Connect with us

πρέπει να δεις

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Διοικητικό Συμβούλιο Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων

Διοικητικό Συμβούλιο Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020 συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ με την ακόλουθη σύνθεση:

  • Πρόεδρος: Παναγιώτης Παπαντωνίου
  • Αντιπρόεδρος: Ναταλία Ντάσιου
  • Γενικός Γραμματέας: Θανάσης Τσιάνος
  • Ειδικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Κουρέτας
  • Ταμίας: Ιωάννα Παγώνη
  • A’ Αναπλ. Μέλος: Δέσποινα Αλεξανδροπούλου
  • Β’ Αναπλ. Μέλος: Κωνσταντίνος Καραγιάννης

Στη συνέχεια παρουσιάζονται σύντομα βιογραφικά για κάθε ένα μέλος του νέου Διοικητικού Συμβουλίου

Πρόεδρος: Παναγιώτης Παπαντωνίου

Πρόεδρος: Παναγιώτης ΠαπαντωνίουΟ Παναγιώτης Παπαντωνίου είναι διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής,
επιστημονικός συνεργάτης στο ΕΜΠ και μετα-Διδάκτωρ ερευνητής στο Technical University of Munich (TUM). Είναι Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ, έχει 11 έτη ερευνητικής εμπειρίας, έχει συμμετάσχει σε 20 ερευνητικά έργα και έχει δημοσιεύσει 84 επιστημονικές εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια. Ως ελεύθερος επαγγελματίας αναλαμβάνει μελέτες Συγκοινωνιακών Έργων με έμφαση στην κυκλοφορία, την οδική ασφάλεια και τη βιώσιμη κινητικότητα

Γενικός Γραμματέας: Θανάσης Τσιάνος

Γενικός Γραμματέας: Θανάσης ΤσιάνοςO Θανάσης Τσιάνος είναι Πολιτικός Μηχανικός – Συγκοινωνιολόγος του ΕΜΠ. Διατηρεί γραφείο μελετών συγκοινωνιακού σχεδιασμού, κυκλοφοριακών μελετών, ΣΒΑΚ, μελετών οδοποιίας και οδικής ασφάλειας. Κατά την 17ετή του επαγγελματική σταδιοδρομία ασχολήθηκε με περισσότερες από 200 μελέτες συγκοινωνιακών έργων πολλές εκ των οποίων αποτελούν μελέτες εξαιρετικά σημαντικών και σύνθετων έργων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Αντιπρόεδρος: Ναταλία Ντάσιου

Αντιπρόεδρος: Ναταλία ΝτάσιουH Ναταλία Ντάσιου είναι Πολιτικός Μηχανικός – Msc Συγκοινωνιολόγος ΑΠΘ. Γεννήθηκε στη Λάρισα. Στην 14ετή επαγγελματική της σταδιοδρομία, εργάστηκε στην ALATZAS ASOCIADOS S.A. στην Μαδρίτη, σε κυκλοφοριακές – συγκοινωνιακές μελέτες διεθνών έργων (Ισπανία, Πορτογαλία, Παναμάς, Τυνησία, Τουρκία). Εργάστηκε στην ισπανική FERROVIAL AGROMAN S.A. στην Αθήνα, ως βοηθός μηχανικός του C.E.O. για τα έργα παραχώρησης αυτοκινητοδρόμων. Σήμερα κατέχει τη θέση της Μηχανικού Λειτουργίας των εταιρειών παραχώρησης αυτοκινητοδρόμων ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε.

Ειδικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Κουρέτας

Ειδικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος ΚουρέταςΟ Κωνσταντίνος Κουρέτας είναι Πολιτικός Μηχανικός – Συγκοινωνιολόγος MSc με σπουδές στο ΕΜΠ και το University of Virginia των ΗΠΑ. Έχει εργαστεί σε μελέτες κυκλοφοριακές, οδοποιΐας, σχεδιασμού μέσων μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό (κυρίως υποσαχάρια Αφρική, ΝΑ Ασία). Συνεχίζει να εργάζεται σαν σύμβουλος μηχανικός, ενώ ταυτόχρονα είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής της Σχολής Αγρονόμων – Τοπογράφων Μηχανικών του ΕΜΠ, ερευνώντας την αξιοποίηση των μη επανδρωμένων αεροσκαφών στις μεταφορές.

Ταμίας: Ιωάννα Παγώνη

Ταμίας: Ιωάννα ΠαγώνηH Ιωάννα Παγώνη είναι Διδάκτωρ Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός ΕΜΠ και εργάζεται ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Εργαστήριο Μεταφορών & Λήψης Απόφασης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ενώ είναι διδάσκουσα στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Ως ερευνήτρια έχει συμμετάσχει σε διάφορα ερευνητικά έργα με αντικείμενο τις αερομεταφορές και την εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών και υπηρεσιών κινητικότητας. Ως σύμβουλος έχει συμμετάσχει σε πλήθος συγκοινωνιακών μελετών και μελετών οδοποιίας.

A’ Αναπλ. Μέλος: Δέσποινα Αλεξανδροπούλου

H Δέσποινα Αλεξανδροπούλου είναι Πολιτικός Μηχανικός Συγκοινωνιολόγος, με περισσότερα από 27 χρόνια σε κυκλοφοριακές και συγκοινωνιακες μελέτες. Έχει ασχοληθεί στο ΕΜΠ ως ερευνήτρια σε πλήθος Ευρωπαϊκών και Ελληνικών Συγκοινωνιακών Προγραμμάτων με έμφαση σε θέματα Νέων Τεχνολογιών, Εφαρμογών Τηλεματικής στις
Μεταφορές, Συστημάτων Κυκλοφοριακής Πληροφόρησης και Συνδυασμένων Μεταφορών, Αστικών Συγκοινωνιών καθώς και σε διδασκαλία μαθημάτων

Β’ Αναπλ. Μέλος: Κωνσταντίνος Καραγιάννης

Β' Αναπλ. Μέλος: Κωνσταντίνος ΚαραγιάννηςO Κωνσταντίνος Απ. Καραγιάννης είναι Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός Α.Π.Θ. – M.Sc.
Συγκοινωνιολόγος – Υπ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Μεταπτυχιακές Σπουδές με άριστα στη διαχείριση έργων, τον χωρικό & συγκοινωνιακό σχεδιασμό και την οργάνωση μεταφορών. Περιφερειακός Συντονιστής Βιώσιμης Κινητικότητας. Προϊστάμενος στη Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου. Βραβευμένος για το σχεδιασμό σύνθετων έργων υποδομής και για την προώθηση των αρχών της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Πρ. Πρόεδρος Πολιτικών Μηχανικών Μαγνησίας. Σύμβουλος Ο.Λ.Β.

 

πρέπει να δεις

ΕΟΔΥ: 31 νέα κρούσματα από τον κορονοϊό! Ανησυχία για τα «ορφανά» και τα εισαγόμενα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

ΕΟΔΥ: 31 νέα κρούσματα από τον κορονοϊό! Ανησυχία για τα «ορφανά» και τα εισαγόμενα 7

Νέα κρούσματα κορονοϊού

Σε «κόκκινο συναγερμό» βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές λόγω της ραγδαίας αύξησης των κρουσμάτων, όπως επίσης και εκείνου στην κατασκήνωση αλλά περισσότερο λόγων των 9 «ορφανών» που εμφανίστηκαν στην Κοζάνη.

«Δυστυχώς δεν συνδέονται με άλλα κρούσματα και χαρακτηρίζονται ως “ορφανά”», ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης κοινωνικής ανάπτυξης Δυτικής Μακεδονίας, Ηλίας Τοπαλίδης. Τα 9 κρούσματα «είχαν συμπτώματα και πήγαν στο νοσοκομείο της Κοζάνης και μετά πήγαν στο νοσοκομείο αναφοράς στο Μποδοσάκειο με ορισμένους να νοσηλεύονται και άλλους να έχουν τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό».

Σήμερα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 31 νέα κρούσματα:

Σήμερα ανακοινώνουμε 31 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων τα 4 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου τις χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 3803, εκ των οποίων το 54.5% άνδρες αφορά άνδρες.

998 (26.2%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1989 (52.3%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

10 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 59 ετών. 3 (30.0%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 80.0% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 122 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, δεν έχει καταγραφεί κανένας νέος θάνατος ενώ έχουμε 193 θανάτους συνολικά στη χώρα. 62 (32.1%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 76 έτη και το 95.9% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Ο συνδικαλισμός πολλά χρόνια «άκομψα» διαχειρίστηκε την Αξιοκρατία

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Σταυριανόπουλος Θεόδωρος

Σταυριανόπουλος Θεόδωρος

Μαθηματικός-MSc Ηθ. Φιλοσοφίας

Ο Αντρέας Παπανδρέου μετά την μεταπολίτευση μίλησε πρώτος για αξιοκρατία. Έκανε όμως λάθος που παρέδωσε την διαχείρισή της στους συνδικαλιστές. Αυτοί στη συνέχεια λειτούργησαν συντεχνιακά εφαρμόζοντας τον συνδικαλισμό κάθετα και όχι οριζόντια που είναι το σωστό. Με αποτέλεσμα ο κάθε κλάδος να διεκδικεί κατά το δοκούν παραβλέποντας τα συνολικά συμφέροντα των εργαζομένων. Έτσι οδηγηθήκαμε σε εργασιακές συμβάσεις και αποδοχές μη αξιοκρατικές. Εργαζόμενοι με ίδια προσόντα και παρόμοιες εργασιακές συνθήκες να έχουν δυσανάλογες αποδοχές καθώς και εργαζόμενοι με υποδεέστερα  προσόντα να αμείβοντα περισσότερο. Οι απεργίες, διεκδικήσεις και αγωνιστικές πορείες των εργαζομένων βίωναν επί σειρά ετών μετά την μεταπολίτευση μια εικονική πραγματικότητα. Έτσι φθάσαμε στην απαξίωση του συνδικαλισμού και στην μη συμμετοχή των εργαζομένων στις κινητοποιήσεις με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των ποσοστών των απεργιών. Έτσι λοιπόν οδηγηθήκαμε σε αυτό που λέγεται «50 άνθρωποι» κάνουν πορεία στο κέντρο της Αθήνας και δημιουργούν κυκλοφοριακή συμφόρηση. Πολλές φορές συνέβαινε στις πορείες των απεργιακών κινητοποιήσεων να παρεισφρήσουν διάφορες ομάδες ατόμων  καταστρέφοντας περιουσίες αθώων ανθρώπων. Στο «νόμισμα πορεία» βλέπουμε μόνο την μία πλευρά που αναγράφεται η διεκδίκηση καλό είναι να βλέπουμε και την άλλη πλευρά που αναγράφεται το αποτέλεσμα. Εκτιμώ ότι μέχρι σήμερα στις  διεκδικήσεις δεν έλαβε σοβαρά την αξιοκρατία ο συνδικαλισμός.

Η ανάγκη αποτελεσματικότητας αλλά και συνοχής της κοινωνίας επιβάλλει συντονισμό και διοίκηση. Σε κάθε ανθρώπινη κοινωνία ισχύει από παλιά  ο νόμος της επικράτησης των ισχυρότερων.  Έτσι κάποιοι (οι λίγοι) διοικούν και άλλοι (οι πολλοί) διοικούνται. Και για να έχει ευστάθεια αυτή η διάκριση θεσπίζονται νόμοι και παραχωρούνται στους διοικούμενους διάφορες εγγυήσεις, όπως η ασφάλεια, το επίπεδο διαβίωσης, η δικαιοσύνη, το κοινωνικό κράτος, τα εργασιακά δικαιώματα κλπ. Όμως, αυτός ο διαχωρισμός,  επισωρεύει με τον καιρό στρεβλώσεις και αδικίες. Έτσι λοιπόν τα συμφέροντα της κάθε κοινωνικής τάξης γίνονται “ιδεολογία”, ως μέσο κοινής έκφρασης αλλά και καθοδήγησης των μελών της.

Ένα σύγχρονο κράτος δικαίου οφείλει να δημιουργεί συνθήκες ασφάλειας για τον πολίτη με σεβασμό στα ατομικά δικαιώματα και τις ελευθερίες του. Όμως  η ελπίδα δεν πέφτει από τον ουρανό. Καλλιεργείται από μια αγωνιστική διάθεση, από μια ορθολογική αντίληψη της ζωής. Η ελπίδα ανήκει σε όσους αγωνίζονται συστηματικά και μεθοδικά για να δημιουργήσουν το μέλλον τους όπως αυτοί θέλουν και όχι όπως το έχουν ετοιμάσει οι «άλλοι» εξυπηρετώντας το δικό τους συμφέρον. Γνώση και αγώνας, δημιουργικότητα και ορθολογισμός είναι συστατικά στοιχεία για κάθε κοινωνική πρόοδο. Αυτή την σκέψη πρέπει σπερματικά να την έχουμε μέσα στο μυαλό μας και να μην την ανακαλύπτουμε ξαφνικά κάποια στιγμή.

Το κράτος παραδοσιακά λειτουργεί ταυτόχρονα ως «πλοηγός» και ως «κωπηλάτης», συνθέτοντας ένα εξαιρετικά σύνθετο μόρφωμα, που παραμένει περίπλοκο υπό την επίδραση αλλεπάλληλων νομοθετικών ρυθμίσεων, ταξικών συμφερόντων και κομματικών επιδιώξεων. Οι όποιες μεταρρυθμίσεις γίνονται, αν τις επιτρέπει ο συνδικαλισμός και έχουν ως στόχο να μετατρέψουν το κράτος από «πλοηγό» σε «κωπηλάτη» και αντιστρόφως.

Στις κρατικές δημόσιες υπηρεσίες, πρέπει να υπάρχουν συστήματα μέτρησης της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας. Στη χώρα μας, η μέτρηση και η αξιολόγηση της απόδοσης δεν υφίσταται.

Ο συνδικαλισμός, αλλά κυρίως το κομματικό σύστημα, όπως έχει δομηθεί σ’ όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης, αποτελεί ένα σύστημα κλειστών ακροατηρίων, με την ανάπτυξη των μηχανισμών ως βασικών εργαλείων της σύστασής τους και με μοναδικό σκοπό την  ανέλιξη των στελεχών τους σε διοικητικές θέσεις. Αυτό συνέβαινε και συνεχίζει να συμβαίνει και δεν βοηθά να συμβεί η επανίδρυση ούτε στο κράτος, αλλά ούτε και στην κοινωνία.

Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι η αριστερή ιδεολογία  πάντα είναι ενδιαφέρουσα, πάντα έχει την αξία της. Οι ιδεολογίες είναι κοινωνικές κατασκευές προκειμένου να  οριοθετήσουν κινητοποιήσεις, βάζοντας διεκδικητικό πρόσημο στην κοινωνική και πολιτισμική εξέλιξή μας.

Ο χώρος της αριστεράς υπήρξε πάντα υπέρμετρα διεκδικητικός, αγνοώντας τον κρατικό υπερδανεισμό. Ποτέ δεν τον κατήγγειλε ούτε αυτόν αλλά ούτε και την κρατική σπατάλη. Πάντα η αριστερή φωνή ήταν αρωγός στην οποιαδήποτε διεκδίκηση ακόμα και αν αυτή ήταν υπερβολική ή παράλογη. Έτσι αναπτύχθηκε ο λαϊκισμός που άδειασε τον εργαζόμενο από υποχρεώσεις.

Η αριστερή σκέψη σίγουρα έχει φαντασία και παράγει ιδεολογία. Αν θέλει όμως να μην οδηγηθεί σε φθίνουσα οριακή χρησιμότητα, θα πρέπει οι άνθρωποι που κινούνται στο χώρο της ευρύτερης αριστεράς να προσανατολίσουν την πυξίδα τους κατά τέτοιον τρόπο ώστε  να αποτυπώνουν σωστά την πραγματικότητα λέγοντας τα σύκα-σύκα και την σκάφη-σκάφη.

Πολλές φορές ξεθωριάζει  η αντίληψη ότι το αριστερό είναι και καλό. Αυτό γίνεται πιο ορατό όταν το αριστερό γίνει εξουσία.

Τελικά κάποιοι «ελλαδέμποροι» και «πλασιέδες» σωτηρίας χρησιμοποιούν τη Δημοκρατία όπως ο μεθυσμένος το φανοστάτη: «όχι για να φωτίσουν το δρόμο τους, αλλά για δεκανίκι που θα στηρίξει τα σαθρά τους επιχειρήματα». Θέλουν μια Δημοκρατία στην οποία να «ξακρίζει» ο καθένας όπως τον βολεύει;

Το ερώτημα που τίθεται είναι: Μπορεί να μετασχηματιστεί το όλο κομματικό εποικοδόμημα, να αναιρέσει συστατικά του στοιχεία, να αντιστοιχηθεί στις κοινωνικές διεργασίες και εξελίξεις και να οδηγήσει τη χώρα μέσα από μια νέα αντίληψη διακυβέρνησης, στην οποία θα κυριαρχεί η συναίνεση, η σύνθεση των απόψεων αλλά και η ουσιαστικοποίηση του πολιτικού λόγου και της πολιτικής πράξης ;Μπορεί να επικρατήσει μια κοινωνική συμφιλίωση;

                                                                                                                                                   

ΕΡΩΤ.1   Αν πληγεί μια μεσαία επιχείρηση, αν, δηλαδή, κλείσει κάτω από την πίεση των συνδικαλιστών που δέχονται οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, αυτό είναι ταξική νίκη;

ΕΡΩΤ.2   Όταν κάποιοι  διαδηλωτές καταστρέφουν την περιουσία αθώων ανθρώπων τότε η αντίδραση τους φτάνει άμεσα σε αυτόν που καταγγέλλουν ;

ΥΓ.1   Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.             «ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ»

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Πέθανε ο γνωστός αστρολόγος Πητ Παπαδάκος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Πητ Παπαδάκος

Πέθανε ο Πητ Παπαδάκος

Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 61 ετών άφησε ο γνωστός αστρολόγος Πητ Παπαδάκος.

Η είδηση έγινε γνωστή έπειτα από αναρτήσεις συγγενικών του προσώπων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Θειουλη μου δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα ότι έφυγες θυμάμαι όλα τα ταξίδια που με πήγαινες μικρή δώσε χαιρετίσματα εκεί πάνω σε όλους εκεί ψηλά θα μου λείψεις πολύ..άγγελε μου», έγραψε στο Facebook η ανιψιά του Μαριαλένα Παπαδάκου, ενώ αντίστοιχο μήνυμα ανέβασε κι ο ανιψιός του Τάσος.

Ο Πητ Παπαδακος γεννήθηκε στη Νίκαια του Πειραιά και καταγόταν από το Γύθειο Λακωνίας. Ήταν καθηγητής ψυχολογίας με μάστερ και ντοκτορά καθώς αστρολόγος και συγγραφέας διεθνούς φήμης.

Επιπλέον, ο Πητ Παπαδάκος έγινε γνωστός για την αγάπη του για τον Ολυμπιακό και τις προβλέψεις του αναφορικά με την κατάκτηση τίτλων από τους «ερυθρόλευκους».

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ