Connect with us
dagiopoulos

Ειδήσεις απο Μεσσηνία

Δείτε το νέο τηλεοπτικό spot για την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου και τις αντιδράσεις

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

dagiopoulos

Έντονες αντιδράσεις έχει φέρει το νέο τηλεοπτικό spot για την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ένα βίντεο διάρκειας 1 λεπτού και 34 δευτερολέπτων, όπου προσπαθεί να πείσει ότι η Πελοπόννησος είναι καλύτερος προορισμός από νησί με ζηλόφθονες χαρακτηρισμούς.

Αντιδράσεις:

ΠΕΛΟΠΟΝΙΖ -ΠΛΙΖ

 

Δεν είμαστε επαίτες στην Πελοπόννησο αλλά πρωταγωνιστές

Αυτό το λογοπαίγνιο μου ήρθε στο μυαλό βλέποντας το νέο βίντεο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου που μάλλον αποκαλύπτει για άλλη μια φορά την άστοχη , άγαρμπη και χωρίς σχέδιο προσπάθεια της Περιφερειακής Αρχής στον κομβικό για την Πελοπόννησο Τομέα του Τουρισμού όπως και σε όλους τους τομείς περιφερειακής δράσης.

 

Η λέξη Πελοπονίζ δε σημαίνει τίποτα και μάλλον είναι λάθος προφορά του ονόματος Peloponnese με το οποίο είναι γνωστή η Πελοπόννησος στην Αγγλική.

Πλιζ (please) στα αγγλικά σημαίνει παρακαλώ, ικετεύω,για κάτι.

Η εντύπωση που αποκομίζει ο θεατής του πρόσφατου βιντεο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου που στοίχισε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 36 χιλιάδων ευρώ, είναι ότι η ιστορική Πελοπόννησος και οι υπερήφανοι κάτοικοι της παρακαλούν για λίγα ψίχουλα τουρισμού που θα μείνουν από τα ελληνικά νησιά, (leftovers θα τα λέγαμε στα αγγλικά), ότι επαιτούν για μια καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης.

 

Λες και η Πελοπόννησος δεν έχει τη δύναμη να διεκδικήσει και να βγει μπροστά με τους δικούς της θησαυρούς αλλά μπαίνει σε παράλογες συγκρίσεις με τα ελληνικά νησιά και κινείται σε μια μισοκακόμοιρη και ηττοπαθή λογική «Δώσε μου κι εμένα μπάρμπα».

 

Η Πελοπόννησος διαθέτει μνημεία όλων των εποχών και εδώ μπορείς να έλθεις σε επαφή με το πιο αντιπροσωπευτικό κομμάτι της ελληνικής γης, της νέας μας ιδιοσυγκρασίας αλλά και της μακραίωνης ταραγμένης ιστορίας όλου του Ελληνισμού.

 

Κατοικείται από τα προϊστορικά χρόνια και είναι η ιστορική και πρωταρχική κοιτίδα του ελληνισμού . Σε αυτήν αναπτύχθηκε ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός και εδώ κατοίκησαν και τα τρία κυριότερα ελληνικά φύλα: Αχαιοί, Ίωνες και Δωριείς. Στην Πελοπόννησο βρίσκονται και οι σπουδαιότερες ελληνικές πόλεις-κράτη, όπως η Σπάρτη, η Κόρινθος και το Άργος.

 

Αποτέλεσε θέατρο των περισσότερων πολεμικών συγκρούσεων, που έγιναν στον ελληνικό χώρο, με κορυφαία ιστορικά γεγονότα τον Πελοποννησιακό Πόλεμο του 5ου αιώνα π.Χ. και την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

 

 

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η Εθνική μας Παλιγγενεσία 200 χρόνια πριν αλλά και όλες σχεδόν οι εξεγέρσεις εναντίον τον Τούρκων, ξεκίνησαν από την Πελοπόννησο.

Βέβαια η Περιφερειακή Αρχή με απόλυτη ευθύνη του Περιφερειάρχη έχασε την ευκαιρία να αναδείξει το ρόλο της Πελοποννήσου στην Ελληνική Επανάσταση και να δημιουργήσει ένα αποτύπωμα με τις επετειακές της εκδηλώσεις που θα αποτελούσε μια προστιθέμενη αξία για την Πελοπόννησο και τους κατοίκους της.

 

Εκφράσεις μέσα στο βίντεο του τύπου “έχουμε και εμείς την ιστορία μας, τα κάστρα μας, τα αρχαία μας..” είναι βαθύτατα προσβλητικές για κάθε Πελοποννήσιο αλλά και κάθε Έλληνα που γνωρίζει πως η Πελοπόννησος είναι η μήτρα του Ελληνισμού.

Το κρύο χιούμορ του βίντεο το καθιστά γραφικό για τους Έλληνες που σίγουρα δεν ψάχνουν την Πελοπόννησο σε μηχανές αναζήτησης και απολύτως δυσνόητο για τους ξένους δυνητικούς επισκέπτες.

 

Όσον αφορά τους τελευταίους κάποια σημεία:

 

Στα Αγγλικά λέει ‘the drink is on us’. Αυτό οι ξένοι ίσως να το ερμηνεύσουν κυριολεκτικά και να περιμένουν κέρασμα σε κάθε νέο σημείο που θα πηγαίνουν στην Πελοπόννησο. Ισως δεν εννοούσε αυτό ο ποιητής. αλλά σίγουρα αυτό έγραψε, κι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις που αφορούν τη φιλοξενία στη χώρα μας.

Επίσης επισφαλείς είναι οι δύο σκηνές από τα καφενεία που στον προοδευμένο κόσμο πιθανότατα θα χτυπήσουν άσχημα, καθώς δεν έχει καθόλου γυναίκες στις σκηνές αυτές, κάτι που μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά όταν απευθύνεται σε θεατές από Δυτικο-Ευρωπαϊκές χώρες και (ιδιαίτερα) από τη λεγόμενη Αγγλόσφαιρα (UK, USA, Canada, Australia, New Zealand).

 

Στα θετικά του βίντεο είναι τα ωραία πλάνα από όλη την Πελοπόννησο τα οποία όμως εναλλάσσονται εν ριπή οφθαλμού και δυσκολεύεται κανείς να εντοπίσει ποιες περιοχές εμφανίζονται και να ταυτίσει την Πελοπόννησο με συγκεκριμένα τοποσημα που είναι παγκοσμίως γνωστα.

 

Δυστυχώς μια άλλη αγγλική λέξη με ελληνική βέβαια προέλευση φέρνει στο νου το βίντεο αυτό και η οποία έχει γίνει πλέον viral στην ελληνική επικράτεια.,..ΤΡΑΤΖΙΚ

Μαργαρίτα Σπυριδάκου

Χειρουργός Οδοντίατρος

Περιφερειακή Σύμβουλος ΠΕ Λακωνίας

 

Σε μία από τις πιο κρίσιμες στιγμές για τον τουρισμό της Χώρας μας και της Πελοποννήσου, έκπληκτοι παρακολουθούμε την απόλυτα ερασιτεχνική, χωρίς όραμα και στόχευση, αποσπασματική, ανεπίκαιρη και υποτιμητική για έναν τουριστικό προορισμό, προσπάθεια της Περιφερειακής Αρχής Νίκα να προβάλει την  Πελοπόννησο, παρουσιάζοντας ένα νέο spot , για την προσέλκυση τουριστών.

Θέλοντας ο κ. Νίκας να ξεφύγει από την απραξία στον τουρισμό και το απόλυτο τέλμα στο οποίο έχει βυθίσει την τουριστική Πελοπόννησο, κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο.

Έτσι σήμερα όσοι έχουν στοιχειωδώς δουλέψει επάνω στον τουρισμό, βλέποντας το νέο  «πόνημα» της ομάδας των «επαγγελματιών» του κ. Νίκα, σοκαρίστηκαν.

Το spot που παρουσιάστηκε χθες από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με χρονική διάρκεια1 λεπτού και 34 δευτερολέπτων (1:34), σχετικά με τον προορισμό Πελοπόννησος, είναι ιδιαιτέρως προσβλητικό και μειωτικό για έναν προορισμό και κυρίως για την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Πελοποννήσου.

Ένα βίντεο, που αντί να παρουσιάζει τους Πελοποννησίους φιλόξενους, καλοσυνάτους και χαμογελαστούς, τους παρουσιάζει ως ζηλόφθονες, ερειστικούς και εκνευρισμένους επαίτες.

Ένα βίντεο, το οποίο ξεχειλίζει από αναχρονιστικά στοιχεία και παρουσιάζει την Πελοπόννησο ως προορισμό Γ’ κατηγορίας. Η λογική «να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα» δεν αποτελεί μέρος της κουλτούρας των Πελοποννησίων.

Η πολλών ετών εμπειρία μου στην τουριστική προβολή, με υποχρεώνει να αντιδράσω έντονα, διότι εκτίθεται ανεπανόρθωτα ο προορισμός με  την  αποτυχημένη προσπάθεια της χιουμοριστικής διάθεσης, που  παρουσιάζει τον προορισμό μας ,ως εξαιρετικά αδύναμο και ανύπαρκτο. Δημιουργεί αντιπαλότητα με τις νησιωτικές περιοχές, υποβιβάζοντας παράλληλα όλες τις ηπειρωτικές Περιφέρειες της Χώρας μας. Προσβάλλει τους κατοίκους των χωριών μας, οι οποίοι παρουσιάζονται να εκλιπαρούν για αύξηση των «views».

Επειδή ο τουρισμός είναι χαρά, είναι συνεργασίες, είναι θετική ενέργεια, είναι ποιότητα ζωής και φιλοξενία και επειδή θεωρώ ότι αυτό το σποτ είναι απολύτως δυσφημιστικό για τον τόπο μας, ζητώ άμεσα την απόσυρσή του.

 

ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ

Περιφερειακή Σύμβουλος Πελοποννήσου

Υπεύθυνη Μεσσηνίας της Παράταξης «ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»

Πρώην Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας

 

kafemauroeidis
Κοινοποιησέ το
Advertisement

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ