Connect with us

Μεσσηνία

Εισήγηση Χ. Αναστασόπουλου στο ΔΣ για τον προγραμματισμό τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

«Οι θέσεις του συνδυασμού «Ανοιχτός Δήμος – Ενεργοί Πολίτες» σχετικά με τον Προγραμματισμό Δράσεων της Τουριστικής Προβολής του Δήμου Καλαμάτας για το 2020»

Χρήστος Αναστασόπουλος

Του Χρήστου Αναστασόπουλου

Δημοτικού Συμβούλου της Παράταξης «Ανοιχτός Δήμος – Ενεργοί Πολίτες»

 

Ως μέλος της Επιτροπής Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας, θέλω, σχετικά με τον προγραμματισμό δράσεων της τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας για το 2020, να καταθέσω τις απόψεις μας. Αν και το όραμα της δημοτικής αρχής δεν έχει καθοριστεί ή δεν έχει κοινοποιηθεί ακόμα, δεν μπορούμε να μην αξιολογήσουμε θετικά την προσπάθεια από μέρους της, της αναβάθμισης των θεμάτων που άπτονται της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου.

Ευελπιστώντας να μην αποδειχθούν στην πορεία λέξεις κενές περιεχομένου, οι συχνές αναφορές στον ανθρωποκεντρισμό και στην αειφορία δημιουργούν μια καλή βάση αξιακού πλαισίου του εγχειρήματος. Για την παράταξή μας, οι αξίες του ανθρωποκεντρισμού και της αειφορίας συνιστούν τους βασικούς πυλώνες οι οποίοι καθορίζουν σταθερά τη σκέψη, τις επιλογές και τη δράση μας.

Με παρέμβασή μας, η οποία έτυχε ευρείας αποδοχής στην επιτροπή, δομήθηκαν καλύτερα, ως προς τη σειρά υλοποίησης, οι επιμέρους προγραμματισθείσες δράσεις. Οι ετήσιοι στόχοι πρέπει να υπηρετούν το στρατηγικό σχεδιασμό, άρα, αυτός πρέπει να προηγείται, και όχι το αντίθετο. Το όραμα, η φιλοσοφία, το αξιακό πλαίσιο και η ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, προηγούνται του καθορισμού της ταυτότητας και της μοναδικότητας του τουριστικού μας προϊόντος και των στρατηγικών επιδιώξεων, οι οποίες αποτελούν τη βάση για επιχειρησιακό, ετήσιο προγραμματισμό με στοχοθεσία που αναλύεται σε επιμέρους δράσεις.

Τα επικοινωνιακά εργαλεία προώθησης και προβολής του τουριστικού μας προϊόντος, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν μόνο εφόσον ολοκληρωθούν τα προαναφερόμενα βήματα, γιατί το μήνυμα που θα προβάλλουν δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητο από τα ευρήματα των αναλύσεων και του καθορισμού της τουριστικής μας ταυτότητας. Όμως, το Μάρκετινγκ δεν ταυτίζεται μόνο με τα εργαλεία προώθησης και προβολής. Στην ολιστική του διάσταση, ως διαδικασία αρχίζει από τη φάση του σχεδιασμού με το να αναζητούνται, να ερευνώνται και να λαμβάνονται υπόψη οι απόψεις τόσο των επισκεπτών, των δυνητικών επισκεπτών όσο και όλων των εμπλεκομένων μερών, που σε ατομικό, συλλογικό ή θεσμικό επίπεδο σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό, καθώς και όσων, δεν σχετίζονται μεν με αυτόν αλλά πρέπει να έχουν το δικαίωμα έκφρασης άποψης για τον τρόπο ανάπτυξης του τόπου τους.

Δεδομένου πως ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών προκύπτει από τη διαφορά της προσδοκίας τους έναντι αυτού που βίωσαν, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως η προσέλκυσή τους, στην οποία εστιάζει ο εν λόγω προγραμματισμός, δεν αρκεί για το καλύτερο και με χρονική διάρκεια αποτέλεσμα. Αυτό που βιώνει ο επισκέπτης πρέπει να είναι τουλάχιστον εφάμιλλο με τις προσδοκίες του και γιατί όχι, σε ιδεατό επίπεδο, να τις ξεπερνά. Καταλυτικό ρόλο στην όλη προσπάθεια θα διαδραματίσουν αφενός η συνειδητοποίηση πως το εγχείρημα δεν αφορά μόνο την αρμόδια Αντιδημαρχία και την αντίστοιχη Επιτροπή, αλλά πρέπει να εμπλακεί η δημοτική αρχή στο σύνολό της και αφετέρου η αναγκαιότητα συστηματικής προσπάθειας διαμόρφωσης της κατάλληλης κουλτούρας στο σύνολο της κοινωνίας, η οποία θα δημιουργήσει ευνοϊκό περιβάλλον επίτευξης των τιθέμενων στόχων.

Με την προϋπόθεση, λοιπόν,:

  • της σταθερής προσήλωσης στις αξίες του ανθρωποκεντρισμού και της αειφορίας,
  • της πιστής εφαρμογής των βημάτων του στρατηγικού σχεδιασμού,
  • της υιοθέτησης της φιλοσοφίας του Μάρκετινγκ με την ολιστική του διάσταση,
  • της τήρησης, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, των κανόνων νομιμότητας και διαφάνειας στις διαδικασίες ανάθεσης των επιμέρους έργων,
  • της ενημέρωσης τόσο της Επιτροπής όσο και του Δ.Σ. σχετικά με την πορεία των δράσεων και των παραδοτέων από κάθε φάση,
  • της δέσμευσης του συνόλου της Δημοτικής Αρχής στην κατεύθυνση του εγχειρήματος

 

και με εποικοδομητική διάθεση, υπερψηφίζουμε, καταρχήν, τον προγραμματισμό των δράσεων και τον αντίστοιχο προϋπολογισμό, επιφυλασσόμενοι για τη στάση μας κατά την πορεία εφαρμογής  του.

 


Κοινοποιησέ το

Μεσσηνία

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της!

Avatar

Ανέβηκε

στις

από

Κοινοποιησέ το

Σε έναν… μυστικό προορισμό βρέθηκε η Ζέτα Μακρυπούλια, για να απολαύσει λίγες στιγμές ηρεμίας, μακριά από την Αθήνα. Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια, η οποία ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές από την Καλαμάτα μαζί με την παρέα της, επέστρεψε στην πρωτεύουσα για να συνεχίσει τα τηλεοπτικά γυρίσματα του ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ, για τη νέα σεζόν.

Τις τελευταίες μέρες, όμως, αποφάσισε να φύγει ξανά, αυτή τη φορά με τον καλύτερο της φίλο και ταλαντούχο καλλιτέχνη, Θανάση Αλευρά! Η Ζέτα και ο Θανάσης διατηρούν στενή φιλία και ο ένας αποτελεί το στήριγμα του άλλου. Έτσι, οι δυο ηθοποιοί περνούν ξέγνοιαστες στιγμές, εκτός Αθηνών, απολαμβάνοντας τον ήλιο και την θάλασσα της Ελλάδας.

Η Ζέτα Μακρυπούλια ποζάρει χωρίς ίχνος μακιγιάζ στις καλοκαιρινές της διακοπές και είναι πιο όμορφη από ποτέ!

Οι δυο ηθοποιοί απολαμβάνουν το απέραντο γαλάζιο!

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Μεσσηνία

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Detrop Boutique

Πέτυχε το στόχο της η συμμετοχή του Δήμου Καλαμάτας στην έκθεση Detrop Boutique 2020 στη Θεσσαλονίκη, 22-24 Φεβρουαρίου, παρουσιάζοντας αποκλειστικά τον πλούτο των ελαιοκομικών προϊόντων που παράγει όλη η μεσσηνιακή γη.

Ο Δήμος Καλαμάτας, με τη συνδιοργάνωση του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, επέλεξε να παρουσιάσει στοχευμένα το ελαιόλαδο και τις ελιές μας κυρίως, στους επαγγελματίες επισκέπτες από Βαλκανικές χώρες και όλη τη Βόρεια Ελλάδα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων όλου του νομού, η γευσιγνωσία που έγινε σε συνεργασία με το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας, αλλά και η γενικότερη εικόνα του stand, απέσπασαν θετικά σχόλια Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

To stand εμβαδού 35 τ.μ., με γραφικά που προβάλλουν την ελαιοκομία του τόπου και παρουσιάζουν τη «Μάνα Ελιά», ένα μνημείο της φύσης, προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, πολλοί εκ των οποίων δεσμεύτηκαν να επισκεφτούν τον τόπο. Τον Δήμο Καλαμάτας στη διάρκεια της έκθεσης εκπροσώπησε η αντιδήμαρχος Ελένη Αλειφέρη και ο Δημοτικός Σύμβουλος Μιχάλης Αντωνόπουλος. Η Αντιδήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίησή της τόσο από την ανταπόκριση των επαγγελματιών όσο και από τη γενική εικόνα της συμμετοχής του δήμου και των εταιρειών.

Σημαντικός είναι ο απολογισμός αναφορικά με το ενδιαφέρον που εκδήλωσε ο ελληνικός και ξένος επαγγελματικός κόσμος.

Σχεδόν 70 επαγγελματίες, οι μισοί εκ των οποίων Ελληνες και οι υπόλοιποι κυρίως από Βαλκανικές χώρες (Πολωνία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Κροατία, Ρουμανία, Ρωσία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία κ.α.), εκδήλωσαν σοβαρό ενδιαφέρον για τα μεσσηνιακά προϊόντα. Αρκετοί εκ των ενδιαφερομένων συμμετείχαν στη γευσιγνωσία ελαιολάδου που έγινε με τη συμμετοχή της Βελούδως Βελισσάρη από το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας, το απόγευμα του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής, στον χώρο του περιπτέρου.

Να σημειωθεί πως τη Δευτέρα το περίπτερο επισκέφθηκαν μαθητές, και σπουδαστές σχολών της Βορείου Ελλάδας, με αντικείμενο την τεχνολογία τροφίμων και τη γεωπονία. Όσον αφορά στα εκθέματα των εταιρειών που συμμετείχαν, ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα του Επιμελητηρίου, μετά το πέρας της έκθεσης, διατέθηκαν στο Χαμόγελο του Παιδιού.

Αυτό το Μεσσηνιακό. . olive bar που διοργάνωσε ο Δήμος Καλαμάτας, με συνδιοργανωτή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, κέρδισε τις εντυπώσεις στη Detrop Boutique, στη Θεσσαλονίκη, στοχεύοντας σε νέες αγορές για τα μεσσηνιακά προϊόντα. Σε αυτή τη φάση η βαλκανική αγορά δείχνει πως μπορεί να αποτελέσει δυναμικό συνεργάτη.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος συνεχίζει τις επαφές με τη ΔΕΘ-Helepxo, κάτι που επιβεβαιώθηκε κατά την παρουσία και τις συναντήσεις που είχε στη Θεσσαλονίκη την π. εβδομάδα ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος.

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Μεσσηνία

Εθελοντική αιμοδοσία των υπαλλήλων της Περιφέρειας στο Διοικητήριο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Εθελοντική αιμοδοσία

Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου από το Σύλλογο Εργαζομένων στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, στον τέταρτο όροφο του Διοικητηρίου στην αίθουσα «Π. Φωτέας»

Η αιμοδοσία είναι μια προσφορά αγάπης και αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο, δέκα λεπτά από το χρόνο μας μπορούν να σώσουν μια ζωή!

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ