Connect with us

Μεσσηνία

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι 7
Κοινοποιησέ το

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι

Ακούμε και διαβάζουμε ήδη αρκετά για το Καλαματιανό Καρναβάλι του 2020, άρχισαν τα όργανα νωρίς. Ας ρίξουμε κι εμείς λοιπόν μια διαφορετική ματιά , ίσως και ‘’μη καρναβαλική’’. Για τη διοργάνωση αυτή καθ’ εαυτή έχουμε χρόνο να τα πούμε. Απ΄ ότι μαθαίνουμε έχει γίνει μια καινούργια αρχή, ίδωμεν.

Άρθρο του Νίκου Κουρή.

Δεν έχω πρόθεση να κάνω τον συνήγορο του ”Καρναβαλιού” και δεν έχω κανένα λόγο (εξ άλλου τα τελευταία χρόνια έχω ασκήσει σκληρή αλλά συνάμα καλοπροαίρετη κριτική για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται και έφτασε σχεδόν στο ναδίρ). Άλλο όμως κριτική και άλλο αφορισμοί υπεροψίας για κάτι ‘’μπανάλ’’. Το Καλαματιανό Καρναβάλι το αγαπάω και το στηρίζω (με τον τρόπο μου), όπως και άλλες διοργάνωσεις, κινήσεις και δρώμενα που δεν είναι της αισθητικής μου. Πάνω από το προσωπικό γούστο (αν δεν μου αρέσει κάτι απέχω) υπερτερεί το κοινό καλό της πόλης. Η ισοπέδωση των πάντων και οι αφορισμοί του τύπου ”για τα καρναβάλια είμαστε ” γίνεται από εκείνους που είτε δεν κάνουν Τίποτα είτε δεν δημιουργούν ισοδύναμα παιδείας, πολιτισμού, κοινωνικής αλληλεγγύης κλπ.

Επειδή το Καρναβάλι ”γυαλίζει” λίγο παραπάνω (καθ΄ ότι μαζικό και λαϊκό), συγκεντρώνει τα πυρά των ”σοφών” της πόλης οι οποίοι με έναν Νίτσε στη μασχάλη, έναν Καστοριάδη στο κομοδίνο τους και έναν Βαν Γκογκ στο σαλόνι τους, απαξιώνουν τη χαρά κάποιων λαϊκών ανθρώπων έχοντας κλείσει μόνιμα, προνομιούχες ρεζερβέ θέσεις μόνο στη Λυρική Σκηνή και στην Επίδαυρο. Οι καθημερινοί κανονικοί άνθρωποι που στηρίζουν το Καρναβάλι δεν έχουν μόνο αυτό στη ζωή τους. Δουλεύουν αν έχουν δουλειά για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, μοχθούν όπως η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων για να τα φέρουν βόλτα. 350 μέρες το χρόνο κάνουν και άλλα πράγματα, έχουν και άλλες δραστηριότητες στη ζωή τους.

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι 8

Η ανυπαρξία δομών πρόνοιας από το Κράτος (προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, ξενώνας κακοποιημένων γυναικών, φροντίδα σε μονογονεϊκές οικογένειες, μέριμνα για την τρίτη ηλικία και πολλών ακόμα αυτονόητων παροχών) δεν είναι ευθύνη δική τους. Δεν τους αφαιρεί το δικαίωμα να κάνουν αυτό που τους αρέσει και να διασκεδάσουν διαφορετικά 10 μέρες το χρόνο. Ποιοι είναι τελικά αυτοί που κρίνουν τη διαπαιδαγώγηση των Ελλήνων, αφ΄ υψηλού; Τι θέση έχουν στο κοινωνικό και πολιτιστικό γίγνεσθαι;
Για τα οικονομικά, αντισταθμιστικά οφέλη τα πράγματα είναι ξεκάθαρα .

Το Καρναβάλι όταν είναι καλό προϊόν πουλάει και φέρνει κέρδος. Σε όλους. Με αριθμητική 3ης δημοτικού: Ας υποθέσουμε ότι μόνο το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας η πόλη έχει 3.000 επισκέπτες (προσωπικά το θεωρώ μικρό αριθμό και αποτυχία της διοργάνωσης). Ακόμη και σε αυτή την κακή εκδοχή η τοπική αγορά θα έχει έσοδα 300.000 ευρώ, μόνο από τη διαμονή και διατροφή των ανθρώπων που θα έρθουν και θα χαλάσουν για τα στοιχειώδηκατ’ ελάχιστον 100 ευρώ (για τρεις ημέρες). Ας μην επεκταθούμε στο θέμα, μιλώντας για την ευρύτερη κίνηση σε δεκάδες επαγγέλματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με μια επιτυχημένη διοργάνωση. Και πότε; Σε μια από τις χειρότερες εποχές του χρόνου (εκτός παραγωγής βασικών αγροτικών προϊόντων και βεβαίως off season τουριστικά) για την Καλαμάτα. Υπάρχει μια απλή ερώτηση: o γαλακτοπαραγωγός είναι τουριστικό επάγγελμα; (ψάξτε εσείς τη σχέση και τη συνάφεια και απαντήστε).

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι 9

Θα αναφερθούμε και στο κόστος των τελευταίων διοργανώσεων εκ μέρους του Δήμου Καλαμάτας. Το ποσό που διαθέτει ο Δήμος ( εμείς οι φορολογούμενοι Καλαματιανοί ) είναι 60.000 ευρώ, δηλαδή ποσοστό 1% του συνολικού προϋπολογισμού του Δήμου, ύψους περίπου 60.000.000 ευρώ. Ακόμη και στις τελευταίες κακές διοργανώσεις (ελάχιστη συμμετοχή καρναβαλιστών και επισκεψιμότητα) αν μη τι άλλο το ταμείο δεν είχε αρνητικά αποτελέσματα. Η προσωπική μου μάλιστα άποψη είναι, ότι μια σωστή και επιτυχημένη διοργάνωση μπορεί κάλλιστα να κάνει αυτοδιαχείρηση και να έχει θετικό πρόσημο στο ‘’ταμείο ‘’ της, χωρίς να χρειάζεται τον ‘’κουμπαρά’’ της Δημοτικής αρχής. Είναι θέμα οπτικής των υπευθύνων του Καρναβαλιού και απλών κανόνων της αγοράς. Επαναλαμβάνουμε λοιπόν: To καλό προϊόν το πουλάς σε καλή τιμή. Αλλιώς το πληρώνεις, για να το συντηρείς.

Για την εξωστρέφεια μιας πόλης δεν χρειάζεται να ειπωθούν πολλά. Είναι αυτονόητο ότι οι επισκέπτες του Καρναβαλιού είναι τουλάχιστον εν δυνάμει τουρίστες και άλλες εποχές, τόσο απλά. Εκτός κι αν δεν θέλουμε άλλον κόσμο στην πόλη. Τότε να βάλουμε σύνορα και να το ξεκαθαρίσουμε. Μόνοι μας στον κόσμο μας , παρέα με τον ναρκισσισμό μας .

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι 10

Μεταξύ του Τίποτα, της σοβαροφάνειας, της σοβαρότητας και άλλων συναφών εννοιών υπάρχουν πιο ουσιαστικές : δημιουργία, μια έστω πράξη αφιλοκερδούς συμμετοχής στα κοινά, αλληλεγγύη έστω για Έναν συνάνθρωπο, προσφορά. Το κατά πολλούς διανοούμενους και μεγαλοαστούς μιας δήθεν ανώτερης τάξης αμέτοχης στα πάντα ”Καρναβαλάκι’’, είναι το ίδιο σημαντικό για κάποιους όπως οι συναυλίες και παραστάσεις ερασιτεχνών μεταξύ συγγενών και φίλων ( που στηρίζουν όμως και όσοι αγαπάνε αυτούς τους μικρούς έστω πυρήνες πολιτισμού).Είναι δε πολύ πιο σημαντικό από εγκαίνια με δωρεάν προσκλήσεις.

Το ποιος αφήνει σπουδαία κληρονομιά και παρακαταθήκη στην επόμενη γενιά, αν δεν είσαι ψώνιο να νομίζεις ότι το κάνεις με αφορισμούς, σίγουρα δεν αφήνουν Τίποτα οι εξ απαλών ονύχων παρατηρητές του facebook. Δεν προσφέρουν Τίποτα , οι σχολιαστές και αναλυτές επί παντός επιστητού και συνάμα απόντες από την κανονική ζωή. Οι εισαγγελείς των social media που κατηγορούν μόνιμα με χυδαίο τρόπο, πράξεις άλλων συμπολιτών τους. Ας σκεφτούμε ότι όλοι είμαστε ίσοι, αλλά όχι ίδιοι. Ας δώσουμε ανάσα στο διαφορετικό, ας αφήσουμε χώρο σε κάποιους να κινηθούν ελεύθερα.

Άλλο η κριτική και άλλο οι αφορισμοί και οι -ισμοί τέτοιου τύπου, που μάλλον δείχνουν το αληθινά δημοκρατικό, κοινωνικό και αλληλέγγυο πρόσωπο του καθενός.

Μην ξεχνάμε εξ άλλου ότι η ζωή δεν είναι μόνο στα σαλόνια… είναι και στα αλώνια.

Υγιαίνετε και, ει δυνατόν αγαλλιάσθε !!!

Με αφορμή το Καλαματιανό Καρναβάλι


Κοινοποιησέ το

Μεσσηνία

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της!

Avatar

Ανέβηκε

στις

από

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 23
Κοινοποιησέ το

Σε έναν… μυστικό προορισμό βρέθηκε η Ζέτα Μακρυπούλια, για να απολαύσει λίγες στιγμές ηρεμίας, μακριά από την Αθήνα. Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια, η οποία ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές από την Καλαμάτα μαζί με την παρέα της, επέστρεψε στην πρωτεύουσα για να συνεχίσει τα τηλεοπτικά γυρίσματα του ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ, για τη νέα σεζόν.

Τις τελευταίες μέρες, όμως, αποφάσισε να φύγει ξανά, αυτή τη φορά με τον καλύτερο της φίλο και ταλαντούχο καλλιτέχνη, Θανάση Αλευρά! Η Ζέτα και ο Θανάσης διατηρούν στενή φιλία και ο ένας αποτελεί το στήριγμα του άλλου. Έτσι, οι δυο ηθοποιοί περνούν ξέγνοιαστες στιγμές, εκτός Αθηνών, απολαμβάνοντας τον ήλιο και την θάλασσα της Ελλάδας.

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 24

Η Ζέτα Μακρυπούλια ποζάρει χωρίς ίχνος μακιγιάζ στις καλοκαιρινές της διακοπές και είναι πιο όμορφη από ποτέ!

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 25

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 26

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 27

Ζέτα Μακρυπούλια: Καλοκαιρινή απόδραση στην Καλαμάτα με τον κολλητό της! 28

Οι δυο ηθοποιοί απολαμβάνουν το απέραντο γαλάζιο!

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Μεσσηνία

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique 29
Κοινοποιησέ το

Detrop Boutique

Πέτυχε το στόχο της η συμμετοχή του Δήμου Καλαμάτας στην έκθεση Detrop Boutique 2020 στη Θεσσαλονίκη, 22-24 Φεβρουαρίου, παρουσιάζοντας αποκλειστικά τον πλούτο των ελαιοκομικών προϊόντων που παράγει όλη η μεσσηνιακή γη.

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique 30

Ο Δήμος Καλαμάτας, με τη συνδιοργάνωση του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, επέλεξε να παρουσιάσει στοχευμένα το ελαιόλαδο και τις ελιές μας κυρίως, στους επαγγελματίες επισκέπτες από Βαλκανικές χώρες και όλη τη Βόρεια Ελλάδα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων όλου του νομού, η γευσιγνωσία που έγινε σε συνεργασία με το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας, αλλά και η γενικότερη εικόνα του stand, απέσπασαν θετικά σχόλια Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique 31

To stand εμβαδού 35 τ.μ., με γραφικά που προβάλλουν την ελαιοκομία του τόπου και παρουσιάζουν τη «Μάνα Ελιά», ένα μνημείο της φύσης, προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, πολλοί εκ των οποίων δεσμεύτηκαν να επισκεφτούν τον τόπο. Τον Δήμο Καλαμάτας στη διάρκεια της έκθεσης εκπροσώπησε η αντιδήμαρχος Ελένη Αλειφέρη και ο Δημοτικός Σύμβουλος Μιχάλης Αντωνόπουλος. Η Αντιδήμαρχος εξέφρασε την ικανοποίησή της τόσο από την ανταπόκριση των επαγγελματιών όσο και από τη γενική εικόνα της συμμετοχής του δήμου και των εταιρειών.

Ο πλούτος των ελαιοκομικών προϊόντων της μεσσηνιακής γης στη Detrop Boutique 32

Σημαντικός είναι ο απολογισμός αναφορικά με το ενδιαφέρον που εκδήλωσε ο ελληνικός και ξένος επαγγελματικός κόσμος.

Σχεδόν 70 επαγγελματίες, οι μισοί εκ των οποίων Ελληνες και οι υπόλοιποι κυρίως από Βαλκανικές χώρες (Πολωνία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Κροατία, Ρουμανία, Ρωσία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία κ.α.), εκδήλωσαν σοβαρό ενδιαφέρον για τα μεσσηνιακά προϊόντα. Αρκετοί εκ των ενδιαφερομένων συμμετείχαν στη γευσιγνωσία ελαιολάδου που έγινε με τη συμμετοχή της Βελούδως Βελισσάρη από το Σχολείο Ελιάς και Ελαιολάδου Καλαμάτας, το απόγευμα του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής, στον χώρο του περιπτέρου.

Να σημειωθεί πως τη Δευτέρα το περίπτερο επισκέφθηκαν μαθητές, και σπουδαστές σχολών της Βορείου Ελλάδας, με αντικείμενο την τεχνολογία τροφίμων και τη γεωπονία. Όσον αφορά στα εκθέματα των εταιρειών που συμμετείχαν, ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα του Επιμελητηρίου, μετά το πέρας της έκθεσης, διατέθηκαν στο Χαμόγελο του Παιδιού.

Αυτό το Μεσσηνιακό. . olive bar που διοργάνωσε ο Δήμος Καλαμάτας, με συνδιοργανωτή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, κέρδισε τις εντυπώσεις στη Detrop Boutique, στη Θεσσαλονίκη, στοχεύοντας σε νέες αγορές για τα μεσσηνιακά προϊόντα. Σε αυτή τη φάση η βαλκανική αγορά δείχνει πως μπορεί να αποτελέσει δυναμικό συνεργάτη.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος συνεχίζει τις επαφές με τη ΔΕΘ-Helepxo, κάτι που επιβεβαιώθηκε κατά την παρουσία και τις συναντήσεις που είχε στη Θεσσαλονίκη την π. εβδομάδα ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος.

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Μεσσηνία

Εθελοντική αιμοδοσία των υπαλλήλων της Περιφέρειας στο Διοικητήριο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Εθελοντική αιμοδοσία των υπαλλήλων της Περιφέρειας στο Διοικητήριο 33
Κοινοποιησέ το

Εθελοντική αιμοδοσία

Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου από το Σύλλογο Εργαζομένων στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, στον τέταρτο όροφο του Διοικητηρίου στην αίθουσα «Π. Φωτέας»

Η αιμοδοσία είναι μια προσφορά αγάπης και αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο, δέκα λεπτά από το χρόνο μας μπορούν να σώσουν μια ζωή!

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ