Connect with us

Πολιτικά

Πετράκος για την απόφαση συμμετοχής του ΠεΣυΠ στον αγώνα για τον Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Πετράκος για την απόφαση συμμετοχής του ΠεΣυΠ στον αγώνα για τον Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα 1

Θανάσης Πετράκος – απόφαση ΠεΣυΠ

Η απόφαση του ΠεΣυΠ χθες (Δευτέρα 26/2/2020) να συμμετάσχει στις κινητοποιήσεις για την κατασκευή χωρίς άλλες καθυστερήσεις και χωρίς διόδια του δρόμου Πάτρα – Πύργος – Ολυμπία – Καλό Νερό – Τσακώνα, είναι μία ιστορική απόφαση. Το ΠεΣυΠ συμπαρατάσσεται στον αγώνα για να πάψει επιτέλους να είναι ο δρόμος αυτός «δρόμος του θανάτου».

Ως «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» νιώθουμε ιδιαίτερη ικανοποίηση αλλά και ευθύνη γιατί η ενωτική και αγωνιστική στάση μας είχε ως αποτέλεσμα να υπερψηφιστεί η πρότασή μας, απ’ όλες τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης του ΠεΣυΠ. Η οποία βελτιώθηκε και συμπληρώθηκε από θετικές προτάσεις και άλλων παρατάξεων της αντιπολίτευσης.

Δεν είναι υπερβολή να τονίσω ότι όλες οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης έδειξαν υψηλό αίσθημα ευθύνης – παρά τις διαφορές μεταξύ μας – για το κοινό καλό.

Δυστυχώς η παράταξη του κ. Νίκα δεν θέλησε να κάνει ολόκληρο το βήμα και να είναι παρούσα αύριο (Τετάρτη 26/2/2020) στην ιστορική συγκέντρωση στα σύνορα Αχαΐας – Ηλείας στην οποία θα συναντηθούμε για πρώτη φορά σε κοινό αγώνα η αυτοδιοίκηση και οι φορείς τριών περιφερειών και πέντε νομών.

Εμείς θα συνεχίσουμε την ενωτική και αγωνιστική μας προσπάθεια για όλα τα μεγάλα θέματα που αφορούν την περιφέρειά μας και την χώρα.

Έχουμε κάθε δικαίωμα να νιώθουμε ικανοποίηση γιατί συμβάλλαμε για μια ακόμη φορά σε μια ενωτική και αγωνιστική απόφαση του ΠεΣυΠ.

Τη νίκη την φέρνουν οι αγώνες. Οι στιγμές απαιτούν να είμαστε όλοι ενωμένοι. Έχουμε υποχρέωση απέναντι στο μέλλον του τόπου να πούμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Είκοσι χρόνια είναι αρκετά να μας εμπαίζουν οι πολιτικές εξουσίες. Εδώ και τώρα να κατασκευαστεί ο δρόμος Πάτρα – Πύργος – Ολυμπία – Καλό Νερό – Τσακώνα.

Η απόφαση του ΠεΣυΠ είναι η εξής:

«ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕ.ΣΥ.Π ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ 26ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Το  Περιφερειακό  Συμβούλιο Πελοποννήσου  στη  σημερινή (Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου  2020) συνεδρίαση του συζήτησε   προ Ημερησίας  Διάταξης  μετά από πρόταση του  επικεφαλή της «Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου»  Θανάση  Πετράκου το θέμα: «Συμπαράταξη με το συμβούλιο Αιρετών της Δυτικής Ελλάδας και της Ζακύνθου και Κεφαλονιάς στις κινητοποιήσεις για το Πάτρα – Πύργος –Καλό Νερό –Τσακώνα»  και αποφάσισε τα  εξής:

Το  Περιφερειακό  Συμβούλιο Πελοποννήσου  χαιρετίζει την Αυτοδιοίκηση και τους φορείς της Ηλείας, της Αχαΐας και των νησιών του Ιονίου οι συγκρότησαν «Συμβούλιο Αιρετών» και προχώρησαν σε προκήρυξη Πανηλειακής γενικής απεργίας, την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020 και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη περιοχή της Βουπρασίας στα σύνορα Αχαΐας –Ηλείας στις 12 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, με βασικό αίτημα τη συνέχιση των εργασιών του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος – Ολυμπία –Καλό Νερό – Τσακώνα που –άμα την κατασκευή του δεν θα πρέπει να έχει διόδια.

Σε αυτό   τον σημαντικό αγώνα είναι παρούσα  η Περιφέρεια Πελοποννήσου διότι ο δρόμος αυτός δεν αφορά μόνο την Ηλεία  την Αχαΐα , τη Ζάκυνθο και τη Κεφαλονιά , αφορά και  τη Μεσσηνία αλλά και όλη τη Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Για αυτούς τους λόγους αποφασίζει:

1)  Να συμπαραταχθεί  με το «Συμβούλιο Αιρετών» που έχει συγκροτηθεί με πρωτοβουλία της Ηλείας και να συμμετέχει με   ευρεία   διαπαραταξιακή αντιπροσωπεία από τα μέλη του    στην κινητοποίηση του «Συμβουλίου Αιρετών» Δυτικής Ελλάδας  και Ιονίων νήσων την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020 στη περιοχή της Βουπρασίας.

2)Να συμμετέχει  σε κάθε  επόμενη κινητοποίηση  που θα αποφασιστεί από το Συμβούλιο Αιρετών  για το ίδιο  θέμα .

3) Να συζητήσει  σε επόμενη συνεδρίαση του και σε συνεργασία με τους Δημάρχους  και τα Δημοτικά Συμβούλια της Μεσσηνίας και το Συμβούλιο Αιρετών   διοργάνωση ανάλογης κινητοποίησης στο Καλό Νερό με βασικό αίτημα την άμεση δημοπράτηση της κατασκευής και του οδικού υποέργου Καλό Νερό –  Τσακώνα  και  την απρόσκοπτη κατασκευή    του  Πάτρα- Πύργος –Ολυμπία χωρίς επιπλέον  καθυστερήσεις. Επιπλέον καθυστερήσεις θα οδηγήσουν να θρηνήσουμε και  νέα   θύματα .Επίσης διεκδικούμε    και τη δημοπράτηση και  κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής  Πάτρα-Καλαμάτα”».

 

Πολιτικά

Βαρουφάκης: «Να τυπώσει η ΕΚΤ 750 δισ. ευρώ και να δώσει σε κάθε πολίτη 2.000»

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Βαρουφάκης: «Να τυπώσει η ΕΚΤ 750 δισ. ευρώ και να δώσει σε κάθε πολίτη 2.000» 6

Γιάνης Βαρουφάκης Να τυπώσει η ΕΚΤ 750 δισ. ευρώ

Ανέκαθεν ο Γιάνης Βαρουφάκης κατέθετε ασυνήθιστες και ριζοσπαστικές προτάσεις…

Το ίδιο και τώρα με αφορμή την οικονομική κρίση που έχει ξεσπάσει στις περισσότερες χώρες του πλανήτη.

Ποια ήταν λύση, σύμφωνα με τον πρώην Υπουργό Οικονομικών;

Η Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα να τυπώσει 750 δισεκατομμύρια ευρώ και να καταθέσει στον τραπεζικό λογαριασμό κάθε πολίτη 2.000 ευρώ, κάθε μήνα, μέχρι να νικηθεί ο ιός.

Έτσι, όπως λέει, θα λυθεί το πρόβλημα θα υπάρχει ροή ρευστού στην αγορά.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα.

 

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Πολιτικά

Κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στο πλαίσιο του ΣΔΑΜ θέτει ως προτεραιότητα η Περιφέρεια Πελοποννήσου

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

nikas

Περιφέρεια Πελοποννήσου Κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής

Η κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Περιφέρεια Πελοποννήσου αποτελεί το υπ’ αριθμόν ένα δημόσιο έργο που επιβάλλεται να υλοποιηθεί.

Αυτό τόνισε με ιδιαίτερη έμφαση ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, το μεσημέρι σήμερα Πέμπτη 2 Ιουλίου, κατά την 5η συνεδρίαση -μέσω τηλεδιάσκεψης- της Συντονιστικής Επιτροπής για την κατάρτιση και υλοποίηση του Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (ΣΔΑΜ) στη μεταλιγνιτική εποχή, της Μεγαλόπολης και της Δυτικής Μακεδονίας.

“Με έμφαση τονίσαμε ότι πέρα από τις επιδοτήσεις για την εγκατάσταση επιχειρήσεων -ήδη εκδηλώνεται ενδιαφέρον ευθέως ανάλογο με το ύψος των επιδοτήσεων-, χρειάζεται να δούμε με σοβαρότητα τα δημόσια έργα” τόνισε ο περιφερειάρχης, επισημαίνοντας ειδικότερα:

“Από την πλευρά μας, ως πρώτο δημόσιο έργο θεωρούμε για την Μεγαλόπολη -και την Πελοπόννησο γενικότερα- την κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής. Καμία προοπτική ανάπτυξης δεν υπάρχει για μια Βιομηχανική Περιοχή χωρίς σύνδεση με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο και το συγκριτικό οικονομικό πλεονέκτημα που φέρνει αυτή η σύνδεση” υπογράμμισε ο Π. Νίκας.

Στην δίωρη σημερινή τηλεδιάσκεψη, κύριο θέμα της οποίας αποτέλεσε η πορεία εκπόνησης του master plan, ο περιφερειάρχης απηύθυνε πρόσκληση προς τον πρόεδρο της Συντονιστικής Επιτροπής Κωστή Μουσουρούλη να επισκεφθεί, μαζί με μέλη της ομάδας του master plan και με συνεργάτες του, την Τρίπολη και τη Μεγαλόπολη προκειμένου να συζητήσουν με τους φορείς και να ενημερωθούν για το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της Περιφέρειας Πελοποννήσου:

“Οταν αναφέρομαι σε επίσκεψη, εννοώ για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που δεν θα εξαντληθεί σε ένα μόνο 24ωρο” σημείωσε με νόημα ο περιφερειάρχης.

Συνέχεια ανάγνωσης

Πολιτικά

Ανοικτό το ενδεχόμενο κρατικής ενίσχυσης των πατατοπαραγωγών

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ανοικτό το ενδεχόμενο κρατικής ενίσχυσης των πατατοπαραγωγών 7

Περικλής Μαντάς για πατατοπαραγωγούς

Θετική εξέλιξη φαίνεται να έχει το αίτημα του βουλευτή Μεσσηνίας Περικλή Μαντά προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μάκη Βορίδη για κρατική στήριξη των πατατοπαραγωγών, που πλήττονται λόγω της φετινής ιδιαίτερα χαμηλής τιμής της μεσσηνιακής πατάτας. Όπως ανακοίνωσε ο κ. Βορίδης κατά τη σημερινή συζήτηση Επίκαιρων Ερωτήσεων στην Βουλή, έχουν πλέον συγκεντρωθεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία και ολοκληρώνεται η σχετική μελέτη, έτσι ώστε πιθανότατα εντός της επόμενης εβδομάδας να υπάρξουν και οι σχετικές επίσημες ανακοινώσεις ως προς το ύψος της ενίσχυσης που πρόκειται να δοθεί.

 

Όπως ανέφερε ο υπουργός, η χορήγηση κρατικής ενίσχυσης για ένα προϊόν γενικά απαγορεύεται. Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να τεκμηριωθεί προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι υπάρχει ανάγκη για κατ’ εξαίρεση χορήγηση της ενίσχυσης, λόγω π.χ. ενός απρόβλεπτου ή ιδιαίτερα ζημιογόνου φαινομένου, όπως είναι η διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού. Για τον λόγο αυτό, το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να συνδέσει αιτιακά μια πιθανή μεγάλη πτώση στη τιμή με τα συγκεκριμένα περιοριστικά μέτρα που λήφθηκαν λόγω της πανδημίας. Αυτό αποτελεί μια διαδικασία που τις περισσότερες φορές απαιτεί αρκετό χρόνο, προκειμένου να υπάρξει μια ολοκληρωμένη και ενδελεχής μελέτη μέσα από τη συλλογή πληθώρας στοιχείων.

 

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσονται και οι κρατικές ενισχύσεις για τους καρπουζοπαραγωγούς. Σύμφωνα πάντα με τον υπουργό, η σχετική μελέτη των στοιχείων που αφορούν στην πορεία του καρπουζιού είναι ήδη σε εξέλιξη, ωστόσο θα χρειαστεί να δοθεί περισσότερος χρόνος, ώστε να φανεί πώς εξελίσσεται η πορεία των εξαγωγών και των τιμών. Ο κ. Βορίδης επίσης δεσμεύθηκε ότι όλα τα αιτήματα ενισχύσεων συνεχίζουν να εξετάζονται από το υπουργείο, ωστόσο δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα να δίνονται ενισχύσεις όπως γινόταν παλαιότερα. Τυχόν εμπορικές αιτίες και ζητήματα ανταγωνισμού δεν μπορούν να αποζημιώνονται και γι’ αυτό πλέον είναι απαραίτητο να συλλέγονται στοιχεία, να κατατίθενται αιτιάσεις και επιχειρήματα, να λαμβάνονται υπόψη αριθμοί και ποσότητες σε βάθος χρόνου και τελικά να τεκμηριώνεται πέραν πάσης αμφιβολίας γιατί πρέπει να υπάρξει στήριξη ενός αγροτικού προϊόντος που πλήττεται.

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ