Connect with us
Επιμελητηρίο

Ταξίδια

Εξόρμηση στο ”Μονοπάτι του Μαλλιαρού” στο Μαγγανιακό για τους φυσιολάτρες του Ευκλή

Ανέβηκε

στις

Εξόρμηση στο ''Μονοπάτι του Μαλλιαρού'' στο Μαγγανιακό για τους φυσιολάτρες του Ευκλή 7
Κοινοποιησέ το

kafemauroeidis

Για την πρώτη εξόρμηση του νέου έτους ο Σύλλογος Πεζοπόρων – Ορειβατών Καλαμάτας ”Ο Ευκλής” την περασμένη Κυριακή (8/1ου) διάλεξε, να γνωρίσει και να περπατήσει το ”Μονοπάτι του Μαλλιαρού” στο γραφικό Μαγγανιακό.
Στην πλατεία του χωριού στο Δημοτικό Σχολείο τους περίμεναν τα δραστήρια μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Απανταχού Μαγγανιακικών για να τους μιλήσουν για το χωριό τους, για τα μονοπάτια που έχουν ανοιχτεί και για τις δράσεις τους, όπως η αναβίωση του εθίμου ”Ο Μαλλιαρός”, το τοπικό Καρναβάλι την Κυριακή της Αποκριάς κ.ά.

Εξόρμηση στο ''Μονοπάτι του Μαλλιαρού'' στο Μαγγανιακό για τους φυσιολάτρες του Ευκλή 8

Η διαδρομή ήταν κυκλική, 6,7 χλμ. στο μεγαλύτερο μέρος της ανηφορική.

Ξεκίνησαν με οδηγούς τον πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Παναγιώτη Γιαννακόπουλο και τον Κων/νο Δημόπουλο από την πλατεία του χωρίου και περνώντας από το δέντρο του Μαλλιαρού, έφτασαν όλοι μαζί στο ”Πεντέικο” αλωνάκι, όπου εκεί η μια ομάδα έφυγε για πίσω, μέσω του δασικού δρόμου και οι υπόλοιποι ανηφόρησαν στα ”Κοσμέικα” δέντρα, συνέχισαν μέχρι το εκκλησάκι του Σταυρού, με την απίστευτη θέα στα γύρω χωριά, έφτασαν κατόπιν στο διάσελο πίσω από το Παλιπλαστρο και κατηφόρισαν προς το Μαγγανιακό μέσω του φαραγγιού του Καλλιγα.

Εξόρμηση στο ''Μονοπάτι του Μαλλιαρού'' στο Μαγγανιακό για τους φυσιολάτρες του Ευκλή 9

Όλοι έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι, μάλιστα το μέλος του ”Ευκλή” Χριστίνα Καλέκα περιγράφει:

<< Η μέρα μας ξεκίνησε γλυκά: με ζεστό τσάι, πολλά χαμόγελα και κουλουράκια μας περίμεναν οι κυρίες και οι κύριοι του Πολιτιστικού Συλλόγου στο σχολείο του χωριού.

Αφού είδαμε την εκκλησία, μας ξενάγησαν στην πλατεία, την όμορφη βρύση, την αιωνόβια μουριά και προχωρούσαμε προς το βουνό, να πάρουμε το μονοπάτι και θαυμάζαμε ένα όμορφο δεντρόσπιτο, όταν μας προϋπάντησε μια κυρία με ζεστή γαλατόπιτα, που ότι είχε βγει από το φούρνο, την οποία και τιμήσαμε δεόντως….

Εξόρμηση στο ''Μονοπάτι του Μαλλιαρού'' στο Μαγγανιακό για τους φυσιολάτρες του Ευκλή 10

Αρχίσαμε πια να ανηφορίζουμε…..ανάμεσα σε ψηλές κουμαριές και αριές τόσο πυκνές, που ο ήλιος δεν έφτανε στο έδαφος και τα πεσμένα και σάπια φύλλα τόσων χρόνων δημιουργούσαν ένα παχύ και μαλακό στρώμα κάτω από τα πόδια μας.
Όταν μετά από ώρα φτάσαμε στο χωριό για να ξαποστάσουμε, στο καφενείο με την τεράστια μουριά μας περίμεναν στρωμένα τραπέζια.

Πεντανόστιμος κόκορας χωριάτικος με χυλοπίτες η μακαρόνια, σαλάτες, καθώς και διάφορες πίτες σερβιρίστηκαν και τα απολαύσαμε.

Η μέρα πέρασε γρήγορα κι άλλη μια όμορφη εμπειρία έφτασε στο τέλος της, έτσι, πήραμε το δρόμο της επιστροφής γεμάτοι υπέροχες εντυπώσεις !!>>