Connect with us

Βιβλία

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου»

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου» 1
Κοινοποιησέ το

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου»

Παρουσιάστηκε σήμερα 5 Δεκεμβρίου 2019 στις 7μμ στο φιλόξενο χώρο του βιβλιοπωλείου «Βιβλιόπολις» το πρώτο βιβλίο του νεαρού συγγραφέα Ανδρέα Ηλιόπουλου «Τα δάκρυα του χρόνου» των εκδόσεων Α.Α. Λιβάνη παρουσία βιβλιόφιλου κοινού, ανθρώπων του λόγου και μελών της Ένωσης Μεσσηνίων συγγραφέων, της οποίας ο Ανδρέας Ηλιόπουλος αποτελεί το νεότερο, τόσο σε ηλικία όσο και χρονική συμμετοχή, μέλος της.

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου» 2

Το περιεχόμενο του βιβλίου ανέλυσαν οι: Τίνα Κουτσουμπού, συγγραφέας, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Ένωσης Μεσσηνίων Συγγραφέων που αναφέρθηκε στην πλοκή, τους χαρακτήρες, τον τρόπο γραφής και προσέγγισης του θέματος του βιβλίου που είναι οι φιλοδοξίες και τα όνειρα των νέων ανθρώπων καθώς και η Άννα Παπαδημητρίου-Τσάτσου, δικηγόρος η οποία έκανε μια προσέγγιση των μηνυμάτων και των φιλοσοφικών αναζητήσεων του συγγραφέα όπως διαφαίνεται μέσα στις σελίδες του. Τέλος ο ίδιος ο συγγραφέας απάντησε με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο στις ερωτήσεις των ομιλητών.

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου» 3

Την συζήτηση συντόνισε η Τόνια Καραλιά, εκπαιδευτικός.

Ευχόμαστε στον νεαρό Ανδρέα Ηλιόπουλο το «Καλοτάξιδο» ελπίζοντας σύντομα και στην επόμενη συγγραφική του δουλειά.

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου» 4

Ανδρέας Ηλιόπουλος «Τα δάκρυα του χρόνου»


Κοινοποιησέ το

Βιβλία

“Η φωτογραφία για ερασιτέχνες” το πρώτο βιβλίο του Ρόμπερτ Ζερβού είναι γεγονός

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Η φωτογραφία για ερασιτέχνες του Ρόμπερτ Ζερβού
Κοινοποιησέ το

Η φωτογραφία για ερασιτέχνες του Ρόμπερτ Ζερβού

Το πρώτο βιβλίο του φωτογράφου και δάσκαλου φωτογραφίας, Ρόμπερτ Α. Ζερβού είναι γεγονός. Όπως δηλώνει και ο τίτλος του « Η φωτογραφία για ερασιτέχνες» απευθύνεται σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με την δημιουργία εικόνας, αλλά και σε όλους όσους ήδη ασχολούνται, δίνοντας με εύληπτο τρόπο όλη την τέχνη αλλά και την τεχνική της φωτογραφίας. Με πληθώρα εικόνων και παραδειγμάτων, αλλά και με ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο, είναι ένα βιβλίο που δίνει όλες τις απαραίτητες γνώσεις στους αναγνώστες του.

Το βιβλίο έχει ήδη κυκλοφορήσει σε ηλεκτρονική μορφή μέσω internet και τώρα, που ολοκληρώθηκε η εκτύπωση, κυκλοφορεί και σε έντυπη μορφή.

Η παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει στις 23 Ιουλίου μετά τις 9:00 μμ στον χώρο του Φωτογραφικού εργαστηρίου στην οδό Μπενάκη 5, στο ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας.

Την παρουσίαση θα κάνουν οι:

Γιώργος Καράμπελας (Συγγραφέας-δημοσιογράφος) με πολλά γνωστά βιβλία στο ενεργητικό του, όπως την σειρά ταξιδιωτικών βιβλίων «Οδοιπορικό στον κόσμο» Νεπάλ, Ιμαλάϊα, Βενεζουέλα, νησί του Πάσχα, Παταγονία, το «Ιερό χόρτο» το «Αντάρτικο των Πόλεων» κ.ά .

Βασιλική Κατέρη ιδρύτρια και πρόεδρος του Πολιτιστικού Σωματείου για την τέχνη και τη φύση «ΝΑΡΤΟΥΡΑ» καθώς και εκπρόσωπος της επιχείρησης «Καλλίεργον»  και

Δημήτρης Φίλντισης


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Βιβλία

Προκήρυξη θέσεων μεταπτυχιακών σπουδαστών στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Κοινοποιησέ το

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Αρχαία και Νέα Ελληνική Φιλολογία» με Ειδίκευση: «Νέα Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία», που οργανώνει το Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν αίτηση για την κάλυψη τριάντα πέντε (35) θέσεων μεταπτυχιακών φοιτητών. Οι σπουδές, οι οποίες διαρκούν τρία (03) ακαδημαϊκά εξάμηνα, οδηγούν στο αντίστοιχο Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) (Φ.Ε.Κ. 3123/τ. Β΄/31.07.2018).

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 10 Αυγούστου 2020

Αναλυτικές πληροφορίες: http://phil.uop.gr/index.php/metaptyxiakes-spoudes/2017-05-08-19-59-47

Προκήρυξη θέσεων μεταπτυχιακών σπουδαστών


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Βιβλία

Εκπαίδευση Ενηλίκων κόντρα στο ρεύμα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Εκπαίδευση Ενηλίκων κόντρα στο ρεύμα 17
Κοινοποιησέ το

Εκπαίδευση Ενηλίκων

Εμπειρίες από τα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων προς μελλοντική χρήση. Μια μη μαθητοκεντρική προσέγγιση.. και με εσκεμμένη αντίθεση προς όλες τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, που κυριαρχούν αυτή την εποχή….

1. Για τους εραστές της γνώσης κάθε ερέθισμα είναι ευκαιρία για μάθηση. Όποιος επιλέγει τι θα μελετήσει βάσει στρεβλών αντιλήψεων για το περιεχόμενο ή για τη βεβαίωση που θα λάβει, δεν αξίζει εκπαίδευσης, αλλά συμβουλευτικής παρέμβασης

2. Οι ενήλικες υπερεκτιμούν την αξία των προσωπικών τους εμπειριών ή της προγενέστερης γνώσης, στοιχεία που αν πραγματικά υπάρχουν, σπάνια μπορούν να τη συστηματοποιηθούν, ώστε να τύχουν επιστημονικής τεκμηρίωσης. Το γεγονός ότι κάποιες παγιωμένες συμπεριφορές είναι λειτουργικές, δεν τις καθιστά αυτόματα και έγκυρες.

3.Τα κίνητρα για μάθηση ποικίλουν από ανάγκη για αλλαγή, πλήξη, μοναξιά, κοινωνικά δίκτυα, μόδα μέχρι επίδειξη, κυνήγι τίτλων, προσωπική ανάπτυξη και φιλομάθεια. Δυστυχώς, το κοινό αυτό συλλήβδην εντάσσεται στην ίδια ομάδα, με αποτέλεσμα οι μεν να παρακωλύουν την εξέλιξη, όσων πραγματικά ενδιαφέρονται. Αν ο διαχωρισμός δεν επιτρέπεται σε σχολικό επίπεδο, είναι απαραίτητος στην εκπαίδευση ενηλίκων.

4. Προγράμματα που διεξάγονται σε περιοχές με χαμηλό πολιτισμικό και κοινωνικό κεφάλαιο είναι καταδικασμένα να υποβαθμιστούν λόγω των περιορισμένων εμπειριών συλλογικότητας των εκπαιδευομένων ή της αδυναμίας του εκπαιδευτή να δράσει εύκαμπτα, αντισταθμιστικά και δημοκρατικά.

5. Η γνώση πολλές φορές συγχέεται με αυτοπαρουσίαση, προβολή του εγώ, επίδειξη, επιπολαιότητα, επιδερμική θεώρηση. Οι ημιμαθείς ναρκοθετούν τη διαδικασία, επειδή δεν ενδιαφέρονται για βελτίωση, αλλά για εκτόνωση των συμπλεγμάτων τους και παρασύρουν τους υπόλοιπους σε συγκρουσιακά σκηνικά, μέσα από τα οποία αναδεικνύονται.

6. Η μάθηση δεν είναι αναίμακτη διαδικασία. Οι άνθρωποι καλύπτονται πίσω από τον πνευματικό μεσαίωνα των ερμηνειών τους και δύσκολα δέχονται να πειραματιστούν ή να εφαρμόσουν την καινοτομία. Πολύ ευκολότερα διδάσκεται ο μυστικισμός παρά το πείραμα και η εξαντλητική επιστημονική διαδικασία.

7. Οι μαθητές αξιώνουν να αποκτήσουν τα πάντα με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια, επειδή αυτή η κουλτούρα καλλιεργήθηκε στο σχολείο και στο οικογενειακό περιβάλλον.

8. Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα εναντίον μιας πληροφορίας, οι περισσότεροι θα επιχειρήσουν να γελοιοποιήσουν και να αμφισβητήσουν την πηγή του μηνύματος.

9. Η τάξη λαμβάνει το ύφος που της προσδίδει η προσωπικότητα του εκπαιδευτή και όχι το επίπεδο των μαθητών.

10. Εκπαιδευτής που δε χειρίζεται ορθά τη γλώσσα είναι επικίνδυνος, ακόμα κι αν διδάσκει για το οπλισμένο σκυρόδεμα.

11. Οι περισσότεροι εκπαιδευτές επαναλαμβάνονται αφόρητα, επειδή δε διαθέτουν γενική μόρφωση ή θεωρούν πως δεν οφείλουν να προετοιμαστούν επαρκώς. Ήδη μετά τις δύο πρώτες συναντήσεις η ανεπάρκεια γίνεται προφανής. Για κάθε μια ώρα διδασκαλίας αντιστοιχούν εκατό ώρες μελέτης και εμπειρίας.

12. Εκπαιδευτής, που δεν μπορεί να δώσει αναλυτικές, πρωτότυπες σημειώσεις για όσα διδάσκει, απλά είναι ένας ευκαιριακός ομιλητής και βλαβερός για τους μαθητές του

13. Για να εμπεδωθεί το διδακτικό υλικό πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει διαρκής αυστηρή αξιολόγηση και ερευνητική εργασία. Η απομνημόνευση βασικών εννοιών είναι απαραίτητη για κάθε επιστήμη και η βάση, πάνω στην οποία θεμελιώνεται η μετέπειτα κριτική ικανότητα. Αν καταργηθεί, ο ανθρώπινος νους θα αντικατασταθεί από υπολογιστές.

14. Εκπαιδευτής που δεν μπορεί να διδάξει χωρίς PowerPointκατά πάσα πιθανότητα δεν μπορεί να διδάξει ορθά

15. Αν ο μαθητής και ο εκπαιδευτής δεν διαθέτουν γενική παιδεία, κάθε προσπάθεια εξειδίκευσης μετατρέπεται σε φαύλη και στείρα διαδικασία

16. Οι μαθητές προτιμούν έναν αυστηρό, αλλά δίκαιο εκπαιδευτή, παρά έναν ανασφαλή δάσκαλο, που θα λαϊκίζει, για να γίνεται αρεστός.

17. Οι εκπαιδευόμενοι έχουν την τάση να αποδέχονται αξιώματα και δογματικά αποφθέγματα, αρκεί να τους κεντρίζουν το συναίσθημα

18. Δυστυχώς, η γνώση πολλές φορές προϋποθέτει βαρετές και επίπονες λεπτομέρειες, όπως και κάθε ανθρώπινη ασχολία. Όποιος δε θέλει να περάσει από αυτές, αλλά θεωρεί πως ο δάσκαλος είναι θεατρίνος, που θα τους τέρπει, καλύτερα να παραμένει στάσιμος σε όσα ήδη γνωρίζει.

Ευστράτιος Παπάνης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ