Connect with us

Πολιτικά

Μίλτος Χρυσομάλλης: Περί δρόμου το ανάγνωσμα….

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Μίλτος Χρυσομάλλης: Οι συνθήκες επιβάλλουν να εκφράσω την άποψη μου για το δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, έχοντας κατά νου τόσο την τεχνική όσο και την πολιτική προσέγγιση του θέματος. Ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, μαζί με την αναβάθμιση του Αεροδρομίου Καλαμάτας και βέβαια ο δρόμος Τσακώνα – Καλό Νερό αποτελούν κατά προτεραιότητα τα σημαντικότερα έργα που έχει ανάγκη η Μεσσηνία.

Ως γνωστόν, το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μελετήθηκε με χρήματα του αειμνήστου Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου, εν συνεχεία για πολλά χρόνια τέθηκε σε διαβούλευση και τέλος εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για να ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης και κατασκευής του από την κυβέρνηση Σαμαρά.

Το 2015 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με την «περήφανη διαπραγμάτευσή» της, τίναξε το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στον αέρα, με αποτέλεσμα να χαθούν χρήματα που προορίζονταν για μεγάλα τεχνικά έργα. Με αυτό το δεδομένο και πονηρά σκεπτόμενος ο κ. Σπίρτζης, ρίχνοντας στάχτη στα μάτια των Μεσσηνίων, χαρακτήρισε την υφιστάμενη μελέτη της παραλιακής χάραξης ως «Φαραωνική» και επινόησε την εκπόνηση μιας νέας μελέτης, που θα αφορούσε την αναβάθμιση του υφιστάμενου δρόμου, με παράκαμψη της Μεσσήνης.

Σήμερα λοιπόν μετά από 4,5 χρόνια απραξίας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ βρισκόμαστε ενώπιον δύο μελετών που αφορούν στο τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Η αρχική μελέτη, που έχει ονομαστεί «παραλιακή χάραξη», αφορά σ’ έναν ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΣΦΑΛΗ αυτοκινητόδρομο,  ο οποίος έχει λιγότερα χιλιόμετρα μήκος από τη νέα μελέτη.

Αντίθετα, η νέα μελέτη του Υπουργείου αφορά σ’ έναν ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ και άρα λιγότερο ασφαλή. Αυτές είναι οι δύο μεγάλες και ουσιώδεις διαφορές των δύο μελετών.

Όσον αφορά τις επιμέρους διαφορές των δύο μελετών :

–      Δεν μπορούμε να έχουμε ασφαλείς εκτιμήσεις για το κόστος απαλλοτριώσεων της μίας ή της άλλης μελέτης, δεδομένου ότι και η νέα μελέτη του Υπουργείου Υποδομών περιλαμβάνει απαλλοτριώσεις, που αφορούν σε τμήματα επιχειρήσεων, τμήματα κατοικημένων περιοχών και παραγωγικής γης, τα οποία, συμπεριλαμβανομένων των επικειμένων, έχουν αυξημένο κόστος απαλλοτρίωσης. Εξάλλου, η τιμή μονάδος καθορίζεται από το Δικαστήριο.

–      Όσον αφορά τα κόστη προϋπολογισμού, η προμελέτη της παραλιακής χάραξης ανέρχεται στο ποσό των 75 εκ. ευρώ και η προμελέτη της νέας χάραξης του Υπουργείου στο ποσό των 55 εκ. ευρώ.

Είναι λογικό η νέα μελέτη, που προβλέπει μόνο την αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου, να κοστίζει λιγότερο από την παραλιακή χάραξη, καθότι απαιτείται μόνο η κατασκευή 2 επιπλέον λωρίδων κυκλοφορίας στον υπάρχοντα δρόμο, σε σχέση με τις 4 που θα κατασκευαστούν στην παραλιακή χάραξη

–      Με δεδομένο ότι η παραλιακή χάραξη είχε ενταχθεί στο ΠΔΕ, μπορούμε ασφαλώς να θεωρήσουμε ότι το προαναφερθέν κόστος περιλαμβάνει το σύνολο των έργων που απαιτούνται. Το Υπουργείο οφείλει να διευκρινίσει τους ισχυρισμούς που ακούγονται ότι απαιτούνται ειδικά γεωτεχνικά έργα και αν ισχύουν να δώσει εκτίμηση του κόστους τους. Επιπλέον όμως, οφείλει να δώσει τις ίδιες διευκρινίσεις για το εάν η νέα μελέτη είναι άρτια ή ελλιπής.

–      Σχετικά με τις απόψεις ότι το ύψος της παραλιακής χάραξης – που δεν ξεπερνάει αυτό ενός ΔΙΟΡΟΦΟΥ σπιτιού – θα κόβει τον αέρα ή τη θέα ή θα δημιουργεί κινδύνους πλημμύρας, αυτές στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης. Να υπενθυμίσω ότι στις πλημμύρες του 2016, πλημμύρισε το χαμηλό σημείο της Εθνικής οδού στον Άγιο Φλώρο, όπως και ο κόμβος του αεροδρομίου που βρίσκεται σε χαμηλή στάθμη, με αποτέλεσμα να αποκοπεί η Μεσσηνία από την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και η μισή Μεσσηνία από την υπόλοιπη μισή. Προφανώς όμως, ο κίνδυνος πλημμύρας αφορά γενικότερα κακοτεχνίες ή υψηλής έντασης καιρικά φαινόμενα και δεν συνδέεται με το ύψος του δρόμου.

–     Τέλος χαρακτηρισμοί του έργου ως «Φαραωνικό» ή «Ρωμαϊκό» δεν αξίζουν κριτικής. Είναι γνωστό ότι όλα τα μεγάλα έργα πνοής χαρακτηρίστηκαν έτσι πριν την  κατασκευή τους, ενώ μετά μετατράπηκαν σε απαραίτητα και αναγκαία, όπως π.χ. η  Αττική Οδός αλλά και η περιμετρική της Καλαμάτας. Αντίστοιχα θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει τη νέα μελέτη του Υπουργείου ως μίζερη και ανεπαρκή για την Μεσσηνία.

Η προσωπική μου άποψη συνολικά για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος, έχει να κάνει με το ΤΙ δρόμο θέλουμε τελικά να φτιάξουμε σε μια Μεσσηνία που συνεχώς αναπτύσσεται και συνεχώς αυξάνει την επισκεψιμότητα της.

Το εν λόγω τμήμα του δρόμου αφορά μια κύρια οδική αρτηρία του νομού που θα δέχεται το 70% της οδικής κίνησης αυτού. Είναι ένας δρόμος που θα κατασκευαστεί και πρέπει να τον δούμε με την προβολή των επόμενων 30 τουλάχιστον ετών. Η διαφορά κόστους των δύο μελετών δεν είναι τέτοια, ώστε να απαγορεύει την επιλογή ενός ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΑΣΦΑΛΗ δρόμου, ο οποίος θα αναβαθμίσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας του Νομού και θα αναδείξει το τουριστικό φιλέτο του Νομού αφού θα περνάει δίπλα από αυτό, σε αντίθεση με έναν ΑΝΟΙΧΤΟ τετράιχνο δρόμο, ο οποίος μπορεί να εξελιχθεί σε ένα «πέταλο θανάτου» όπως πλειστάκις έχουμε δει σε αντίστοιχες τέτοιες περιπτώσεις και πιθανόν να μας αναγκάσει μετά από κάποια χρόνια να συζητάμε πάλι για την νέα αναβάθμιση του ήδη αναβαθμισμένου δρόμου. Πιστεύω, λοιπόν, ότι η ¨παραλιακή χάραξη¨ είναι αυτή που δίνει προοπτική στη Μεσσηνία και σε αυτήν πρέπει να επικεντρωθούμε.

Οι  τρόποι χρηματοδότησης σε μια οικονομία με προοπτικές ανάπτυξης σίγουρα μπορούν να βρεθούν. Και αυτό είναι θέμα πολιτικής βούλησης, η οποία υπάρχει από την τωρινή κυβέρνηση. Και αυτή είναι η βασική διαφορά με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και τα τεχνάσματα που εφηύρε για να καθυστερήσει την επένδυση. Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι ένας ΚΛΕΙΣΤΟΣ δρόμος περιλαμβάνεται στους σκοπούς χρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, κάτι που η προηγούμενη κυβέρνηση των  ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ δεν διαπραγματεύτηκε ποτέ.

Τέλος, όσον αφορά την παρούσα κατάσταση και για να ξεκινήσει επιτέλους ο δρόμος Καλαμάτα – Μεθώνη να κατασκευάζεται, πρέπει άμεσα η κατασκευή του να ξεκινήσει από τα τμήματα, στα οποία δεν υπάρχει αμφισβήτηση της προτεινόμενης λύσης. Πρέπει τώρα να ξεκινήσει η δημοπράτηση των τμημάτων Μεθώνη – Πύλος και Σουληνάρι – Ριζόμυλος, για τα οποία δεν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες, αλλά και του Πύλος – Σουληνάρι, για το οποίο οι τεχνικές δυσκολίες είναι αυξημένες. Ακολούθως, με σοβαρή στόχευση και τεκμηριωμένη ανάλυση, με την εμπλοκή όλων των αρμόδιων φορέων, να καταλήξουμε για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος, χωρίς να αποτελεί αντικείμενο δημοσίων αντιπαραθέσεων και ανακοινώσεων.

 

Μιλτιάδης Χρυσομάλλης

Βουλευτής Μεσσηνίας

Δρ. Πολιτικός Μηχανικός

 

ΥΓ: Επιτρέψτε μου στα παραπάνω να έχω ενσωματώσει στην προσέγγιση μου και τη γνώση μου αλλά και την σχετική επαγγελματική μου εμπειρία ως πολιτικός μηχανικός με εξειδίκευση στην οδοποιία, με την διδακτορική μου διατριβή να επικεντρώνει σε έναν τομέα της οδοποιίας αλλά και με επαγγελματική εμπειρία πάνω στους οδικούς άξονες «Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι» και στην «Εγνατία Οδό», οι αποτελούν δύο από τους σημαντικότερους οδικούς άξονες της Χώρας.


Κοινοποιησέ το

Πολιτικά

Αντωνία Μπούζα: Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα….

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Με τη συμπλήρωση 17 μηνών στη Διοίκηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με ενδιαφέρον είδαμε πως επιχειρήθηκε εν μία νυκτί, η «αφύπνιση» των συνεργατών του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου.

Ατύχησαν όμως …διότι τα νεύρα, δεν είναι καλός σύμμαχος στην πολιτική.

Έτσι μετά τη λύση του…. εμπάργκο που τους είχε επιβάλλει ο κ. Νίκας, εξέδωσε  δελτίο τύπου και  ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, σχετικά με ερωτήματά μου για διάφορα έργα ΕΣΠΑ, οδικά, αντιπλημμυρικά, αθλητικά κλπ, χωρίς όμως να δίνει τα στοιχεία που του ζητήθηκαν. Απάντησε με αοριστίες, αιχμές, καρφιά, αλλά και πολλά…. ορθογραφικά και συντακτικά λάθη!

Δεν σας ρωτήσαμε κ. Αναστασόπουλε πόσες φωτογραφίες έχετε αποστείλει αυτούς τους 17 μήνες ως δελτία τύπου του …ανύπαρκτου έργου σας, αλλά γιατί απεντάσσετε  ώριμα έργα της προηγούμενης Περιφερειακής Αρχής, γιατί μειώνετε τον προϋπολογισμό τους, γιατί καθυστερείτε τα ήδη δημοπρατημένα από τη δική μας θητεία έργα, γιατί μεθοδεύετε την οικειοποίησή τους, γιατί καθυστερείτε τους καθαρισμούς χειμάρρων, ρεμάτων και ποταμών, γιατί διαταράσσετε αναίτια τον κλάδο της ελαιοκομίας, γιατί  δεν λειτουργείτε με δημοκρατικότητα, γιατί μας συκοφαντείτε στα χωριά που επισκέπτεστε και γιατί υιοθετείτε την αυταρχικότητα του επικεφαλής σας, στην άσκηση των καθηκόντων σας.

Πράγματι  οι πολίτες που εμφορούνται από τις ιδέες της φιλελεύθερης παράταξης ψήφισαν τον κ.Νίκα, μόνο όμως επειδή το ζήτησε εμφατικά ο πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Κυριάκος Μητσοτάκης και όχι γιατί πείστηκαν από τις ύβρεις και τις συκοφαντίες τις δικές σας, οι οποίες όσο περνάει ο χρόνος, αποδεικνύεται  πως ήταν «πέτσινες» .

Ναι,  σας έδωσαν μεγαλόθυμα οι πολίτες την έμμισθη θέση , όχι για να τους εμπαίζετε, αλλά για να δουλέψετε και να αφήσετε έργο .

Βιαστήκατε να παρουσιάσετε ως δική σας δουλειά, τα έργα που με κόπο και συλλογική δουλειά ολοκληρώθηκαν, μελετήθηκαν, πληρώθηκαν οι μελέτες, εντάχθηκαν σε χρηματοδοτικά προγράμματα και δημοπρατήθηκαν από την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή .

Σας ζήτησα να καταθέσετε στοιχεία με ημερομηνίες ψήφισης στα συλλογικά όργανα, με αναφορές στην ανάθεση και πληρωμή των μελετών και στοιχεία, για όλο το φάσμα της προετοιμασίας των έργων που παλεύετε με νύχια και με δόντια να οικειοποιηθείτε. Φυσικά δεν μπορέσατε να βρείτε στοιχεία που να συνηγορούν στην απρέπειά σας.  Ένα όμως είναι σίγουρο με την τακτική σας.

Ο τόπος θα μείνει αυτήν τη στείρα 4ετία, μόνο με τα έργα που άφησε ενεργά η παράταξη Τατούλη, μιας και δεν πρόκειται με τις παλινωδίες και την ανεπάρκεια της Περιφερειακής σας Διοίκησης, να αφήσετε κάτι στον τόπο.

Σας προτρέπω, αντί να γεμίζετε με οθόνες τα διοικητήρια, αντί να σπαταλάτε πόρους σε ανώφελες δαπάνες με απ΄ ευθείας αναθέσεις σε χλιδή και δημοσιότητα, ας δουλέψετε και λειτουργήσετε δημοκρατικά και μόνο προς όφελος των πολιτών, διότι η Περιφέρεια δεν είναι σπίτι σας, ούτε μαγαζάκι σας και φυσικά σεβαστείτε και μην εκθέτετε  και διχάζετε άλλο τη Νέα Δημοκρατία και τον κόσμο της, που μόχθησαν να σας εξασφαλίσουν αντιμισθία και θέση στη Διοίκηση.

 

ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΝΕΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Πολιτικά

2020. Η χρονιά που κυριολεκτικά έκαψε τον πλανήτη

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Κλιματικά στατιστικά στοιχεία δόθηκαν αυτή την εβδομάδα από το κέντρο Copernicus της Ε.Ε για την κλιματική αλλαγή.
Άρθρο από Μιχάλη Αντωνόπουλου
Γεωλόγος – Γεωτεχνικός Περιβάλλοντος M.Sc.
Αντιπρόεδρος ΓΕΩΤΕΕ Πελ. & Δ. Ελλάδος
Πρόεδρος ΑΣ Καλαμάτας
Δημοτικός Σύμβουλος
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η χρονιά που έφυγε το 2020 με αυτή του 2016 σε απόσταση αναπνοής, ήταν οι θερμότερες χρονιές μέχρι σήμερα για την ανθρωπότητα. Επίσης ρεκόρ υψηλών θερμοκρασιών σημείωσε και η τελευταία δεκαετία, ενώ η συγκέντρωση του CO2 συνέχισε να αυξάνει. Το 2020 ήταν 1.25οC θερμότερο από την μέση θερμοκρασία πριν 100 χρόνια περίπου. Την προβιομηχανική περίοδο που οι ανθρώπινες δραστηριότητες δεν είχαν εκπομπές ρύπων στο περιβάλλον και κυρίως στην ατμόσφαιρα.
Με λίγα λόγια αποδεικνύεται ότι οι συνθήκες διαβίωσης στον πλανήτη Γη γίνονται όλο και δυσμενεστερες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα υπάρξουν πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγροτική παραγωγή όπως συνέβη πρόσφατα με τον πρωτοφανή καύσωνα τον Μάιο, που έπληξε τον κλάδο της ελαιοκομίας την εποχή της καρποδεσης.
Όμως τα μεγαλύτερα ζητήματα θα προκύψουν με τα ξαφνικά ακραία ατμοσφαιρικά φαινόμενα. Δηλαδή εκτεταμένες πλημμύρες και ισχυροί τυφώνες που έρχονται ως συνέπεια μεταφοράς αερίων μαζών με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ τους.
Όλα αυτά έχουν ανυπολόγιστες υλικές αλλά και ανθρώπινες απώλειες πάνω από όλα. Εκτιμώνται ετησίως σε δεκάδες δισεκατομμύρια σε όλο τον πλανήτη. Δυστυχώς είναι μη αναστρέψιμες φυσικές καταστροφές, και σε συνδυασμό με τα άλλα μεγάλα προβλήματα από την εκτεταμένη ρύπανση του πλανήτη δημιουργούν ένα αβέβαιο μέλλον τα επόμενα 100 χρόνια.
Φυσικά δεν θα πρέπει να αγνοούμε τις αλλαγές στο βιοτικό σύστημα του πλανήτη που επηρεάζει την μικροχλωριδα και μικροπανιδα σε ολόκληρη τη γη. Οι ιοι μεταλλάσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς που δυσκολεύουν τον άνθρωπο να τους αντιμετωπίσει. Η σημερινή πανδημία είναι μια χαρακτηριστική περιβαλλοντική διαταραχή στη μικροβιακή αλυσίδα που μας περιβάλει. Ίσως αν υπήρχε μεγαλύτερη σταθερότητα στις αλλαγές που ο άνθρωπος επιταχύνει στο φυσικό σύστημα που τον περιβάλλει θα ήταν λιγότερο απειλητικές οι φυσικές καταστροφικές.
Στα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να εστιάσουμε άμεσα είναι οι επιταχυνόμενες περιβαλλοντικές παράμετροι. Η αύξηση της θερμοκρασίας, η ξηρασία, οι δυνατοί άνεμοι, οι εκπομπές αερίων, και πολλά άλλα, θα συντελέσουν στη δραστική μείωση της χλωρίδας, αλλά και στην μικρή απόδοση των καλλιεργειών. Η καταστροφή των δασών θα επιφέρει και τη μείωση του οξυγόνου στην ατμόσφαιρα λόγω βεβαίως και της συσσώρευσης των αερίων ρύπων και των εκπομπών βιοαεριων. Θα αλλάξει το μίγμα του ατμοσφαιρικού αέρα που περιβάλει την τροπόσφαιρα και την στρατόσφαιρα. Επίσης μεγάλες ποσότητες νερού με το λιώσιμο και των πάγων θα συσσωρευτουν στους ωκεανούς και στις ανοικτές θάλασσες. Θα λείψουν από τα χερσαία υδατικά οικοσυστήματα γιατί θα επιταχυνθεί ο κύκλος του νερού. Τέλος η αύξηση του πληθυσμού την ερχόμενη εκατονταετία θα αυξήσει την κατανάλωση αλλά και την δέσμευση φυσικών πόρων με αποτέλεσμα όχι μόνο να αντιστοιχούν ανά κάτοικο του πλανήτη λιγότερα τετραγωνικά μέτρα αλλά και λιγότερα κυβικά μέτρα καθαρού οξυγόνου, άρα και λιγότερη ζωή.
Βέβαια το ανθρώπινο είδος έχει τα δικά του όπλα για να αναχαιτίσει την περιβαλλοντική καταιγίδα και φυσικά θα πρέπει εκτός απο το να παρακολουθούμε αδρανείς να ενεργοποιήσουμε όλα τα μέσα ενάντια στην παγκόσμια απειλή που καταστρέφει το σπίτι μας.
Αυτό σημαίνει ότι ο κάτοικος, ο δήμος, το κράτος, οι διεθνείς φορείς και οργανώσεις πρέπει να αλλάξουν ατζέντα και προτεραιότητες. Είχαμε εστιάσει μέχρι σήμερα στην οικονομία και στην αύξηση του ΑΕΠ και του κατά κεφαλήν εισοδήματος. Θα πρέπει να δούμε από δω και πέρα τους περιβαλλοντικούς δείκτες και τη βιώσιμη ανάπτυξη, χωρίς περαιτέρω απώλειες. Ο χρόνος δεν θα μας δώσει άλλες ευκαιρίες στο μέλλον. Ήδη αντιμετωπίζουμε σήμερα την μεγαλύτερη μικροβιακή πρόκληση σε τόση μεγάλη κλίμακα όσο ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας. Οι λόγοι εμφάνισης τέτοιων ιών είναι καθαρά περιβαλλοντικοί ο άνθρωπος απλά με η χωρίς την θέληση του επιταχύνει πολλές φορές την εξέλιξη των αλλαγών που θα έρθουν στο μέλλον.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Πολιτικά

Απάντηση Τατούλη στα μέλη της παράταξης Νίκα “η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη”

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Πέτρος Τατούλης
Κοινοποιησέ το

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της «Νέας Πελοποννήσου» με δελτίο τύπου απαντούν στα μέλη του συνδυασμού με επικεφαλής τον κ. Νίκα “Πρωτοβουλία για την Πελοπόννησο

“Καταλαβαίνουμε την αμηχανία και την ανησυχία των μελών της παράταξης Νίκα, όταν ακούν τον αρχηγό τους να λέει δημόσια ότι εξελέγη από τη στήριξη των παρατάξεων των αριστερών δυνάμεων!! Αντιλαμβανόμαστε την πολιτική παραζάλη που τους προκαλούν οι δηλώσεις του κ.Νίκα, όπου ταυτόχρονα υμνεί το ΚΚΕ και υπερασπίζεται τη «Χρυσή Αυγή»!!!

Τους προτρέπουμε να …χαίρονται τον αρχηγό τους, αλλά να μην δουλεύουν πάρα πολύ γιατί… η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη!!

Πάντως είναι θετικό ότι ο κ.Νίκας τους επέτρεψε να «μιλήσουν» και από το πρόσταγμα της «προσοχής», τους έθεσε προσωρινά σε «ανάπαυση»…”

 

 

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της «Νέας Πελοποννήσου»


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ