Connect with us

πρέπει να δεις

Απαγόρευση κυκλοφορίας: «Φραγή» στα SMS για τις μετακινήσεις

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Απαγόρευση κυκλοφορίας: «Φραγή» στα SMS για τις μετακινήσεις 1

Φραγή στα SMS για τις μετακινήσεις

Αντίστροφα κυλά πλέον ο χρόνος για την μετάβαση σε ένα σφιχτό καθεστώς στις μετακινήσεις των πολιτών, καθώς ο κύβος της εφαρμογής αυστηρότερων μέτρων το επόμενο διάστημα έχει ριχθεί. Παρότι «η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών» έχει συμμορφωθεί, όπως σημείωσε χθες ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, εξαιρετικά ανθεκτική εμφανίζεται -εκτός από τον ιό- η νοοτροπία μιας μικρής μειοψηφίας, η οποία μετέρχεται όλους τους τρόπους, για να μη συμμορφωθεί με τους κανόνες αυτοπεριορισμού.

Στοχεύοντας μετωπικά όσους επιδεικνύουν άρνηση προσαρμογής, «θα είμαστε αδιαπραγμάτευτα δηκτικοί και προειδοποιούμε αυτούς τους ελάχιστους σε αριθμό, αδιάφορους και απερίσκεπτους, που δυσκολεύονται να αντιληφθούν την κρισιμότητα της κατάστασης και τον κίνδυνο της Δημόσιας Υγείας, ότι δεν θα ανεχθούμε την ανεύθυνη στάση τους» ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ο κ. Χαρδαλιάς.

Με την έλευση του Απριλίου να βρίσκει το κυβερνητικό επιτελείο αντιμέτωπο με τον πλέον «κρίσιμο μήνα» της πανδημίας, συνθήκη που επανέλαβε χθες για άλλη μια φορά ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο τραπέζι του Μεγάρου Μαξίμου η κλεψύδρα έχει γυρίσει αντίστροφα, με τον περαιτέρω περιορισμό των μετακινήσεων να συνιστά ειλημμένη απόφαση, αλλά και ζήτημα λίγων ωρών. Τόσο η καταχρηστική χρήση της φόρμας εξόδου από το σπίτι, όσο και τα αλλεπάλληλα μηνύματα κινητής τηλεφωνίας από τους ίδιους συνήθως αποστολείς ωθούν την κατάσταση σε μια ύστατη προσπάθεια συμμόρφωσης, κυρίως εκείνων των λίγων που επιμένουν σε μορφές «ανυπακοής».

Με την παιδευτική, αυτή, διάσταση της πανδημίας να συμπορεύεται με τον κίνδυνο μαζικής διασποράς του ιού στη διάρκεια του «κόκκινου συναγερμού» του Απρίλη, «δεν είναι ζήτημα μαγκιάς για κανέναν. Αλλά είναι ζήτημα ευθύνης για μια ολόκληρη κοινωνία» εξήγησε ο κ. Χαρδαλιάς, μετά τις καταγραφές αλόγιστης χρήσης των αδειών μετακίνησης.

Στο ίδιο πνεύμα, «οι συνεπείς δεν είναι κορόιδα. Θα πρέπει όλοι να μένουμε στο σπίτι. Όσοι κάνουν κατάχρηση για να είναι όλη την ημέρα έξω, θα νιώσουν σύσφιξη των μέτρων» επεσήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, προαναγγέλλοντας τις σχετικές ανακοινώσεις τα επόμενα εικοσιτετράωρα.

Χρονόμετρο και άπαξ

Η περαιτέρω κλιμάκωση των μέτρων προστασίας συμβαδίζει με τα επικαιροποιημένα κάθε φορά επιδημιολογικά δεδομένα, με βάση τα οποία εξετάζονται διαφορετικές εκδοχές περιορισμού των υφιστάμενων μέτρων. Ως επικρατέστερες, όμως, επιλογές για το κυβερνητικό επιτελείο φαντάζουν η οριοθέτηση της χρονικής διάρκειας κάθε εξόδου από το σπίτι, αλλά και η μείωση του αριθμού των μετακινήσεων κατά άτομο σε ημερήσια βάση, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα διαδοχικής μετακίνησης των ίδιων φυσικών προσώπων. «Τέτοιου είδους μέτρα είναι να υπάρξει ένας περιορισμός στην ώρα που μπορεί να βγαίνει κανείς, δηλαδή να υπάρχει ένα δίωρο, ένα τρίωρο για μία συγκεκριμένη μετακίνηση, και ένας άλλος περιορισμός που μπορεί να μπει είναι ότι δεν μπορεί να βγαίνει κανείς για περισσότερες από 1-2 φορές για συγκεκριμένες αιτίες» ανέφερε σχετικά ο κ. Πέτσας, με την κυβέρνηση να συναρτά τις τελικές της αποφάσεις και από τη σημερινή εικόνα σε τράπεζες, λαϊκές αγορές και σούπερ μάρκετ.

Μέχρι 2 στα ταξί

Ελαστικότητα ως προς την ερμηνεία των κανόνων παρατηρήθηκε και σε κάποιες περιπτώσεις μεταφοράς επιβατών με επιβατικά οχήματα μέχρι 5 θέσεις, δημόσιας χρήσης (όπως τα ταξί) ή ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.), με το αρμόδιο υπουργείο να υπενθυμίζει ότι πλέον του οδηγού επιτρέπεται η μεταφορά ακόμη ενός επιβάτη. Μοναδική εξαίρεση, ωστόσο, αποτελεί η μεταφορά και δεύτερου επιβάτη, εφόσον αυτή εκτελείται για ιατρικούς λόγους, δηλαδή μεταφορά σε νοσοκομείο, ιατρικό κέντρο ή άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα και μόνο, προς αποφυγή νέων καταχρήσεων. Στο ίδιο πλαίσιο, για επιβατικά οχήματα 6 ή 7 θέσεων, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, επιτρέπεται η μεταφορά δύο επιβατών, ενώ επιβατικά οχήματα 8 ή 9 θέσεων, δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης, επιτρέπεται η μεταφορά τριών επιβατών.

Λουρί λόγω καραντίνας

Η επικείμενη ένταση των μέτρων αυτοπεριορισμού εδράζεται στην αγωνία της ειδικής επιστημονικής ομάδας που παρακολουθεί την εξέλιξη της πανδημίας για ενδεχόμενο αποσυντονισμό των πολιτών και συνακόλουθα πολλαπλασιασμό των περιστατικών. Στην εκτίμηση αυτή βαραίνει και το γεγονός ότι η Φούστανη Πέλλας καταγράφεται ως πρώτος οικισμός στην Κεντρική Μακεδονία που τέθηκε χθες σε καραντίνα 14 ημερών, απλώνοντας το πέπλο του κορονοϊού πάνω από μια ακόμη περιφέρεια της χώρας, μετά τη δυτική Μακεδονία και την Ανατολική Μακεδονία- Θράκη. Η γεωγραφική επέκταση του κορωνοϊού απασχόλησε και τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη του Πρωθυπουργού με τους επικεφαλής των ενώσεων δήμων και των περιφερειών της χώρας, Δημήτρη Παπαστεργίου και Απόστολου Τζιτζικώστα αντίστοιχα, παρουσία και του υπουργού Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκου, ώστε η Τοπική Αυτοδιοίκηση να ενισχυθεί με επιπλέον χρηματοδότηση 12 εκατομμυρίων ευρώ, αναλαμβάνοντας υπηρεσίες εξυπηρέτησης των οικισμών σε καραντίνα, αλλά και επικουρικές λειτουργίες στην μάχη αντιμετώπισης του ιού.

Ο φόβος διάχυσης του ιού σε ευρύτερες μάζες έχει εντατικοποιήσει και τους ελέγχους στις λαϊκές αγορές, με το υπουργείο Ανάπτυξης να εισηγείται διάταξη για τη λειτουργία νέων λαϊκών στις ίδιες περιοχές και στις ίδιες ημέρες και ώρες, σε περίπτωση που οι υφιστάμενες δεν πληρούν τα κριτήρια ασφάλειας εξήγησε χθες ο κ. Χαρδαλιάς, ενώ έχει ήδη ανασταλεί η λειτουργία τριών λαϊκών αγορών για δέκα ημέρες, εκ των οποίων δύο στον Δήμο Ιλίου Αττικής και μία στον Δήμο Πυλαίας Θεσσαλονίκης, μετά από σχετικό έλεγχο που διενήργησαν οι αστυνομικές Αρχές για την τήρηση των μέτρων προστασίας.

πρέπει να δεις

Ιδού το υβριδικό 500ράκι – Το δοκιμάζουμε – Πόσο κοστίζει;

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 8

Fiat 500 Hybrid

Με στυλ, σχήμα που ξεχωρίζει και παραμένει μοντέρνο, το 500 Hybrid ανοίγει το δρόμο για τη Fiat προς την ηλεκτροκίνηση, με ένα νέο κινητήρα 1.000 κ.εκ. και μία ήπια μορφή υβριδικού συστήματος. Το αποτέλεσμα, είναι οι μειωμένοι ρύποι (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας) αλλά και η χαμηλή κατανάλωση.

Μην ψάξετε καλώδια και πρίζες για φόρτιση μπαταρίας, ούτε για αυτονομία με ηλεκτροκίνηση. Η Fiat επέλεξε τον δρόμο της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας δίνοντας μία  βοήθεια, στον τρικύλινδρο 1.000 κ.εκ. κινητήρα. Σκοπός της είναι  να διατηρήσει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Το σημαντικότερο είναι, πως όλα τα παραπάνω, γίνονται χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του, χωρίς να αντιλαμβάνεστε το οτιδήποτε και με μόνη ένδειξη μίας γραφικής παράστασης στην οθόνη του πίνακα οργάνων.

Εν αρχή είναι το στυλ

Οι Ιταλοί παραδοσιακά διακρίνονται για το στυλ τους, έτσι η είσοδος στην νέα εποχή με τα υβριδικά/ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβάλλεται να είναι διαφορετική. Το 500 διακρίνεται για το νεανικό και μοναδικό του στυλ και στη Fiat αποφάσισαν να περάσουν στην υβριδική εποχή κάνοντας επίδειξη τεχνογνωσίας με το Ιταλικό τρόπο, δηλαδή με ένα ραμμένο κοστούμι πάνω του. Διαφορές στο σχήμα δεν υπάρχουν παρά μόνο λεπτομέρειες, οι οποίες το κάνουν ξεχωριστό Η έκδοση του λανσαρίσματος ονομάζεται «Launch Edition» και ξεχωρίζει από το «Dewprop Green» χρώμα. Παράλληλα, ευδιάκριτα είναι τα χαρακτηριστικά Hybrid στο πίσω μέρος που φανερώνουν την ταυτότητα του, αλλά και το λογότυπο «H» στη μεσαία κολώνα.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 9

Ο οικολογικός και ιδιαίτερος χαρακτήρας του μοντέλου αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι κατασκευασμένες από ένα συνθετικό ύφασμα που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο πλαστικό. Το οποίο μάλιστα προέρχεται κατά 10% από τη θάλασσα και 90% από τη στεριά. Η υφή του θυμίζει ύφασμα καλής ποιότητας και όχι συνθετικό πλαστικό. Δεν ενοχλεί στις υψηλές θερμοκρασίες και στην πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το χρώμα του είναι ιδιαίτερο και δίνει επιπλέον φως στο εσωτερικό του 500. Μιλώντας για φως η γυάλινη οροφή (στον έξτρα εξοπλισμό) συμβάλει με τον καλύτερο τρόπο σε αυτό. Δύο ενήλικες και δύο παιδιά θα ζήσουν άνετα μαζί του, ενώ τέσσερις ενήλικες θα μετακινηθούν εντός και εκτός πόλης (με κάποιες παραχωρήσεις) .

Τα συστατικά του Υβριδικού συστήματος

Το 500αράκι εφοδιάζεται με ένα mild hybrid σύστημα, το οποίο συνδυάζει ένα 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. με έναν ηλεκτροκινητήρα 12V (σύστημα μίζα/γεννήτρια) που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου. Κάτω από το κάθισμα του οδηγού, υπάρχει μια μπαταρία 12 volt, η οποία φορτίζεται όταν επιβραδύνετε μέσω μιας γεννήτριας εκκίνησης ιμάντα.

Τo μοτέρ εσωτερικής καύσης, είναι εντελώς νέο. Ανήκει στην οικογένεια HyFly και έχει σχεδιαστεί-εξελιχθεί για το 500 και το Panda και τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς. Ο 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής, κάνοντας χρήση συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού. Ιδιαίτερα υψηλή είναι η σχέση συμπίεσης (12:1) με στόχο την βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση. Ακόμα ένα στοιχείο που διακρίνει τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι το χαμηλό του βάρος, το οποίο αγγίζει μόλις τα… 77 κιλά.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 10

Το σύστημα BSG (Belt-Driven Starter Generator Σύστημα Εκκίνησης/Γεννήτριας με Ιμάντα) είναι τοποθετημένο απευθείας επάνω στον κινητήρα και μέσα από  την διαδικασία της ανάκτησης αποθηκεύει ενέργεια στην μπαταρία που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Η μπαταρία ενισχύει τον κινητήρα κατά την εκκίνηση, αλλά και στην επιτάχυνση, ενώ υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος έως τα 30 χλμ./ώρα επιλέγοντας τη «νεκρά» στο κιβώτιο. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με απενεργοποιημένο τον κινητήρα, η έξτρα αυτή μπαταρία τροφοδοτεί όλα τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας το επιθυμητό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Μάλιστα, το 500, είναι σύμφωνο με τα νεότερα και αυστηρά όρια Euro6D Final. Με εκπομπές ρύπων 88 γρ./χλμ. έχει την κορυφαία τιμή στην κατηγορία και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 11

Στην αποδοτικότερη λειτουργία του κινητήρα συμβάλλει και το νέο σύστημα μετάδοσης, το οποίο περιλαμβάνει ένα καινούργιο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Διαθέτοντας γρανάζια χαμηλής τριβής αλλά και ένα νέο λιπαντικό, βελτιώνει περαιτέρω την οικονομία και την αποδοτικότητα του κινητήρα. Μάλιστα, το νέο σύστημα μετάδοσης έδωσε τη δυνατότητα στους Ιταλούς τεχνικούς να τοποθετήσουν κατά 45 χλστ. χαμηλότερο το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο, βελτιώνοντας το κέντρο βάρους.

Κίνηση στην πόλη αλλά και έξω από αυτή

Η Fiat ισχυρίζεται ότι το σύστημα συμβάλει στην τιμή της ιπποδύναμης (ο προηγούμενος κινητήρας 1.200 κ.εκ. απέδιδε 69 ίππους). Μπορεί η τιμή των 70 ίππων να μην φέρνει… ηλεκτροπληξία όταν οδηγείτε το υβριδικό 500 αλλά σίγουρα θα νιώσετε το μοτέρ γεμάτο και πρόθυμο να επιταχύνει σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών και αυτό είναι το ζητούμενο. Βλέπετε με το 500 θα κινηθείτε περισσότερο στην πόλη παρά σε αυτοκινητόδρομο και στους δρόμους των αστικών κέντρων η ροπή μετράει. Μία επιπλέον βοήθεια έρχεται από το κιβώτιο ταχυτήτων (εύχρηστο όπως και ο συμπλέκτης), αλλά και από το τιμόνι (ελαφρύ ή και… πούπουλο με την λειτουργία «City»). Το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει την πληροφόρηση που χρειάζεται ο οδηγός. Θα θέλαμε λίγο περισσότερη sportive αίσθηση (να είναι λίγο πιο βαρύ). Αλλά από την άλλη πλευρά θα έχανε την καθημερινή ευκολία και λειτουργικότητα, οπότε συμφωνούμε με αυτές τις ρυθμίσεις.  Η ανάρτηση είναι σφιχτή χωρίς να είναι κουραστική είτε κινείστε μέσα στην πόλη είτε σε επαρχιακό δρόμο, και εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια για να κινηθείτε πιο γρήγορα από το κανονικό.

Αφού μιλάμε για κίνηση σε επαρχιακό δρόμο να σας πούμε πως το 500 ταξιδεύει. Αν μάλιστα κινείστε  χωρίς να πιέζετε με την βοήθεια του κιβωτίου ταχυτήτων θα βρείτε γρήγορα τον σωστό ρυθμό θα ανεβάσετε ταχύτητα,(εδώ η ροπή σώζει), κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά αλλά και απολαμβάνοντας την ησυχία στην καμπίνα. Το τελευταίο αυτό πλεονέκτημα ήταν ένα ακόμη στοιχείο που μας βοήθησε να εντοπίσουμε τα προτερήματα του νέου υβριδικού συστήματος. Χαμηλό επίπεδο θορύβου και απουσία κραδασμών από τον κινητήρα πρωταγωνιστούν. Μόνο αν πιέσετε αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο και συγκεκριμένα μετά τις 4.000 σ.α.λ. θα θυμηθείτε πως το μοτέρ είναι τρικύλινδρο και δεν χρειάζεται να οδηγείτε με τόση ένταση. Σε κάθε περίπτωση η γραμμική του λειτουργία είναι σαφώς καλύτερη σε σχέση με τον κινητήρα των 1.200 κ.εκ. που αντικαθιστά. Όσον αφορά την υβριδική του λειτουργία, μάλλον δεν θα την αντιληφθείτε και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 12

Η Fiat ισχυρίζεται μείωση 19% στις εκπομπές CO2 έναντι του προηγούμενου Fiat 500 των 1200 κ.εκ., μειώνοντας την παραγωγή αερίου του θερμοκηπίου στα 89g/km κάτι που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για την κατανάλωση, αυτή είναι στα 3,9 (σύμφωνα με την Fiat) ενώ εμείς είδαμε 4,1 /4,2 λίτρα χωρίς προσπάθεια.

Συμπέρασμα

Όπως είπε και η σύζυγός μου: «είναι cootchie-coo», μάλλον αξιαγάπητο θα το λέγαμε στο γραφείο κρατώντας τα προσχήματα, επομένως αυτή η ήπια υβριδική έκδοση θα… ενημερώσει το κοινό για τις plug-in και ηλεκτρικές εκδόσεις του 500 που ακολουθούν. Όσον αφορά τα γενικότερα χαρακτηριστικά, το 500 συνδυάζει τη διαφορετικότητα και το στυλ, ξεδιπλώνοντας τις αρετές του στην πόλη. Άνετο, μικρό σε μέγεθος, ευέλικτο και οικονομικό . Δεν είναι μυστικό ότι η Fiat με τις υβριδικές εκδόσεις κάνει ένα πρώτο μικρό βήμα στη νέα εποχή. Τα πλεονεκτήματα σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων είναι εμφανή, με το μοντέλο να διατηρεί τα προτερήματά του, τα οποία το έχουν καθιερώσει στην κατηγορία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Fiat 500 Hybrid

Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 70 PS/6.000 rpm
Ροπή: 92 Nm/3500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό έξι σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 167 km/h
Μέση κατανάλωση (lt./100 km): 3,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 88 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.571 x 1.627 x 1.488mm
Βάρος: 940 kg
Χώρος αποσκευών: 185 lt
Τιμή: Από 12.200€

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 13

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Κορονοϊός: 7 νέα κρούσματα και κανένας νέος θάνατος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κορονοϊός: 7 νέα κρούσματα και κανένας νέος θάνατος 14

Νέα κρούσματα Κορονοϊού

Με γραπτό δελτίο τύπου έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία το Σάββατο (30/5) ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, κ. Σωτήρης Τσιόδρας.

Ανακοινώνονται 7 νέα κρούσματα του κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα μας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 2915, εκ των οποίων το 55.2% αφορά άνδρες.

Από αυτά, 634 (21.7%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1696 (58.2%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

14 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 71 ετών. 4 (28.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Το 85.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 106 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, σήμερα δεν έχουμε κανένα καταγεγραμμένο θάνατο. Συνολικά οι θάνατοι στη χώρα είναι 175. Οι 52 ήταν γυναίκες (29.7%) και οι υπόλοιποι άνδρες.

Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 76 έτη και το 95.4% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Έχουν συνολικά ελεγχθεί 178316 κλινικά δείγματα.

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Ξανά στο εδώλιο για βιασμό νεαρής ΑμΕΑ, ο 20χρονος Αλβανός δολοφόνος της Τοπαλούδη

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ξανά στο εδώλιο για βιασμό νεαρής ΑμΕΑ, ο 20χρονος Αλβανός δολοφόνος της Τοπαλούδη 15

Δολοφονία Τοπαλούδη και νεαρής ΑΜΕΑ

Ο «πρωταγωνιστής» της υπόθεσης Τοπαλούδη, ο 20χρονος από την Αλβανία που προκάλεσε την κοινή γνώμη με την κυνικότητά του και καταδικάστηκε για το βιασμό και τη δολοφονία της Ελένης, θα κληθεί τη Δευτέρα να κάτσει ξανά στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, μόλις τρεις ημέρες , αφότου είχε διαπράξει το έγκλημα της Ρόδου με το συνεργό του, βίασε μια ακόμη κοπέλα, με ειδικές ανάγκες.

Λίγες ώρες πριν από τη δίκη, ο πατέρας του θύματος μίλησε στο Mega και περιέγραψε τον «Γολγοθά» που περνά το παιδί του. «Αυτό που θέλει είναι να τιμωρηθούν για αυτά που της έκαναν. Να τιμωρηθούν σκληρά. Να ικανοποιηθεί το παιδί. Να τιμωρηθούν. Φοβάται για τη ζωή της βασικά περισσότερο», είπε χαρακτηριστικά ο πατέρας της 20χρονης.

Το χρονικό της υπόθεσης

Ήταν 1η Δεκεμβρίου του 2018. Ο 20χρονος Αλβανός και ένας ακόμη 23χρονος Ρομά φέρονται, να έπεισαν την νεαρή να πάει μια βόλτα με το αυτοκίνητο στην παραλία του Ενυδρείου. Κι έπειτα, με τη βία να την εξανάγκασαν σε ασελγείς πράξεις, πριν τελικά την βιάσουν.

«Το παιδί είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Φοβάται», δηλώνει ο πατέρας της. «Κάθε φορά που τους βλέπει είναι σαν να περνάει το ίδιο σκηνικό», συμπλήρωσε και επισήμανε: «Έρχονται οι εικόνες, οι μνήμες δηλαδή στο μυαλό της κάθε φορά που τους βλέπει. Και μόνο που το σκέφτεται, φοβάται». Εκείνο που την έχει σώσει, λέει ο πατέρας της, που την κάνει να ξεχνιέται, είναι όταν ζωγραφίζει ή παίζει βόλεϊ. Είναι δύο ασχολίες, που την βοηθούν να μην θυμάται…».

«Η μόνη βελτίωση που είχε είναι ότι ασχολείται περισσότερο με τα χόμπι. Τη σώζει, δηλαδή όσο ασχολείται με το χόμπι δεν το σκέφτεται. Αυτή είναι η μόνη βελτίωση που έχει», είπε ακόμη ο πατέρας της

Τα τραγικά, κοινά χαρακτηριστικά που «δένουν» την υπόθεση της Ελένης με αυτήν της 20χρονης κοπέλας, φαίνεται πώς έφεραν κοντά τις δύο οικογένειες, οι οποίες διατηρούν συχνές επαφές και δίνει ο ένας κουράγιο στον άλλο.

Οι δύο άνδρες, θα λογοδοτήσουν ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Κω, στην δίκη που αρχίζει τη Δευτέρα.

Δείτε το βίντεο:

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ