Connect with us

WEB

Το 45% των χρηστών ψάχνει τρόπους ψηφιακής “αποτοξίνωσης”!

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το 45% των χρηστών ψάχνει τρόπους ψηφιακής “αποτοξίνωσης”! 1
Κοινοποιησέ το

Το 45% των χρηστών ψάχνει τρόπους ψηφιακής “αποτοξίνωσης”!

Την ίδια ώρα που το 54% των καταναλωτών θεωρεί το Διαδίκτυο αναπόσπαστο τμήμα της κοινωνικής του ζωής, σχεδόν 1 στους 2 αναζητά τρόπους να απομακρυνθεί από τάμπλετ, λαπτοπ, κινητά και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο!

Σύμφωνα με την παγκόσμια έκθεση της ΕΥ, “Decoding the digital home”, φαίνεται πως ακόμη πιο κοντά στα όρια της ψηφιακής κούρασης βρίσκονται οι νέοι αφού το 53% των νέων, ηλικίας 25-34 ετών, αποζητά την ψηφιακή του …αποτοξίνωση!

Μέσα σε δυο χρόνια αυξήθηκε το ποσοστό εκείνων που αναζητούν χρόνο μακριά από το κινητό τους. Συγκεκριμένα από 41% το 2017, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 45% το 2019.

Όπως προκύπτει από την παγκόσμια έκθεση της ΕΥ το 28% των νοικοκυριών παραδέχεται ότι δαπανά τουλάχιστον 30 ώρες σε εβδομαδιαία βάση στο διαδίκτυο. Η προσπάθεια να απεξαρτηθεί φαίνεται και από το γεγονός ότι το αντίστοιχο ποσοστό το 2017 ήταν 34%. Επίσης, το ποσοστό εκείνων, που δαπανούν λιγότερες από 10 ώρες στο Internet, αυξήθηκε από 18% το 2017 σε 21% το 2021.

Προσωπικά δεδομένα

Σημαντικό ρόλο φαίνεται να παίζουν και οι ανησυχίες των πολιτών σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα ολοένα και μεγαλώνουν, με το 72% να δηλώνει σκεπτικό ως προς τη γνωστοποίηση προσωπικών τους δεδομένων, ακόμα και αν πρόκειται για αξιόπιστες ιστοσελίδες!
Κι ενώ οι περισσότεροι ερωτηθέντες δηλώνουν προσεκτικοί να γνωστοποιήσουν τα προσωπικά τους δεδομένα, το 41% των πολιτών στις ΗΠΑ και τη Μεγάλη Βρετανία πιστεύει πως τα δεδομένα τους δεν θα είναι ποτέ απολύτως ασφαλή!

Έλλειψη εμπιστοσύνης

Μεγάλο ζήτημα είναι και η εμπιστοσύνη. Η κρίση της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι πολίτες προς το Διαδίκτυο και τις συνδεδεμένες συσκευές φαίνεται να επηρεάζει – σε ένα βαθμό – και την υιοθέτηση προϊόντων και υπηρεσιών “έξυπνου” σπιτιού (smart home). Παρότι η ζήτηση “έξυπνων” συσκευών συνεχώς αυξάνεται, η ολοένα και μεγαλύτερη εξάρτηση από το Διαδίκτυο απειλεί την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η πολυπλοκότητα της χρήσης

Η έρευνα που δημοσίευσε πρόσφατα και ο sepe.gr, αποκαλύπτει επίσης ότι η πολυπλοκότητα της χρήσης μίας υπηρεσίας αποξενώνει τους καταναλωτές καθώς και ένα αυξανόμενο αίσθημα σύγχυσης των καταναλωτών με αφορμή το σύνθετο περιβάλλον των ευρυζωνικών πακέτων ψηφιακών υπηρεσιών.
1 στους 3 δηλώνει ότι δυσκολεύεται να επιλέξει υπηρεσίες ή πακέτα, τα οποία να ικανοποιούν τις ανάγκες τους.

Το 48% των καταναλωτών δηλώνουν ότι οι προσφορές, τους δυσκολεύουν να καταλάβουν ποιο πακέτο διαδικτύου προσφέρει μεγαλύτερη αξία, ενώ το ένα τέταρτο των καταναλωτών σε ΗΠΑ και Μεγάλη Βρετανία δυσκολεύεται να βρει το περιεχόμενο που το ενδιαφέρει. Σε αριθμούς αυτό σημαίνει ότι στις ΗΠΑ στην ηλικιακή ομάδα 18-24 το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 34% και στο 39% στη Μεγάλη Βρετανία.

Το 45% των χρηστών ψάχνει τρόπους ψηφιακής “αποτοξίνωσης”!


Κοινοποιησέ το

WEB

Στοίχημα: Το Youbet είναι ο νέος σου προορισμός στο κουπόνι

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Στοίχημα: Το Youbet είναι ο νέος σου προορισμός στο κουπόνι 10
Κοινοποιησέ το

youbet.gr

Μία νέα προσπάθεια έχει ξεκινήσει στο χώρο του ελληνικού διαδικτύου, η οποία θα βοηθήσει το αναγνωστικό κοινό στην καθημερινή αγαπημένη του ενασχόληση με το στοίχημα.

Το youbet.gr δεν είναι μια ακόμη ιστοσελίδα, η οποία έχει σκοπό να σου πάρει λίγα λεπτά από την καθημερινή σου ενασχόληση με το στοίχημα. Αντίθετα, είναι μια προσπάθεια, η οποία ξεκίνησε με μερικούς από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες του χώρου και σκοπό έχει, να αποτελέσει τη νέα σου αγαπημένη σου συνήθεια, κάνοντας πολύ πιο απλή τη διαδρομή για το τελικό ποντάρισμα.

Αναλύσεις όλων των αγώνων της ημέρας, με τα τελευταία νέα των ομάδων, γηπεδάκια με τις πιθανές 11άδες και τη διάταξη των παικτών, στατιστικά για κάθε ομάδα ξεχωριστά και προγνωστικά με βασικό γνώμονα να βοηθήσουν τον αναγνώστη στην στοιχηματική επιλογή του.

Όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεσαι, βρίσκονται στο youbet.gr το οποίο μπορείς να επισκεφθείς και από το κινητό σου τηλέφωνο. Η καινοτομία, λέγεται Παρολί Lovers και όμοιό του δεν θα βρεις πουθενά αλλού στην Ελλάδα. Μια δοκιμή στο πως μπορεί να σε βοηθήσει, θα σε πείσει πολύ εύκολα.

Καθημερινά, το youbet.gr είναι πλήρως ενημερωμένο με τα νέα από τους αγώνες στο κουπόνι του στοιχήματος, τα νέα και τις προσφορές από τις νόμιμες στοιχηματικές πλατφόρμες της Ελλάδας και φυσικά στοιχηματικές προτάσεις με συνέπεια και εγκυρότητα από τους πιο έμπειρους συντάκτες στο χώρο.

Ένα κλικ στο youbet.gr σου χαρίζει μια νέα στοιχηματική διαδρομή, με την οποία θα κολλήσεις…


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

WEB

Έρχονται ΚΕΠ Live για επιχειρηματίες – Εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Έρχονται ΚΕΠ Live για επιχειρηματίες – Εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση 11
Κοινοποιησέ το

ΚΕΠ Live για επιχειρηματίες με βιντεοκλήση

Εγγύτερα στην αφετηρία βρίσκεται η δημιουργία “γκισέ” για επιχειρήσεις στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), όπου οι επιχειρηματίες θα ενημερώνονται και θα εξυπηρετούνται είτε δια ζώσης είτε μέσω εργαλείων τηλεδιάσκεψης, ενώ το λεγόμενο “ΚΕΠ Live” (για επιχειρήσεις και κάποιους άλλους τομείς) αναμένεται να λειτουργήσει σε λίγες εβδομάδες από σήμερα, στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΕΠ Plus.

Τα θέματα που αφορούν την άμεση και στοχευμένη ενημέρωση επιχειρηματιών μέσω των ΚΕΠ τέθηκαν επί τάπητος σήμερα, στη διάρκεια σύσκεψης στις νέες εγκαταστάσεις του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) στα Σφαγεία, με την οποία ολοκληρώθηκε ο κύκλος σχετικών επαφών, που είχαν στη Βόρεια Ελλάδα οι υφυπουργοί Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γεώργιος Γεωργαντάς και Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, με επιχειρηματικούς φορείς και εκπροσώπους της Tοπικής Aυτοδιοίκησης.

«Ξεκινήσαμε τη δράση με την ονομασία “ΚΕΠ Plus”, διερευνώντας τις ανάγκες που υπάρχουν στον επιχειρηματικό κόσμο, είτε στη νεοφυή επιχειρηματικότητα είτε σε υφιστάμενες επιχειρήσεις για αξόπιστη, άμεση και στοχευμένη πληροφόρηση σε ζητήματα κυρίως λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης και υποστήριξης των επιχειρηματικών δράσεων, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια κανούργια υπηρεσία που να παρέχεται από τα ΚΕΠ, τον πιο αξιόπιστο θεσμό στην ιστορία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης, με πολύ μεγάλο δίκτυο 1.060 σημείων εξυπηρέτησης, αλλά ταυτόχρονα αυτό το διάστημα ετοιμάζουμε μια νέα υπηρεσία παροχής υπηρεσιών από τα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσεων, το “ΚΕΠ Live”. Οπότε, θέλοντας να συνδυάσουμε τη δυνατότητα ενός επιχειρηματία να μπορεί από απόσταση να αναζητήσει τις πληροφορίες που θέλει, με το πολύ μεγάλο περιθώριο των ΚΕΠ για την παροχή τέτοιων αξιόπιστων και στοχευμένων πληροφοριών είχαμε μια συζήτηση με θεσμικούς εκπροσώπους και επιχειρηματίες, για να μπορέσουμε να δούμε πώς μπορεί όλη αυτή τη πρωτοβουλία να αναπτυχθεί στα επόμενα βήματά της. Τα συμπεράσματα είναι πολύ θετικά» σημείωσε ο κ.Γεωργαντάς εξερχόμενος από τη συνάντηση, ενώ πρόσθεσε πως ελπίζει στο τέλος αυτής της κυβερνητικής θητείας το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών αυτών (της δημόσιας διοίκησης) να είναι ψηφιοποιημένες.

Κατά τον κ.Γεωργαντά, ο επιχειρηματίας στην Ελλάδα, όταν βρίσκεται μέσα στον δαίδαλο της γραφειοκρατίας, πολλές φορές είτε αποθαρρύνεται είτε παίρνει λάθος αποφάσεις και το ΚΕΠ Plus μπορεί να συνδράμει στην αμεσότερη ενημέρωση κι εξυπηρέτησή του. Στη σημερινή συνάντηση, πρόσθεσε, κατατέθηκαν πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, που για πολλές από αυτές υπάρχει αναγκαιότητα συνεργασίας με τα εμπορικά, βιομηχανικά και επαγγελματικά επιμελητήρια, τα οποία είναι εκείνα που έχουν την ουσιαστική συμμετοχή στην υποστήριξη των επιχειρηματιών. “Σε συνεργασία και συνεννόηση μαζί τους, αλλά και με αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρονται μέσω του gov.gr και με τη γνώση που έχουν τα ΚΕΠ ως front desk της δημόσιας διοίκησης, θα μπορέσουμε να παράσχουμε γρήγορη και αξιόπιστη πληροφόρηση” είπε.

Κενό στην ενημέρωση

Ο υφυπουργός επισήμανε ακόμη ότι, με βάση και τις απαντήσεις των ιδρυτών νεοφυών επιχειρήσεων σε έρευνα στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΕΠ Plus, υπάρχει ένα κενό στην ενημέρωση και την πληροφόρησή τους, αφού υπάρχουν μεν πολλές πλατφόρμες, στις οποίες κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με τη νεοφυή επιχειρηματικότητα μπορεί να απευθυνθεί, αλλά η πληροφόρηση αυτή δεν είναι επίσημη, πολλές φορές δεν είναι αξιόπιστη και δεν είναι και στοχευμένη. Επίσης, δεν καλύπτει όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τελευταία, για παράδειγμα, υπάρχει πολύ μεγάλη αύξηση το ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ μετά την κρίση διοργανώνονται και ψηφιακές εκθέσεις, εξελίξεις για τις οποίες ο/η επιχειρηματίας επιθυμεί αξιόπιστη πληροφόρηση, την οποία μπορούν να παρέχουν τα ΚΕΠ έχοντας ενημερωτικό και όχι συμβουλευτικό ρόλο, καθώς ο τελευταίος παραμένει αποκλειστικό προνόμιο και αρμοδιότητα των επιμελητηρίων.

Από την πλευρά του, ο κ.Ζαριφόπουλος σημείωσε ότι η προσπάθεια στο πλαίσιο του ΚΕΠ Plus έχει ως στόχο να δημιουργηθεί μέσα στα ΚΕΠ ένα επιχειρηματικό “γκισέ”, όπου η/ο επιχειρηματίας θα μπορεί να πάρει πληροφορίες και να διεκπεραιώσει συναλλαγές με το κράτος, ερχόμενη/ος σε επαφή με εξειδικευμένους υπαλλήλους, είτε δια ζώσης είτε με εργαλεία τηλεδιάσκεψης, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Οπως είπε, για να λειτουργήσουν έτσι τα ΚΕΠ θα χρειαστεί σίγουρα εξειδίκευση και εκπαίδευση των υπαλλήλων, κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ΚΕΠ, αλλά συνολικά με τη δημόσια διοίκηση. “Δεν αρκεί να διαθέτουμε ψηφιακά εργαλεία μέσω gov. gr, αλλά αυτά πρέπει και να μπορούν και οι πολίτες και οι επιχειρηματίες να τα αξιοποιήσουν. Το θέμα της εκπαίδευσης είναι μεγάλο και σύνθετο και το κοιτάμε πολύ προσεκτικά” σημείωσε, ενώ ανέφερε εργαλεία όπως η Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών επισημαίνοντας ότι σύντομα θα είναι είναι στον αέρα και μια δεύτερη έκδοσή της, με αυτοδιαγνωστικό εργαλείο, ώστε οι πολίτες να μπορούν να αξιολογήσουν μόνοι τους τις ψηφιακές τους και να δουν πού βρίσκονται σε σχέση με τα ευρωπαϊκά πρότυπα”.

Πηγή


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

WEB

Γραφειοκρατία τέλος: Με ένα κλικ στον υπολογιστή μας όλα τα πιστοποιητικά

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Γραφειοκρατία τέλος: Με ένα κλικ στον υπολογιστή μας όλα τα πιστοποιητικά 12
Κοινοποιησέ το

Πιστοποιητικά online

Ένα τεράστιο βήμα εκσυγχρονισμού στον τομέα της δημόσιας διοίκησης αποτελεί η ψηφιοποίηση δημοτολογικών και ληξιαρχικών πράξεων που θα βάλει τέλος στην χαρτούρα και στην ταλαιπωρία των πολιτών, ενώ θα σημάνει την απαρχή μιας νέας ψηφιακής εποχής για την Ελλάδα.

Την δυνατότητα online έκδοσης των πράξεων, η οποία ενεργοποιείται σταδιακά από σήμερα μέσω της κεντρικής πύλης gov.gr και η οποία θα εξαλείψει την ανάγκη για 6,6 εκατομμύρια επισκέψεις σε Δημαρχεία και ΚΕΠ κάθε χρόνο, παρουσίασαν χθες στον πρωθυπουργό οι υπουργοί Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος.

Ο κ. Μητσοτάκης, κατά την χθεσινή τηλεδιάσκεψη, χαρακτήρισε την όλη διαδικασία ως πολύ σημαντική τομή που θα αναβαθμίσει την ασφάλεια των πιστοποιητικών, καθώς προβλέπει ψηφιακή σφραγίδα, μοναδικό αριθμό, κωδικό με τη μορφή μωσαϊκού (QR code) και μηχανισμό επαλήθευσης. «Αποδεικνύεται με αυτόν τον τρόπο ότι μέσα από αυτήν τη Διυπουργική συνεργασία το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μπορεί με την συνεχή συνεργασία του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργείου να βελτιώνει έμπρακτα την καθημερινότητα των πολιτών», τόνισε.

Η ψηφιοποίηση δημοτολογικών και ληξιαρχικών πράξεων θα εκτυλιχθεί σε τρεις φάσεις, ανά δέκα ημέρες, και θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου

Η ψηφιοποίηση δημοτολογικών και ληξιαρχικών πράξεων θα εκτυλιχθεί σε τρεις φάσεις, ανά δέκα ημέρες, και θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών γεννήσεως, ιθαγένειας και οικογενειακής κατάστασης, καλύπτοντας πλήρως τις περιορισμένες υπηρεσίες που παρέχει σήμερα ο «Ερμής». Στη δεύτερη φάση θα ενταχθεί στο gov.gr η έκδοση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης, γάμου και συμφώνου συμβίωσης. Στην τρίτη φάση θα ενσωματωθούν στην e-πύλη το πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών και η ληξιαρχική πράξη θανάτου.

Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών γεννήσεως, ιθαγένειας και οικογενειακής κατάστασης,
Η απόφαση για μεταφορά δημοτολογικών και ληξιαρχικών πράξεων στο gov.gr σηματοδοτεί, από σήμερα, τη δημιουργία της ηλεκτρονικής θυρίδας του πολίτη, όπου θα αποθηκεύονται τα ψηφιακά πιστοποιητικά κάθε αιτούντα. Δρομολογείται δε η ψηφιοποίηση και άλλων εγγράφων, όπως οι άδειες γάμου (θρησκευτικού και πολιτικού) και βάπτισης, σε συνεργασία με τις Μητροπόλεις. Το gov.gr ήδη προσφέρει περισσότερες από 530 υπηρεσίες, ανάμεσά τους τη δυνατότητα έκδοσης υπεύθυνων δηλώσεων και εξουσιοδοτήσεων.

Πηγή


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ