Connect with us

Συμβουλές

Τα ορθοπεδικά είδη που θα δώσουν τη λύση σε κάθε σου πρόβλημα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Τα ορθοπεδικά είδη περιέχουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, η οποία χαρακτηρίζεται από τεχνολογίες αιχμής και πιστοποίηση ποιότητας. Τα ίδια περιλαμβάνουν πολλές κατηγορίες που καλύπτουν ανάγκες για αποκατάσταση τραυματισμών και άλλων περιπτώσεων.

Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των ορθοπεδικών ειδών είναι ο κηδεμόνας σπονδυλικής στήλης. Είναι μια μεγάλη κατηγορία, που χωρίζεται σε δυο μικρότερες , τους κηδεμόνες μέσης (ζώνες οσφύος) και τους κηδεμόνες για τη θωρακοοσφυική μοίρα.

Ο κηδεμόνας μέσης στηρίζει την σπονδυλική στήλη και κρατά το σώμα σε  σωστή στάση. Επιπλέον αν ταλαιπωρείσαι από προβλήματα οσφυαλγίας, τότε οι ζώνες μέσης και οσφύος, θα σου προσφέρουν αποτελεσματική στήριξη και ανακούφιση.

Μια πολύ δημοφιλή και πρακτική επιλογή, αποτελεί η ελαστική ζώνη. Είναι εύκολη στη χρήση, με αεριζόμενο ύφασμα και ενδείκνυται για μετεγχειρητική θεραπεία.

Μια ακόμη υποκατηγορία αποτελούν και οι κηδεμόνες για τη θωρακοοσφυική μοίρα. Είναι κυρίως νάρθηκες πλάτης και ζώνες στήριξης πλάτης, για την αντιμετώπιση προβλημάτων του κορμού. Μια καλή επιλογή, αν έχεις προβλήματα με την πλάτη σου, είναι ο νάρθηκας κλείδας οκτωειδούς επίδεσης. Έχει ρυθμιζόμενες τιράντες και βοηθά στην ακινητοποίηση και έκταση των ώμων. Χρησιμεύει και κυρίως βοηθά σε αυτό το σημείο μετά από τραυματισμούς.

Αν θέλεις κι εσύ να ανακαλύψεις τα ορθοπεδικά Τζαγκαράκης, επισκέψου το ηλεκτρονικό κατάστημα Orthoway και επίλεξε όλα αυτά που ταιριάζουν στις ανάγκες σου, στις καλύτερες τιμές για Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πανελλαδικά!


Κοινοποιησέ το
Advertisement

Συμβουλές

8 εκπληκτικοί τρόποι για την καταπολέμηση της χοληστερίνης και της υψηλής πίεσης του αίματος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Η υψηλή χοληστερίνη και η υψηλή πίεση του αίματος είναι πολύ επικίνδυνες διαταραχές. Υπάρχουν δύο είδη χοληστερίνης: η LDL (κακή) και η HDL (καλή). Όσο υψηλότερη είναι η LDL, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις. Όσο πιο υψηλή είναι η HDL,  τόσο μειώνεται ο κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις.

Όταν η χοληστερίνη είναι υψηλή, αποφράζει σιγά-σιγά τα στεφανιαία αγγεία της καρδιάς, που την τροφοδοτούν με αίμα, που είναι πλούσιο σε οξυγόνο και δεν μπορεί να φτάσει στα τοιχώματα της καρδιάς. Παρομοίως, η υψηλή πίεση του αίματος μεταβάλει  την δύναμη  του αίματος που ασκείται στο τοίχωμα αρτηριών, σε διάφορα σημεία του σώματος.

Παρακάτω, αναφέρουμε 8 πρακτικούς  τρόπους για την καταπολέμηση της χοληστερίνης και της υψηλής πίεσης του αίματος.

1. Μικρά γεύματα. Ο τρόπος που τρώτε είναι εξίσου σημαντικός με το τι τρώτε. Σύμφωνα με μία Βρετανική έρευνα, όσοι τρώνε 6-7 μικρά γεύματα την ημέρα, αντί για 3 μεγάλα, έχουν χαμηλότερη χοληστερίνη και κατά 10-20% μειωμένο κίνδυνο για εμφάνιση στεφανιαίων καρδιακών παθήσεων.

2. Αντικαταστήστε τα κλασικά ζυμαρικά με τα ολικής αλέσεως. Την επόμενη φορά που θα πάτε στο μάρκετ, να το έχετε στο μυαλό σας αυτό. Αντικαταστήστε τα κλασικά ζυμαρικά με τα ολικής αλέσεως. Έτσι, θα αυξηθεί σημαντικά η HDL. Επίσης, τα προϊόντα ολικής αλέσεως αυξάνουν το επίπεδο ινών στο έντερο.

3. Σολομός. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε Ω3 λιπαρά μειώνουν το επίπεδο της κακής χοληστερίνης LDL. Ο σολομός, το σκουμπρί, η ρέγγα όπως και τα καρύδια, τα αμύγδαλα και ο λιναρόσπορος είναι πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα.

4. Κανέλα. Αυτό το δυνατό μπαχαρικό είναι χρήσιμο για τη μείωση της χοληστερίνης. Προσθέστε κανέλα στο κάρυ και τα επιδόρπια. Επίσης, η κανέλα προσφέρει μία ευχάριστη γεύση και στον πρωινό σας καφέ.

5. Κάλιο. Οι περισσότεροι που έχουν υψηλή πίεση έχουν συμβουλευτεί να μειώσουν την κατανάλωση αλατιού. Ένας τρόπος μείωσης της επίδρασης του νατρίου στην πίεση του αίματος είναι η αύξηση της κατανάλωσης καλίου.

6. Αποφεύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Μία βασική πηγή αυξημένης ποσότητας νατρίου είναι τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Μειώστε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών για να μειωθεί εύκολα το επίπεδο του νατρίου.

7. Σπόροι καρπουζιού. Αλέστε ξηρούς σπόρους καρπουζιού και καταναλώνετε 1 κουταλάκι του γλυκού με άδειο στομάχι κάθε πρωί πριν κάνετε ο,τιδήποτε άλλο. Αυτή η χειροποίητη θεραπεία έχει αποτέλεσμα καθώς οι σπόροι καρπουζιού περιέχουν μία σύνθετη ουσία που συντελεί στη διαστολή των τριχοειδών αγγείων και ανακουφίζει από την υπερένταση.

8. Λεμόνι. Ελέγξτε την υψηλή πίεση του αίματος πίνοντας το πρωί 1 φλιτζάνι ζεστό νερό όπου θα έχετε στύψει φρέσκο λεμόνι. Τα λεμόνια είναι πλούσια σε βιταμίνη C και άλλες φυσικές αντιοξειδωτικές ουσίες που μειώνουν τις ελεύθερες ρίζες και την υψηλή πίεση του αίματος.

Πηγή: newsitamea


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

Η γλώσσα «καθρεφτίζει» την υγεία μας (vid)

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Η εικόνα που έχει η γλώσσα σας μπορεί να φανερώσει πολλά για την κατάσταση της υγείας σας. Μια υγιής γλώσσα θα πρέπει να έχει ροζ απόχρωση και να καλύπτεται από μικρά εξογκώματα (γλωσσικές θηλές). Αν παρατηρήσετε κάποια διαφορά από το φυσιολογικό, θα πρέπει να είστε σε επιφυλακή.

Η εικόνα που έχει η γλώσσα σας μπορεί να σας στέλνει σημαντικά μηνύματα για την υγεία σας τα οποία δεν γνωρίζατε. Αυτά σίγουρα είναι βέβαια κάποιες υποδείξεις. Για να είστε απόλυτα σίγουροι για οποιαδήποτε ανωμαλία παρατηρείτε, πρέπει φυσικά να επισκεφτείτε έναν γιατρό.

Αν η γλώσσα σας έχει άσπρες κηλίδες, τότε αυτό μπορεί να είναι ένα σημάδι κάποιας μόλυνσης όπως η στοματική καντιντίαση. Αυτή η μόλυνση δημιουργεί λευκές κηλίδες στη γλώσσα και στο εσωτερικό του στόματος. Εμφανίζεται πιο συχνά στα μωρά και στους ηλικιωμένους, ενώ οφείλεται κυρίως στο ασθενές ανοσοποιητικό σύστημα.

Αν η γλώσσα σας είναι κόκκινη ή παρατηρήσετε φλεγμονή, τότε πιθανόν να προκλήθηκε είτε από την κατανάλωση πικάντικων ή όξινων τροφών είτε από τραυματισμό λόγω δαγκώματος. Μπορεί επίσης να υποδεικνύει ανεπάρκεια βιταμινών (π.χ. φολικού οξέος).

H μαύρη ή καφέ γλώσσα είναι σημάδι κακής στοματικής υγιεινής και μπορεί να βελτιωθεί με την κατανάλωση περισσότερου νερού και με το πιο συχνό βούρτσισμα. Συνήθως δεν υποδεικνύει κάτι πιο σοβαρό. Η γεωγραφική γλώσσα, όπως έχει ονομαστεί λόγω των λευκών σχημάτων που εμφανίζονται, δεν αποτελεί ανησυχητική ένδειξη και συνήθως συνδέεται με κάποια μικρή φλεγμονή ή με την ψωρίαση.

ΠΗΓΗ


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

20 λόγοι για τους οποίους πρέπει να αρχίσετε να τρώτε ελιές τώρα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κοινοποιησέ το

Οι ελιές είναι ένα από τα τρόφιμα τα οποία είναι απλά ακαταμάχητα, καθώς είναι εκπληκτικά υγιεινές. Αν δεν τρώτε ελιές  θα πρέπει να αρχίσετε να τρώτε αμέσως και θα σας εξηγήσουμε το γιατί. Έχουμε κάνει μια λίστα με το τι μπορούν να κάνουν οι ελιές για την υγεία σας και έτσι έχετε περισσότερους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να καταναλώνετε ελιές κάθε μέρα.

1. Ρυθμίζουν τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης

2. Μειώνουν την υψηλή αρτηριακή πίεση

3. Αποτελούν μια πλούσια πηγή ινών και είναι μια καταπληκτική εναλλακτική λύση σε κάποιο ενδιάμεσο γεύμα αντί κάποιου λαχανικού ή φρούτου

4. Έχουν άφθονη βιταμίνη Ε

5. Έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες

6. Μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο για ορισμένες ασθένειες όπως η νόσος Αλτσχάιμερ, τους καλοήθης και κακοήθεις όγκους, και τους κιρσούς

7. συμβάλουν στην πρόληψη της πήξης του αίματος που μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές παθήσεις

8. Προστατεύουν τις μεμβράνες των κυττάρων από ασθένειες όπως ο καρκίνος

9. Συμβάλουν εξαιρετικά κατά της αναιμίας

10. Αυξάνουν τη γονιμότητα και τη βελτιώνουν συνολικά το αναπαραγωγικό σύστημα

11. Έχουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

12. Είναι ένα εξαιρετικό αφροδισιακό

13. Είναι πλούσιο σε μέταλλα όπως το νάτριο, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, το φώσφορο και το ιώδιο

14. Παρέχουν στο σώμα σας όλα τα αναγκαία αμινοξέα και βιταμίνες

15. Περιέχουν το ελαϊκό οξύ, το οποίο είναι εξαιρετικό για την υγεία της καρδιάς σας

16. Περιέχουν πολυφαινόλες, μια φυσική χημική ένωση η οποία μειώνει το στρες στον εγκέφαλο, και αν καταναλώνεται τακτικά μπορεί να αυξήσει τη μνήμη σας έως και 25%

17. Ένα μικρό φλιτζάνι ελιές περιέχουν 4.4 mg σιδήρου

18. Διατροφή: 10 ελιές πριν από το γεύμα μπορεί να μειώσει την όρεξή σας κατά 20%, λόγω των λιπαρών οξέων που περιέχουν, επιβραδύνουν την πέψη και στέλνουν σήματα κορεσμού στον εγκέφαλο σας

19. βοηθούν επίσης το σώμα σας στην παραγωγή της αδιπονεκτίνης, μια χημική ένωση που μειώνει τα λίπη μέχρι και 5 ώρες μετά την κατανάλωση

20. Είναι πάρα πολύ νόστιμες!

Πηγή: www.newsone.gr


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ