Connect with us

Θέατρο

Παραστάσεις σε αρχαιολογικούς χώρους από το ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας με την “Οδυσσέως Σχεδία”

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Οδυσσέως Σχεδία
Κοινοποιησέ το

Σε αρχαιολογικούς χώρους της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αλλά και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, περιοδεύει τον τρέχοντα Αύγουστο η παράσταση “Οδυσσέως Σχεδία” του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, μια περιοδεία για την οποία το δημοτικό περιφερειακό θέατρο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας έχει ενισχυθεί από την Περιφέρεια με 10.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, μετά τις δύο παραστάσεις στο Κάστρο της Καλαμάτας, η παράσταση συνέχισε το περασμένο Σάββατο στο Αρχαίο Θέατρο της Αρχαίας Μεσσήνης και σήμερα Δευτέρα 10 Αυγούστο στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Χώρας.

Ο προγραμματισμός στη συνέχεια προβλέπει παραστάσεις, στον Μυστρά την ερχόμενη Τετάρτη 12 Αυγούστου, στην τάφρο του Κάστρου της Μεθώνης την Δευτέρα 17 του μήνα, στο Αρχαίο Θέατρο της Αρχαίας Ηλιδας την Τετάρτη 19 Αυγούστου και δύο ημέρες αργότερα στο Αρχαίο Θέατρο της Μεγαλόπολης.

Εκκρεμεί δε η αδειοδότηση για δύο ακόμα παραστάσεις, στις 23 του μήνα στο Αρχαίο Θέατρο του Αργους και στις 24 Αυγούστου στο Παλαμήδι του Ναυπλίου.

Η “Οδυσσέως Σχεδία” προγραμματίζεται να παρουσιαστεί επίσης και σε χώρους που δεν είναι αρχαιολογικοί -συγκεκριμένα, αύριο Τρίτη 11 Αυγούστου στο αμφιθέατρο του Μελιγαλά, στις 26 του μήνα στο θέατρο του άλσους Αγίου Γεωργίου στην Τρίπολη, στις 27 Αυγούστου στο θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη, μία ημέρα αργότερα στο Αθλητικό και Πολιτιστικό Πάρκο της Νέας Μάκρης και στις 30 Αυγούστου στον Δήμο Νεάπολης – Συκεών, της Θεσσαλονίκης.


Κοινοποιησέ το

Θέατρο

Νέα καταγγελία για Πέτρο Φιλιππίδη: Ηθοποιός πήγε δύο φορές στα επείγοντα από το ξύλο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Την υπόθεση έκανε γνωστή ο δικηγόρος Γιώργος Γεραρής, ο οποίος εκπροσωπεί την Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, την Πηνελόπη Αναστασοπούλου και τη Λένα Δροσάκη. Ο κ. Γεραρής, μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», υποστήριξε ότι η νέα καταγγελία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη έγινε από άνδρα ηθοποιό και δεν αφορά σεξουαλική παρενόχληση ή κακοποίηση, αλλά σωματική κακοποίηση -κοινώς, ξυλοδαρμούς.

Τα περιστατικά εκτυλίχθηκαν την περίοδο 2013-2015, όταν ο Πέτρος Φιλιππίδης σκηνοθετούσε και έπαιζε στην παράσταση «Φον Δημητράκης».

«Τον χτυπούσε επί μια διετία, είχε πάει στα επείγοντα»

Σύμφωνα με τον δικηγόρο, ο εν λόγω ηθοποιός ήταν σε δεινή οικονομική κατάσταση προτού κληθεί να συμμετάσχει στην παράσταση και ο Πέτρος Φιλιππίδης τον προειδοποίησε «μεταξύ σοβαρού κι αστείου» ότι θα τρώει ξύλο σε μια συγκεκριμένη σκηνή.

Κατά τον κ. Γεραρή, ο Φιλιππίδης την ώρα της παράστασης ξυλοκοπούσε κανονικά τον ηθοποιό, χρησιμοποιώντας γροθιές, ακόμα και ένα παλιό τηλέφωνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να μεταβεί δυο φορές στα επείγοντα (σε «Ευαγγελισμό» και «Λαϊκό») με θλαστικά τραύματα και να ενημερώσει συναδέλφους του -ενέργεια που θα χρησιμοποιηθεί και ως αποδεικτικό.

Ο δικηγόρος επισήμανε ότι έχει καταγραφεί και άλλος, πιο σοβαρός ξυλοδαρμός εκτός παράστασης και πως ήταν παρόντα σχεδόν όλα τα μέλη του θιάσου. Σύμφωνα με τον Γιώργο Γεραρή, υπάρχουν 9 μάρτυρες που θα καταθέσουν κατά του Πέτρου Φιλιππίδη. Συγκεκριμένα, τόνισε:

«Στο τέλος της σεζόν έγινε το χειρότερο. Κάποια μέρα στα καμαρίνια, προφανώς είχε τα νεύρα του ο κ. Φιλιππίδης, υπήρξε μια συζήτηση μεταξύ του εντολέα μου και άλλων ηθοποιών. Ο Φιλιππίδης ρώτησε “τι λέτε εδώ”, του απάντησε μια ηθοποιός “να, λέμε πού θα πιούμε καφέ”. Αυτός θεώρησε ότι λέει ψέματα, τούς κάλεσε τους 3-4 στο καμαρίνι του και άρχισε να τους τα ψέλνει και τους είπε να του ζητήσουν συγγνώμη. Ο εντολέας μου αντέδρασε, του είπε “δεν έχουμε κάτι για να σου ζητήσουμε συγγνώμη” και τότε ο κ. Φιλιππίδης σηκώθηκε, τον άρπαξε από τον γιακά, τον πήγε ως την πόρτα, του έριξε μια γροθιά και τον πέταξε έξω και του έκλεισε την πόρτα στο πρόσωπο. Ο εντολέας μου φώναξε “αυτό δεν θα περάσει έτσι” και τότε ο κ. Φιλιππίδης άνοιξε την πόρτα και τον πλάκωσε στο ξύλο. Με γροθιές, κλωτσιές. Ηταν μπροστά όλος ο θίασος, έχουμε 9 μάρτυρες».

Καταλήγοντας, μάλιστα, ο δικηγόρος είπε ότι έχει γίνει δέκτης πλήθους καταγγελιών και πως υπάρχει μία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη «που αφορά πράξη ποινικώς κολάσιμη, που δεν έχει παραγραφεί».

Δείτε τις δηλώσεις του Γιώργου Γεραρή:

 

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Θέατρο

Δέκα ηθοποιοί καταγγέλλουν γνωστό ηθοποιό – σκηνοθέτη για βιασμούς και ξυλοδαρμούς

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Άλλοι 10 ηθοποιοί σπάνε τη σιωπή τους και καταγγέλλουν γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη για σeξουαλική παρενόχληση, βιασμό και ξυλοδαρμό. Κάποιες από τις υποθέσεις δεν έχουν παραγραφεί, αφού έγιναν την περασμένη πενταετία. Άνδρας ηθοποιός τον κατηγορεί πως τον έσπασε στο ξύλο όταν του διαμαρτυρήθηκε για τα «θεατρικά» χτυπήματα στην παράσταση.

Την ίδια ώρα που η κοινή γνώμη παρακολουθεί εμβρόντητη τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη, δέκα ηθοποιοί, μεταξύ των οποίων εννέα γυναίκες κι ένας άνδρας, καταγγέλλουν έναν άλλο πασίγνωστο ηθοποιό – σκηνοθέτη για βιασμούς, ξυλοδαρμούς και σeξουαλικές παρενοχλήσεις.

Σε ένα τσουνάμι, που απ’ ό,τι φαίνεται θα παρασύρει πολλούς στο πέρασμα του, εξελίσσεται η “επιχείρηση κάθαρση” στο χώρο του θεάτρου που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη τις τελευταίες τρεις εβδομάδες. Πολλοί είναι αυτοί που αποφάσισαν να σπάσουν τη σιωπή τους μετά από αρκετά χρόνια και να περιγράψουν τις εφιαλτικές στιγμές που βίωσαν στα χέρια κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την εξουσία που τους έδινε η θέση τους, δεν δίστασαν να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές τους ορέξεις παρά τις αντιδράσεις των θυμάτων τους, αλλά και να τους χτυπήσουν προκειμένου να επιδείξουν την κυριαρχία τους.

Ανάμεσα σε αυτούς κι ένας πασίγνωστος ηθοποιός – σκηνοθέτης, με μεγάλες επιτυχίες στο θέατρο, τον κινηματογράφο αλλά και στην τηλεόραση. Οι ταινίες στις οποίες συμμετείχε και οι παραστάσεις που ανέβασε στο θέατρο τις τελευταίες δύο δεκαετίες έσπασαν τα ταμεία, καθώς χιλιάδες φαν του έσπευδαν να τις παρακολουθήσουν. Πίσω όμως από τον ήρεμο και πρόσχαρο χαρακτήρα του, όπως κατήγγειλαν ή ετοιμάζονται να καταγγείλουν συνάδελφοι του, κρυβόταν ένα άλλο πρόσωπο. Αυτό του ανθρώπου που δεν δίσταζε να απαξιώσει τους συνεργάτες του κι όχι μόνο, αλλά και να χρησιμοποιήσει ακόμα και σωματική βία για να καταβάλει τις αντιστάσεις όμορφων γυναικών προκειμένου να ικανοποιήσει τις σeξουαλικές του ορέξεις.

Από τη μέρα, όμως, που το απόστημα στο καλλιτεχνικό χώρο άρχισε να σπάει, άτομα που είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια στο στόχαστρο του αποφάσισαν να προχωρήσουν σε όλες τις ενέργειες που θα οδηγούσαν το δημοφιλή καλλιτέχνη αντιμέτωπο με τη δικαιοσύνη.

Αν και οι περισσότερες από τις δέκα μέχρι στιγμής υποθέσεις για τις οποίες κατηγορείται ο γνωστός σκηνοθέτης – ηθοποιός φαίνεται να έχουν παραγραφεί, υπάρχουν και κάποιες οι οποίες είναι σχετικά πρόσφατες και θα μπορούσαν να τον οδηγήσουν ενώπιον των εισαγγελικών αρχών.

Σeξουαλική παρενόχληση και bullying

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών έχουν γίνει εναντίον του έξι καταγγελίες από γυναίκες ηθοποιούς, με τις τέσσερις από αυτές να κάνουν λόγο για σeξουαλική παρενόχληση και τις υπόλοιπες δύο για εργασιακό εκφοβισμό.

Τις προηγούμενες ημέρες κατατέθηκε εναντίον του καταγγελία η οποία προέρχονταν από μια ηθοποιό που μεσουρανούσε τη δεκαετία του 1990 στα τηλεοπτικά δρώμενα της χώρας. Όπως αναφέρει η καλλιτέχνης, που μένει πλέον στο εξωτερικό, ο γνωστός σκηνοθέτης – ηθοποιός την κάλεσε στο σπίτι του προκειμένου να συνεργαστούν. Αν και στην αρχή η συζήτηση κινούνταν σε καθαρά επαγγελματικά θέματα, στη συνέχεια ο ηθοποιός έφερε την κουβέντα σε προσωπικό επίπεδο. Η γυναίκα προσπάθησε να “αποδράσει” από το σπίτι, η πόρτα όμως ήταν κλειδωμένη. Κατέβαλε προσπάθειες για να αποφύγει τη λυσσαλέα επίθεση του ηθοποιού – σκηνοθέτη, ωστόσο δεν κατάφερε με αποτέλεσμα να βιαστεί όπως καταγγέλλει.

Όπως αποκάλυψε χθες το newsit.gr, ακόμα δύο γυναίκες είναι έτοιμες να καταγγείλουν τόσο στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών όσο και στη δικαιοσύνη τις δικές τους σοκαριστικές εμπειρίες από τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη. Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν στους δικηγόρους τους, ο ηθοποιός – σκηνοθέτης αποπειράθηκε να τις βιάσει. Μάλιστα τα συγκεκριμένα περιστατικά δεν έχουν παραγραφεί καθώς διαπράχθηκαν την τελευταία πενταετία.

Εκτός όμως από τις αναφορές για βιασμούς και σeξουαλικές παρενοχλήσεις σε γυναίκες, το πρωί της περασμένης Τρίτης κατατέθηκε στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και μια καταγγελία από έναν άνδρα. Πρόκειται για ηθοποιό ο οποίος ξυλοκοπήθηκε αρκετές φορές από τον γνωστό καλλιτέχνη κατά τη διάρκεια θεατρικής παράστασης που παίχτηκε τις σεζόν 2013 – 2015.

Το θύμα σε κάποιες σκηνές θα έπρεπε να δεχτεί τα “θεατρικά” χτυπήματα του γνωστού ηθοποιού, ωστόσο, όπως υποστηρίζει στην καταγγελία του, αυτά ήταν τόσο δυνατά που αναγκάστηκε να πάει σε γιατρό. Μάλιστα όταν διαμαρτυρήθηκε, τότε ο ηθοποιός που καταγγέλλεται του όρμησε μπροστά στα μάτια των υπόλοιπων συντελεστών της παράστασης και τον έσπασε στο ξύλο.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Θέατρο

Λιγνάδης: Εμμονική η μάρτυρας, δεν υπάρχουν στοιχεία

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Ανυπαρξία στοιχείων, υπερπροβολή φημών εις βάρος του εντολέα του Δημήτρη Λιγνάδη αλλά και έλλειψη αντίλογου κατά την ποινική έρευνα από την πλευρά του κατηγορούμενου σκηνοθέτη, επικαλείται μεταξύ άλλων στο αίτημα ακυρότητας που κατέθεσε σήμερα στη Δικαιοσύνη ο Αλέξης Κούγιας.

Με το αίτημα αυτό, ο δικηγόρος του Δημήτρη Λιγνάδη βάλλει κατά της δίωξης που ασκήθηκε στον εντολέα του αλλά και κατά του εντάλματος, βάσει του οποίου συνελήφθη. «Ο δικός μου αντίλογος» δεν ακούστηκε λέει ο κατηγορούμενος σκηνοθέτης για να υποστηρίξει πως «η αβασάνιστη αποδοχή εκ μέρους της ανακρίτριας των περιστάσεων δήθεν τέλεσης των διωκόμενων αδικημάτων δεν οφείλεται σε ύπαρξη σοβαρών ενδείξεων» αλλά «σε προκατάληψη, στο δυσμενές για εμένα κοινωνικό και πολιτικό κλίμα και στη μεροληπτική και μονόπλευρη υπερ – προβολή φημών από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης».

Ο κ. Κούγιας κάνει λόγο για ακυρότητα της προδικασίας για τον σκηνοθέτη «λόγω άσκησης ποινικής δίωξης χωρίς προηγούμενη κλήση του υπόπτου προς παροχή εξηγήσεων» και αμφισβητεί εκ νέου την αξιοπιστία των μαρτύρων που «έκαψαν» τον εντολέα του.

Μεταξύ άλλων, στο αίτημα ακυρότητας ο κ. Κούγιας αναφέρει για λογαριασμό του σκηνοθέτη, ότι η πρώτη μήνυση που κατατέθηκε στις 5 Φεβρουαρίου στην εισαγγελία από τον Β. Κυπαρισσόπουλο δεν περιγράφει κάποια αξιόποινη συμπεριφορά «αφού κατά τους ισχυρισμούς του (σ.σ. του μηνυτή), και αληθείς υποτιθέμενους, οι δήθεν σεξουαλικές επαφές μαζί του, έγιναν με τη συναίνεσή του ενώ ήταν ήδη 15 ετών και χωρίς να έχω την ιδιότητα του παιδαγωγού του». Σε κάθε δε περίπτωση – όπως επισημαίνεται στο αίτημα – «το χρονικό διάστημα, στο οποίο αναφέρεται είναι μεγαλύτερο της εικοσαετίας από την ενηλικίωσή του και εν όψει των περί παραγραφής διατάξεων το περιεχόμενο της αναφοράς του ήταν ποινικά αδιάφορο».

«Εμμονική η 40χρονη»

Σε ό,τι αφορά στους μάρτυρες που κατέθεσαν στον εισαγγελέα κατά του Δημήτρη Λιγνάδη ο κατηγορούμενος, δια του δικηγόρου του αναφέρει: «Ο εισαγγελέας έλαβε ένορκη κατάθεση από μάρτυρα που πρότεινε ο κ. Κυπαρισσόπουλος. Ο μάρτυρας αυτός κατέθεσε πως «κατά το χρονικό διάστημα 2014 έως 2016, δηλαδή σε ηλικία 16 προς 17 ετών, δήθεν είχε σeξουαλική σχέση μαζί μου με τη θέλησή του και ότι μια φορά εντός αυτού του χρονικού διαστήματος ανάμεσα σε πολλές άλλες σεξουαλικές επαφές μας υπήρξε και μια που κατά τους ισχυρισμούς του «δεν ήθελε». Την ίδια ημέρα – συνεχίζει ο κ. Κούγιας – κατέθεσαν και δυο ακόμη μάρτυρες, ένας άνδρας και μια γυναίκα. Από τους μάρτυρες αυτούς ο ένας «δεν κατέθεσε τίποτα απολύτως σε βάρος μου, αφού δεν υπέπεσε στην αντίληψή του οποιαδήποτε μεμπτή συμπεριφορά μου προς οποιοδήποτε ανήλικο πρόσωπο». Η δε γυναίκα μάρτυρας, σύμφωνα με την πλευρά Λιγνάδη: «Απλώς και μόνο εξιστόρησε την ατυχή και εμμονική προσπάθειά της ήδη από τα φοιτητικά της χρόνια και συγκεκριμένα από το έτος 2000 να συνάψει ερωtική σχέση μαζί μου, χωρίς ωστόσο να αντιληφθεί έστω και μια σεξουαλική επαφή μου με ή χωρίς συναίνεση με έστω και ένα ανήλικο πρόσωπο».

Τι αναφέρει για τη δεύτερη μήνυση εναντίον του

Ακόμη, στο αίτημά του ο κ. Κούγιας αναφέρεται και στη δεύτερη μήνυση που κατατέθηκε στην εισαγγελία κατά του Δημήτρη Λιγνάδη στις 19/2. Όπως επισημαίνει η πλευρά Λιγνάδη, στη μήνυση αυτή υποστηρίζεται «ότι δήθεν τον Αύγουστο του έτους 2010 τέλεσα σε βάρος του το αδίκημα του βιασμού ενώ ο μηνυτής ήταν ηλικίας 14 ή 15 ετών, χωρίς αυτό να προκύπτει με ακρίβεια αφού αναφέρει μόνο το έτος της γεννήσεως του, το 1995».

Σύμφωνα με το αίτημα, ο μηνυτής πρότεινε και έναν μάρτυρα, ο οποίος εξετάστηκε από τον εισαγγελέα. Ωστόσο, ο μάρτυρας αυτός «επιβεβαίωσε τη γνωριμία μου με το μηνυτή, αλλά δεν αντελήφθη καμία σεξουαλική επαφή μου με η χωρίς συναίνεση είτε με το μηνυτή είτε με οποιαδήποτε άλλο πρόσωπο, περιέγραψε εντελώς διαφορετικά τις περιστάσεις, υπό τις οποίες με είχαν δήθεν συναντήσει είτε εντός είτε εκτός της οικίας μου και το κορυφαίο δεν γνώριζε έστω εκ διηγήσεως οποιαδήποτε περιστατικό σeξουαλικής κακοποίησης του μηνυτή, μολονότι προφανώς γνώριζε ότι έχει υποβληθεί μήνυση εναντίον μου και μάλιστα δεν ήταν και σίγουρος εάν ο μηνυτής με είχε συναντήσει ξανά μετά την τελευταία φορά που ο μάρτυρας και ο μηνυτής δήθεν με επισκέφθηκαν στο σπίτι μου».

«Ζήτησα να κληθώ»

Επιπλέον, στο αίτημα αναφέρεται πως ο κατηγορούμενος σήμερα σκηνοθέτης πληροφορήθηκε από τις 11/2 από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ότι έχει κατατεθεί σε βάρος μου μήνυση. Τότε αμέσως, όπως σημειώνει, υπέβαλλε στην προϊστάμενη της εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών αίτηση ώστε να κληθεί προς παροχή εξηγήσεων και να λάβει αντίγραφα οποιασδήποτε δικογραφίας που είχε σχηματιστεί σε βάρος του, αναφέροντας, όπως λέει «γνωστή και μόνιμη διεύθυνση της κατοικίας του τα τελευταία δώδεκα χρόνια» Σκοπός ήταν να «υπερασπισθώ τον εαυτό μου τόσο έναντι της εγκλήσεως όσο και έναντι της ακραίας δυσφήμισης μου από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, εξ’ αιτίας της οποίας μάλιστα ήδη από τις 6/2 παραιτήθηκα από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, προκειμένου να μην βάλλεται δια του προσώπου μου ο σημαντικός αυτός θεσμός για τη χώρα και τον πολιτισμό της».

«Δυστυχώς» όμως – όπως αναφέρει ο κατηγορούμενος – «ο εισαγγελέας απέρριψε το αίτημά μου και περάτωσε την ανάκριση χωρίς να με καλέσει σε εξηγήσεις «και χωρίς μια απλή έρευνα στο internet να διασταυρώσει αν αντιστοιχούν στην αλήθεια οι ημερομηνίες διαφόρων γεγονότων και εκδηλώσεων που αναφέρονται στις μαρτυρικές καταθέσεις των δυο δήθεν παθόντων (όλες είναι λάθος) άσκησε ποινική δίωξη σε βάρος μου για βιασμό κατά συρροή….. Με τον τρόπο αυτό όμως προκλήθηκε απόλυτη ακυρότητα κατά την άσκηση δίωξης εναντίον μου….».

«Έχουν να με δουν πολλά χρόνια»

Η υπεράσπιση του Δημήτρη Λιγνάδη αναφέρεται επίσης και στα όσα αναφέρονται στο ένταλμα, ότι δηλαδή ο σκηνοθέτης είναι ύποπτος να είχε σχεδιάσει την τέλεση νέων αδικημάτων. Όπως αναφέρει: Πρόκειται για επιχείρημα «παντελώς αβάσιμο, αφού οι δυο πράξεις που μου αποδίδονται έχουν παλαιό χρόνο τέλεσης, ήτοι Αύγουστο 2010 και Αύγουστο 2015, οι δε μάρτυρες κατηγορίας δεν βρίσκονται σε πρόσφατη συναναστροφή μαζί μου, αλλά έχουν να με δουν πάρα πολλά χρόνια, βάσει των καταθέσεων τους από 5 έως 23 χρόνια, πολλοί εξ αυτών ζουν στο εξωτερικό και κατά συνέπεια δεν ήταν εις θέση να εισφέρουν είτε από προσωπική αντίληψη είτε παραπέμποντας σε κάποιο τρίτο πρόσωπο του περιβάλλοντος μου έστω και ένα πρόσφατο περιστατικό, εκ του οποίου να προκύπτει ότι «έχω σχεδιάσει» νέα εγκλήματα είτε ομοειδή με αυτά που μου αποδίδονται είτε διαφορετικά».

Ακόμη, η υπεράσπιση Λιγνάδη στην αίτηση ακυρότητας υποστηρίζει πως:

– «Δεν υπάρχουν στη δικογραφία φωτογραφίες ιατροδικαστικές εκθέσεις και μηνύματα είτε μέσω κινητού τηλεφώνου είτε από κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εκ των οποίων θα καθίσταται δυνατή η επιβεβαίωση των καταγγελλομένων».

– Στο ένταλμα δεν αναφέρεται κίνδυνος φυγής αλλά αναφέρεται ότι «δήθεν υφίστανται σοβαρές ενδείξεις «ότι έχω σχεδιάσει» την τέλεση και άλλων ομοειδών σοβαρών αδικημάτων σε βάρος ανηλίκων παθόντων, πλην όμως η ως άνω αιτιολογία δεν έχει καμία σχέση με την αιτιολογία που απαιτεί το άρθρο 276 παρ. 2 Κ.Π.Δ.» Και αυτό διότι – όπως αναφέρεται – οι δυο πράξεις που αποδίδονται στον κατηγορούμενο «έχουν παλαιό χρόνο τέλεσης, ήτοι Αύγουστο 2010 και Αύγουστο 2015, οι δε μάρτυρες κατηγορίας έχουν να με δουν πολλά χρόνια και πολλοί εξ αυτών ζουν στο εξωτερικό και κατά συνέπεια δεν ήταν σε θέση να εισφέρουν «ένα πρόσφατο περιστατικό εκ του οποίου να προκύπτει ότι «έχω σχεδιάσει» να τελέσω νέα εγκλήματα.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ