Connect with us

Κινηματογράφος

«Χρυσά Βατόμουρα»: Αυτοί είναι οι χειρότεροι της χρονιάς 2019 (Photos)

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

«Χρυσά Βατόμουρα»: Αυτοί είναι οι χειρότεροι της χρονιάς 2019 (Photos) 1
Κοινοποιησέ το

Χρυσά Βατόμουρα 2020

Δεν είχαμε μόνο τα Όσκαρ αλλά και την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων των 40ων Χρυσών Βατόμουρων Golden Raspberry Awards που αφορούν στις χειρότερες ταινίες & ερμηνείες της χρονιάς. Οι υποψηφιότητες για τους χειρότερους του 2019 έγιναν γνωστές την παραμονή της απονομής των Όσκαρ, το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020.

Ανάμεσα στους υποψήφιους ενός βραβείου που όλοι οι επαγγελματίες ηθοποιοί και σκηνοθέτες και δη οι σταρ θα ήθελαν οπωσδήποτε να αποφύγουν, είναι και η Dame Τζούντι Ντεντς για το ρόλο της στο «Cats» του Τομ Χούπερ που διακωμωδήθηκε ακόμη και από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές του στην απονομή των Όσκαρ (εμφανίστηκαν ντυμένοι με γούνα γάτας οι Τζέιμς Κόρντεν και Ρέμπελ Γουίλσον).

Όπως γράφει το flix.gr, στις φετινές υποψηφιότητες των Χρυσών Βατόμουρων σαρώνει το «Cats» και ο γνωστός – άγνωστος των Χρυσών Βατόμουρων, Τάιλερ Πέρι ενώ οι υποψηφιότηες αποδεικνύουν και πόσο χάλια ήταν η Ρέμπελ Γουίλσον και η Αν Χάθαγουεϊ στο «The Hustle» (είχε παιχθεί το περασμένο καλοκαίρι στο σινε-Κάστρο στο Ρίο) και η λάθος επιστροφή του Σιλβέστερ Σταλόνε ως Ράμπο.

Αναλυτικά οι υποψηφιότητες έχουν ως εξής:

Χειρότερη Ταινία

Cats

The Fanatic

The Haunting of Sharon Tate

A Madea Family Funeral

Rambo: Last Blood

Χειρότερος Ηθοποιός

Τζέιμς Φράνκο για το «Zeroville»

Ντέιβιντ Χάρμπουρ για το «Hellboy»

Μάθιου ΜακΚόναχεϊ για το «Serenity»

Σιλβέστερ Σταλόνε για το «Rambo: Last Blood»

Τζον Τραβόλτα για τα «The Fanatic» και «Trading Paint»

Χειρότερη Ηθοποιός

Χίλαρι Νταφ για το «The Haunting of Sharon Tate»

Αν Χάθαγουεϊ για τα «The Hustle» και «Serenity»

Φραντσέσκα Χέιγουορντ για το «Cats»

Τάιλερ Πέρι (ως Medea) για το «A Madea Family Funeral»

Ρέμπελ Γουίλσον για το «The Hustle»

Χειρότερος Β’ Γυναικείος Ρόλος

Τζέσικα Τσαστέιν για το «Dark Phoenix»

Κάσι Ντέιβις για το «A Madea Family Funeral»

Τζόυντι Ντεντς για το «Cats»

Φενέσα Πινέδα για το «Rambo: First Blood»

Ρέμπελ Γούιλσον για το «Cats»

Χειρότερος Β’ Ανδρικός Ρόλος

Τζέιμς Κόρντεν για το «Cats»

Τάιλερ Πέρι στο ρόλο του Τζο για το «Tyler Perry, A Madea Family Funeral»

Τάιλερ Πέρι στο ρόλο του Θείου Χίθροου για το «A Madea Family Funeral»

Σεθ Ρόγκεν για το «Zeroville»

Μπρους Γουίλις για το «Glass» του Μ. Νάιτ Σιαμαλάν

Χειρότερο Ζευγάρι

Οποιοιδήποτε δύο Μισές-Γάτες/Μισοί-Ανθρωποι στο «Cats»

Ο Τζέισον Ντερούλο και το Ψηφιακά Ουδέτερα Γεννητικά του Οργανα στο «Cats»

Ο Τάιλερ Πέρι και ο Τάιλερ Πέρι στο «A Madea Family Funeral»

Ο Σιλβέστερ Σταλόνε και η Ανείπωτη Οργή του στο «Rambo: Last Blood»

Ο Τζον Τραβόλτα και όποιο σενάριο αποδέχεται

Χειρότερο Σενάριο

Cats

The Haunting of Sharon Tate

Hellboy

Rambo: Last Blood

Χειρότερος Σκηνοθέτης

Φρεντ Ντέρστ για το «The Fanatic»

Τζέιμς Φράνκο για το «Zeroville»

Εϊντριαν Γκρούνμπεργκ για το «Rambo: Last Blood»

Τομ Χούπερ για το «Cats»

Νιλ Μάρσαλ για το «Hellboy»

Χειρότερο ριμέικ, σίκουελ ή rip-off

Dark Phoenix

Godzilla: King of the Monsters

Hellboy

A Madea Family Funeral

Rambo: Last Blood

Χρυσό Βατόμουρο Χειρότερης Απερίσκεπτης Αδιαφορίας για την Ανθρώπινη Ζωή ή τη Δημόσια Ιδιοκτησία

Dragged Across Concrete

The Haunting of Sharon Tate

Hellboy

Joker

Rambo: Last Blood.

Χρυσό Βατόμουρο Μεταμέλειας

Εντι Μέρφι για το «Dolemite Is My Name»

Κιάνου Ριβς για τα «John Wick 3» και «Toy Story 4»

Ανταμ Σάντλερ για το «Uncut Gems»

Τζένιφερ Λόπεζ για το «Hustlers»

Γουίλ Σμιθ για το «Αλαντίν».

*Το τελευταίο βραβείο θα λέγαμε πως έχει και μια θετική απόχρωση με την έννοια πως οι 5 υποψήφιοι επέδειξαν μεταμέλεια παίζοντας αξιοπρεπώς έως καλά και με τις ερμηνείες τους αυτές απέδειξαν πως είναι καλοί ηθοποιοί.

 


Κοινοποιησέ το

Κινηματογράφος

Βραβεύτηκαν στην Ιταλια δύο φοιτητικές μικρού μήκους ταινίες με θέμα την Καλαμάτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

φοιτητικές μικρού μήκους ταινίες με θέμα την Καλαμάτα
Κοινοποιησέ το

Δύο διεθνείς βραβεύσεις σε 2 ελληνικά ντοκιμαντέρ μεταπτυχιακών φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών  που δημιουργήθηκαν στην Καλαμάτα στο Διεθνές Φεστιβάλ Πελοποννήσου απονεμήθηκαν στο Faito DOC Festival, στην Νάπολη της Ιταλίας που έγινε 3-7 Αυγούστου και είχε θεματικό άξονα «Μεταμόρφωση».

Πρόκειται για δύο videoart έργα που γυρίστηκαν στην Καλαμάτα τον Ιανουάριο 2019 κατά την διάρκεια εκπαιδευτικού εργαστηρίου στο πλαίσιο του 5ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου από μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Καλών Τεχνών.

φοιτητικές μικρού μήκους ταινίες με θέμα την Καλαμάτα

Συγκεκριμένα, η ταινία The loss of relationship in three acts του Eremus απέσπασε το βραβείο της κριτικής επιτροπής στην κατηγορία Ελληνική Ταινία, ενώ το Please don’t tell των Κωστή Κοντογεωργίου και Δημήτρη Μπαλτά τιμήθηκε με το βραβείο κοινού. Εξάλλου, τιμητική αναφορά έγινε και στο συλλογικό φοιτητικό πρότζεκτ Six Views On Resistanceτο οποίο προβλήθηκε, επίσης στο πλαίσιο της συνεργασίας της Σχολής Καλών Τεχνών με το  Φεστιβάλ, στην 6η διοργάνωσή του τον Ιανουάριο του 2020.

 Το Διεθνές φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου έχει  υπογράψει από το 2019 ένα πρωτόκολλο εκπαιδευτικής-καλλιτεχνικής  συνεργασίας με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών,   σύμφωνα με το οποίο μεταπτυχιακοί φοιτητές της παρακολουθούν ένα από τα εκπαιδευτικά  εργαστήρια που διοργανώνονται, με τελικό στόχο την παραγωγή καλλιτεχνικών εργασιών videoart και θεματικό άξονα την πόλη της Καλαμάτας. Επιμελητής των σεμιναρίων to 2019 ήταν ο πολυβραβευμένος Oλλανδός σκηνοθέτης Robert Rombout ενώ το 2020 η Αμερικανοβραζιλιανα σκηνοθέτης και ακτιβίστρια Iara Lee.

φοιτητικές μικρού μήκους ταινίες με θέμα την Καλαμάτα

Στο πλαίσιο συνεργασιών του και με άλλα Διεθνή Φεστιβάλ  το  Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου  και το Faito DOC Festival έχουν υπογράψει συνεργασία  ανταλλαγής πολιτιστικών αγαθών, ώστε να δίνεται η ευκαιρία σε επιλεγμένα Ελληνικά έργα Ντοκιμαντέρ  είτε από το επίσημο πρόγραμμα είτε από αυτά που έχουν παραχθεί κατά την διάρκεια των σεμιναρίων να συμμετέχουν στο επίσημο πρόγραμμα του φεστιβάλ. Έτσι φέτος συμμετείχαν 8 μικρού μήκους που είχαν παραχθεί κατά την διάρκεια των σεμιναρίων το 2019 και 2020.

Βραβεύτηκαν στην Ιταλια δύο φοιτητικές μικρού μήκους ταινίες με θέμα την Καλαμάτα 10 Βραβεύτηκαν στην Ιταλια δύο φοιτητικές μικρού μήκους ταινίες με θέμα την Καλαμάτα 11


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Κινηματογράφος

«Ο Άλλος Εαυτός» στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

«Ο Άλλος Εαυτός» στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας 12
Κοινοποιησέ το

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Αφιερωμένος στον ιταλικό κινηματογράφο είναι ο μήνας Αύγουστος στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας. Μετά τις προβολές των 10 ταινιών στο πλαίσιο του 5ου Αφιερώματος στον Ιταλικό Κινηματογράφο Μικρού Μήκους 2020 την πρώτη εβδομάδα του μήνα, τη σκυτάλη παίρνουν οι 5 ταινίες του 6ου Αφιερώματος στο Ιταλικό Σινεμά «Ο Άλλος Εαυτός», το οποίο διοργανώνει η Ιταλική Πρεσβεία και το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο της Αθήνας με την συνεργασία του Πολιτιστικού Σωματείου AIAL στο πλαίσιο του Δικτύου Ελληνο-Ιταλικής Πολιτιστικής Συνεργασίας και την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας.

 

Το αφιέρωμα, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Tempo Forte Italia-Ελλαδα 2020, μια πρωτοβουλία της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών, μαζί με ελληνικούς και ιταλικούς Οργανισμούς και Φορείς, προκειμένου να φέρει “όλο και περισσότερο Ιταλία στην Ελλάδα καθώς και όλο και περισσότερο Ελλάδα στην Ιταλία”, αποτελείται από πέντε ταινίες που επιλέχτηκαν από τις πιο πρόσφατες παραγωγές του ιταλικού σινεμά, εισέπραξαν την πλήρη αναγνώριση κριτικής και κοινού, και επιβραβεύτηκαν σε διεθνές επίπεδο. Το συνδετικό νήμα του αφιερώματος αντιμετωπίζει υπαρξιακά θέματα, ενταγμένα στο σύγχρονο κοινωνικό πλαίσιο, που κάνουν να εξέχουν δραματικά τις προσωπικές διαμάχες με τον πιο ενδόμυχο Εαυτό, με τις πιο απόκρυφες περιοχές της προσωπικότητας, τις οποίες φέρνουν στην επιφάνεια γεγονότα εξωτερικά στους πρωταγωνιστές.

Οι ταινίες, σε πρωτότυπη γλώσσα με ελληνικούς μόνο υπότιτλους, θα προβληθούν με ελεύθερη είσοδο στον εξωτερικό χώρο επάνω στον πεζόδρομο της Μπενάκη 11.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Il capitale Humano/Το ανθρώπινο κεφάλαιο

Σκηνοθεσία: Paolo Virzì

Σενάριο: Stephen Amidon

Παραγωγή: Indiana, RAI – 2014, 110’

Πρωταγωνιστούν: Fabrizio Bentivoglio Valeria Bruni Tedeschi Valeria Golino Fabrizio Gifuni

Ακολουθώντας την αφηγηματική δομή του θρίλερ, η ταινία αρχίζει με το “περιστατικό” (όχι φόνος, αλλά τροχαίο με εγκατάλειψη θύματος) και συνεχίζει με την τεχνική του flash back για να αναπληρώσει τους έξι μήνες που προηγούνται, σκιαγραφημένου σε τρεις ενότητες κάθε φορά με την διαφορετική άποψη τριών πρωταγωνιστών, και να ολοκληρωθεί με την τέταρτη ενότητα που επιστρέφει στη χρονική σειρά για να ακολουθήσει τις έρευνες και να φθάσει στην αποκάλυψη του “ενόχου”, με τις επακόλουθες συνέπειες στην ιστορία των χαρακτήρων. Το ατύχημα τριγυρίζει αδιάκοπα για να διασταυρωθεί με την αφηγηματική εξέλιξη, ενώ η τρεις ενότητες, ακολουθώντας τον χαρακτήρα-κλειδί της καθεμιάς, αποκαλύπτουν τις εύθραυστες και βασανισμένες πλευρές των πρωταγωνιστών. Στην πρώτη ενότητα, του Dino, μικρού κτηματομεσίτη με θέματα οικονομικής επιβίωσης και κοινωνικής σχέσης με την αστική τάξη με την οποία τυχαία συναναστρέφεται, και της δεύτερης συζύγου Roberta, ψυχολόγου που αντιμετωπίζει μια απρόσμενη εκτός χρόνου εγκυμοσύνη. Στην δεύτερη ενότητα, της Carla, με μια κρίση ταυτότητας και συζυγικής, που προσπαθεί να ανακτήσει την αυτοεκτίμηση επιστρέφοντας στο περιβάλλον του καλλιτεχνικού θεάτρου απ’ όπου προέρχεται, και του συζύγου, ψυχρού χρηματιστή απασχολημένου με μια οικονομική κρίση που απειλεί να τον πετάξει στον δρόμο. Στην τρίτη ενότητα, της Serena, και μέσα από αυτήν του Massimiliano και του Luca, παρασυρμένους στο κλασσικό ερωτικό τρίγωνο, στις συγκρούσεις των γονέων και… σε ένα τροχαίο ατύχημα. Η τέταρτη ενότητα οδηγεί στην επίλυση της δραματικής έντασης μέσω ενός εκβιασμού, και στην αποκατάσταση των εύθραυστων ισορροπιών που δοκιμάστηκαν από το συμβάν.

Trailer:

FB Event: https://www.facebook.com/events/289095212398349

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

La terenezza / Τρυφερότητα

La terenezza / Τρυφερότητα

Σκηνοθεσία:  Giovanni Amelio

Σενάριο: Lorenzo Marone

Παραγωγή: Pepito, RAI – 2017, 100’

Πρωταγωνιστούν: Renato Carpentieri Elio Germano Micaela Ramazzotti Giovanna Mezzogiorno

Ο Lorenzo, ένας δύστροπος συνταξιούχος δικηγόρος αμφίβολης καριέρας, μόλις έπαθε ένα έμφραγμα αλλά αρνείται να μιλήσει με τα παιδιά του Elena και Saverio, με τα οποία δεν έχει καμία επαφή από τότε που πέθανε η γυναίκα του. Ο μοναδικός που έχει μια στοργική σχέση είναι ο Francesco, ο γιος της Elena. Όταν γυρίζει στο σπίτι ο Lorenzo, γνωρίζει την Michela, την καινούρια του γειτόνισσα, που μετακόμισε με τον σύζυγο Fabio και τα δύο της παιδιά στο διπλανό διαμέρισμα. Ο Lorenzo δένεται συναισθηματικά με την Michela που αποδεικνύεται μια στοργική παρουσία στην μοναχική του ζωή, και ανακαλύπτει ότι ο Fabio, ένας νευρωτικός μηχανικός, δεν είναι ικανός να συνδεθεί με τα παιδιά, όπως αυτός που αγαπούσε πολύ τα παιδιά του όταν ήταν μικρά, μα με τα οποία ξέκοψε τελείως όταν μεγάλωσαν. Ένα βράδυ, γυρίζοντας σπίτι, ο Lorenzo ανακαλύπτει ότι ο Fabio έκανε μια σφαγή σκοτώνοντας τα παιδιά και αυτοκτονώντας. Η μόνη διασωθείσα είναι η Michela, που νοσηλεύεται ετοιμοθάνατη. Προσποιούμενος τον πατέρα της, ο Lorenzo παραμένει κοντά της, γνωρίζει την Aurora, μητέρα του Fabio, ήδη από μικρός παρανοϊκός και ανίκανος να διαχειριστεί τις σχέσεις με τους άλλους, και επισκέπτεται την παλιά του ερωμένη Rossana, που η τελειωμένη πια σχέση τους οδήγησε στον θάνατο από στεναχώρια τη σύζυγο του Lorenzo. Όταν πεθαίνει η Michela, o Lorenzo εξαφανίζεται απ’ τη γύρα αναστατώνοντας την κόρη του, η οποία πάντα ανησυχούσε γι’ αυτόν ελπίζοντας σε μια συμφιλίωση. Η οποία έρχεται όταν ο Lorenzo πηγαίνει στο δικαστήριο, που παρίσταται στη δουλειά της μεταφράστριας κόρης του κατά την διάρκεια μιας δίκης.

Trailer:

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

The place/Η συνάντηση

The place/Η συνάντηση

Σκηνοθεσία: Paolo Genovese

Σενάριο: C.Kubasik, P.Genovese

Παραγωγή: Medusa, Lotus – 2017, 100’

Πρωταγωνιστούν: Valerio Mastrandrea, Alba Rohrwacher, Rocco Papaleo, Marco Giallini, Vittoria Puccini, Silvio Muccino, Sabina Ferilli

Ένας μυστηριώδης άνδρας κάθεται πάντα στο ίδιο τραπέζι ενός μπαρ, και πάντα πρόθυμος σε μια σύμβαση για να ικανοποιήσει τις πιο ενδόμυχες επιθυμίες εννέα επισκεπτών. Αυτοί, σε αντάλλαγμα, πρέπει να εκτελέσουν μια αποστολή. Από τις αποστολές που τους αναθέτει ο άνδρας σύμφωνα με την ατζέντα του, καμία δεν είναι ακατόρθωτη, αλλά όλες του οι απαιτήσεις συνιστούν παραβίαση ηθικών αρχών λίγο πολύ θεμελιώδεις για τον αιτούντα. Από τον αστυνομικό που θέλει να βρει τα κλοπιμαία μιας ληστείας, ζητά να σπάσει κάποιον στο ξύλο. Από την καλόγρια που θέλει απελπισμένα να ξαναβρεί την πίστη, ζητά να μείνει έγκυος. Από έναν πατέρα ζητά να σκοτώσει ένα κοριτσάκι για να σώσει τον σοβαρά άρρωστο γιο του. Από τον μηχανικό, σε αντάλλαγμα μιας ερωτικής νύχτας μ’ ένα φωτομοντέλο, ζητά να προστατέψει αυτό το κοριτσάκι. Μια ηλικιωμένη κυρία, σε αντάλλαγμα της γιατρειάς από Αλζχάιμερ του συζύγου της, πρέπει να διαπράξει μια σφαγή με βόμβα. Μια κοπέλα πρέπει να ληστέψει το ποσό των 100.000 € και 5 λεπτά για να γίνει όμορφη. Ένας τυφλός νεαρός, για να ξαναβρεί την όραση του, πρέπει να βιάσει μια γυναίκα. Μια νεαρή γυναίκα πρέπει να χωρίσει ένα ζευγάρι, αν θέλει να την ξανά ερωτευτεί ο άνδρας της. Ο νεαρός διακινητής, που παρουσιάζεται σχεδόν για να προκαλέσει, ζητά να σταματήσει να τον ψάχνει ο πατέρας του (ο αστυνομικός). Σαν ένα συναρμολογούμενο παιχνίδι, οι ζωές όλων των πρωταγωνιστών περιπλέκονται, μερικές φορές βοηθώντας τους, άλλες για να συγκρουστούν. Αντισταθμίζεται τον μυστηριώδη και μοναχικό άνδρα η σερβιτόρα, που με την επιμονή της τον κάνει ανθρώπινο έτσι ώστε να αντιστρέψει τους ρόλους στο αίσιο τέλος προτείνοντας αυτή, με την σειρά της, ένα “συμβόλαιο”.

Trailer:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

La Pazza Gioia/ Η τρελή χαρά

La Pazza Gioia/ Η τρελή χαρά

Σκηνοθεσία/σενάριο: Paolo Virzì

Παραγωγή: Lotus, RAI – 2016, 120’

Πρωταγωνιστούν: Valeria Bruni Tedeschi Micaela Ramazzotti

Θεαματικές περιπέτειες δυο απίθανων ασθενών σε θεραπεία ανάρρωσης σε ένα ψυχιατρικό ίδρυμα. Η πρωταγωνίστρια, Beatrice, πάσχει από ψύχωση και έχει χαρακτήρα και παρελθόν εξωφρενικά και απρόβλεπτα, τονισμένα από την παθολογία της. Η Donatella, συμπρωταγωνίστρια και πιστή συνοδοιπόρος στις ατυχίες που θα τους συμβούν, αντίθετα νοσηλεύεται για καταθλιπτικό σύνδρομο που επιδεινώθηκε από τις συγκρούσεις και τις απογοητεύσεις. Καταφέρνοντας τυχαία να αποδράσουν, εμπλέκονται σε μια σειρά περιπετειών, πάντα καταδιωκόμενες από το προσωπικό του ιδρύματος που είναι υπεύθυνο για τη φυγή, τις φέρνει σ’ ένα εμπορικό κέντρο, όπου κλέβουν ένα αυτοκίνητο από ένα άνδρα που τις μετέφερε, σε μια μάντισσα η οποία αποκαλύπτει οδυνηρό παρασκήνιο αμφοτέρων, και στη μητέρα της Donatella για μια νυκτερινή νοσηλεία. Η βραδιά τους κλείνει στο Viareggio, στο μπαρ που δούλευε η Donatella την οποία, λόγω μιας διαμάχης την κρατούν εσώκλειστη, ενώ η Beatrice το ξανασκάει, στον πρώην άνδρα της απ’ τον οποίον καταφέρνει να κλέψει χρήματα και κοσμήματα. Η Donatella, φυγάς χάρη στην έμμεση βοήθεια της Beatrice, την προφταίνει στο σπίτι της μητέρας της, όπου γυρίζεται μια ταινία, και ανακατεμένες με τους κομπάρσους ξανά κλέβουν ένα αυτοκίνητο εποχής για να ψάξουν τους θετούς γονείς του γιου της Donatella, που δεν την γνωρίζει. Για άλλη μια φορά περιπλανώνται, ξαναβρίσκονται στο Viareggio να εκμυστηρεύονται τους καημούς τους, όπου η Beatrice ξανασυλλαμβάνεται, ενώ η Donatella το σκάει πάλι για να βρεθεί την επόμενη μέρα με τον γιο της και την ανάδοχη οικογένεια στην παραλία, καταφέρνοντας τελικά να έρθει σε επαφή μαζί του και ξαναμπαίνει στο ίδρυμα.

Trailer:

ΔΕΥΤΕΡΑ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Είμαι ο έρωτας/ Io Sono L’ Amore

Είμαι ο έρωτας/ Io Sono L' Amore

Σκηνοθεσία/σενάριο: Luca Guadagnino

Παραγωγή: Mikado, RAI – 2009, 110’

Πρωταγωνιστούν: Tilda Swinton Edoardo Gabriellini Pippo Delbono Flavio Parenti Alba Rohrwacher

Η εύπορη οικογένεια Recchi της ενδοχώρας του Μιλάνου αποτελείται από τον Tancredi, ισχυρό στέλεχος της υψηλής αστικής βιομηχανικής τάξης της Λομβαρδίας, από την Emma, την “ξένη” και ψυχρή σύζυγο που επαγρυπνά στοργικά στην επισφαλή ευτυχία τους, και από τα παιδιά Edoardo, Elisabetta, Gianluca. Με τις αστικές συνήθειες και τις κοινωνικές συμβάσεις, με τις ανέσεις και τις υποκρισίες, φθείρονται οι ιστορίες των διαφόρων μελών της οικογένειας, απασχολημένων με τις υποθέσεις της οικογενειακής επιχείρησης και με τους ρόλους που απαιτεί η θέση τους. Παρόμοιος με τον πατέρα για την κυνικότητα και τον πραγματισμό, ο Gianluca διαφέρει από τα αδέλφια του, ευαίσθητα και ιδεαλιστές σαν την Emma. Ο Edoardo, ο πρωτότοκος ευνοούμενος του παππού και της μαμάς, συγκληρονόμος με τον πατέρα στην διαχείριση της οικογενειακής επιχείρησης, απεναντίας δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του, ασχολούμενος με ένα εξοχικό εστιατόριο συνεταιρικά με τον Antonio, ένα νεαρό ταλαντούχο σεφ χαμηλού κοινωνικού υπόβαθρου. Η πρώτη ρωγμή στον οικογενειακό καθωσπρεπισμό έρχεται από την Elisabetta, που ομολογεί στην μητέρα την ομοφυλοφιλία της μετά από την τυχαία ανακάλυψη μιας ένδειξης. Αλλά την πραγματική χαριστική βολή σ’ αυτήν την συμβατική δομή της οικογένειας έρχεται από την Emma, η οποία βρίσκει παρηγοριά και έρωτα στην αγκαλιά του νεαρού μάγειρα, του αποκαλύπτει το παρελθόν της και πως ο Tancredi υπήρξε ο Πυγμαλίων της, αλλάζοντας της μέχρι και το όνομα. Η ζωή της Emma, παίρνει μια αποφασιστική στροφή με το τραγικό τέλος του Edoardo, μετά την ανακάλυψη του της μοιχείας της μητέρας που τον αναστατώνει θεωρώντας τη ταυτόχρονα και προδοσία από τον φίλο.

Trailer:


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Κινηματογράφος

Αφιερωμένος στον ιταλικό κινηματογράφο ο Αύγουστος στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Αφιερωμένος στον ιταλικό κινηματογράφο ο Αύγουστος στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ 13
Κοινοποιησέ το

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας φιλοξενεί και φέτος το Αφιέρωμα στον Ιταλικό Κινηματογράφο Μικρού Μήκους – μια συνεργασία του Πολιτιστικού Συλλόγου AIAL Λέρου με το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών και με την στήριξη της ΟΚΛΕ, στο πλαίσιο του Δικτύου Ελληνο-Ιταλικης Πολιτιστικής Συνεργασίας.
Το 5° Αφιέρωμα στον Ιταλικό Κινηματογράφο Μικρού Μήκους υπό το γενικό τίτλο “10 Corti in giro per il mondo” (10 μικρού μήκους στο γύρο του κόσμου), περιλαμβάνει μια επιλογή από τα πιο ενδιαφέροντα και αντιπροσωπευτικά έργα των Ιταλών σκηνοθετών του περασμένου χρόνου στο είδος του δράματος, της επιστημονικής φαντασίας και του θρίλερ.
Το αφιέρωμα θα προβληθεί από το Κέντρο σε δύο τμήματα, πέντε ταινίες τη Δευτέρα 3 και πέντε την Παρασκευή 7 Αυγούστου, στο χώρο του, στην οδό Μπενάκη 11, στο Ιστορικό Κέντρο Καλαμάτας.

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 3/8
 Borntwice, του Giada Bossi (2019, 8′)
Ένα ατύχημα με το ποδήλατο διακόπτει την παιδική ηλικία του
Joshua. Κοιτώντας πίσω στα βίντεο των παιδικών του χρόνων σε συνδυασμό με την δράση του σαν YouTuber, η ταινία ερευνά στην ευθραυστότητα της ζωής και την αντίληψη της πραγματικότητας ενός δεκαπεντάχρονου αγοριού που μεγαλώνει στα περίχωρα.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/420641754

BORNTWICE – Trailer from Italian short Film Center on Vimeo.

 Il fagotto (Το φαγκότο),της Giulia Giapponesi (2019, 15′)
Η υπογεννητικότητα προκαλεί την εξαφάνιση μιας χώρας και η Κυβέρνηση εφαρμόζει πολιτική άσκησης πιέσεων, όχι μόνο ψυχολογικών, στις γυναίκες, που καλούνται κάθε χρόνο σε μια κρατική υπηρεσία για να εξηγήσουν τον λόγο της έλλειψης μητρότητας. Σ’ έναν εκτός χρόνου κόσμο, που απειλητικά μοιάζει όλο και περισσότερο με το δικό μας παρόν, δυο γυναίκες είναι διαμετρικά αντίθετες στην περίοδο της γονιμότητας. Η Bianca είναι 18 χρόνων και παίζει φαγκότο, η Vittoria είναι 47 και έχει μόνο ένα χρόνο πριν λήξει η προσωπική κάρτα. Η συνάντησή τους τις υποχρεώνει να αποφασίσουν εν ριπή οφθαλμού την κατεύθυνση του μέλλοντος τους: οποιαδήποτε επιλογή θα αλλάξει το πεπρωμένο της ζωής τους.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/419815252

 Senza tenere premuto (Μην κρατάτε πατημένο), του Paolo Strippoli (2019, 13′)
Η Chiara λατρεύει το Instagram και είναι ευτυχισμένη με τους followers της. Όταν όμως μια νύχτα κάποιος αρχίζει να την ακολουθεί στην κυριολεξία, κατακρημνίζεται μέσα σ’ ένα στρόβιλο κινδύνου και απόγνωσης, μια ιστορία μετά την άλλη.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/377347123

 Lella, του Michele Capuano (2019, 15′)
Τη νύχτα της πρωτοχρονιάς του 1978, ο Edoardo δέχεται μια απρόσμενη επίσκεψη. Είναι ένας νεαρός γνωστός του, κλονισμένος από μια εμμονή από την οποία δεν μπορεί να ελευθερωθεί. Μόλις μπήκε στο σπίτι, ο νεαρός αρχίζει να διηγείται την δική του αξέχαστη ιστορία παράνομου έρωτα με την όμορφη Lella. Ένα χρόνο και δέκα μήνες πάθους, που κορυφώθηκαν σε ένα επονείδιστο μυστικό.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/420660586

 Il muro bianco (Ο άσπρος τοίχος), των A. Brusa & M. Scotuzzi (2019, 13′)
Μια δασκάλα και μια διευθύντρια πρέπει να προστατέψουν τους μαθητές ενός δημοτικού σχολείου από έναν αόρατο εχθρό. Βασισμένο σε αληθινή ιστορία.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/420658580

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7/8
 A colloquio con Rossella (Σε συνδιάλεξη με την Rossella), di Andra Andolina (2019, 11′)
Βασισμένο σε μια ιστορία της Gaia Tomassini, ήδη φιναλίστ για το Βραβείο Campiello Giovani το 2016. Είναι η ιστορία μιας ηλικιωμένης γυναίκας που ο αναγνώστης μαθαίνει να γνωρίζει μέσα από τα μηνύματα του αυτόματου τηλεφωνητή της από συγγενείς και φίλους.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/419814786

 Amateur, του Simone Bozzelli (2019, 15′)
Ένα ζεστό απόγευμα, η Σερένα βοηθά τον Κρίστοφερ να μελετήσει
γερμανικά. Αυτός, βαριεστημένος, προτιμά να την βιντεοσκοπεί με το κινητό του. Αυτή δεν θέλει αλλά σ’ αυτόν αρέσει, τον διασκεδάζει: ειδικά όταν η Serena κάνει το γουρουνάκι. Και όταν ο Κρίστοφερ γελάει, αυτή είναι ευτυχισμένη. Μέσα από αυτό το παιχνίδι, οι δύο τους σμίγουν και ανακαλύπτουν μια απρόσμενη οικειότητα.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/422397610

 Veronica non sa fumare (Η Veronica δεν ξέρει να καπνίζει), της Chiara Marotta (2019, 20′)
H Βερόνικα, δεκαεπτά χρόνων, κατασκόπευε για πολύ καιρό, από μακριά, μια ζωή διαφορετική από τη δική της, και την διάλεξε για να την ζήσει. Όταν επιτέλους καταφέρνει να πλησιάσει την Αλέσια, βυθίζεται εντελώς στον καινούριο κόσμο, που αποδεικνύεται όμοιος και ταυτόχρονα διαφορετικός από εκείνον που φανταζόταν.
Τρέιλερ: https://vimeo.com/355917114

 Quando la banda passò (Όταν πέρασε η φιλαρμονική), του Maurizio Forcella (2019, 15′)
Ενώ η ιστορική φιλαρμονική του Atri παίζει στην έδρα της, ο νεοεκλεγμένος δήμαρχος της ανακοινώνει ότι πρέπει να αφήσει το δημοτικό κτίριο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί να υποδεχθεί έναν… άγριο αφρικανικό γορίλα. Επιπλέον θα πρέπει να πληρώσει όλα τα έξοδα της χρήσης της δομής. Το συγκρότημα, στριμωγμένο
αναπάντεχα, μπορεί να ξεπεράσει την κακιά στιγμή μόνο νικώντας τον αγώνα των φιλαρμονικών της περιοχής. O Ιβάν, ο διάσημος τρομπετίστας της τζαζ που μετακόμισε πρόσφατα στην πόλη, θα έχει την ευθύνη του αγώνα στην πλάτη του. Θα καταφέρει, με το σόλο του, να πείσει το αυστηρό κοινό της πόλης;
Τρέιλερ: https://vimeo.com/419815484

 Manica a vento (Ανεμούριο), της Emilia Mazzacurati (2019, 19′)
Στο λούνα-παρκ της Marina di Cecina, ένα παραθαλάσσιο χωριουδάκι της Τοσκάνης, ένα κοριτσάκι διασχίζει, ατρόμητο και απερίσκεπτο, μια πίστα συγκρουόμενων αυτοκινήτων ξυπόλυτη. Πλησιάζει ένα boxing machine και δίνει μια μπουνιά ρεκόρ στο σάκο πυγμαχίας. Πέρασαν δέκα χρόνια και το κοριτσάκι μεγάλωσε. Τώρα η Μάρα ζει σ’ ένα δωμάτιο του παρακμιακού ξενοδοχείου του
πατέρα, στο ίδιο χωριό, στην ακροθαλασσιά. Δεν καταφέρνει να βγει μόνη της. Από το παράθυρο του δωματίου της βγάζει την ίδια ώρα, κάθε μέρα, μια φωτογραφία ένα ανεμούριο που είναι στην παραλία…
Τρέιλερ: https://vimeo.com/419815578

Ομιλούμενη γλώσσα: Ιταλικά
Υπότιτλοι: Ελληνικοί
Είσοδος: Δωρεάν

* Η εκδήλωση περιλαμβάνεται στην πρωτοβουλία Tempo Forte –
Italia_Ελλάδα της Ιταλικής Πρεσβείας της Αθήνας, στο πλαίσιο της προώθησης του ιταλικού κινηματογράφου στην Ελλάδα, παράλληλα με την εικονική και την πραγματική έκδοση του 6ου Αφιερώματος στον Ιταλικό Κινηματογράφο “Ο άλλος Εαυτός”, οι ταινίες του οποίου, 5 μεγάλου μήκους στο σύνολο, θα παρουσιαστούν επίσης από το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ μέσα στον Αύγουστο, σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν σύντομα.

 


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ