Connect with us

Gadgets

Διακοσμήστε το σπίτι σας από το μηδέν ακολουθώντας αυτούς τους 5 κανόνες!

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Διακοσμήστε το σπίτι σας από το μηδέν ακολουθώντας αυτούς τους 5 κανόνες! 1

Διακοσμήστε το σπίτι σας από το μηδέν ακολουθώντας αυτούς τους 5 κανόνες!

Είναι κάποιες φορές στη ζωή μας που θα αλλάξουμε σπίτι και ενδεχομένως να πρέπει να το διακοσμήσουμε ξεκινώντας… από το μηδέν.

Ένα άδειο σπίτι είναι ένας καμβάς πάνω στον οποίο μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε ξεδιπλώνοντας την φαντασία μας, είναι όμως ταυτόχρονα και μια μεγάλη πρόκληση. Αν αναρωτιέστε πώς να ξεκινήσετε τότε ρίξτε μια ματιά στους παρακάτω 5 κανόνες που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το σπίτι των ονείρων σας.

Αναγνωρίστε τα πράγματα που αγαπάτε

Ο πρώτος βασικός κανόνας για να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που θα το νιώθετε δικό σας είναι να αναγνωρίσετε τα πράγματα που σας αρέσουν και αγαπάτε. Ένας εύκολος τρόπος να το κάνετε είναι να ψάξετε άλλα σπίτια (στο Pinterest για παράδειγμα) και να διαπιστώσετε ποια από αυτά σας αρέσουν και ποια όχι. Κρατήστε τα στοιχεία που είναι κοινά στα σπίτια που σας αρέσουν και σκεφτείτε πώς θα τα ενσωματώσετε στον δικό σας χώρο.

Μην ξεχνάτε την καθημερινότητά σας

Δημιουργήστε έναν χώρο που να είναι κατάλληλος για να σας συντροφεύει στην καθημερινότητα και τη ζωή σας. Αν για παράδειγμα ζούσατε στην επαρχία με παιδιά και τώρα χρειάζεται να μετακομίσετε σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο θα πρέπει να προσαρμόσετε αρκετά πράγματα στην καθημερινότητά σας – τα αντικείμενα που θα έχετε στο σπίτι σας πλέον γίνονται αυτόματα πιο σημαντικά.

Ξεκινήστε από μια ουδέτερη παλέτα

Είναι ένας από τους σημαντικότερους κανόνες. Τα ουδέτερα χρώματα μπορεί να σας δίνουν την αίσθηση ότι είναι αδιάφορα, αλλά είναι πάντα μια καλή αρχή καθώς δεν βγαίνουν ποτέ εκτός στυλ. Το μυστικό για να τα κάνετε ενδιαφέροντα είναι να προσθέσετε χρώμα σε πράγματα που είναι εύκολο να αντικαταστήσετε, όπως βιβλία, λουλούδια ή μικρά διακοσμητικά.

Προσθέστε μια πινελιά χρώματος και αρχίστε να την επαναλαμβάνετε

Βάλτε λίγο χρώμα σε κάποιο σημείο και επαναλάβετε το χρώμα σε άλλα σημεία του χώρου. Αν χρησιμοποιείτε κάποιο έντονο χρώμα τότε ιδανικά βάλτε το σε τρία σημεία. Η επανάληψη του χρώματος βοηθάει ώστε το μάτι να το δεχτεί ως «κανονικό», πράγμα που είναι πολύ χρήσιμο αν θέλετε να δημιουργήσετε την αίσθηση της ενότητας του χώρου.

Σκεφτείτε κατακόρυφα

Εκμεταλλευτείτε με κάθε ευκαιρία το ύψος του σπιτιού σας. Βάλτε πίνακες, ράφια ή απλίκες στους τοίχους σας. Αυτό θα καθοδηγήσει το βλέμμα προς τα πάνω και δεν θα το περιορίσει μόνο στα χαμηλά σημεία του σπιτιού όπως ο καναπές και το coffee table.

ΠΗΓΗ

Gadgets

Skroutz: Ποια είδη εκτοξεύτηκαν από την καραντίνα και μετά

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Skroutz: Ποια είδη εκτοξεύτηκαν από την καραντίνα και μετά 12

Skroutz – Κορονοϊός

Οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν

Κατά 41% αυξήθηκαν οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz στο διάστημα που διαρκεί η κρίση του κορονοϊού, με τα προϊόντα υγείας, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών να αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συγκέντρωσε η ομάδα Business Intelligence του Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 τα προϊόντα με την μεγαλύτερη άνοδο είναι τα εξής:

  • “Hobby – Αθλητισμός” +70,40%,
  • “Υγεία – Ομορφιά” +54,30%,
  • “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,
  • “Σπίτι – Κήπος” αύξηση +35,60%.

Στον αντίποδα, ισχυρότερη «πίεση» της τάξης του 35% με 40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία “Auto – Moto” σημείωσε μείωση 8,6%.

Η έρευνα του Skroutz καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.

Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.), Την γυμναστική από το σπίτι, Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).

Ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners Division του Skroutz δήλωσε σχετικά: “ Σε μια πρωτόγνωρη για όλους μας περίοδο, στο Skroutz εργαζόμαστε εντατικά και συνεχίζουμε να αναλύουμε τα δεδομένα και να παρακολουθούμε τις τάσεις που διαμορφώνονται στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι ανάγκες της περιόδου έχουν δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο φορτίο στη λειτουργία των καταστημάτων και σε όλη την αλυσίδα ανεφοδιασμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Από την πλευρά μας βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες της πλατφόρμας και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που να διευκολύνουν τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας, όπως το Skroutz Marketplace. Πλέον, δίνουμε την δυνατότητα ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop, να απευθυνθούν και στο online κοινό συμμετέχοντας στο Skroutz και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου.”

Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial του Skroutz δήλωσε, επίσης: ” Η πραγματικότητα των τελευταίων εβδομάδων δημιούργησε μια νέα δυναμική στην εμπορική δραστηριότητα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο κλήθηκε να υποστηρίξει έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο από τον αναμενόμενο και αυτό επιδρά τόσο στους συνεργάτες μας στο Skroutz όσο και στους καταναλωτές.

Από την πλευρά μας, χάρη στη δυνατότητά μας και την ομαλή μετάβασή μας σε λειτουργία 100% από απόσταση, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την εμπορική δραστηριότητα και ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τους καταναλωτές που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια”.

Στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10εκ.  προϊόντα. Οι τάσεις αυτές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν μέσα στο πέρασμα των ημερών και τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται όσο περνάει ο καιρός.

Το top 20

Ακολουθούν οι πίνακες με τις 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις, τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις και τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις.

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Gadgets

Ψηφιακή ξενάγηση στην έκθεση “Νίκολα Τέσλα – Ο άνθρωπος από το μέλλον”

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ψηφιακή ξενάγηση στην έκθεση “Νίκολα Τέσλα – Ο άνθρωπος από το μέλλον” 13

Ψηφιακή ξενάγηση, έκθεση Νίκολα Τέσλα

Ψηφιακή ξενάγηση στην έκθεση:
“Νίκολα Τέσλα – Ο άνθρωπος από το μέλλον”.
Το Μουσείο Κοτσανά στηρίζει την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι»!

Η σπουδαία έκθεση που αναδεικνύει το μεγαλείο του Νίκολα Τέσλα

και τις μοναδικές εφευρέσεις του, προσφέρεται με δωρεάν online παρακολούθηση από το Μουσείο Κοτσανά που στηρίζει τους μικρούς και μεγάλους φίλους του που μένουν σπίτι!

Το Μουσείο Κοτσανά Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στηρίζει έμπρακτα την πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, #DigitalSolidarityGR και φέρνει την επιστήμη και την τεχνολογία στις οθόνες των σπιτιών μας!

Σε μια περίοδο που όλοι καλούμαστε να δείξουμε ατομική και κοινωνική ευθύνη μένοντας στο σπίτι, το Μουσείο, μας καλεί να αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο μας και μας προσκαλεί σε ένα διαδικτυακό ταξίδι εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας μέσω της ψηφιακής επίσκεψης στην έκθεση «Νίκολα Τέσλα – Ο άνθρωπος από το μέλλον», μια έκθεση που εμπιστεύτηκαν χιλιάδες μικροί και μεγάλοι επισκέπτες και ταξίδεψε φέτος για πρώτη φορά στην Αθήνα από το Μουσείο «Νίκολα Τέσλα» του Βελιγραδίου.

Τα ηνία της βιωματικής ξενάγησης κρατούν οι έμπειροι Μουσειοπαιδαγωγοί του Μουσείου, Εύα και Δημήτρης, έτοιμοι να μας συνοδεύσουν σε μια συναρπαστική διαδρομή στις σπουδαίες εφευρέσεις του Νίκολα Τέσλα, δίνοντας σε ακόμα περισσότερους τη δυνατότητα να την ανακαλύψουν!

Παράλληλα, παρέχεται η ευκαιρία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που είχαν δρομολογήσει την επίσκεψή τους στην έκθεση, αλλά οι ραγδαίες εξελίξεις δεν επέτρεψαν την πραγματοποίησή της, να γνωρίσουν τον σπουδαίο επιστήμονα μέσα από την αξιοποίηση του προσφερόμενου υλικού της ψηφιακής ξενάγησης στο πλαίσιο ενός τηλεμαθήματος.

Η ψηφιακή ξενάγηση στην έκθεση «Νίκολα Τέσλα – Ο άνθρωπος από το μέλλον»  σχεδιάστηκε προσεκτικά από το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό του Μουσείου, για να προσφέρει στο κοινό μία ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία και να αναδείξει όλες τις πτυχές της προσωπικότητας του Νίκολα Τέσλα. Ενός εφευρέτη «έτη φωτός» μπροστά από την εποχή του!


Λίγα λόγια για την έκθεση:

Ελάτε να «ηλεκτριστείτε», να πειραματιστείτε, να παίξετε και να ανακαλύψετε τα όρια του οραματισμού και της ιδιοφυΐας μιας από τις εμβληματικότερες προσωπικότητας της Ιστορίας, του μεγάλου Εφευρέτη του 20ου αιώνα Νίκολα Τέσλα!

Το όνομά του είναι συνώνυμο της καινοτομίας!

Πρόκειται για μία πολυσύνθετη προσωπικότητα, αξιοπρόσεκτη τόσο για το επιστημονικό και τεχνολογικό της έργο, όσο και για τις ανθρώπινες αξίες που πρέσβευε. Επινόησε το εναλλασσόμενο ρεύμα και αγωνίσθηκε για τη διάδοσή του, χωρίς να αποσκοπεί σε κανένα οικονομικό όφελος.

«Το παρόν είναι δικό τους. Το μέλλον, για το οποίο πραγματικά έχω εργασθεί, είναι δικό μου», αναφέρει ο ίδιος χαρακτηριστικά φανερώνοντας μέρος του χαρακτήρα του. Αδιαφορούσε για επαίνους και φήμη και πέθανε φτωχός και μόνος, αφήνοντας κληρονομιά-τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σήμερα περισσότερο από ποτέ.

Η έκθεση περιλαμβάνει συνδυασμό εκθεμάτων, από μοντέλα σε κλίμακα, όπως το εργαστήριο του Νίκολα Τέσλα στο Colorado Springs, το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο στους καταρράκτες του Νιαγάρα, το αεροπλάνο κάθετης απογείωσης, καθώς και λειτουργικά μοντέλα των εφευρέσεών του, όπως ο επαγωγικός κινητήρας και το πηνίο Τέσλα, μέχρι οπτικά και ηχητικά στοιχεία σε πληροφοριακά πάνελ και σε video room.

Το μέλλον του Τέσλα, όπως ο ίδιος το οραματίστηκε, παρουσιάζεται στο παρόν, το παρελθόν του Τέσλα «ζωντανεύει» στο σήμερα, η ιστορία του μεγαλύτερου εφευρέτη ξαναγράφεται στις οθόνες σας!

  • Μην περιμένετε άλλο! Τολμήστε να ζήσετε μια μοναδική εμπειρία
    που είναι σίγουρο ότι θα σας «ηλεκτρίσει από ενθουσιασμό»!

Πληροφορίες:

 

  • Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει δωρεάν την ψηφιακή ξενάγηση στην ιστοσελίδα: www.kotsanas.com

 

  • Η έκθεση είναι διαδραστική και εκπαιδευτική και απευθύνεται σε επισκέπτες όλων των ηλικιών, καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για τις επιστήμες και την τεχνολογία.

Συνέχεια ανάγνωσης

Gadgets

Τηλεοπτικό σχολείο στην ΕΡΤ για μαθητές του δημοτικού από Δευτέρα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Τηλεοπτικό σχολείο στην ΕΡΤ για μαθητές του δημοτικού από Δευτέρα 14

Τηλεοπτικό σχολείο

Κορονοϊός: Στο πλαίσιο των δράσεων για την ενίσχυση της επαφής των μαθητών με το μαθησιακό περιβάλλον και την εκπαιδευτική διαδικασία εντάσσεται από αύριο, Δευτέρα 30 Μαρτίου, η εκπαιδευτική τηλεόραση.

«Φέρνουμε εις πέρας, βήμα-βήμα, μέρα-μέρα ένα πρωτοποριακό για τη χώρα μας εγχείρημα», δήλωσε σχετικά η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Η εκπαιδευτική τηλεόραση θα απευθύνεται κυρίως σε μαθητές του δημοτικού και θα ξεκινήσει το πρόγραμμά της από τις 10 το πρωί της Δευτέρας.

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα των δύο πρώτων ημερών του τηλεοπτικού σχολείου της ΕΡΤ2 έχει ως εξής:

Δευτέρα 30 Μαρτίου, 10 π.μ. Επαναληπτικό μάθημα στη Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

Ιστορία Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Δάβος

Φυσική Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Ουρανία Γκικοπούλου

Τρίτη 31 Μαρτίου, 10 π.μ. Μαθηματικά, Γ’ & Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη

Μαθηματικά, Δ’ & Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

Φυσική Ε’ & ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Κώστας Χωριανόπουλος

«Θερμά συγχαρητήρια οφείλονται στους πρωτεργάτες αυτής της μεγάλης προσπάθειας, τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη εκπαίδευσης, αλλά και στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που έχουν αγκαλιάσει το εγχείρημα αυτό με τόση θέρμη, και όλοι μαζί από κοινού δίνουν σάρκα και οστά σε ένα εξαιρετικά κρίσιμο για τη χώρα μας εγχείρημα. Θερμές ευχαριστίες και στη διοίκηση και το προσωπικό της ΕΡΤ για την καίρια συμβολή της στην εκπαιδευτική τηλεόραση», ανέφερε η κ. Κεραμέως.

Επανέλαβε δε ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση, ωστόσο διατηρεί στενή την επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με την εκπαιδευτική διαδικασία. «Η μεγάλη δοκιμασία που περνάμε ως κοινωνία, χαλυβδώνει τη θέληση μας και μας γεμίζει δύναμη για να σταθούμε όρθιοι και δυνατοί για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!», κατέληξε.

Επιπλέον, το υπουργείο ενημέρωσε ότι όλα τα λύκεια και τα γυμνάσια της χώρας καλύπτονται πλέον μέσω της σύγχρονης (ζωντανής) εξ αποστάσεως διδασκαλίας, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει και η ένταξη των δημοτικών σχολείων που θα ολοκληρωθεί την ερχόμενη εβδομάδα. Σχετικά με την ασύγχρονη και τη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού του υπουργείου, ο αριθμός των χρηστών-μαθητών έχει ξεπεράσει τους 700.000 και των χρηστών-εκπαιδευτικών τους 166.000, ενώ εκπαιδευτικά εργαλεία όπως «Φωτόδεντρο» και E-Books έχουν συγκεντρώσει πάνω από 3 εκατομμύρια επισκέψεις.

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ