Connect with us

Gadgets

Το μοναδικό κατάστημα στην Καλαμάτα που διαθέτει γνήσιους αναπτήρες zippo, δείτε ποιο είναι

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το μοναδικό κατάστημα στην Καλαμάτα που διαθέτει γνήσιους αναπτήρες zippo, δείτε ποιο είναι 1

Αναπτήρες zippo σε διάφορα σχέδια και χρώματα, γνήσιοι αναπτήρες που μπορείτε να προμηθευτείτε σε ένα και μοναδικό κατάστημα στην Καλαμάτα, η Zippo είναι συνώνυμο με την ποιότητα και τη δεξιοτεχνία.

Λίγα πράγματα στην ζωή είναι τόσο γνήσια όσο ένας αναπτήρας Zippo και ακόμη πιο λίγα συνοδεύονται από εγγύηση εφ’όρου ζωής.

Το Κιόσκι, είναι το μοναδικό κατάστημα στην Μεσσηνία όπου, διαθέτει μεγάλη ποικιλία από γνήσιους αναπτήρες zippo σε διάφορα σχέδια και χρώματα αλλά και κατόπιν παραγγελίας σας.

Επίσης μπορείτε να βρείτε επιλεγμένα πούρα (Αβάνας, Aγίου Δομίνικου, Νικαράγουας και Davidoff )  κάθε μεγέθους, σχήματος και διαμέτρου τα οποία συντηρούνται σε ιδανικές συνθήκες ώστε να διατηρείται αναλλοίωτο το μοναδικό  άρωμα και η γεύση τους.

Το Κιόσκι διαθέτει πλούσια συλλογή από προσεγμένα αξεσουάρ όπως εξαρτήματα κοπής και συντήρησης πούρων, zippo αναπτήρες, τασάκια, πίπες και άλλα αξεσουάρ καπνιστού.

Το κατάστημα διαθέτει, χώρο στάθμευσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.

Τελικά, υπάρχουν ακόμα πράγματα που απλά δεν θέλετε να τα ξεφορτωθείτε ποτέ.

Διεύθυνση:  Μακεδονίας 16

Τηλ. 2721 304508

Το μοναδικό κατάστημα στην Καλαμάτα που διαθέτει γνήσιους αναπτήρες zippo, δείτε ποιο είναι 2

 

Gadgets

Να έχει το νήπιο το δικό του τάμπλετ ή όχι;

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Να έχει το νήπιο το δικό του τάμπλετ ή όχι; 9

Παιδιά και τάμπλετ

Ακούω με προσοχή τους γονείς που μου λένε ότι δεν θέλουν το παιδί τους να αποκτήσει το δικό του τάμπλετ από μικρό γιατί «θα εθιστεί». Παρατηρώ όμως με δυσπιστία και φόβο ότι μέσα σε λίγα λεπτά και ενώ εμείς μιλάμε, το νήπιο έχει πάρει στα χεράκια του το κινητό της μαμάς και παίζει. Ή χαζεύει στο Instagram, ή βλέπει φωτογραφίες και βίντεο ή ένας θεός ξέρει τι.

Και εδώ προκύπτουν δύο σοβαρά ερωτήματα:

1. Όσο πιο μικρό έρθει το παιδί σε επαφή με την τεχνολογία, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες εθισμού; Είναι η ηλικία έναρξης που παίζει ρόλο;

2. Τι είναι προτιμότερο και πιο ασφαλές; Ένα τάμπλετ με περιεχόμενο ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός παιδιού ή ένα κινητό με ενήλικο περιεχόμενο, συνδεδεμένο μάλιστα στο διαδίκτυο;

Όσον αφορά στο 1ο ερώτημα, οι ειδικοί συστήνουν να μην έχουν τα παιδιά επαφή με τις οθόνες, συνεπώς ας θεωρήσουμε δεδομένο ότι βρέφη και παιδιά κάτω των 3 ετών δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένα σε αυτές. Και αυτό σημαίνει όχι τηλεόραση, όχι κινητό, όχι υπολογιστής ή τάμπλετ.

Τι γίνεται όμως όταν το παιδί γίνει 3 ετών και πλέον μπορεί να κατανοεί τη σχέση μεταξύ ενός συμβόλου και μιας πραγματικής αναπαράστασης ενός αντικειμένου; Να του αποκρύψουμε ότι υπάρχει ο φανταστικός κόσμος της τεχνολογίας; Να το αποτρέψουμε από αυτόν;

Είναι ανώφελο να αποτρέψεις το παιδί από την τεχνολογία- είναι σαν να το κόβεις από την πραγματική ζωή καθώς η τεχνολογία βρίσκεται παντού.

Η ηλικία της πρώτης επαφής δεν συνδέεται με τον εθισμό. Ο εθισμός συνδέεται με συναισθηματικά κενά και με έλλειψη ορίων στη χρήση των συσκευών. Συνεπώς, ακόμα και αν το παιδί μας αποκτήσει το δικό του gadget σε ηλικία 7-8 ετών, εάν το αφήσουμε ανεξέλεγκτο και δεν σταθούμε δίπλα του, ο εθισμός είναι μια σοβαρή πιθανότητα.

Το δεύτερο ερώτημα είναι σχεδόν ρητορικό. Φυσικά και είναι προτιμότερο και πιο ασφαλές το παιδί να έχει το δικό του τάμπλετ και να μην αναζητά το κινητό της μαμάς και του μπαμπά.

Τι σημαίνει όμως πρακτικά «έχει το νήπιο το δικό του τάμπλετ»;

Σημαίνει ότι:

1. Οι γονείς επιλέγουν μια μικρή, εύχρηστη συσκευή, με γερό κάλυμμα, γεμάτη ωραίους ήχους και τραγούδια, εκπαιδευτικά παιχνίδια, διαδραστικά παραμύθια, υλικό που θα έχουν επιλέξει και κατεβάσει οι ίδιοι και θα είναι πλήρως ελεγχόμενο από αυτούς.

2. Το τάμπλετ λειτουργεί συμπληρωματικά σε φυσικές δραστηριότητες και δεν τις αντικαθιστά.

– Το παραμύθι στο τάμπλετ δεν μπορεί να συγκριθεί με το παραμύθι που αφηγείται η μαμά στο κρεβάτι λίγο πριν τον ύπνο.

– Το παιχνίδι δεξιοτήτων δεν μπορεί να αντικαταστήσει το επιτραπέζιο παιχνίδι με τις καρτούλες.

– Τα τραγούδια δεν μπορεί να είναι τόσο διασκεδαστικά όσο όταν τα ακούει το παιδί από το στόμα των γονιών ή των παππούδων του.

3. Θέτονται αυστηρά όρια στη χρήση του τάμπλετ. Τα όρια μαθαίνονται από μικρή ηλικία και έτσι το παιδί εκπαιδεύεται σωστά ώστε μεγαλώνοντας να κρίνει μόνο του τι σημαίνει ασφαλής χρήση.

4. Το τάμπλετ δεν χρησιμοποιείται ως μέσο παρκαρίσματος των παιδιών. Δεν είναι “ψηφιακή νταντά”. Δεν το δίνουμε στο νήπιο για να βρούμε την ησυχία μας ή να κάνουμε τις δουλειές μας, παρά καθόμαστε δίπλα του και παίζουμε μαζί.

Τρίχρονα με τάμπλετ; Ναι. Ποτέ όμως μόνα, ποτέ χωρίς καθοδήγηση, ποτέ χωρίς όρια χρήσης. Και ποτέ με σύνδεση/πρόσβαση στο διαδίκτυο- αλλά αυτό εννοείται, σωστά;

ΠΗΓΗ

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Gadgets

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την χρήση ενός μεσιτικού προγράμματος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την χρήση ενός μεσιτικού προγράμματος 10

Πρόγραμμα  μεσιτικού γραφείου

Μια εφαρμογή διαχείρισης επαφών μπορεί να είναι απαραίτητη για την επιχείρησή σας ώστε να συγκεντρώνετε και να διαχειρίζεστε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε ένα μέρος, παρακολουθώντας τις συνομιλίες σας με τους πελάτες σας, να διαχειρίζεστε τις πληροφορίες προμηθευτών και να γνωρίζετε τις ακριβείς πιθανότητες επιτυχίας από τις προσφορές σας. Η λύση ενός λογισμικού CRM για ακίνητα είναι εξαιρετική επιλογή στη διαχείριση της περίπλοκης επιχειρηματικής διαδικασίας ενός μεσίτη.

Ως άτομο πωλήσεων είναι απολύτως απαραίτητο να παρακολουθείτε την πρόοδο των προσφορών σας. Ως μεσίτης χρειάζεστε μια στρατηγική προσέγγιση για τον πελάτη σας που θα ενισχύσει την αμοιβαία κατανόηση, τη σχέση και την εμπιστοσύνη. Ένα CRM για ακίνητα είναι προσαρμοσμένο για επαγγελματίες ακινήτων.

Αλλά προτού υιοθετήσετε την λύση ενός λογισμικού διαχείρισης πελατών για την επιχείρησή σας, ίσως θελήσετε να ρίξετε μια ματιά στα οφέλη και τις προκλήσεις που προσφέρουν αυτά τα συστήματα

  • Οφέλη από το λογισμικό CRM για ακίνητα

Προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών: Με τη συλλογή και την ανάλυση πληροφοριών μπορείτε να διαμορφώσετε ιδέες σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών σας συμπεριλαμβανομένων των προτιμήσεών τους και των αγοραστικών συχνοτήτων. Τα συστήματα CRM προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια πιο προσεκτική εικόνα για το τι θέλουν οι πελάτες τους, ώστε να μπορούν να προσφέρουν βελτιωμένες λύσεις εξυπηρέτησης / υποστήριξης πελατών. Αυτά βοηθούν στη βελτίωση του όγκου των πωλήσεων καθώς ικανοποιημένοι πελάτες είναι πιο πιθανό να δημιουργήσουν ισχυρότερη σχέση με τους παρόχους υπηρεσιών τους.

Αντιστοίχιση διαδικασιών: Αντί να μπλεχτείτε με βουνά  χαρτιών, λίστες υποχρεώσεων, ημερολόγια γραφείου και φύλλα excel μπορείτε να μεταβιβάσετε εργασίες, να ορίσετε υπενθυμίσεις για παρακολούθηση πελατών, να μοιραστείτε το ημερολόγιο με την ομάδα από τη μοναδική διεπαφή χρηστών του συστήματος διαχείρισης πελατών και μπορεί να αυτοματοποιήσει μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων διαχείρισης πωλήσεων. Το λογισμικό διαχείρισης πελατών ακίνητης περιουσίας θα ενισχύσει την επιχείρησή σας με επιμερισμό του φόρτου εργασίας, ομαδική οργάνωση και αναφορές.

Απλοποιεί τη διαδικασία μάρκετινγκ: Το CRM έχει διαθέσιμα στοιχεία προς τους μεσίτες  ώστε να στοχεύουν συγκεκριμένους καταναλωτές με πιο συγκεκριμένες στρατηγικές μάρκετινγκ βασισμένες στις αγοραστικές τους συμπεριφορές. Το μάρκετινγκ έχει στόχο να μειώνει το χρόνο και την προσπάθεια που απαιτούνται για το κλείσιμο μιας συμφωνίας και βελτιώνει τις πωλήσεις σας. Βελτιώνει την ικανοποίηση του πελάτη καθώς ο πελάτης παίρνει το σωστό προϊόν και απολαμβάνει ποιοτική εξυπηρέτηση.

 

  • Μειονεκτήματα του CRM για ακίνητα

Αυξημένο κόστος: Εάν η εταιρεία αποφασίσει να αποκτήσει  ιδιόκτητο λογισμικό, τότε θα αυξήσει τον προϋπολογισμό της στον τομέα της πληροφορικής. Θα υπάρξουν απαιτήσεις για βελτιώσεις υποδομής υλικού και δικτύου. Επιπλέον, η εταιρεία θα πρέπει να πληρώσει τον πωλητή του λογισμικού, τους προγραμματιστές και την εσωτερική ομάδα που θα διαχειρίζεται και θα παρακολουθεί το σύστημα.

Εκπαίδευση: Εάν εισαχθεί το σύστημα για πρώτη φορά, η εταιρεία θα πρέπει να διοργανώσει εκπαιδευτικό συνέδριο για τους υπαλλήλους της. Έτσι, αν η επιχείρησή σας είναι μικρή, μπορεί να προκαλέσει κάποια μειονεκτήματα. Ομοίως, για μεγάλους οργανισμούς αυτό θα σήμαινε την έναρξη εκπαιδευτικών συναντήσεων για όλους τους υπαλλήλους της. Αυτό μπορεί να αυξήσει τα γενικά έξοδα.

Όπως προκύπτει όμως από τα παραπάνω τα πλεονεκτήματα είναι πολλά περισσότερα με την εγκατάσταση και χρήση ενός  προγράμματος  μεσιτικού γραφείου και τα οφέλη που θα δώσει στην επιχείρηση σας αλλά και στη διευκόλυνση της εκτέλεσης των καθημερινών σας υποχρεώσεων αντισταθμίζουν και με το παραπάνω τα μειονεκτήματα.

Συνέχεια ανάγνωσης

Gadgets

Skroutz: Ποια είδη εκτοξεύτηκαν από την καραντίνα και μετά

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Skroutz: Ποια είδη εκτοξεύτηκαν από την καραντίνα και μετά 11

Skroutz – Κορονοϊός

Οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν

Κατά 41% αυξήθηκαν οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz στο διάστημα που διαρκεί η κρίση του κορονοϊού, με τα προϊόντα υγείας, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών να αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συγκέντρωσε η ομάδα Business Intelligence του Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 τα προϊόντα με την μεγαλύτερη άνοδο είναι τα εξής:

  • “Hobby – Αθλητισμός” +70,40%,
  • “Υγεία – Ομορφιά” +54,30%,
  • “Τεχνολογία” αύξηση +43,70%,
  • “Σπίτι – Κήπος” αύξηση +35,60%.

Στον αντίποδα, ισχυρότερη «πίεση» της τάξης του 35% με 40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας “Μόδα”, πράγμα που προφανώς εξηγείται από την προσαρμογή των καταναλωτών στην τρέχουσα κατάσταση. Αντίστοιχα η κατηγορία “Auto – Moto” σημείωσε μείωση 8,6%.

Η έρευνα του Skroutz καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές δεν σταμάτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές τους αλλά τροποποίησαν το τι αγοράζουν.

Μείωσαν τις αγορές που έχουν να κάνουν με προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα, παπούτσια και αρώματα) και αυτοκινήτου, συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες), ενώ στράφηκαν σε αγορές που έχουν να κάνουν με:

Την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.ά.), Την γυμναστική από το σπίτι, Τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming κ.ά.).

Ο κ. Στράτος Παρασκευαΐδης, Director of Partners Division του Skroutz δήλωσε σχετικά: “ Σε μια πρωτόγνωρη για όλους μας περίοδο, στο Skroutz εργαζόμαστε εντατικά και συνεχίζουμε να αναλύουμε τα δεδομένα και να παρακολουθούμε τις τάσεις που διαμορφώνονται στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι ανάγκες της περιόδου έχουν δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο φορτίο στη λειτουργία των καταστημάτων και σε όλη την αλυσίδα ανεφοδιασμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Από την πλευρά μας βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας και τους επισκέπτες της πλατφόρμας και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που να διευκολύνουν τους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας, όπως το Skroutz Marketplace. Πλέον, δίνουμε την δυνατότητα ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop, να απευθυνθούν και στο online κοινό συμμετέχοντας στο Skroutz και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου.”

Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial του Skroutz δήλωσε, επίσης: ” Η πραγματικότητα των τελευταίων εβδομάδων δημιούργησε μια νέα δυναμική στην εμπορική δραστηριότητα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο κλήθηκε να υποστηρίξει έναν πολύ μεγαλύτερο όγκο από τον αναμενόμενο και αυτό επιδρά τόσο στους συνεργάτες μας στο Skroutz όσο και στους καταναλωτές.

Από την πλευρά μας, χάρη στη δυνατότητά μας και την ομαλή μετάβασή μας σε λειτουργία 100% από απόσταση, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο την εμπορική δραστηριότητα και ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τους καταναλωτές που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια”.

Στο Skroutz συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10εκ.  προϊόντα. Οι τάσεις αυτές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν μέσα στο πέρασμα των ημερών και τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται όσο περνάει ο καιρός.

Το top 20

Ακολουθούν οι πίνακες με τις 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις, τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις και τις 20 κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση σε πωλήσεις.

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ