Connect with us

πρέπει να δεις

Νέα μέτρα κατά του κορωνοϊού: Κλειστά τα μπαρ στις 12 και στην Αττική

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Νέα μέτρα κατά του κορωνοϊού: Κλειστά τα μπαρ στις 12 και στην Αττική 1
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Νέα μέτρα για τον κορωνοϊό ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.

Τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα, την ώρα που η χώρα μετράει 222 νεκρούς, αναγκάζει την κυβέρνηση για νέα μέτρα προκειμένου να περιοριστεί η διασπορά της πανδημίας.

Το μεσημέρι της Παρασκευής (14/8) ο Νίκος Χαρδαλιάς ανακοίνωσε τα νέα μέτρα που αφορούν τη μείωση του ορίου ατόμων σε δημόσιες εκδηλώσεις από 100 σε 50 για όλες τις συναθροίσεις πλην εξαιρέσεων (θέατρα, εστίαση κ.α.).

Έως τις 24 Αυγούστου από τις 12 τα μεσάνυχτα έως τις 7 το πρωί θα κλείνουν τα καταστήματα εστίασης και διασκέδασης στην Αττική.

Επίσης ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας ανακοίνωσε την παράταση του πακέτου μέτρων για τον Πόρο και εφαρμογή του «μοντέλου Πόρου» και στην Πάρο, ενώ μέτρα πάρθηκαν επίσης σε Ύδρα και Σπέτσες.

Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε χώρους υψηλού συγχρωτισμού (δομές μεταναστών κ.α.) Υποχρεωτικό τεστ για όσους επιστρέφουν από άδεια, με ευθύνη εργοδοτών, σε δομές φροντίδας.

Αναλυτικά τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν:

  • Όριο 50 ατόμων για τις δημόσιες και κοινωνικές εκδηλώσεις, εκτός από αυτές στις οποίες εφαρμόζονται ειδικοί κανόνες, όπως για παράδειγμα εστιατόρια, θέατρα, σινεμά, έως 24 Αυγούστου, στις επιδημιολογικά επιβαρυμένες περιοχές.
  • Εφαρμογή όλου του πακέτου μέτρων Πόρου και σε Πάρο και Αντίπαρο έως 24 Αυγούστου, με μόνη διαφορά το κλείσιμο των καταστημάτων τα μεσάνυχτα αντί για 11. Αυτό σημαίνει: Αναστολή κάθε είδους εκδήλωσης, απαγόρευση λειτουργίας όλων των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος από τις 12 το βράδυ έως τις 7 το πρωί απαγόρευση κάθε είδους συνάθροισης πολιτών άνω των 9 ατόμων για οποιονδήποτε λόγο, τόσο σε δημόσιο όσο και σε ιδιωτικό χώρο, στους χώρους εστίασης επιτρέπεται μέγιστος αριθμός ατόμων σε κάθε τραπεζοκάθισμα έως 4 άτομα, εκτός εάν πρόκειται για συγγενείς Α’ βαθμού όπου επιτρέπεται έως 6 άτομα και υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε όλο το νησί τόσο σε εξωτερικούς όσο και σε εσωτερικούς χώρους.
  • Παρατείνεται έως 24 Αυγούστου το πακέτο μέτρων για τον Πόρο, με διαφορά το κλείσιμο των καταστημάτων τα μεσάνυχτα αντί για 11.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε χώρους υψηλού συγχρωτισμού εντός στρατοπέδων, δομές κοινωνικής αλληλεγγύης και χώρους φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών.
  • Προληπτικός εργαστηριακός έλεγχος για τον νέο κορωνοιό όλων όσων επιστρέφουν από άδειες στις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και αυτούς που εργάζονται σε χώρους υψηλού συγχρωτισμού (πχ εντός στρατοπέδων, δομές κοινωνικής αλληλεγγύης και χώρους φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών) με ευθύνη των εργοδοτών ή των προϊσταμένων.
  • Τα μέλη των ομάδων αυξημένου κινδύνου για σοβαρή νόσο από τον κορωνοϊό που εργάζονται στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα στο εξής θα εργάζονται με τηλεργασία ή back office, κατά την επιλογή του εργαζομένου, έως 31 Αυγούστου.

Οι συστάσεις Χαρδαλιά: Φοράμε μάσκες παντού, μετά τις διακοπές

Ο Νίκος Χαρδαλιάς προχώρησε και σε συστάσεις για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊο.

Συγκεκριμένα ανέφερε πως: «η χρήση μάσκας συστήνεται για κάθε χώρο που αναμένεται υψηλός συγχρωτισμός στις εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου. Θα σταλούν μηνύματα από το 112 σε περιοχές με μεγάλο επιδημιολογικό φορτίο».

Ταυτόχρονα υπήρξε και ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας μετά την επιστροφή από τις διακοπές, ειδικά με μέσα μαζικής μεταφοράς και σε κλειστούς χώρους.

Επίσης ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε: «Επιστρέφοντας από τις διακοπές, φοράμε μάσκες παντού».

Αυτό που επισήμανε ο Νίκος Χαρδαλιάς ήταν ότι «τα επόμενα 24ωρα είναι κρίσιμα, θα κρίνουν την πορεία και την έκβαση των πραγμάτων στη μάχη με τον αόρατο εχθρό. Για να μην χρειαστεί να πάρουμε μέτρα που θα είναι ολέθρια για την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις οικογένειές μας».


Κοινοποιησέ το

πρέπει να δεις

Σοκ: Αυτοκτόνησε ο Διευθυντής Καρδιολογικής Κλινικής στον Βόλο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείου Βόλου
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Απαγχονισμένος στο σπίτι του βρέθηκε ο Διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής του “Αχιλλοπούλειου” Νοσοκομείου Βόλου, Αλέξανδρος Δούρας.

Όπως έγινε γνωστό, ο γνωστός καρδιολόγος βρέθηκε νεκρός από την πρώην σύζυγό του η οποία πήγε στο σπίτι να τον αναζητήσει, επειδή δεν απαντούσε στις κλήσεις της. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον βρήκε κρεμασμένο με καλώδιο από σωλήνα του καλοριφέρ.

Σημειώνεται, ότι μέχρι χθες το μεσημέρι εργαζόταν κανονικά στο Νοσοκομείο και, μάλιστα, είχε ζητήσει ραντεβού από τον διοικητή του Αχιλλοπούλειου κ. Γ. Ντόκο για υπηρεσιακά θέματα. Πατέρας δύο παιδιών, στέλεχος της αριστεράς, είχε διατελέσει και δημοτικός σύμβουλος Βόλου με Μ. Πατσιαντά.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Το δίπλωμα αυτοκινήτου ισχύει πλέον και για δίκυκλα έως 125 κ.εκ.

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το δίπλωμα αυτοκινήτου ισχύει πλέον και για δίκυκλα έως 125 κ.εκ. 12
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Κανονικά θα μπορούν οι πλέον οι κάτοχοι αδειών οδήγησης αυτοκινήτων να οδηγούν και δίκυκλα με κινητήρες έως 125 κ.εκ. μετά από την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Έτσι λοιπόν από όσοι κατέχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β μπορούν πλέον νόμιμα να οδηγούν και δίκυκλα έως 125 κ.εκ. χωρίς την υποχρέωση να έχουν δώσει εξετάσεις για την απόκτηση του σχετικού διπλώματος!

Τα παραπάνω αναφέρει η Κοινή Υπουργική Απόφαση A3/Οικ. 56475/6635 που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποιεί τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101).

H Κοινή Υπουργική Απόφαση

H Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Α3/Οικ. 56475/6635 η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης με ΦΕΚ 4075/Β/22-9-2020 αναφέρει ότι: «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020 η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποίηση του Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α’ 101).

Οι Υπουργοί Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υγείας και Υποδομών και Μεταφορών έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις:

α. της παρ. 8 του άρθρου 94 του ν. 2696/1999 (Α’ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Κ.Ο.Κ.), όπως ισχύει,

β. του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),

γ. των παρ. 1 και 3 του άρθρου 1 του ν. 1338/1983 «Εφαρμογή του κοινοτικού δικαίου» (Α’ 34), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 65 του ν. 1892/1990 (Α’ 101) και του άρθρου 4 του ν. 1338/1983 (Α’ 34), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 1440/1984 (Α’ 70) και τροποποιήθηκε με τα άρθρα 7 του ν. 1775/ 1988 (Α’ 101), 31 του ν. 2076/1992 (Α’ 130), 19 του ν. 2367/1995 (Α’ 261), 22 του ν. 2789/2000 (Α’ 21), 48 του ν. 3427/2005 (Α’ 312), 91 του ν. 3862/2010 (Α’ 113) και 50 του ν. 4342/2015 (Α’ 143), δ. του άρθρου δεύτερου του ν. 2077/1992 (Α’ 136) «Κύρωση της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση και των σχετικών πρωτοκόλλων και δηλώσεων που περιλαμβάνεται στην Τελική πράξη», ε. του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98), στ. του άρθρου 4 του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (Α’ 208), ζ. του πδ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121),

η. του π.δ. 121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α’ 148),

θ. του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών» (Α’ 151), ι. του π.δ. 147/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης» (Α’ 192), ια. της υπό στοιχεία ΔΝΣα’/οικ. 59172/7775/ΦΝ 459/ 19/7/2019 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Ιωάννη Κεφαλογιάννη» (Β’ 3058),

ιβ. της υπ’ αρ. οικ.33498/60551 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Διορισμός μετακλητού Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 506),

ιγ. του π.δ. 51/2012 «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Δεκεμβρίου 2006, όπως τροποποιήθηκε με τις οδηγίες 2008/65/ΕΚ της Επιτροπής της 27ης Ιουνίου 2008, 2009/113/ΕΚ της Επιτροπής της 25 ης Αυγούστου 2009 και 2011/94/ΕΕ της Επιτροπής της 28ης Νοεμβρίου 2011» (Α’ 101), όπως ισχύει.

2.Την ανάγκη συμμόρφωσης της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020 η οποία τροποποιεί την Οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης.

3.Το γεγονός ότι από τις ρυθμίσεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

(ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΟΔΗΓΙΑΣ 2020/612)

Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2020/612/ΕΕ

1.Το σημείο 5.1.3. του παραρτήματος II του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α’101) τροποποιείται ως ακολούθως:

«5.1.3. Ειδικές διατάξεις για τα οχήματα των κατηγοριών ΒΕ, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1 και D1E.

Για τα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν σημειώνεται περιορισμός στην άδεια οδήγησης οχήματος των κατηγοριών ΒΕ, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, ή D1E κατά το σημείο 5.1.2, εφόσον ο υποψήφιος είναι ήδη κάτοχος άδειας οδήγησης οχήματος με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τουλάχιστον των εξής κατηγοριών: B, BE, C, CE, C1, C1E, D, DE, D1 ή D1E, και έχει εκτελέσει τις ενέργειες που περιγράφονται στο σημείο 8.4 κατά τη διάρκεια της εξέτασης προσόντων και συμπεριφοράς.»

2.Στο σημείο 5.2. του παραρτήματος II του π.δ. 51/2012 (Α’101) το δεύτερο εδάφιο του δεύτερου υπότιτλου «Κατηγορία Α2» αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:

«Εάν η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο κυλινδρισμός του κινητήρα πρέπει να είναι τουλάχιστον 245 cm3.».

Άρθρο 2

Συμπλήρωση Παραρτήματος Ι του π.δ. 51/2012 (Α’ 101)

Στην παρ. 3 του Παραρτήματος Ι του άρθρου 21 του π.δ. 51/2012 (Α’ 101), στο σημείο 12 του στοιχείου α της σελίδας 2 του εντύπου της άδειας οδήγησης, προστίθεται νέος εθνικός κωδικός αριθμός «121», ως ακολούθως:

«121. Η κατηγορία Β ισχύει και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1.»

Άρθρο 3

Ισχύς

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»

Αντιδράσεις…

Το θέμα αυτό έφερε την έντονη αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειώσει τα τροχαία συμβάντα στην χώρα μας.

«Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Άρης Ζωγράφος και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Στρατιωτική θητεία: Τι είναι το «διζωνικό σύστημα» – Τι θα γίνει με 12μηνο και στράτευση στα 18

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Στρατιωτική θητεία
Κοινοποιησέ το

p3komma14

Σε οριστικές αποφάσεις όσον αφορά τα θέματα που αφορούν τον Στρατό Ξηράς και τον τρόπο που θα γίνεται η θητεία φαίνεται πως καταλήγει το Υπουργείο Άμυνας

Μετά από τις κρίσιμες μάχες με την Τουρκία σε Έβρο, Αιγαίο και ανατολική Μεσόγειο, όπου οι Ένοπλες Δυνάμεις έδωσαν ηχηρές απαντήσεις στο προκλητικό καθεστώς Ερντογάν, στρατιωτική αλλά και πολιτική ηγεσία είναι αποφασισμένες να προχωρήσουν σε αλλαγές που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τους τρεις Κλάδους.

Υψηλόβαθμες στρατιωτικές πηγές επισημαίνουν πως κατά τη διάρκεια της έντασης με την Τουρκία αυτό που έλειψε περισσότερο ήταν το προσωπικό, με την στρατιωτική ηγεσία να προβληματίζεται επίσης και για τη γήρανση του έμψυχου δυναμικού των Ενόπλων Δυνάμεων.

Άμεσες προσλήψεις ΕΠΟΠ και ΟΒΑ

Οι Επιτελείς του ελληνικού «Πενταγώνου» έχουν καταρτήσει εδώ και καιρό σχέδιο για την αναδιοργάνωση των Ενόπλων Δυνάμεων.

Οι προτάσεις της στρατιωτικής ηγεσίας έχουν βρει ανταπόκριση και από την πολιτική, η οποία αντιλαμβάνεται πως εκτός από την εξοπλιστική ενίσχυση, απαιτείται άμεσα «τονωτική ένεση» με προσωπικό.

Ο πρωθυπουργός, από το Helexpo Forum στη Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε 15.000 προσλήψεις Επαγγελματιών Οπλιτών, ενώ σε αυτούς προστίθενται και οι 2.000 Οπλίτες Βραχείας Ανακατάταξης.

Τι θα γίνει με τη θητεία

Όσον αφορά την στρατιωτική θητεία, οι Επιτελείς φέρονται να έχουν εισηγηθεί αύξηση της θητείας κατά 3 μήνες στον Στρατό Ξηράς, να πάει δηλαδή στους 12, όπως ακριβώς στο Ναυτικό και την Αεροπορία.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, το σενάριο που αποκτά προβάδισμα είναι αυτό της διζωνικής θητείας. Τι σημαίνει αυτό; Όσοι επιλέγουν να πάνε στα σύνορα θα υπηρετούν 9 μήνες, ενώ όσοι πάνε στα αστικά κέντρα θα υπηρετήσουν 12.

Τις τελικές αποφάσεις σχετικά με την αύξηση της στρατιωτικής θητείας αναμένεται να λάβει η κυβέρνηση τις επόμενες μέρες.

Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται ο τρόπος που θα γίνει η αλλαγή στη θητεία και για ποιες Εκπαιδευτικές Σειρές Στρατεύσιμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ) θα ισχύσει.

Παράλληλα, όπως αποκάλυψε και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, την Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου στη ΔΕΘ, εξετάζεται και υποχρεωτική στράτευση των νέων στα 18, όταν τελειώνουν το Λύκειο, κατά τα πρότυπα του Ισραήλ και της Κύπρου.

Εντούτοις, το ενδεχόμενο αυτό έχει και πολλά προβλήματα, όπως για παράδειγμα την έλλειψη στρατιωτών με σπουδές… γιατρούς, πληροφορικάριους, τεχνίτες που είναι απαραίτητοι σε κάθε στρατιωτική Μονάδα.

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ