Connect with us

πρέπει να δεις

Κορωνοϊός: Τα νέα μέτρα που ισχύουν από σήμερα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κορωνοϊός: Τα νέα μέτρα που ισχύουν από σήμερα 1
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Σε μια νέα πραγματικότητα μπαίνουν από το πρωί της Δευτέρας (17.08.2020) αρκετές περιοχές της χώρας καθώς τίθενται σε ισχύ νέα μέτρα κατά του κορονοϊού. Τα αυξημένα κρούσματα σε καθημερινή βάση σε συνδυασμό με τον συνωστισμό που παρατηρήθηκε σε διάφορα μέρη σήμαναν συναγερμό και η επιβολή νέων ήταν μονόδρομος προκειμένου να αναχαιτιστεί το κύμα.

Στην Αττική τα εστιατόρια και τα μπαρ θα κλείνουν τα μεσάνυχτα και στις επιδημιολογικά επιβαρυμένες περιοχές, θεσπίζεται έως τις 24 Αυγούστου όριο 50 ατόμων για όλες τις δημόσιες και κοινωνικές εκδηλώσεις. Στον Πόρο τα ισχυόντα μέτρα παρατείνονται ως τις 24 Αυγούστου μόνο που τα εστιατόρια θα κλείνουν τα μεσάνυχτα αντί για τις 11 το βράδυ.

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε χώρους υψηλού συγχρωτισμού και οι εργαζόμενοι που επιστρέφουν από διακοπές στους συγκεκριμένους χώρους θα πρέπει να κάνουν τεστ για κορονοϊό. Επίσης κάποιοι εργαζόμενοι που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου μπορούν να επιλέξουν την τηλεργασία.

Όλα τα μέτρα

Αναλυτικά τα μέτρα που θα εφαρμοστούν από τη Δευτέρα 17 Αυγούστου στις 6 το πρωί:

1. Στις επιδημιολογικά επιβαρυμένες περιοχές, θεσπίζεται έως τις 24 Αυγούστου όριο 50 ατόμων για όλες τις δημόσιες και κοινωνικές εκδηλώσεις και συναθροίσεις, εκτός από αυτές στις οποίες εφαρμόζονται ειδικοί κανόνες, όπως για παράδειγμα στα εστιατόρια, τα θέατρα, τα σινεμά.

2. Απαγόρευση λειτουργίας χώρων εστίασης και διασκέδασης από τα μεσάνυχτα έως τις 7 το πρωί και στην Περιφέρεια Αττικής, συμπεριλαμβανομένων όλων των νησιών του Αργοσαρωνικού και στα Κύθηρα, έως τις 24 Αυγούστου.

Άρα στις επιδημιολογικά επιβαρυμένες περιοχές, στις οποίες ισχύει τόσο ο περιορισμός των 50 ατόμων στις δημόσιες και κοινωνικές εκδηλώσεις, όσο και η απαγόρευση λειτουργίας των χώρων εστίασης και διασκέδασης από τα μεσάνυχτα έως τις 7 το πρωί, ανήκουν:
– η Περιφέρεια Κρήτης, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και η Περιφέρεια Αττικής,
– οι Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Λάρισας και Κέρκυρας και
– οι Δήμοι Μυκόνου, Πάρου, Σαντορίνης, Βόλου, Κατερίνης, Ρόδου, Αντιπάρου, Ζακύνθου και Κω.

4. Παράταση έως τις 24 Αυγούστου των επιπρόσθετων μέτρων που ισχύουν στον Πόρο, με μόνη διαφορά ότι το κλείσιμο των καταστημάτων μεταφέρεται τα μεσάνυχτα, δηλαδή στις 24:00 αντί για τις 23:00 που ίσχυε ως σήμερα.

5. Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε χώρους υψηλού συγχρωτισμού, εντός στρατοπέδων και σε δομές κοινωνικής αλληλεγγύης και χώρους φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών.

6. Όλοι όσοι επιστρέφουν από άδειες στις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και αυτοί που εργάζονται σε χώρους υψηλού συγχρωτισμού (πχ εντός στρατοπέδων, σε δομές κοινωνικής αλληλεγγύης και χώρους φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών) πρέπει να υποβάλλονται σε προληπτικό εργαστηριακό έλεγχο για το νέο κορωνοϊό με ευθύνη των εργοδοτών ή των προϊσταμένων τους.

7. Τέλος, τα μέλη των ομάδων αυξημένου κινδύνου για σοβαρή νόσο από τον κορωνοϊό που εργάζονται στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα στο εξής θα εργάζονται με τηλεργασία ή back office, κατά την επιλογή του εργαζομένου και έως 31 Αυγούστου.

Ξεκίνησε η εφαρμογή σε Πάρο και Αντίπαρο

Να σημειωθεί ότι από το Σάββατο 15 Αυγούστου και ως τις 24 Αυγούστου σε Πάρο και Αντίπαρο ισχύουν τα παρακάτω μέτρα.

Αναστολή κάθε είδους εκδήλωσης.

Απαγόρευση κάθε είδους συνάθροισης πολιτών άνω των 9 ατόμων για οποιονδήποτε λόγο, τόσο σε δημόσιο όσο και σε ιδιωτικό χώρο.
Στους χώρους εστίασης επιτρέπεται μέγιστος αριθμός ατόμων σε κάθε τραπέζι έως 4 άτομα, εκτός εάν πρόκειται για συγγενείς Α’ βαθμού, όπου επιτρέπεται έως 6 άτομα.

Υποχρεωτική χρήση μάσκας παντού, τόσο σε εξωτερικούς όσο και σε εσωτερικούς χώρους.
Ενώ ισχύουν και οι περιορισμοί των επιδημιολογικά επιβαρυμένων περιοχών.


Κοινοποιησέ το

πρέπει να δεις

Στοπ στην πώληση αλκοόλ από τα περίπτερα μετά τα μεσάνυχτα θα ανακοινώσει ο Χαρδαλιάς

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

περίπτερα
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Με τους νέους να είναι η κατηγορία πολιτών που συμμορφώνονται λιγότερο σε σχέση με άλλους η κυβέρνηση αναμένεται να ανακοινώσει άλλο ένα μέτρο το οποίο θα επιχειρήσει να αποτρέψει την επιπλέον διασπορά του κορονοϊού.

Ένα μέτρο αναμένεται να ανακοινώσει στην σημερινή ενημέρωση για τον κορονοϊό ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.

Στις έξι το απόγευμα που θα γίνει η καθιερωμένη ενημέρωση ο κ. Χαρδαλιάς αναμένεται να ανακοινώσει την απαγόρευση της πώλησης αλκοόλ από τα περίπτερα από τις 12 τα μεσάνυχτα έως τις 5 το πρωί για να μην μετά συνωστίζονται νέοι στις πλατείες, λόγω των κλειστών μπαρ, καφετεριών και κέντρων διασκέδασης.

Πότε θα αρχίσουν να ανησυχούν οι ειδικοί

Η πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Εντατικής Θεραπεία Αναστασία Κοτανίδου, μιλώντας σήμερα στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ξεκαθάρισε αναφερόμενη στο κακό σενάριο, ότι τα πράγματα θα γίνουν δύσκολα αν «από όλα τα μικροβιολογικά εργαστήρια που κάνουν το τεστ PCR για τον κορονοϊό, δούμε ένα ποσοστό αύξησης των κρουσμάτων, αν δηλαδή τα κρούσματα καθημερινά είναι πάνω από 500 για τουλάχιστον τρεις ημέρες. Σε αυτή την περίπτωση θα αρχίσουμε να ανησυχούμε».

Ερωτηθείσα για το πόσα από αυτά τα 500 κρούσματα θα απαιτηθεί να νοσηλευθούν σε ΜΕΘ, διευκρίνισε ότι «είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να προβλεφθεί, καθώς σχετίζεται άμεσα με την ηλικία των κρουσμάτων».


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Σοκ: Αυτοκτόνησε ο Διευθυντής Καρδιολογικής Κλινικής στον Βόλο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείου Βόλου
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Απαγχονισμένος στο σπίτι του βρέθηκε ο Διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής του “Αχιλλοπούλειου” Νοσοκομείου Βόλου, Αλέξανδρος Δούρας.

Όπως έγινε γνωστό, ο γνωστός καρδιολόγος βρέθηκε νεκρός από την πρώην σύζυγό του η οποία πήγε στο σπίτι να τον αναζητήσει, επειδή δεν απαντούσε στις κλήσεις της. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον βρήκε κρεμασμένο με καλώδιο από σωλήνα του καλοριφέρ.

Σημειώνεται, ότι μέχρι χθες το μεσημέρι εργαζόταν κανονικά στο Νοσοκομείο και, μάλιστα, είχε ζητήσει ραντεβού από τον διοικητή του Αχιλλοπούλειου κ. Γ. Ντόκο για υπηρεσιακά θέματα. Πατέρας δύο παιδιών, στέλεχος της αριστεράς, είχε διατελέσει και δημοτικός σύμβουλος Βόλου με Μ. Πατσιαντά.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Το δίπλωμα αυτοκινήτου ισχύει πλέον και για δίκυκλα έως 125 κ.εκ.

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το δίπλωμα αυτοκινήτου ισχύει πλέον και για δίκυκλα έως 125 κ.εκ. 10
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Κανονικά θα μπορούν οι πλέον οι κάτοχοι αδειών οδήγησης αυτοκινήτων να οδηγούν και δίκυκλα με κινητήρες έως 125 κ.εκ. μετά από την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Έτσι λοιπόν από όσοι κατέχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β μπορούν πλέον νόμιμα να οδηγούν και δίκυκλα έως 125 κ.εκ. χωρίς την υποχρέωση να έχουν δώσει εξετάσεις για την απόκτηση του σχετικού διπλώματος!

Τα παραπάνω αναφέρει η Κοινή Υπουργική Απόφαση A3/Οικ. 56475/6635 που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποιεί τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101).

H Κοινή Υπουργική Απόφαση

H Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Α3/Οικ. 56475/6635 η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης με ΦΕΚ 4075/Β/22-9-2020 αναφέρει ότι: «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020 η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποίηση του Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α’ 101).

Οι Υπουργοί Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υγείας και Υποδομών και Μεταφορών έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις:

α. της παρ. 8 του άρθρου 94 του ν. 2696/1999 (Α’ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Κ.Ο.Κ.), όπως ισχύει,

β. του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),

γ. των παρ. 1 και 3 του άρθρου 1 του ν. 1338/1983 «Εφαρμογή του κοινοτικού δικαίου» (Α’ 34), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 65 του ν. 1892/1990 (Α’ 101) και του άρθρου 4 του ν. 1338/1983 (Α’ 34), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 1440/1984 (Α’ 70) και τροποποιήθηκε με τα άρθρα 7 του ν. 1775/ 1988 (Α’ 101), 31 του ν. 2076/1992 (Α’ 130), 19 του ν. 2367/1995 (Α’ 261), 22 του ν. 2789/2000 (Α’ 21), 48 του ν. 3427/2005 (Α’ 312), 91 του ν. 3862/2010 (Α’ 113) και 50 του ν. 4342/2015 (Α’ 143), δ. του άρθρου δεύτερου του ν. 2077/1992 (Α’ 136) «Κύρωση της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση και των σχετικών πρωτοκόλλων και δηλώσεων που περιλαμβάνεται στην Τελική πράξη», ε. του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98), στ. του άρθρου 4 του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (Α’ 208), ζ. του πδ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121),

η. του π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α’ 148),

θ. του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών» (Α’ 151), ι. του π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α’ 192), ια. της υπό στοιχεία ΔΝΣα’/οικ. 59172/7775/ΦΝ 459/ 19/7/2019 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Ιωάννη Κεφαλογιάννη» (Β’ 3058),

ιβ. της υπ’ αρ. οικ.33498/60551 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Διορισμός μετακλητού Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 506),

ιγ. του π.δ. 51/2012 «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Δεκεμβρίου 2006, όπως τροποποιήθηκε με τις οδηγίες 2008/65/ΕΚ της Επιτροπής της 27ης Ιουνίου 2008, 2009/113/ΕΚ της Επιτροπής της 25 ης Αυγούστου 2009 και 2011/94/ΕΕ της Επιτροπής της 28ης Νοεμβρίου 2011» (Α’ 101), όπως ισχύει.

2.Την ανάγκη συμμόρφωσης της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020 η οποία τροποποιεί την Οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης.

3.Το γεγονός ότι από τις ρυθμίσεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

(ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΟΔΗΓΙΑΣ 2020/612)

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2020/612/ΕΕ

1.Το σημείο 5.1.3. του παραρτήματος II του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α’101) τροποποιείται ως ακολούθως:

«5.1.3. Ειδικές διατάξεις για τα οχήματα των κατηγοριών ΒΕ, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1 και D1E.

Για τα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν σημειώνεται περιορισμός στην άδεια οδήγησης οχήματος των κατηγοριών ΒΕ, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, ή D1E κατά το σημείο 5.1.2, εφόσον ο υποψήφιος είναι ήδη κάτοχος άδειας οδήγησης οχήματος με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τουλάχιστον των εξής κατηγοριών: B, BE, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1 ή D1E, και έχει εκτελέσει τις ενέργειες που περιγράφονται στο σημείο 8.4 κατά τη διάρκεια της εξέτασης προσόντων και συμπεριφοράς.»

2.Στο σημείο 5.2. του παραρτήματος II του π.δ. 51/2012 (Α’101) το δεύτερο εδάφιο του δεύτερου υπότιτλου «Κατηγορία Α2» αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:

«Εάν η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του κινητήρα πρέπει να είναι τουλάχιστον 245 cm3.».

Άρθρο 2

Συμπλήρωση Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α’ 101)

Στην παρ. 3 του Παραρτήματος Ι του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α’ 101), στο σημείο 12 του στοιχείου α της σελίδας 2 του εντύπου της άδειας οδήγησης, προστίθεται νέος εθνικός κωδικός αριθμός «121», ως ακολούθως:

«121. Η κατηγορία Β ισχύει και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1.»

Άρθρο 3

Ισχύς

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»

Αντιδράσεις…

Το θέμα αυτό έφερε την έντονη αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειώσει τα τροχαία συμβάντα στην χώρα μας.

«Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Άρης Ζωγράφος και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ