Connect with us

Μαγειρική

Η καλύτερη ομελέτα φτιάχνεται με… μακαρόνια!

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Η καλύτερη ομελέτα φτιάχνεται με... μακαρόνια! 1

Κι όμως τα μακαρόνια τηγανίζονται.

Η ομελέτα με μακαρόνια είναι η ιδανική λύση όταν σας έχουν περισσέψει μακαρόνια ή θέλετε να κάνετε κάτι ελαφρώς διαφορετικό.

Είναι πανεύκολη και γρήγορη.

Βράζετε τα μακαρόνια σας και ετοιμάζετε τη σάλτσα σας!

Ανακατέψτε τα μακαρόνια σας με τη σάλτσα, προσθέστε 2 αυγά χτυπημένα στα μακαρόνια, ανακατέψτε τα πάλι, και ρίξτε τα στο τηγάνι. Για να τη γυρίσετε πλευρά πάρτε ένα μεγάλο πιάτο για βοήθεια. Έτοιμη σε 15 λεπτά!

 

 

Συνέχεια ανάγνωσης
Advertisement

Μαγειρική

Κρασάτες χοιρινές μπριτζόλες στο τηγάνι

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

μπριτζόλες

Κρασάτες χοιρινές μπριτζόλες

Οι μπριτζόλες στα κάρβουνα είναι από τα πιο νόστιμα πιάτα παντού και πάντα. Τι κάνουμε όμως όταν ο χρόνος και ο χώρος  δεν μας επιτρέπει να ανάβουμε κάρβουνα; Μια πολύ καλή λύση είναι το τηγάνι. Στην ουσία οι μπριτζόλες τηγανιού δεν είναι …τηγανητές.
Ψήνονται στο τηγάνι.

μπριτζόλες

Θέλουν ένα καλό αντικολλητικό ή μαντεμένιο τηγάνι, ένα καλό κόκκινο ή ροζέ κρασί και ελάχιστο σχετικά χρόνο, ιδιαίτερα αν τις έχουμε έστω ελαφρά μαρινάρει από πριν! Οι μπριτζόλες στο τηγάνι πετυχαίνουν πάντα, και γίνονται ιδιαίτερα μαλακές . Το  κρασάκι τους δίνει ιδιαίτερη νοστιμιά.

μπριτζόλες

Προσοχή όμως! Ενώ οι μοσχαρίσιες μπριτζόλες μπορούν να είναι μέτρια ή ακόμη και λίγο ψημένες (ανάλογα το σίτεμά τους), οι χοιρινές μπριτζόλες πρέπει να είναι καλοψημένες, γι αυτό χρειαζόμαστε και υγρά στο ψήσιμό τους!

μπριτζόλες

Υλικά :

Χοιρινές μπριτζόλες κανονικού μεγέθους, τόσες όσες χωράει το τηγάνι μας

Αλάτι

Πιπέρι

Ρίγανη

1-1,5  κουταλιά ελαιόλαδο για κάθε μπριτζόλα και 1 κουταλάκι για το τηγάνι

3-4  κουταλιές κρασί για κάθε μπριτζόλα

Επί το έργον:

Πλένουμε καλά τις μπριτζόλες μας και τις βάζουμε σε λεκανίτσα με το ελάχιστο νερό που συγκρατούν από το πλύσιμο. Τις αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε τη ρίγανη και το μισό από το ελαιόλαδο και τις ανακατεύουμε  να «τις πιάσουν» τα υλικά. Τις αφήνουμε να περιμένουν  μια ωρίτσα τουλάχιστον και βάζουμε το τηγάνι να κάψει αφού το αλείψουμε με ένα κουταλάκι ελαιόλαδο (με μια χαρτοπετσέτα).

μπριτζόλες

Βάζουμε τις μπριτζόλες όπως είναι από τη μαρινάδα τους στο καυτό τηγάνι (δεν πετάμε την έστω ελάχιστη που μένει στη λεκανίτσα). Στην αρχή κολλάνε αλλά σε λίγο  είναι εύκολο να τις γυρίσουμε με μια ξύλινη σπάτουλα.Φροντίζουμε να  θωρακιστούν και από τις δυο πλευρές και όταν δεν έχουν μείνει πια υγρά στο τηγάνι, τις σβήνουμε με το μισό κρασί. Όταν εξατμιστεί, προσθέτουμε την υπόλοιπη μαρινάδα ή/και λίγο νεράκι, χαμηλώνουμε σε μέτρια τη θερμοκρασία και αφήνουμε να γίνουν.

Πιθανόν να χρειαστεί να τις γυρίσουμε μια δυο φορές και να προσθέσουμε λίγο νεράκι ακόμη μέχρι να μαλακώσουν και να ολοκληρωθεί το ψήσιμό τους. Όταν πια είναι έτοιμες ,προσθέτουμε το υπόλοιπο ελαιόλαδο ,  αφήνουμε να πιούν και τα
τελευταία υγρά τους , και τις γυρίζουμε και από τις δύο πλευρές να  ροδοκοκκινίσουν.

Σβήνουμε και με το υπόλοιπο κρασί ώστε να διαλυθεί και να μείνει στη σάλτσα μας η “καραμέλα”  που έχει μείνει στο τηγάνι. Αφήνουμε να εξατμιστεί  ξανά το κρασί, αλλά να μη καεί,  ίσα να συμπυκνωθεί θα λέγαμε,  και σερβίρουμε.

μπριτζόλες

Η σάλτσα είναι ελάχιστη αλλά πολύ  νόστιμη. Αν θέλουμε περισσότερη, βάζουμε περισσότερο ελαιόλαδο και κρασί.

Παρατηρήσεις:

1)Καλό είναι οι μπριτζόλες που προορίζονται για τηγάνι να είναι λεπτές. Ιδανικές είναι από το λαιμό του ζώου.

2) Μπορούμε να βάλουμε όλο το κρασί στο πρώτο σβήσιμο, αλλά εγώ αφήνω λίγο για να «μαζέψει» εκείνη τη νόστιμη κρούστα που αφήνουν στο τηγάνι οι μπριτζόλες καθώς ψήνονται. Γι αυτό δεν βάζω και περίσσιο ελαιόλαδο…

3)Μπορούμε να τις αφήσουμε να μαρινάρονατι στο ψυγείο ως και 24 ώρες πριν τις μαγειρέψουμε. Επίσης μπορούμε  να προσθέσουμε στο μαρινάρισμα ελάχιστο ξύδι. Το ξύδι εκτός από το ότι δίνει γεύση και μαλακώνει τα κρέατα, είναι ασπίδα για τη σαλμονέλα.

4)Στο σερβίρισμα τους ταιριάζουν πολύ οι μαριναρισμένες ροδέλες κρεμμυδιών.

Καλά να είστε, καλά να περνάτε!

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μαγειρική

Κρέπες χωρίς αυγά και γάλα: Νηστίσιμες και πολύ νόστιμες, γλυκές ή αλμυρές

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

KREPES

Κρέπες

Νηστίσιμες κρέπες: Επιθυμείτε να κάνετε μία συνταγή για κρέπες, η οποία να είναι νηστίσιμη, λόγω των ημερών της Σαρακοστής; Τότε, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε την παρακάτω συνταγή.

Αναλυτικότερα:

Εύκολη συνταγή: Ακολουθούν τα υλικά και η εκτέλεση της συνταγής Νηστίσιμες κρέπες

Υλικά συνταγής

– 3 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις – 2 με 2 1/2 φλιτζάνια νερό – 4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη – 3/4 κουταλιές του γλυκού αλάτι – 5 κουταλιές του γλυκού μπέικιν πάουντερ – 1 βανίλια – 6 κουταλιές της σούπας σπορέλαιο (σ.σ. για το τηγάνισμα)

Κρέπες χωρίς αυγά και γάλα: Νηστίσιμες και πολύ νόστιμες για να τις φάτε γλυκές με μαρμελάδα ή αλμυρές με λαχανικά - Εικόνα 1

Εκτέλεση συνταγής

– Ανακατεύουμε καλά το αλεύρι με το νερό, τη ζάχαρη, το αλάτι, την κανέλα, το μπέικιν και τη βανίλια. – Πρέπει να γίνει ένας αραιός χυλός. – Σε ένα μικρό τηγανάκι βάζουμε 1/2 κουταλιά σούπας σπορέλαιο να κάψει. – Ρίχνουμε μια μικρή ποσότητα της ζύμης και μόλις ψηθεί από τη μια πλευρά τη γυρίζουμε και από την άλλη. Αυτό, το κάνουμε, με τη βοήθεια φαρδιάς σπάτουλας. – Αφήνουμε για λίγο και από την άλλη και τη βγάζουμε από το τηγάνι. – Συνεχίζουμε, με τον ίδιο τρόπο, έως ότου να τελειώσει ο χυλός.

Τι να κάνετε για τη γέμιση

– Μπορείτε να τις γεμίσετε, με τη μαρμελάδα μπανάνα, η οποία έχει κάνει θραύση. Εναλλακτικά, μπορείτε να τη γεμίσετε, με τη νηστίσιμη μερέντα. – Σε περίπτωση που τις θέλετε αλμύρες, γεμίστε, τις κρέπες, με νηστίσιμη μπεσαμέλ, νηστίσιμο τυρί και λαχανικά.

Πηγή

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Μαγειρική

Ιδέες για νόστιμα και υγιεινά πιάτα «καραντίνας» για παιδιά (vids)

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Burger

Ιδέες για νόστιμα και θρεπτικά πιάτα που μπορούμε να φτιάξουμε και παρέα με τα παιδιά μας τις μέρες που #Μένουμε_Σπίτι.

Όλες αυτές τις μέρες μικροί και μεγάλοι #Μένουμε_Σπίτι και προστατεύουμε τον εαυτό μας αλλά και τα αγαπημένα μας πρόσωπα από τον κορονοϊό.

Ο χρόνος εντός σπιτιού είναι πλέον αρκετός και μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε κατάλληλα προς όφελός μας. Η μαγειρική είναι ένας δημιουργικός τρόπος με τον οποίο μπορούμε και να «ξεδώσουμε», αλλά παράλληλα να φτιάξουμε νόστιμα και υγιεινά πιάτα για όλη την οικογένεια.

Τι μπορούμε λοιπόν να δημιουργήσουμε για τα παιδιά μας και να κάνουμε τις μέρες μας λίγο πιο ενδιαφέρουσες;

Pancakes με ζωάκια:

Αυτές τις μέρες έχουμε επιτέλους τον χρόνο να φτιάξουμε πρωινό για τους δικούς μας ανθρώπους. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πώς να φτιάξετε βήμα-βήμα εύκολα και γρήγορα, pancakes ζωάκια. Τα παιδιά είναι βέβαιο ότι θα τα λατρέψουν και σερβίροντάς τα με φρεσκοκομμένα φρούτα ή μέλι, έχετε ένα θρεπτικό πιάτο ό,τι πρέπει για πρωινό.

Η πίτσα… αλλιώς:

Τα παιδιά λατρεύουν την πίτσα και μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν τους την αδυναμία, φτιάχνοντας με τα χεράκια μας μία υγιεινή και σπιτική παραλλαγή του αγαπημένου junk food. Στο παρακάτω βίντεο, μπορούμε να δούμε πώς θα φτιάξουμε σπιτική πίτσα, με… μπρόκολο. Ακόμα και αν το μικρό σας δεν τρώει το πολύ θρεπτικό αυτό λαχανικό, με αυτήν τη συνταγή σίγουρα θα αλλάξει γνώμη.

Μπροκολο-μπαλίτσες

Ένας άλλος τρόπος να λατρέψουν τα παιδιά το μπρόκολο είναι αυτό το θρεπτικό και νόστιμο σνακ που βλέπετε στο βίντεο που ακολουθεί. Μπουκίτσες με τυρί και μπρόκολο που μπορούμε να φτιάξουμε εύκολα, όχι μόνο για το φαγητό αλλά για κάθε ώρα της ημέρας.

Υγιεινό κέικ με παντζάρι και σοκολάτα

Ένα υγιεινό γλύκισμα για πρωινό, δεκατιανό ή και απογευματινό. Το κέικ είναι από τα πιο κλασικά γλυκά που μπορούμε να φτιάξουμε και με την παρακάτω συνταγή μπορούμε να έχουμε μία υγιεινή εκδοχή του με «κρυμμένο» παντζάρι.

Burger nights με υγιεινά mini burger-άκια

Κάνουμε τα βράδια μας λίγο πιο ενδιαφέροντα φτιάχνοντας για όλους mini burgers με κοτόπουλο και λαχανικά. Δείτε πώς θα τα φτιάξετε στο παρακάτω βίντεο.

πηγή: Mothersblog.gr

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ