Δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα
Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο με τη Ferrari που κόστισε τη ζωή στον Τζώρτη Μονογυιό, μίλησε στην ΕΡΤ ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.
Ο γνωστός εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, αναλύει τα δεδομένα του δυστυχήματος, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο του οδηγού του super car.
«Mέσα σε τρεισήμισι μήνες είχαμε δύο θανατηφόρα ατυχήματα στο σημείο αυτό και λίγο πιο κάτω», είπε και συμπλήρωσε πως: «Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο. Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα».
Αναφέρθηκε σε παρόμοιο περιστατικό που συνέβη με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία και χτύπησε σε δένδρο καθώς και σε σημείο που ήταν κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δεν σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα.
Αναρωτήθηκε επίσης μήπως είχαν απενεργοποιηθεί από τον οδηγό συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, γιατί πρόκειται για αυτοκίνητο με πολλά συστήματα ασφαλείας.
Τι λέει ο Γιώργος Πατούλης για την απουσία προστατευτικών κιγκλιδωμάτων
Ο Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, σε τηλεφωνική σύνδεση που είχε με το «Χαμογέλα και Πάλι» μίλησε για το θανατηφόρο τροχαίο του Τζώρτζη Μονγυιού, και κλήθηκε να απαντήσει για γεγονός ότι δεν υπήρχαν προστατευτικά κιγκλιδώματα στο σημείο που έγινε το θανατηφόρο τροχαίο, που στοίχησε τη ζωή στον 45χρονο.
«Από την πρώτη στιγμή έχουμε δώσει μεγάλη έμφαση στην οδική κυκλοφορία και γι’ αυτό βλέπετε μεγάλες ασφαλτοστρώσεις και φωτισμούς LED, αλλά απο εκεί και πέρα θα πρέπει όλοι μας να ξέρουμε ότι έχουμε ένα εργαλείο όταν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο και θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες στο πως το χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας σε κάποιο σημείο, όπου εκεί κανείς μπορεί να κινείται με υψηλές ταχύτητες. Υπάρχουν και δρόμοι εντός αστικού ιστού, που το όριο τους είναι τα 50 χιλιόμετρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο περιφερειάρχης και συμπλήρωσε: «Αντιλαμβάνεστε ότι θέλει ειδική εκπαίδευση και να γίνει κατανοητό ότι εδώ δεν έχουμε δρόμους που να δίνουν την δυνατότητα να πας σε μία πίστα να τρέξεις. Θέλει τεράστια εμπειρία και εκπαίδευση. Αν αυτό το όχημα ήταν στα Λιμανάκια, αντιλαμβάνεστε τι θα μπορούσε να είχε συμβεί;».
Ο Γιώργος Πατούλης τόνισε: «Όταν λέμε ότι είναι δρόμος που περνάει από κατοικίες δεν μπορεί να παίρνει το εργαλείο στα χέρια του και να σκοτώνει ανθρώπους. Τι θέλουμε; Να κάνουμε μία σιδηρόφραχτη επειδή κάποιοι παιρνουνε τα εργαλεία στα χέρια τους και δεν ξέρουν να τα χρησιμοποιούν; Δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη υπόθεση» και έκλεισε λέγοντας: «Θέλουμε να προσέχουμε, να είμαστε εκπαιδευμένοι οδηγοί και σοβαροί».
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.