Connect with us

Συμβουλές

8 συμβουλές για να μακρύνεις τα μαλλιά σου πιο γρήγορα!

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

8 συμβουλές για να μακρύνεις τα μαλλιά σου πιο γρήγορα! 1
Κοινοποιησέ το

Τα μαλλιά μακραίνουν από 1 μέχρι 2,5 εκατοστά κάθε μήνα, ανάλογα πάντα με τον οργανισμό. Τις περιόδους που θέλουμε να τα μακρύνουμε είναι σημαντικό από τη μια να τα βοηθήσουμε να μακρύνουν πιο γρήγορα και από την άλλη να προστατέψουμε τις άκρες ώστε να μην χρειαστούμε κομμωτήριο.

1. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις αν αποφασίσεις να μακρύνεις τα μαλλιά σου, είναι να τα κουρέψεις σε τέτοιο μήκος ώστε το κάτω μέρος να είναι 100% γεμάτο και συμπαγές, να μην υπάρχουν δηλαδή ούτε σπασίματα ούτε φιλαρίσματα.

2. Η καλή και ισορροπημένη διατροφή είναι το μυστικό για μια πιο υγιή και μακριά τρίχα, μιας και το σώμα σας λαμβάνει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών.

Το κύριο συστατικό της τρίχας είναι η κερατίνη, ένα είδος πρωτεΐνης που θα πρέπει να καταναλώνετε αρκετά και βρίσκεται περισσότερο στα ψάρια, τα πουλερικά, τα αυγά, τα φασόλια και τα καρύδια Βραζιλίας.

Παράλληλα με τις βιταμίνες και τις πρωτεΐνες, θα πρέπει να λαμβάνετε καροτένιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και τροφές πλούσιες σε αμινοξέα.

3. Αποφύγετε να μαζεύετε τα μαλλιά σας σφιχτά και σε καθημερινή βάση. Αν σας αρέσει να τα μαζεύετε πιάστε τα χαλαρά με λαστιχάκι ή με ένα κλάμερ.

4. Μετά το λούσιμο προμηθευτείτε ένα προϊόν με σιλικόνη και μετάξι. Απλώστε το άφοβα από την μέση των μαλλιών και μέχρι την άκρη, σε στεγνά ή σε βρεγμένα μαλλιά.

5. Λούστε τα μαλλιά μας δύο φορές προσθέτοντας και λίγο ξύδι για να φύγουν οι τυχόν ανεπιθύμητες μυρωδιές. Η παραπάνω μάσκα θα θρέψει τα μαλλιά σας και θα το βοηθήσει να μακρύνουν γρηγορότερα.

6. Αποφύγετε τις συσκευές θέρμανσης, καθώς η θερμότητα που παράγεται από αυτές μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας αδύναμα.

7. Καρδιαγγειακές και αερόβιες ασκήσεις έχουν την ιδιότητα να ρυθμίζουν ορισμένες ορμόνες που βοηθούν επίσης στο γρηγορότερο ρυθμό ανάπτυξης της τρίχας.

8. Καθίστε σε μια καρέκλα, σκύψτε μπροστά μέχρι το κεφάλι σας να είναι σε χαμηλότερο από την καρδιά σας επίπεδο και ξεκινήστε να κάνετε μασάζ με τα δάχτυλα σας ή το ειδικό σύρμα για μασάζ στο κεφάλι.

Με αυτό τον τρόπο αυξάνετε την κυκλοφορία του αίματος. Προσθέστε μερικές σταγόνες ελαίου για πιο απολαυστικό μασάζ.


Κοινοποιησέ το

Συμβουλές

ΟΗΕ: Αποφάσισε την αφαίρεση της μαριχουάνας από τα «σκληρά» ναρκωτικά

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

ΟΗΕ: Αποφάσισε την αφαίρεση της μαριχουάνας από τα «σκληρά» ναρκωτικά 10
Κοινοποιησέ το

Να αφαιρέσει τη μαριχουάνα από τη λίστα με τα «σκληρά» και επικίνδυνα ναρκωτικά, αποφάσισε η αρμόδια επιτροπή του ΟΗΕ, σε μια εξέλιξη που θεωρείται αρκετά σημαντικά αναφορικά με τη χρήση της κάνναβης για ιατρικούς λόγους.

Σύμφωνα με πηγές των New York Times, η απόφαση ελήφθη μέσα στην εβδομάδα και έγινε δεκτή, στην πλειοψηφία, με θετικά σχόλια και ανακούφιση σε πολλές περιπτώσεις, από ομάδες ανθρώπων και συλλογικότητες που μάχονταν πολύ καιρό για τον σκοπό αυτό.

Η επιτροπή του ΟΗΕ που έχει τη βάση της στη Βιέννη, έλαβε υπόψη για τη συγκεκριμένη απόφαση μια σειρά από συστάσεις από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για τον αποχαρακτηρισμό της κάνναβης ως «επικίνδυνου ναρκωτικού», ενώ το ίδιο θα ισχύει και για τα παράγωγά της. Οι συστάσεις αυτές επικεντρώθηκαν στην ανάγκη να εξαιρεθεί η κάνναβη από μια λίστα του 1961 που την συμπεριελάμβανε ανάμεσα σε άλλα εξαιρετικά εξαρτησιογόνα οπιοειδή, όπως η ηρωίνη.

Η απόφαση δεν θα έχει άμεση εφαρμογή, σύμφωνα με τους ειδκιούς, καθώς τα διάφορα κράτη θα έχουν ενστάσεις στο πώς να χαρακτηρίσουν την κάνναβη.

ΠΗΓΗ ygeiamou.gr


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

Καλαμάτα: Αναζητάτε Φροντιστή – Γηροκόμο – Νοσηλευτή

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Καλαμάτα: Αναζητάτε Φροντιστή - Γηροκόμο - Νοσηλευτή 11
Κοινοποιησέ το

Με σεβασμό και φροντίδα ο κ. Αλέξανδρος νοσηλευτής Α  κύκλου σχολή παλιού νοσοκομείου και Β κύκλου με δίπλωμα από στρατιωτικό νοσοκομείο 401 παρέχει:

  1. Πλήρης νοσηλευτική υποστήριξη με εξειδίκευση στους γηριατρικούς ασθενείς
  2. Ειδική Νοσηλευτική φροντίδα ηλικιωμένου
  3. Νοσηλεία στο χώρο σας
  4. Αλλαγές τραυμάτων, περιποίηση κατακλίσεων ενέσεις (im. Iv.)
  5. Καθαριότητα και φροντίδα σε λουτρό.
  6. Μετρήσεις ζωτικών.
  7. Άλλαγμα και τοπικό πλύσιμο

Πληροφορίες κ. Αλέξανδρος

Τηλέφωνο επικοινωνίας 6980146622


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

8 Ιδέες: Τι να κάνω στην καραντίνα;

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

8 Ιδέες: Τι να κάνω στην καραντίνα; 12
Κοινοποιησέ το

Οι περιορισμοί είναι αρκετοί, ο ελεύθερος χρόνος άπλετος, σε σημείο που νιώθεις ότι δεν έχεις τι άλλο να κάνεις στην καραντίνα. Ωστόσο ο χρόνος μπορεί να γεμίσει με αρκετές δραστηριότητες. Έχουμε σίγουρα πολλοί από εμάς σκεφτεί κατά διαστήματα ιδέες για το «τι να κάνω στην καραντίνα». 

Συγκεντρώσαμε λοιπόν αρκετές τέτοιες ιδέες σε μια λίστα για να διευκολύνουμε την αναζήτησή σας.

Τι να κάνω στην καραντίνα;

Δες ταινίες και σειρές. Στο διαδίκτυο θα βρεις αρκετές πλατφόρμες και ιστοσελίδες που προσφέρουν δωρεάν ταινίες τις οποίες μπορείς να παρακολουθήσεις από την άνεση του σπιτιού σου.

Διάβασε βιβλία – μια επίσης δημοφιλής δραστηριότητα. Είτε διαδικτυακά, αφού και πάλι υπάρχουν πλατφόρμες και ιστοσελίδες που εξυπηρετούν αυτό το σκόπό είτε επιλέγοντας ένα βιβλίο από τη βιβλιοθήκη του σπιτιού σου.

Παρακολούθησε online μαθήματα. Διάφορα πανεπιστήμια εν μέσω καραντίνας προσφέρουν μαθήματα ή σεμινάρια δωρεάν στο διαδίκτυο σε μια μεγάλη ποικιλία ώστε ο καθένας να βρει αυτό που πραγματικά τον ενδιαφέρει.

Ανανέωσε τη διακόσμηση του σπιτιού σου. Μια εύκολη ιδέα για να γεμίσεις το χρόνο σου εν μέσω καραντίνας είναι οι αλλαγές στη διακόσμηση του σπιτιού σου. Αυτό μπορεί να σημαίνει την αλλαγή της θέσης των επίπλων στα δωμάτια ή ακόμα και τη δημιουργία μαξιλαριών, κεριών και άλλων κατασκευών.

Ασχολείσου με τη μαγειρική. Η μαγειρική μπορεί να γίνει ιδιαίτερα δημιουργική. Δοκίμασε να φτιάξεις φαγητά που δεν έχεις μαγειρέψει ποτέ ξανά ή να κάνεις τη δική σου παραλλαγή σε μια αγαπημένη συνταγή. Έτσι θα περάσεις δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο σου, θα φας πιο υγιεινά – σε σχέση με το να έτρωγες junk food – και ίσως κάνεις και οικονομία.

Κάνε γυμναστική. Η γυμναστική στην καραντίνα έχει πολλά οφέλη. Μπορείς να γυμναστείς κάνοντας περπάτημα ή ακόμα και στο σπίτι χωρίς εξοπλισμό.

Μίλα με φίλους που έχεις χαθεί. Η προσωπική επικοινωνία είναι ίσως αυτή που έχεις περισσότερο ανάγκη στην καραντίνα. Και αφού έχεις αρκετό ελεύθερο χρόνο αξιοποίησέ τον για να μιλήσεις με φίλους που έχεις καιρό να τα πεις ή ακόμα καλύτερα και με την οικογένειά σου.

Άκου μουσική. Ίσως αυτό το κάνεις ήδη, αλλά έχεις την ευκαιρία να… ψαχτείς περισσότερο. Ανακάλυψε νέα τραγούδια, βρες νέα είδη μουσικής που μπορεί να σου αρέσουν. Αν θες κάτι ακόμα πιο προτότυπο που να περιλαμβάνει μουσική – και συγχρόνως μια διέξοδο από την καθημερινότητα – άκου ραδιοφωνικούς σταθμούς από όλο τον κόσμο!

Κάνε ένα διαδικτυακό ταξίδι. Τα ταξίδια είναι εκείνα που μπορεί να νιώθεις ότι στερείσαι πιο έντονα. Η ασφάλεια όμως είναι πιο σημαντική από ποτέ, για αυτό προς το παρόν μπορείς να αρκεστείς στις δυνατότητες του διαδικτύου. Όποιος κι αν είναι ο αγαπημένος σου προορισμός σίγουρα θα βρεις το υλικό εκείνο που θα σε κάνει να ταξιδέψεις… έστω και νοερά. Εμείς θα προτείνουμε μια βόλτα στο αγαπημένο Λονδίνο.

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ