκώντας σωματική βία, ενώ στην περίπτωση του δεύτερου χρησιμοποιώντας αλκοόλ και ναρκωτική ουσία.

«Η εμμονική αυτή παραφιλική του τάση, η οποία περιγράφεται με σαφήνεια τις ληφθείσες καταθέσεις, αλλά και στις εγκλήσεις που κατατέθηκαν ενώπιον του εισαγγελέα, καθώς και η σταθερή εξακολουθητική ροπή του προς την ικανοποίηση της γενετήσιας ορμής του με ανήλικα αμφοτέρων των φίλων, η οποία ροπή έφτασε στην εγκληματική και μάλιστα κακουργηματική της μορφή, με παθόντες δύο αλλοδαπούς, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυτός συνεχίζει να μένει στην ευρύτερη περιοχή του Μεταξουργείου από ανέκαθεν αλίευε ανήλικους για τον ανώτερο σκοπό, δικαιολογούσαν κατά την άποψή μας απόλυτα την εφαρμογή στο πρόσωπο του της παραγράφου δύο του άρθρου 244 του κώδικα ποινικής δικονομίας περί παράλειψης κλήση του ως υπόπτου για λήψη χωρίς όρκο εξηγήσεων και της άμεσης άσκησης ποινικής δίωξης σε βάρος του με σκοπό την αποτροπή τέλεσης νέων πάρω μην αδικημάτων σε βάρος ανηλίκων παθόντων» εξηγεί η εισαγγελέας στην πρόταση της προς το δικαστικό συμβούλιο.

Μάλιστα, φέρεται να εξηγεί ότι ο εισαγγελέας Κώστας Σπυρόπουλος, που χειρίστηκε την έρευνα, απάντησε στο αίτημα Λιγνάδη -το οποίο κατατέθηκε πριν τη σύλληψη του στις 11/2/2021 και ζητούσε ενημέρωση για ύπαρξη έρευνας σε βάρος του και κλήση σε παροχή εξηγήσεων- στις 20 Φεβρουαρίου 2021 και όχι νωρίτερα, καθώς έως τότε ήθελε να αξιολογήσει την βασιμότητα των καταγγελιών.

Αξιολογώντας λοιπόν τα στοιχεία, ο κ. Σπυρόπουλος ορθώς άσκησε κατά την εισαγγελέα «άμεσα ποινική δίωξη και συμφώνησε για την έκδοση εντάλματος σύλληψης σε βάρος του, (…) κρίνοντας ότι υφίσταται ενεργός κίνδυνος να τελέσει νέα παρόμοια αδικήματα, κρίση που ενισχύεται πλέον και από το γεγονός ότι ο αιτών έχει ήδη συλληφθεί και σημανθεί για αποπλάνηση ανηλίκου και το έτος 1984, όπως προέκυψε από το δελτίο εγκληματικότητας του».

Το σκεπτικό του Συμβουλίου

Το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο ήρθε σε πλήρη συμφωνία με την εισαγγελική πρόταση, υπογραμμίζοντας στο σκεπτικό του ότι ο σκηνοθέτης «επί σειρά ετών, τουλάχιστον από το έτος 1984, όποτε χρονολογείται σήμανση του για σχετιζόμενο με την γενετήσια ελευθερία σε βάρος ανηλίκου αδίκημα και έως το έτος 2015, δηλαδή για διάστημα τουλάχιστον 30 ετών, προσέγγισε ανήλικους και γενικά άτομα νεαρής ηλικίας, πέραν των κατονομάζομενων την δικογραφία και πλήθος άλλων».

Μάλιστα, κατά τους δικαστές εντόπιζε τους ανήλικους είτε με αφορμή τις καλλιτεχνικές τους δραστηριότητες στο χώρο των θεάτρων, είτε ως διδάσκων θεατρική αγωγή σε σχολεία και εργαστήρια, είτε από φιλικούς κύκλους, «ακόμη και τυχαία σε διάφορες περιοχές των Αθηνών, που σύχναζαν ανήλικοι και νέοι και υποσχόμενος να τους καθοδηγήσει και να τους βοηθήσει να σταδιοδρομήσουν στον καλλιτεχνικό χώρο, τελούσε σε βάρος τους αδικήματα σχετιζόμενα με την γενετήσια ελευθερία τους, είτε με την άσκηση βίας, ακόμη και με την περιαγωγή του σε κατάσταση αναισθησίας και ανικανότητας για αντίσταση με τη χρήση ουσιών, είτε και χωρίς βία, εκμεταλλευόμενος όμως ακριβώς την ανηλικότητα και το νεαρό της ηλικίας των θυμάτων, καθώς και τις θέσεις που κατά καιρούς κατείχε, αλλά και ενγένει το status quo του».

«Στοιχείο της προσωπικότητας του» χαρακτηρίζουν οι δικαστές την επί σειρά ετών παραβατική συμπεριφορά του σκηνοθέτη, κάνοντας λόγο για «μεθοδευμένη δράση».

Αναφερόμενοι στα θύματα, εξηγούν στο σκεπτικό τους, ότι ο σκηνοθέτης «εκμεταλλευόμενος την αδυναμία τους και αξιοποιώντας την αναγνωρισιμότητα του, την ρητορική του δεινότητα, και την ικανότητα πειθούς, που αναμφισβήτητα φύση και θέση κατείχε, υπό το πρόσχημα της καθοδήγησης και διαπαιδαγώγησης τους, προσέγγιζε τα άτομα αυτά, κέρδισε την εμπιστοσύνη τους και ακολούθως τα χειραγωγούσε, ώσπου αν θέλει να επιτύχει την εκπλήρωση των ανάρμοστων προθέσεων του».

Εκτός από τις επαρκείς ενδείξεις, οι δικαστές έκριναν ότι ήταν ορθή η άμεση άσκηση δίωξης «αφού η μεθοδευμένη αυτή η δράση του αιτούντος την επανειλημμένη τέλεση υποδεικνύει σταθερή ροπή του προς την διάπραξη αυτού του είδους των εγκλημάτων, ως στοιχείο της προσωπικότητάς του, στοιχείο το οποίο δεν θα μπορούσε να μεταβληθεί, ούτε κατά το χρόνο που θα διενεργείται προκαταρκτική εξέταση και θα καλούνταν για εγγραφές εξηγήσεις».

Ανεπαρκείς ισχυρισμοί Λιγνάδη – Κενά στις ημερομηνίες

Οι δικαστές αποδήμησαν πλήρως και τους υπερασπιστικός ισχυρισμούς του σκηνοθέτη, σύμφωνα με τους οποίους βρισκόταν σε αλλά σημεία κατά το χρόνο τέλεσης των καταγγελλομένων αδικημάτων.

«Εξάλλου προέκυψε ότι ακόμη κι αν ο ανωτέρω είχε κληθεί για τις εξηγήσεις αυτές, δεν θα είχε προσκομίσει ικανά στοιχεία για να ανατρέψουν το ήδη συγκεντρωθέν αποδεικτικό υλικό και να αποτρέψουν τον αρμόδιο εισαγγελέα από την άσκηση ποινικής δίωξης» αναφέρουν οι δικαστές, εξηγώντας ότι ο σκηνοθέτης κατά την αυτοπρόσωπη παράσταση του ενώπιον του δικαστικού συμβουλίου, φέρεται να εισέφερε αντίγραφα εισιτηρίων και φορολογικών παραστατικών με τα οποία φαίνεται ότι από τις 3 Αυγούστου 2010 έως τις 9 Αυγούστου 2010 βρισκόταν σε ταξίδι στην Αίγυπτο, ενώ φέρεται να εμφάνισε φωτογραφίες από τις οποίες προκύπτει ότι στις 1, 5,6,11,15 και 16 Αυγούστου 2015 βρισκόταν σε διακοπές στην Ιθάκη με φιλικά του πρόσωπα.

«Πλην όμως από τα πρώτα εκ των εγγράφων αυτών, καλύπτεται μόνο ένα μικρό χρονικό διάστημα των ημερών του Αυγούστου 2010, ενώ η πράξη για την οποία ασκήθηκε η δίωξη δεν έχει προσδιοριστεί κατά ακριβή ημερομηνία, ενώ από τα δεύτερα υπάρχει χρονικό κενό ακριβώς κατά την επίμαχη ημερομηνία 9 Αυγούστου 2015», απαντούν οι δικαστές.

Μάλιστα, φαίνεται πως δεν δέχθηκαν ούτε τον ισχυρισμό περί «εκδίκηση» σχετικά με την κατάθεση του τραγουδιστή – ηθοποιού που κατέθεσε σε βάρος του, λέγοντας φάσκει και αντιφάσκει:

«Πέραν τούτων, ο αιτών προέβαλε ότι ο μάρτυρας (…), που κατέθεσε κατά την προκαταρκτική, ωθήθηκε στην κατάθεσή του αυτή, από λόγους αντεκδίκησής, καθόσον σταμάτησε την επαγγελματική συνεργασία μαζί του, ισχυρισμός όμως που έρχεται σε αντίθεση με τα ίδια τα λεγόμενα του αιτούντος στη συνέχεια κατά την αυτοπρόσωπη εμφάνιση του καθώς ανέφερε ότι παρόλη την διακοπή της μεταξύ τους συνεργασίας ο τάδε δεν υπέστη καμιά βλάβη στην επαγγελματική του πορεία».

 

Πηγή


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ