Η Chey ήταν μια 19χρονη δευτεροετής φοιτήτρια που ζούσε κοντά στο Ορλάντο της Φλόριντα, όταν ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος και αποφάσισε να κάνει έκτρωση. Δεν είχε κανέναν που θα μπορούσε να ζητήσει καθοδήγηση, οπότε έψαξε στην Google για μια κοντινή κλινική.
«Ήθελα να βρω κάποιο μέρος κοντά στον σύντροφό μου, ώστε να του το πω και να τον φέρω μαζί μου», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Ωστόσο η αναζήτηση στους Google Maps την οδήγησε σε ένα μέρος που προσέφερε το αντίθετο: δηλαδή σε ένα λεγόμενο κέντρο «εγκυμοσύνης κρίσεων»- ένα κέντρο μη ιατρικής οργάνωσης με σκοπό να ενθαρρύνει γυναίκες όπως η Chey να μην διακόψουν την ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη τους.
Μετά από αυτή την ιστορία και κάποιες ακόμη το Bloomberg αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι Google Maps παραπλανά συστηματικά τους ανθρώπους που αναζητούν κέντρα αμβλώσεων.
Συγκεκριμένα, όταν οι χρήστες πληκτρολογούν τις λέξεις «κλινική αμβλώσεων» στη γραμμή αναζήτησης εμφανίζονται τέτοιες ψεύτικες κλινικές.
Μάλιστα όπως αναφέρει το Bloomberg, οι fake κλινικές που εμφανίζονται στο Google αφορούν συνολικά τα 4 στα 10 κέντρα και αφορούν περίπου στις 50 Πολιτείες.
Εν προκειμένω η Chey αντί να προχωρήσει σε άμβλωση, έλαβε από το κέντρο ένα έμβρυο από καουτσούκ και μια στοίβα φυλλάδια με ψευδείς ισχυρισμούς ότι οι αμβλώσεις οδηγούν σε προβλήματα ψυχικής υγείας και σε υψηλότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού στις γυναίκες.
Το πιο σοκαριστικό απ΄όλα είναι πως όταν η 19χρονη κατάλαβε πως δεν θα έβρισκε άκρη, αποφάσισε να πει πως βρισκόταν σε κακοποιητική σχέση προκειμένου να προχωρήσει σε άμβλωση.
«Το προσωπικό που εργάζεται εκεί μου είπε ότι αυτός ήταν ένας ακόμη λόγος για να αποκτήσω μωρό. Μου είπαν ότι το να κυοφορήσω θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποκατάσταση της σχέσης μου, ότι θα έκανε τον σύντροφό μου να αναβαθμιστεί ως άνδρας και ότι θα έβρισκα ξανά σκοπό στη ζωή μου», είπε η ίδια.
Μετά τη δημοσίευση αυτών των εξοργιστικών ιστοριών για τις ψεύτικες κλινικές αμβλώσεων που προσπαθούν να πείσουν τις γυναίκες να κρατήσουν το παιδί, η Google πήρε θέση επί του θέματος.
Όπως ανέφερε η εταιρία, τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google θα εμφανίζουν πλέον από προεπιλογή μόνο πιστοποιημένους παρόχους αμβλώσεων.
Η μηχανή αναζήτησης θα αρχίσει πλέον να προσθέτει ετικέτες στις καταχωρίσεις Search και Maps για συγκεκριμένες εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης που έχει ήδη επαληθεύσει ως παρόχους αμβλώσεων, ενώ διαφορετική ετικέτα θα δίνεται σε άλλες που παρέχουν υπηρεσίες σχετικές με την άμβλωση.
Εάν η Google έχει λάβει επιβεβαίωση ότι ένα κέντρο παρέχει αμβλώσεις, η ετικέτα θα λέει «Παρέχει αμβλώσεις», ενώ στις περιπτώσεις που δεν έχουν πιστοποίηση, η ετικέτα θα λέει «Μπορεί να μην παρέχει αμβλώσεις».
ΠΗΓΗ