Connect with us

Επιχειρήσεις

Mamellada για νέες ξεχωριστές γεύσεις

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Mamellada για νέες ξεχωριστές γεύσεις

H “Mamellada” μας συστήθηκε περίπου έναν χρόνο πριν κι αμέσως μπήκε στην ‘’κουζίνα’’ μας για της δώσει νέες ξεχωριστές γεύσεις.

Οι σάλτσες της παρασκευάζονται με αγνά, φρέσκα υλικά. Με την chutney pepper μπορείτε να δημιουργήσετε πικάντικα dips, αλλά και να εκπλαγείτε από την δυνατή γεύση της συνοδεύοντας το αγαπημένο σας τυρί.

Έχει ήδη διακριθεί στο Λονδίνο με Great taste Award 2019 και όλα τα προϊόντα, θα τα βρείτε σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

Σύντομα πρόκειται να ανοίξει και το κεντρικό κατάστημα της Mamellada στο κέντρο της Καλαμάτας Mamellada.

Mamellada για νέες ξεχωριστές γεύσεις


Κοινοποιησέ το
Advertisement

Επιχειρήσεις

Καταστήματα: Με ποιους κανόνες ανοίγουν

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Η αγορά ξαναζωντανεύει από Δευτέρα 18 Ιανουαρίου με το άνοιγμα των καταστημάτων, των κομμωτηρίων, των κουρείων, των κέντρων αισθητικής, των διαιτολογικών μονάδων, με εξαίρεση την άσκηση, των υπηρεσιών φροντίδας και υγιεινής, καθώς και των ΚΤΕΟ.

Στις «κόκκινες περιοχές» τα καταστήματα θα ανοίξουν με τη μέθοδο του click away.

Το σύνολο των εργαζομένων που επανέρχονται στην εργασία είναι περίπου 140.000.

Για τους πελάτες η μετακίνηση θα γίνεται με αποστολή SMS στο 13033 με την επιλογή 2 «Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ)», ή με το έντυπο-βεβαίωση κίνησης, ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης.

Οι εκπρόσωποι των εμπόρων, μόλις ανακοινώθηκαν τα μέτρα, δήλωσαν ότι η επαναφορά του λιανεμπορίου σε click in shop σε συνδυασμό με τις χειμερινές τακτικές εκπτώσεις, δίνει ανάσα και μία ακόμα ευκαιρία, ώστε να αποφευχθεί ένα εαρινό κύμα λουκέτων και συνακόλουθα, απωλειών σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας, ενώ υπογράμμισαν ότι είναι αποφασισμένοι να τηρήσουν υποδειγματικά τους νέους κανόνες.

Σημειώνεται ότι για τους παραβάτες προβλέπεται προσαύξηση προστίμων.

Γενικοί Κανόνες λειτουργίας

  • Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7:00 π.μ. έως 8:00 μ.μ.
  • Προαιρετική λειτουργία καταστημάτων, την Κυριακή 24 Ιανουαρίου.
  • Διατηρείται ο περιορισμός των μετακινήσεων με υποχρέωση αποστολής SMS στο 13033, ενώ ο καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το μήνυμα, προκειμένου να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησης του.
  • Το μήνυμα έχει διάρκεια 2 ωρών κατά την οποία ο καταναλωτής δύναται να πραγματοποιεί κάθε εμπορική του συναλλαγή, με συγκριτικό χρονικό σημείο την ώρα αποστολής και έγκρισης του μηνύματος μετακίνησης του.
  • Διατηρείται η απαγόρευση υπερτοπικών μετακινήσεων.
  • Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός: τέσσερα άτομα για καταστήματα έως 100 τ.μ. Για καταστήματα άνω των 100 τ.μ. ένα άτομο για κάθε 25 τ.μ. επιπλέον (από 1 άτομο/ανά 15 τ.μ που ίσχυε προηγουμένως).
  • Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών εντός των εμπορικών κέντρων (malls), εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων (outlets) ορίζεται ως εξής: Ένας πελάτης ανά 25 τ.μ. επιφάνειας κυρίως χώρου.
  • Απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών κατά τον χρόνο αναμονής στα ταμεία.
  • Προσαύξηση προστίμων κατά 50% για φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.

Κανόνες σε κομμωτήρια – κουρεία – κέντρα αισθητικής – διαιτολογικές υπηρεσίες

Οι ειδικοί όροι λειτουργίας είναι οι εξής:

  • Απόσταση μεταξύ θέσεων εργασίας: 2 μέτρα.
  • Οι πελάτες θα προσέρχονται μόνο κατόπιν ραντεβού, μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικών μέσων.
  • Οι επιχειρήσεις οφείλουν κατά την ημερήσια έναρξη λειτουργίας τους, να συμπληρώνουν κατάλογο με τα ραντεβού των πελατών, ο οποίος θα επιδεικνύεται στα ελεγκτικά όργανα.
  • Υποχρεωτική χρήση μάσκας προστασίας για το προσωπικό και τους πελάτες.
  • Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7:00 π.μ. έως 8:00 μ.μ.
  • Προαιρετική λειτουργία την Κυριακή, 24 Ιανουαρίου.
  • Για επιχειρήσεις με εμβαδόν μέχρι 100 τετραγωνικά (πλην βοηθητικών πχ γραφεία, αποθήκη) επιτρέπονται μέχρι 4 άτομα και για επιπλέον τετραγωνικά ένα επιπλέον άτομο ανά 25 τ.μ.
  • Για τις υπηρεσίες πλην των κομμωτηρίων, κουρείων και διαιτολογίας, απαιτείται η ανάπτυξη διαχωριστικού πετάσματος τύπου plexiglass.
  • Ο πληθυσμός των πελατών είναι ενιαίος, ανεξαρτήτως επιπέδων ορόφων και δεν συμπεριλαμβάνει τους εργαζόμενους.

ΚΤΕΟ

Για τα ΚΤΕΟ προβλέπεται ότι οι πελάτες θα προσέρχονται μόνον κατόπιν ραντεβού, μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικών μέσων και οι επιχειρήσεις οφείλουν κατά την ημερήσια έναρξη λειτουργίας τους να διατηρούν κατάλογο με τα ραντεβού, ο οποίος θα επιδεικνύεται στα ελεγκτικά όργανα.

Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας προστασίας στο προσωπικό εργασίας, τα γάντια μιας χρήσεως και η χρήση αντισηπτικού.

Λοιποί ΚΑΔ που εκκινούν τη Δευτέρα

  • 47.19 Άλλο λιανικό εμπόριο σε μη εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.41 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων υπολογιστών και λογισμικού σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.42 Λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.43 Λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα
  • 47.51 Λιανικό εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων σε εξειδικευμένα καταστήματα
  • 47.52 Λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.53 Λιανικό εμπόριο χαλιών, κιλιμιών και επενδύσεων δαπέδου και τοίχου σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.54 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών οικιακών συσκευών σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.59 Λιανικό εμπόριο επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.61 Λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.62.63 Λιανικό εμπόριο χαρτικών ειδών.
  • 47.63 Λιανικό εμπόριο εγγραφών μουσικής και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.64 Λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.65 Λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.71 Λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.72 Λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.75 Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.76 Λιανικό εμπόριο λουλουδιών, φυτών, σπόρων, λιπασμάτων, ζώων συντροφιάς και σχετικών ζωοτροφών σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.77 Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα.
  • 47.78 Άλλο λιανικό εμπόριο καινούργιων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα, εκτός από λιανικό εμπόριο υλικών καθαρισμού.
  • 47.79 Λιανικό εμπόριο μεταχειρισμένων ειδών σε καταστήματα.
  • 47.82 Λιανικό εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων.
  • 47.89 Λιανικό εμπόριο άλλων ειδών σε υπαίθριους πάγκους και αγορές.
  • 47.99 Άλλο λιανικό εμπόριο εκτός καταστημάτων, υπαίθριων πάγκων ή αγορών.
  • 71.20.14 Υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου οχημάτων οδικών μεταφορών.
  • 77.21 Ενοικίαση και εκμίσθωση ειδών αναψυχής και αθλητικών ειδών.
  • 77.29 Ενοικίαση και εκμίσθωση άλλων ειδών προσωπικής ή οικιακής χρήσης.
  • 96.04.10.01 Υπηρεσίες Διαιτολογίας.
  • 96.04.10.02 Υπηρεσίες Διαιτολογικών Μονάδων με εξαίρεση την άσκηση.
  • 96.04.10.06 Υπηρεσίες προσωπικής υγιεινής και φροντίδας σώματος.
  • 96.09.19.08 Υπηρεσίες γυαλίσματος υποδημάτων.
  • 96.02 Δραστηριότητες κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής.

Αρχές επιβολής κυρώσεων

  • Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
  • Ελληνική Αστυνομία
  • Δημοτική Αστυνομία
  • Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας
  • Εθνική Αρχή Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
  • Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε)
  • Περιφερειακές Ελεγκτικές Υπηρεσίες
  • Πληροφορίες – Καταγγελίες: 1520

ΠΗΓΗ newsbeast.gr


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Επιχειρήσεις

Νέες βραβεύσεις για την Τυροκομική Μεσσήνης – Αφοί Γ Πετρόπουλοι ΑΒΕΕΤ και τα προϊόντα της

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Τυροκομική Μεσσήνης
Κοινοποιησέ το

Τρίτη μεγάλη διάκριση για το 2020 για την Τυροκομική Μεσσήνης – Αφοί Γ Πετρόπουλοι ΑΒΕΕΤ και τα προϊόντα της!
Είχε προηγηθεί τον Ιούνιο ο διαγωνισμός των Μεσογειακών Βραβείων γεύσης και ποιότητας Mediterranean Taste Awards 2020 ο οποίος στοχεύει στην ανάδειξη, γνωστοποίηση και διάδοση της εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων που προέρχονται από την Μεσόγειο, όπου τα προϊόντα μας απέσπασαν 6 Βραβεία.
Επιπλέον τον Μάιο η πιστοποίηση όλων των προϊόντων μας με το ” Χρυσό Βραβείο Αυθεντική Γεύση της Ελλάδος 2020 και 2021 ” “AUTHENTIC TASTE OF GREECE 2020 -2021 – GOLD AWARD” που την καθιερώνουν ως πρέσβειρα της αυθεντικής Ελληνικής γεύσης παγκοσμίως.
Τώρα στην 3η Αξιολόγηση Ελληνικών Τυριών Dairy Expo 2020 που πραγματοποιήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2020, με την επιστημονική επιμέλεια του κολεγίου Περρωτής της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης και ομάδας έμπειρων καθηγητών, τα τυροκομικά μας προϊόντα απέσπασαν τα κάτωθι βραβεία:
  • ΦΕΤΑ Π.Ο.Π., ΧΑΛΚΙΝΟ
  • ΣΦΕΛΑ Π.Ο.Π., ΑΡΓΥΡΟ
  • ΓΙΔΙΝΟ ΤΥΡΙ, ΑΡΓΥΡΟ
  • ΓΡΑΒΙΕΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΧΡΥΣΟ
  • ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΧΑΛΚΙΝΟ
  • ΞΕΡΗ ΜΥΤΖΗΘΡΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ΧΡΥΣΟ
Είναι προφανές, ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι τα τυροκομικά μας προϊόντα βραβεύονται σε κάθε συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς ποιότητας και γεύσης, καθώς σε σύνολο 15 διαγωνισμών έχουν αποσπάσει συνολικά 45 βραβεία. (2 Superior Taste Award, 14 Χρυσά , 18 Ασημένια , 11 Χάλκινα ).
Αυτό οφείλεται ασφαλώς στον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής που εφαρμόζουμε απαρεγκλίτως από το 1950 μέχρι σήμερα και φυσικά, στην ποιότητα του γάλακτος και των σύγχρονων εγκαταστάσεων.
Συνεχίζουμε δυναμικά με μεράκι και όρεξη, όπως κάνουμε κάθε χρόνο από το 1950, το πρώτο μας έτος τυροκόμησης, έως σήμερα!!!


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Επιχειρήσεις

Click away – click in shop: «Έτοιμα τα καταστήματα να ανοίξουν τη Δευτέρα»

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Έχει αναπτυχθεί όλο το τεχνικό πλαίσιο ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία της αγοράς, από την ερχόμενη Δευτέρα, με τα εργαλεία click away και click in shop, αναφέρει, ο 

«Νομίζω ότι έχουμε ήδη τη συνταγή, θα πρέπει να τη δοκιμάσουμε, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπαίνει στη ζυγαριά η δημόσια υγεία κι αυτό δεν το συζητάμε, μπορούμε με απλούς κανόνες να προχωρήσουμε στην παράλληλη διαβίωση αυτής της κατάστασης», επισήμανε, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Διευκρίνισε, δε, πως έχει αναπτυχθεί όλο το τεχνικό πλαίσιο ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία της αγοράς, από την ερχόμενη Δευτέρα, με τα εργαλεία click away και click in shop.

«Πρέπει να στηρίξουμε τις επιχειρήσεις και να ανοίξουμε με κανόνες, δειλά δειλά τη λειτουργία του εμπορίου, προκειμένου να αρχίσει να κινείται η ελληνική οικονομία», υπογράμμισε ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, και πρόσθεσε: «Εμείς είμαστε τεχνικά ολοκληρωμένοι, έτοιμοι και θα θέσουμε πρόταση ν’ ανοίξει την ερχόμενη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου. Τις αποφάσεις τις παίρνει ο πρωθυπουργός κι εμείς πρέπει να έχουμε αναπτύξει όλο το τεχνικό πλαίσιο ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία της αγοράς».

Ο κ. Σταμπουλίδης είπε ακόμη πως υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση και σχέδιο και ότι «το εργαλείο που φέραμε στο εμπόριο και στην ελληνική οικονομία, «click away» (παράδοση εκτός), που δεν έχει εφαρμοστεί σε άλλες χώρες πριν από εμάς, υιοθετήθηκε και από τη Μεγάλη Βρετανία έπειτα από το φιάσκο της ανοιχτής αγοράς». Αυτό το εργαλείο -ανέφερε- «πρέπει να τεθεί ξανά σε εφαρμογή, προκειμένου να λειτουργήσουν με ασφάλεια κάποιοι κλάδοι της αγοράς. Δεν μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι με τη μέθοδο αυτή είναι ανοιχτή η αγορά, εν μέσω της πανδημίας, όμως αυτό το εργαλείο διασφαλίζει ότι δεν θα έχουμε συνωστισμό σε κάποιο κλειστό χώρο και ότι για να βγει κάποιος έξω, πρέπει να έχει αποδεδειγμένη παραγγελία και ραντεβού, έτσι ώστε να μπορεί να λάβει το προϊόν».

Ο ίδιος τόνισε πως δεν αποδείχθηκε σε καμία περίπτωση ότι η μέθοδος «click away», την περίοδο των γιορτών, από τις 13 Δεκεμβρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου, επιβάρυνε την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας και ότι έστω και με αυτό τρόπο, πρέπει να υπάρξει γρήγορη επανεκκίνηση της οικονομίας. Χαρακτηριστικά επισήμανε ότι «χθες έπρεπε να είχε ανοίξει η αγορά με το εργαλείο click away».

Ο κ. Σταμπουλίδης εξήγησε ακόμη πως η μέθοδος «click away» σε συγκεκριμένα προϊόντα, όπως τα ενδύματα, τα υποδήματα και τα κοσμήματα, δεν μπορεί να λειτουργήσει. «Γι’ αυτό», τόνισε, «είπαμε ότι μόνο για αυτούς τους κλάδους, θα υπάρξει το εργαλείο “click in shop”, έτσι ώστε, με την τήρηση των μέτρων που ισχύουν, όπως μέχρι τέσσερα άτομα σε καταστήματα 100τμ και με ραντεβού, να μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει την αγορά που επιθυμεί. Αυτό πρέπει να γίνει ειδικά τώρα, που είναι η εκπτωτική περίοδο διότι αν δεν πουλήσουν αυτές οι επιχειρήσεις τα προϊόντα τους, πώς θα αγοράσουν -για παράδειγμα- τα ρούχα και τα παπούτσια της επόμενης σεζόν».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ