Connect with us

Επιχειρήσεις

4 τρόποι να ανανεώσουμε οικονομικά την γκαρνταρόμπα μας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

4 τρόποι να ανανεώσουμε οικονομικά την γκαρνταρόμπα μας 1
Κοινοποιησέ το

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ανανεώσουμε την γκαρνταρόμπα μας χωρίς απαραίτητα να πρέπει να ξοδέψουμε μια περιουσία. Είτε χρειαζόμαστε μια αλλαγή γιατί πιάσαμε μια καινούρια δουλειά, είτε απλά βαρεθήκαμε όσα φοράμε και χρειαζόμαστε έναν αέρα καινούριου στην εμφάνισή μας, μπορούμε να δείχνουμε κομψές ακόμα και με περιορισμένο μπάτζετ.

Παρακάτω ακολουθούν 4 οικονομικοί τρόποι:

1.    Εκπτώσεις

Σε κάθε μας αγορά καλό είναι να εκμεταλλευόμαστε τις εκπτώσεις και τις διάφορες προσφορές των καταστημάτων. Σελίδες όπως το Kimbino μας βοηθούν να ενημερωνόμαστε για τις εκπτώσεις συγκεντρώνοντας όλα τα online φυλλάδια προσφορών των καταστημάτων. Έτσι μπορούμε να βρίσκουμε τις καλύτερες τιμές πριν καν βγούμε από το σπίτι μας και μάλιστα χωρίς τη χρήση έντυπων φυλλαδίων.

 

Ειδικά όταν πρόκειται για ρούχα μπορούμε να προγραμματίσουμε και να αγοράσουμε στις εκπτώσεις κάποια κλασικά κομμάτια όπως ένα μαύρο κλασικό φόρεμα ή ένα καλό παλτό, σε πολύ πιο οικονομική τιμή από την αρχική. Τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα κάνουν προσφορές όπως τις h&m εκπτωσεις 2019 από τις οποίες μπορούμε να επωφεληθούμε. Προσφέρουν επίσης εκπτωτικά κουπόνια εάν τους πάμε ρούχα για ανακύκλωση. Έτσι κερδίζουμε ενώ ταυτόχρονα προστατεύουμε το περιβάλλον!

2.    Αξεσουάρ

Τα διάφορα αξεσουάρ είναι γνωστό ότι μπορούν να απογειώσουν την κάθε μας εμφάνιση. Αν θέλουμε λοιπόν να ανανεώσουμε το στυλ μας πρέπει να εστιάσουμε εκτός από τα ρούχα και στα αξεσουάρ μας. Θα μπορούμε να επενδύσουμε σε κάποια αξεσουάρ όπως τσάντες, γυαλιά ηλίου και κοσμήματα τα οποία θα κάνουν ένα απλό λουκ μοναδικό. Η φετινή τάση θέλει να αφήνουμε στην άκρη τις μικροσκοπικές τσάντες που επικράτησαν το περασμένο διάστημα και να επιστρέφουμε στα αγαπημένα μας backpack. Όσο για τα κοσμήματα, τα σκουλαρίκια έχουν την τιμητική τους: όσο πιο μεγάλα τόσο πιο καλά! Θα τα βρούμε όλα στις hondos center προσφορες σημερα στις πιο συμφέρουσες τιμές μαζί με τις νέες τάσεις της μόδας για μακιγιάζ και μαλλιά.

3.    Ανταλλαγή

Όλες το έχουμε κάνει και μας αρέσει πολύ. Είναι εξάλλου ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους ανανέωσης. Αρκεί να μαζευτούμε με φίλες μας που φοράμε παρόμοια μεγέθη στα ρούχα και να φέρουμε μαζί κομμάτια που είμαστε διατεθειμένες να αποχωριστούμε και είναι φυσικά σε καλή κατάσταση. Στο τέλος θα έχουμε “κερδίσει” καινούρια συνολάκια ενώ ταυτόχρονα θα έχουμε καταφέρει να αποσυμφορήσουμε και την ντουλάπα μας! Και το κόστος; Μηδενικό!

4.    Μεταποίηση

Η μεταποίηση των παλιών μας ρούχων είναι ακόμα μια πολύ καλή λύση που θέλει λίγα χρήματα και αρκετή φαντασία. Όλοι έχουμε στην ντουλάπα μας ρούχα που δε μας κάνουν πια, δε μας αρέσουν τόσο ή έχουν βγει από τη μόδα. Μπορεί το τζιν καμπάνα που ήταν της μόδας πέρυσι να το βαρεθήκαμε αλλά με μια μικρή μεταποίηση μπορούμε να το φοράμε και φέτος σε ίσια γραμμή. Το ίδιο ισχύει για φορέματα που από μακριά μπορούν να γίνουν μίνι κι από φαρδιά στενά. Κάποια πάλι μπορεί να έχουν έναν λεκέ ή κάψιμο και γι’ αυτό να τα έχουμε αποσύρει, θα σας εντυπωσιάσει όμως το τι μπορεί να κάνει μια καλή μοδίστρα.

 

Με όλους αυτούς τους τρόπους μπορούμε να ανανεωθούμε εύκολα και πάνω απ’ όλα οικονομικά χάρη στο Kimbino.

Kimbino

Kimbino


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης
Advertisement

Events

Οι Duo Violins επιστρέφουν στις 4 θάλασσες στο Πετροχώρι Πυλίας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Οι Duo Violins επιστρέφουν στις 4 θάλασσες στο Πετροχώρι Πυλίας 2
Κοινοποιησέ το

Duo Violins στις 4 θάλασσες

Οι Duo Violins συνεχίζουν το μουσικό ταξίδι στο εξωτικό beach bar “4 θάλασσες” στο Πετροχώρι Πυλίας, την Παρασκευή 7 Αυγούστου από τις 17:00 το απόγευμα

Δημήτρης Ίσαρης, βραβευμένος συνθέτης θεατρικής μουσικής και ιδρυτικό μέλος του επιτυχημένου ποπ συγκροτήματος «OtherView» και ο Γιώργος Γαϊτάνος, βιολονίστας/συνθέτης με αμέτρητες συμμετοχές σε μεγάλες ορχήστρες και συνεργασίες με διεθνείς και Έλληνες καλλιτέχνες όπως Scorpions, Vanessa Mae, Ρουβάς, Βίσση κ.α. θα βρίσκονται στις “Ammothines 4 θάλασσες restaurant“ για ένα μοναδικό live show που θα μείνει αξέχαστο!

Duo Violins στις 4 θάλασσες


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Επιχειρήσεις

Mermaids Beach Party στις Ammothines την Τρίτη 4 Αυγούστου το μεσημέρι

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

γοργόρνες
Κοινοποιησέ το

Mermaids Beach Party στις Ammothines

Οι εντυπωσιακές γοργόνες του VProject σε ένα μοναδικό show!

Από τα βάθη των αιώνων, η ελληνική μυθολογία μας ξεναγεί σε άγνωστους κόσμους, σε θεΐκές οντότητες. Αλλά και σε παράξενες φανταστικές μορφές που κοσμούν το βασίλειο του θρύλου και της λαϊκής παράδοσης.

Οι γοργόρνες, από τα πιο δημοφιλή υδρόβια πλάσματα, ζωντανεύουν σε πανάρχαιες αναφορές, αλλά και σε δραματικές περιπέτειες.

Organised by Nina Drakou – PolisArt Events

Κρατήσεις:

698 216 0124 – 27230 41798

Στις Αμμοθίνες – 4 Thalasses Beach Bar στο Πετροχώρι Μεσσηνίας

Mermaids Beach Party στις Ammothines


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Επιχειρήσεις

Levi’s: Το άδοξο τέλος της ελληνικής εταιρίας που που είχε τα κεντρικά της στην Καλαμάτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Levi’s:  Το άδοξο τέλος της ελληνικής εταιρίας που που είχε τα κεντρικά της στην Καλαμάτα 3
Κοινοποιησέ το

Levi’s

Αν γυρνούσε κάποιος το χρόνο πίσω και μπορούσε με ένα μαγικό τρόπο να αποτρέψει τα λουκέτα των πιο σημαντικών ελληνικών εταιριών, η Ελλάδα θα διέθετε σήμερα μια πολυσύνθετη βιομηχανική παραγωγή, κατασκευάζοντας με υψηλότατα στάνταρ ποιότητας από αυτοκίνητα και λευκές συσκευές έως… καρφίτσες.

Κάπου εκεί, στη μέση, θα βρίσκαμε και μία εταιρεία ένδυσης, που μεταξύ άλλων έκανε το μεγάλο βήμα να παράγει το διασημότερο παντελόνι στον κόσμο. Οι παλαιότεροι ίσως να θυμούνται ότι εκτός από τα αυθεντικά Levi’s, που ήταν εισαγωγής, υπήρχε τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 και η επιλογή αγοράς των «ελληνικών» Levi’s.

Το προϊόν κατασκευαζόταν από την πάλαι ποτέ μεγαλύτερη βιομηχανία ενδυμάτων της χώρας, τη Διεθνή Βιομηχανία Ενδυμάτων ΑΕ, που είχε τα κεντρικά της στην Καλαμάτα. Συγκεκριμένα στην οδό Τσαμαδού στο λιμάνι της πόλης, εκεί όπου από το 1970 έως το 1997 ράφτηκαν εκατομμύρια ελληνικά ρούχα. Στην περίοδο ακμής της η βιομηχανία έφτασε να απασχολεί 480 εργαζόμενους σε Καλαμάτα και Αθήνα, ενώ η δυνατότητα παραγωγής της ξεπερνούσε τα 1,5 εκατ. παντελόνια τζιν ετησίως.

Τα ελληνικά Levi’s: Το άδοξο τέλος της εταιρίας που έφτιαχνε το διασημότερο παντελόνι στον κόσμο

Η εταιρία είχε ιδρυθεί από τον Μεσσήνιο οικονομολόγο και επιχειρηματία Χρήστο Μανιατάκη. Έχοντας πάρει ουσιαστικά το franchise της Levi’s στην Ελλάδα παρήγαγε ­ φασόν ­ τα ομώνυμα τζιν και για την ελληνική αγορά και για αγορές του εξωτερικού, στις οποίες εξήγαγε μεγάλες ποσότητες κάθε λογής ενδυμάτων.

Η βιομηχανία ενδύματος στην Ελλάδα ήταν ένας κλάδος που άνθισε εντυπωσιακά από το 1960 έως το 1975, έκτοτε όμως παρέμεινε στάσιμος και μετά το 1985 ξεκίνησε η πτώση. Όσο αυξανόταν το εισόδημα του (νέο)Έλληνα τόσο γύριζε την πλάτη του στα ελληνικά προϊόντα, καθώς το ρούχο του έπρεπε να είναι και αποδεικτικό οικονομικού status. Ο πρόσθετος λόγος της κρίσης, που το 1994 πήρε διαστάσεις κατολίσθησης (με 12% πτώση της παραγωγής), ήταν η αδυναμία να ξεπεραστεί ο ανταγωνισμός του φθηνότατου κόστους εργασίας, που διέθεταν χώρες της Άπω Ανατολής, της Ανατολικής Ευρώπης, των Βαλκανικών χωρών και της Τουρκίας.

Έτσι, τα πράγματα για τη Διεθνή Βιομηχανία Ενδυμάτων ΑΕ δεν ήταν τόσο ευνοϊκά όσο φαίνονταν, ακόμα και όταν πλησίασε τις 500 θέσεις εργασίας. Τα κόστη ήταν πολύ μεγάλα και στα μέσα της δεκαετίας του ’90 η εταιρία είχε συσσωρεύσει μεγάλου ύψους οφειλές σε 13 ελληνικές και ξένες τράπεζες. Είχε προηγηθεί η διακοπή της συνεργασίας με τη Levi’s, που αποτέλεσε καίριο πλήγμα στη φήμη και τον τζίρο της.

Τα ελληνικά Levi’s: Το άδοξο τέλος της εταιρίας που έφτιαχνε το διασημότερο παντελόνι στον κόσμο

Το 1996 οι πιστώτριες τράπεζες διέκοψαν τη χρηματοδότησή και ένα χρόνο αργότερα η εταιρεία τέθηκε σε καθεστώς εκκαθάρισης. Το υπουργείο Εργασίας είχε απορρίψει αίτημα της εταιρείας για ομαδικές απολύσεις, πράγμα που αποτελούσε προϋπόθεση για τις τράπεζες ώστε να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση. Μελέτη της Bank of America υποστήριζε ότι θα ήταν βιώσιμη αν μείωνε το προσωπικό και σταματούσε τις ζημιογόνες γι’ αυτήν εξαγωγές, παράγοντας προϊόντα μόνο για Ελλάδα και Αλβανία.

Στην προσπάθεια της να κάνει ομαδικές απολύσεις για να επιβιώσει, η εταιρία είχε ζητήσει άδεια από το υπουργείο Εργασίας να ρίξει τον αριθμό των εργαζομένων σε 135, στέλνοντας μαζικά εξώδικα απολύσεων σε πάνω από 250 εργαζόμενους. Τα αιτήματα όμως δεν προχώρησαν, οι τράπεζες έμειναν αμετακίνητες στις θέσεις τους και τελικά συνέβη αυτό που συμβαίνει σχεδόν πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις: η εταιρεία σε εκκαθάριση και οι εργαζόμενοι σε «ομηρεία».

Τα τελευταία χρόνια έρευνες αποδεικνύουν ότι ο καταναλωτής ενδιαφέρεται όλο και ενεργότερα να στηρίξει προϊόντα ελληνικών συμφερόντων, ειδικά στο χώρο της ένδυσης. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι επιχειρήσεις παραγωγής ελληνικών ρούχων που άντεξαν (ή άνοιξαν) να διαγράφουν τα τελευταία χρόνια ανοδική πορεία, παίζοντας με σαφώς καλύτερα χαρτιά στα χέρια τους απ’ ότι προ της κρίσης.

Πηγή: menshouse.gr


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ