Connect with us

πρέπει να δεις

Μητσοτάκης ‑ κορωνοϊός: Νέα μέτρα εντός της ημέρας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Μητσοτάκης ‑ κορωνοϊός: Νέα μέτρα εντός της ημέρας 1
Κοινοποιησέ το

p3komma14

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε σήμερα το πρωί στην τακτική σύσκεψη για τον κορωνοϊό, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Κατά την έναρξη της σύσκεψης ο Πρωθυπουργός απευθύνθηκε στους πολίτες και μεταξύ άλλων έστειλε μήνυμα στους νέους: «Θέλω να κάνω ειδική έκκληση στους νέους μας, στα νέα παιδιά. Έχω και εγώ παιδιά σε αυτή την ηλικία, 17, 23 και 22, γνωρίζω την ανεμελιά της ηλικίας. Αλλά παρακαλώ, έκκληση: Προσοχή, προσέξτε τους εαυτούς σας, δεν είστε άτρωτοι, και κυρίως αυτοί που δεν είναι άτρωτοι είναι οι γονείς σας και οι παππούδες και οι γιαγιάδες σας».

Παράλληλα, προανήγγειλε την ανακοίνωση νέων μέτρων, εντός της ημέρας, από τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη αρμόδιο για την Πολιτική Προστασία και τη Διαχείριση Κρίσεων, Νίκο Χαρδαλιά.

Η εισαγωγική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού

«Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα κάνουμε στη συνέχεια μια συζήτηση, θα ανακοινώσει ο Νίκος Χαρδαλιάς μια σειρά μέτρων τα οποία θα συμφωνήσουμε στη σημερινή μας τηλεδιάσκεψη. Εγώ θέλω να σταθώ σε μια πτυχή η οποία με προβληματίζει ιδιαίτερα, και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι έχουμε σήμερα ενδείξεις για διασπορά του ιού σε μία σειρά από τουριστικούς προορισμούς.

Γνωρίζουμε, επίσης, ότι η διασπορά αυτή του ιού αφορά πολυ νεότερες ηλικίες. Και γνωρίζουμε, επίσης, ότι οι άνθρωποι αυτοί τις επόμενες ημέρες, τις επόμενες εβδομάδες, θα επιστρέψουν από τους τουριστικούς προορισμούς στους μόνιμους τόπους κατοικίας τους στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Είναι πάρα πάρα πολύ σημαντικό να αναληφθεί από τους ίδιους η ευθύνη να προστατέψουν, όχι μόνο τους εαυτούς τους, αλλά κυρίως τους αγαπημένους τους, τους γονείς τους, τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.

Κατά συνέπεια, η σύσταση θα είναι πάρα πολύ αυστηρή. Όποιος επιστρέφει από τουριστικό προορισμό για μία εβδομάδα να φροντίζει να προσέχει. Τι σημαίνει να προσέχει; Να φοράει μάσκα όπου μπορεί και σίγουρα να κρατιέται σε απόσταση από τους πιο ευάλωτους, τους ηλικιωμένους ανθρώπους που μπορεί να έχει στο σπίτι. Αν συγκατοικεί με ανθρώπους από τους οποίους δεν μπορεί να πάρει φυσική απόσταση να φοράει μάσκα και τουλάχιστον για μια εβδομάδα -μέχρι που να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι δεν επιστρέφει με τον ιό στα αστικά κέντρα- να προστατεύσουμε αυτούς τους οποίους θέλουμε να φροντίζουμε περισσότερο.

Θα υπάρχει αντίστοιχη προσπάθεια από την κυβέρνηση μέσα από κάποια σποτ τα οποία θα προετοιμαστούν, να τονίσουμε ακριβώς αυτό το ζήτημα, αλλά πέρα των συμπληρωματικών μέτρων που θα ανακοινώσουμε σήμερα θα πρέπει για ακόμα μία φορά να σταθούμε στη σημασία της ατομικής ευθύνης.

Δεν γίνεται να έχουμε έναν αστυνομικό και έναν λιμενικό δίπλα σε κάθε συμπολίτη μας. Βεβαίως υπάρχουν περιοριστικά μέτρα. Βεβαίως υπάρχουν κυρώσεις. Αλλά αν θέλουμε πραγματικά να σταματήσουμε εν τη γενέσει του αυτό το δεύτερο κύμα -το οποίο φαίνεται να εκδηλώνεται σε όλες τις χώρες του κόσμου- και να μην αναγκαστούμε να πάρουμε πιο δραστικά μέτρα τα οποία αναμφισβήτητα θα έχουν οικονομικές επιπτώσεις, πρέπει τώρα όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας.

Εμείς ως πολιτεία θα το κάνουμε. Θα το κάνουμε πολύ οργανωμένα, όπως το έχουμε κάνει μέχρι σήμερα, ακούγοντας πάντα τις υποδείξεις των ειδικών και μη διστάζοντας να παίρνουμε μέτρα και νωρίτερα παρά αργότερα.

Αλλά, ειδικά, θέλω να κάνω ειδική έκκληση στους νέους μας, στα νέα παιδιά. Έχω και εγώ παιδιά σε αυτή την ηλικία, 17, 23 και 22, γνωρίζω την ανεμελιά της ηλικίας. Αλλά παρακαλώ, έκκληση: Προσοχή, προσέξτε τους εαυτούς σας, δεν είστε άτρωτοι, και κυρίως αυτοί που δεν είναι άτρωτοι είναι οι γονείς σας και οι παππούδες και οι γιαγιάδες σας.

Επομένως, δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω αυτή την έκκληση, ειδικά στα νέα παιδιά, ώστε να μην βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να πάρουμε πιο δραστικά μέτρα από αυτά που θέλουμε, τα οποία αναμφισβήτητα θα έχουν οικονομικές επιπτώσεις».

Ποιοι συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη

Στην τηλεδιάσκεψη έλαβαν μέρος ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο κ. Χαρδαλιάς, ο Υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιος για το Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου Άκης Σκέρτσος, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης, η Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη, ο Διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Βουλή Μιχάλης Μπεκίρης, ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας για τον κορωνοϊό, καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας, ο Διοικητής του ΕΟΔΥ Παναγιώτης Αρκουμανέας και ο καθηγητής Επιστήμης των Δεδομένων Κίμων Δρακόπουλος.


Κοινοποιησέ το

πρέπει να δεις

Στοπ στην πώληση αλκοόλ από τα περίπτερα μετά τα μεσάνυχτα θα ανακοινώσει ο Χαρδαλιάς

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

περίπτερα
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Με τους νέους να είναι η κατηγορία πολιτών που συμμορφώνονται λιγότερο σε σχέση με άλλους η κυβέρνηση αναμένεται να ανακοινώσει άλλο ένα μέτρο το οποίο θα επιχειρήσει να αποτρέψει την επιπλέον διασπορά του κορονοϊού.

Ένα μέτρο αναμένεται να ανακοινώσει στην σημερινή ενημέρωση για τον κορονοϊό ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.

Στις έξι το απόγευμα που θα γίνει η καθιερωμένη ενημέρωση ο κ. Χαρδαλιάς αναμένεται να ανακοινώσει την απαγόρευση της πώλησης αλκοόλ από τα περίπτερα από τις 12 τα μεσάνυχτα έως τις 5 το πρωί για να μην μετά συνωστίζονται νέοι στις πλατείες, λόγω των κλειστών μπαρ, καφετεριών και κέντρων διασκέδασης.

Πότε θα αρχίσουν να ανησυχούν οι ειδικοί

Η πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Εντατικής Θεραπεία Αναστασία Κοτανίδου, μιλώντας σήμερα στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ξεκαθάρισε αναφερόμενη στο κακό σενάριο, ότι τα πράγματα θα γίνουν δύσκολα αν «από όλα τα μικροβιολογικά εργαστήρια που κάνουν το τεστ PCR για τον κορονοϊό, δούμε ένα ποσοστό αύξησης των κρουσμάτων, αν δηλαδή τα κρούσματα καθημερινά είναι πάνω από 500 για τουλάχιστον τρεις ημέρες. Σε αυτή την περίπτωση θα αρχίσουμε να ανησυχούμε».

Ερωτηθείσα για το πόσα από αυτά τα 500 κρούσματα θα απαιτηθεί να νοσηλευθούν σε ΜΕΘ, διευκρίνισε ότι «είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να προβλεφθεί, καθώς σχετίζεται άμεσα με την ηλικία των κρουσμάτων».


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Σοκ: Αυτοκτόνησε ο Διευθυντής Καρδιολογικής Κλινικής στον Βόλο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείου Βόλου
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Απαγχονισμένος στο σπίτι του βρέθηκε ο Διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής του “Αχιλλοπούλειου” Νοσοκομείου Βόλου, Αλέξανδρος Δούρας.

Όπως έγινε γνωστό, ο γνωστός καρδιολόγος βρέθηκε νεκρός από την πρώην σύζυγό του η οποία πήγε στο σπίτι να τον αναζητήσει, επειδή δεν απαντούσε στις κλήσεις της. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον βρήκε κρεμασμένο με καλώδιο από σωλήνα του καλοριφέρ.

Σημειώνεται, ότι μέχρι χθες το μεσημέρι εργαζόταν κανονικά στο Νοσοκομείο και, μάλιστα, είχε ζητήσει ραντεβού από τον διοικητή του Αχιλλοπούλειου κ. Γ. Ντόκο για υπηρεσιακά θέματα. Πατέρας δύο παιδιών, στέλεχος της αριστεράς, είχε διατελέσει και δημοτικός σύμβουλος Βόλου με Μ. Πατσιαντά.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Το δίπλωμα αυτοκινήτου ισχύει πλέον και για δίκυκλα έως 125 κ.εκ.

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το δίπλωμα αυτοκινήτου ισχύει πλέον και για δίκυκλα έως 125 κ.εκ. 14
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Κανονικά θα μπορούν οι πλέον οι κάτοχοι αδειών οδήγησης αυτοκινήτων να οδηγούν και δίκυκλα με κινητήρες έως 125 κ.εκ. μετά από την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Έτσι λοιπόν από όσοι κατέχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β μπορούν πλέον νόμιμα να οδηγούν και δίκυκλα έως 125 κ.εκ. χωρίς την υποχρέωση να έχουν δώσει εξετάσεις για την απόκτηση του σχετικού διπλώματος!

Τα παραπάνω αναφέρει η Κοινή Υπουργική Απόφαση A3/Οικ. 56475/6635 που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποιεί τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101).

H Κοινή Υπουργική Απόφαση

H Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Α3/Οικ. 56475/6635 η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης με ΦΕΚ 4075/Β/22-9-2020 αναφέρει ότι: «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020 η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποίηση του Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α’ 101).

Οι Υπουργοί Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υγείας και Υποδομών και Μεταφορών έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις:

α. της παρ. 8 του άρθρου 94 του ν. 2696/1999 (Α’ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Κ.Ο.Κ.), όπως ισχύει,

β. του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),

γ. των παρ. 1 και 3 του άρθρου 1 του ν. 1338/1983 «Εφαρμογή του κοινοτικού δικαίου» (Α’ 34), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 65 του ν. 1892/1990 (Α’ 101) και του άρθρου 4 του ν. 1338/1983 (Α’ 34), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 1440/1984 (Α’ 70) και τροποποιήθηκε με τα άρθρα 7 του ν. 1775/ 1988 (Α’ 101), 31 του ν. 2076/1992 (Α’ 130), 19 του ν. 2367/1995 (Α’ 261), 22 του ν. 2789/2000 (Α’ 21), 48 του ν. 3427/2005 (Α’ 312), 91 του ν. 3862/2010 (Α’ 113) και 50 του ν. 4342/2015 (Α’ 143), δ. του άρθρου δεύτερου του ν. 2077/1992 (Α’ 136) «Κύρωση της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση και των σχετικών πρωτοκόλλων και δηλώσεων που περιλαμβάνεται στην Τελική πράξη», ε. του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98), στ. του άρθρου 4 του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (Α’ 208), ζ. του πδ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121),

η. του π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α’ 148),

θ. του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών» (Α’ 151), ι. του π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α’ 192), ια. της υπό στοιχεία ΔΝΣα’/οικ. 59172/7775/ΦΝ 459/ 19/7/2019 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Ιωάννη Κεφαλογιάννη» (Β’ 3058),

ιβ. της υπ’ αρ. οικ.33498/60551 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Διορισμός μετακλητού Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 506),

ιγ. του π.δ. 51/2012 «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Δεκεμβρίου 2006, όπως τροποποιήθηκε με τις οδηγίες 2008/65/ΕΚ της Επιτροπής της 27ης Ιουνίου 2008, 2009/113/ΕΚ της Επιτροπής της 25 ης Αυγούστου 2009 και 2011/94/ΕΕ της Επιτροπής της 28ης Νοεμβρίου 2011» (Α’ 101), όπως ισχύει.

2.Την ανάγκη συμμόρφωσης της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020 η οποία τροποποιεί την Οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης.

3.Το γεγονός ότι από τις ρυθμίσεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

(ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΟΔΗΓΙΑΣ 2020/612)

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2020/612/ΕΕ

1.Το σημείο 5.1.3. του παραρτήματος II του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α’101) τροποποιείται ως ακολούθως:

«5.1.3. Ειδικές διατάξεις για τα οχήματα των κατηγοριών ΒΕ, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1 και D1E.

Για τα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν σημειώνεται περιορισμός στην άδεια οδήγησης οχήματος των κατηγοριών ΒΕ, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, ή D1E κατά το σημείο 5.1.2, εφόσον ο υποψήφιος είναι ήδη κάτοχος άδειας οδήγησης οχήματος με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τουλάχιστον των εξής κατηγοριών: B, BE, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1 ή D1E, και έχει εκτελέσει τις ενέργειες που περιγράφονται στο σημείο 8.4 κατά τη διάρκεια της εξέτασης προσόντων και συμπεριφοράς.»

2.Στο σημείο 5.2. του παραρτήματος II του π.δ. 51/2012 (Α’101) το δεύτερο εδάφιο του δεύτερου υπότιτλου «Κατηγορία Α2» αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:

«Εάν η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του κινητήρα πρέπει να είναι τουλάχιστον 245 cm3.».

Άρθρο 2

Συμπλήρωση Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α’ 101)

Στην παρ. 3 του Παραρτήματος Ι του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α’ 101), στο σημείο 12 του στοιχείου α της σελίδας 2 του εντύπου της άδειας οδήγησης, προστίθεται νέος εθνικός κωδικός αριθμός «121», ως ακολούθως:

«121. Η κατηγορία Β ισχύει και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1.»

Άρθρο 3

Ισχύς

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»

Αντιδράσεις…

Το θέμα αυτό έφερε την έντονη αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειώσει τα τροχαία συμβάντα στην χώρα μας.

«Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Άρης Ζωγράφος και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ