Connect with us
Επιμελητηρίο

πρέπει να δεις

«Στοπ» στη διαφήμιση τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου βάζει το υπ. Οικονομικών

Ανέβηκε

στις

«Στοπ» στη διαφήμιση τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου βάζει το υπ. Οικονομικών 1
Κοινοποιησέ το

kafemauroeidis

«Στοπ» στη διαφήμιση τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου βάζει το υπ. Οικονομικών

«Στοπ» στη διαφήμιση διαδικτυακού τζόγου βάζει ο νέος κανονισμός του υπουργείου Οικονομικών που δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση με τον τίτλο «Σχέδιο Υπουργικής Απόφασης για τη θέσπιση Κανονισμού Παιγνίων και Κανονισμού Παιγνίων Τεχνικών Προδιαγραφών (ΤΕΠ) για τη διοργάνωση και διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου» και ορίζει ότι ο πάροχος θα μπορεί να ασκεί προωθητικές ενέργειες μόνο μέσω του δικού του ιστοτόπου ή των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης που λειτουργεί ο ίδιος.

Το μέγιστο κέρδος που δύναται να αποκομίσει ένας παίκτης δεν μπορεί να ξεπεράσει τις 500.000 ευρώ, ενώ επιπλέον τίθεται χρηματικό όριο στα πονταρίσματα, ενώ μεταξύ δύο πονταρισμάτων θα πρέπει, για λόγους μετρίασης του εθισμού, να μεσολαβήσει χρονικό διάστημα τριών δευτερολέπτων.
Μεταξύ άλλων ο Κανονισμός περιέχει συγκεκριμένες προβλέψεις όσον αφορά την Εμπορική Επικοινωνία και όπως φαίνεται η προβολή διαδικτυακών παιγνίων, όταν διεξάγονται με τη χρήση γεννήτριας τυχαίων αριθμών (RNG) θα επιτρέπεται μόνο στον επίσημο ιστότοπο του παρόχου/κατόχου αδείας.

Πρόκειται, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, για έναν κανονισμό «αντιγραφή» του αντίστοιχου κανονισμού της Πορτογαλίας και αποτελεί το πρώτο βήμα για την έναρξη της διαδικασίας εκχώρησης αδειών στους ενδιαφερόμενους παρόχους. Η διάρκεια των αδειών θα είναι 7ετής και οι πάροχοι θα έχουν δικαίωμα ανανέωσής τους ένα έτος πριν από τη λήξη.

Συγκεκριμένα στο Άρθρο 7 (Εμπορική Επικοινωνία) σημειώνονται τα εξής:

• Ο Κάτοχος Άδειας οφείλει να συμμορφώνεται με τις διατάξεις του Κανονισμού Παιγνίων.

• Δεν επιτρέπεται η με οποιονδήποτε τρόπο αξιοποίηση των στοιχείων του Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη για λόγους εμπορικής επικοινωνίας, χωρίς τη συναίνεση του Παίκτη.

• Δεν επιτρέπεται η αποστολή υλικού εμπορικής επικοινωνίας σε Αποκλειόμενους Παίκτες σύμφωνα με το άρθρο 20. Η απαγόρευση αυτή ξεκινά με την παρέλευση είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από τη θέση του Παίκτη σε αποκλεισμό.

• Η Ε.Ε.Ε.Π. μπορεί να επιβάλει την άμεση διακοπή οποιασδήποτε ενέργειας εμπορικής επικοινωνίας, η οποία αντίκειται στις κείμενες διατάξεις και στον Κανονισμό Παιγνίων.

• Ο Κάτοχος Άδειας μπορεί να διενεργεί εμπορική επικοινωνία σε λογαριασμούς που διατηρεί, αναπτύσσει και δημιουργεί ο ίδιος ή Συνεργάτης του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπό την προϋπόθεση ότι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρέχει ειδικά φίλτρα και εφαρμογές αποκλεισμού της πρόσβασης των προσώπων που δεν έχουν συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας και σύμφωνα με τα ειδικώς προβλεπόμενα στις σχετικές με τα θέματα εμπορικής επικοινωνίας και Υπεύθυνου Παιχνιδιού κανονιστικές διατάξεις καθώς και στις σχετικές Οδηγίες της Ε.Ε.Ε.Π..

• Ειδικότερα, η με οποιαδήποτε τρόπο διαφήμιση, προώθηση και προβολή των λοιπών διαδικτυακών παιγνίων, όταν διεξάγονται με τη χρήση γεννήτριας τυχαίων αριθμών (RNG), όπως αυτά ορίζονται στην περίπτωση κβ’ της παραγράφου 7 του άρθρου 25 του νόμου 4002/11, όπως ισχύει, επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο μέσω του επίσημου ιστοτόπου του κατόχου άδειας διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου, μέσω του οποίου διεξάγονται τα εν λόγω παίγνια.

«Στοπ» στη διαφήμιση τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου βάζει το υπ. Οικονομικών

sesamiikonio
Κοινοποιησέ το
Advertisement

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

AddUrl.gr | Κατάλογος Ιστοσελίδων

ΔΗΜΟΦΙΛΗ