Connect with us

Ειδήσεις απο Μεσσηνία

Πέταξε έξω την Μεσσηνία από σιδηροδρομικά έργα ο υπουργός υποδομών

Ανέβηκε

στις

πέταξε έξω την μεσσηνία από σιδηροδρομικά έργα ο υπουργός υποδομών 1
Κοινοποιησέ το

kafemauroeidis

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι άλλη μια φορά η Περιφέρεια Πελοποννήσου δεν περιλαμβάνεται στον χάρτη  των 6 σιδηροδρομικών έργων προϋπολογισμού 4 δισ. ευρώ που ανακοίνωσε πρόσφατα  ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής. Η περιφέρεια σχεδιάζει π μήνες τώρα να επαναλειτουργήσει τη γραμμή Κόρινθος – Ναύπλιο και μακροπρόθεσμα τη γραμμή Κόρινθος – Τρίπολη – Μεγαλόπολη – Καλαμάτα, αλλά υπολογίζει χωριπς το υδροκέφαλο Αθηνοκεντρικό κράτος που διατηρεί στα σκοτάδια το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου.

Μουγκα στη… στρούγκα δυστυχώς και για τη γραμμή Πύργος – Κυπαρισσία – Ζευγολατιό – Καλαμάτα που παραμένει στα αζήτητα.
Τα  έργα που ανακοινώθηκαν συνδέουν με ταχύτητα και ασφάλεια μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Λαύριο και Ραφήνα) με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο αλλάζουν το χάρτη των μεταφορών, αναβαθμίζουν την εμπορική και στρατηγική εμβέλεια των λιμανιών μας, διευκολύνουν τη σύνδεση της χώρας μας με την υπόλοιπη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ενισχύουν το διεθνή της ρόλο.Ήδη, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε τα τεύχη πρόσκλησης υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος, θέτοντας σε κίνηση την πρώτη φάση του διαγωνισμού. Πρόκειται για τα εξής έργα:

1) Αναβάθμιση υφιστάμενης με διπλασιασμό και εγκατάσταση σηματοδότησης- ETCS και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, με προϋπολογισμό 1,07 δισ. ευρώ.

 2) Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες, με προϋπολογισμό 1,68 δισ. ευρώ 

3) Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης και κατασκευή προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. ευρώ. 

4) Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο και τον λιμένα Λαυρίου, με προϋπολογισμό 390,5 εκατ. ευρώ. 

5) Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής για τη σύνδεση της Ραφήνας και του λιμένα Ραφήνας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, με προϋπολογισμό 308,6 εκατ. ευρώ. 

6) Ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ρίο – Νέος λιμένας Πατρών, με προϋπολογισμό 476,5 εκατ. ευρώ. Όλα τα έργα θα δημοπρατηθούν με το σύνολο των υποέργων τους (υποδομή, επιδομή, ηλεκτροκίνηση και συστήματα), ώστε με την παράδοσή τους προς χρήση να είναι άμεσα λειτουργικά.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ με πληροφορίες και από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

kafemauroeidis
Κοινοποιησέ το

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ