Connect with us

Events

Σε πρώτη πανελλήνια προβολή δύο ντοκιμαντέρ από το Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Σε πρώτη πανελλήνια προβολή δύο ντοκιμαντέρ από το Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας 1
Κοινοποιησέ το

Σε πρώτη πανελλήνια προβολή δύο ντοκιμαντέρ από το Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Στις 24 Απριλίου του 1915, μια μέρα που σημάδεψε την αρμενική ιστορία και όχι μόνο, ξεκίνησε η Γενοκτονία των Αρμενίων. Εκείνη την ήμερα, η τουρκική κυβέρνηση συνέλαβε, βασάνισε και εκτέλεσε με συνοπτικές διαδικασίες, περίπου 250 Αρμένιους διανοούμενους. Μετά από αυτό, ξεκίνησε ο διωγμός των Αρμενίων με πορείες θανάτου μέσω της Μεσοποταμίας, στην έρημο, χωρίς τροφή ή νερό.
Υπολογίζεται ότι τρία χρονιά μετά είχαν πεθάνει 1,5 εκατομμύριο Αρμένιοι.
Η Τουρκία, ως διάδοχο κράτος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, πότε δεν παραδέχτηκε την Γενοκτονία των Αρμενίων, ακόμα και σήμερα αρνείται την ύπαρξη Γενοκτονίας και ισχυρίζεται ότι δεν υπήρξε εξόντωση άλλα εκτοπισμός του αρμένικου πληθυσμού.

Το δραστήριο και πρωτοπόρο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ θέλοντας να τιμήσει την επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων προσκάλεσε στην Καλαμάτα, από τις Η.Π.Α τον Αρμένιο σκηνοθέτη Bared Maronian και διοργανώνει ένα διήμερο αφιέρωμα στη Γενοκτονία των Αρμενίων σε συνεργασία με τη Νέα Κινηματογραφική Λέσχη Καλαμάτας, την συμμετοχή της Αρμενικής Κοινότητας Καλαμάτας, της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής Ελλάδας και της Αρμενικής Νεολαίας Ελλάδας, τη στήριξη της Ιεράς Μητρόπολης Μεσσηνίας και του Δήμου Καλαμάτας.
Ο Αμερικανοαρμένης σκηνοθέτης Bared Maronian, θα παρουσιάσει τα δύο ντοκιμαντέρ του, «Τα Ορφανά της Γενοκτονίας» (OrphansoftheGenocide) και «Γυναίκες του 1915» (Women of 1915), δυο ταινίες που σκιαγραφούν απόλυτα το ιστορικό πλαίσιο και ρίχνουν φως σε άγνωστες πτυχές της Γενοκτονίας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Σάββατο 19 του μήνα, 7.30μ.μ: στο Στέκι του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας (Μπενάκη 11), προβολή του ντοκιμαντέρ «Orphans of the Genocide» παρουσία του σκηνοθέτη. Θα ακολουθήσει σχετική συζήτηση και γνωριμία με το δημιουργό. Παράλληλα, στο χώρο, θα λειτουργεί φωτογραφική έκθεση.

Την Κυριακή 20 Οκτώβρη, στο Αμφιθέατρο «Θεόδωρος Αγγελόπουλος» στο Εργατικό Κέντρο, το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

6 μ.μ. Αναδρομή στο ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο της Γενοκτονίας. Μεταξύ άλλων, θα μιλήσουν:

– Αϊβαζιάν Αλίν μέλος της Αρμενικής Νεολαίας Ελλάδας,
– Varsenik Galstian, αντιπροέδρος της Αρμένικης Κοινότητα Καλαμάτας.
6:30 μ.μ. Προβολή του ντοκιμαντέρ «Women of 1915» του Bared Maronian.
8:00 μ.μ. Συζήτηση με το σκηνοθέτη.
8:30 μ.μ. Συναυλία από το μουσικό σχήμα του Haig Yazdjian* (Χάιγκ Γιαζιτζιάν)

● Ο Χάιγκ Γιαζιτζιάν γεννήθηκε το 1959 στο Χαλέπι της Συρίας από Αρμένιους γονείς, ενώ ζει και εργάζεται στην Ελλάδα από το 1980. Παίζει ούτι και συνθέτει. Ο Γιαζιτζιάν έχει εμφανιστεί σε πολλές μουσικές σκηνές της Αθήνας και έχει συνεργαστεί με μεγάλους Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες, ενώ είναι ιδιαίτερα αγαπητός στην αρμένικη ελληνική κοινότητα – και όχι μόνο.
Ο καλλιτέχνης συμμετάσχει σε συναυλίες σε όλο τον κόσμο με διάσημους σολίστες – ενδεικτικά, το 2006 συμμετείχε στην ευρωπαϊκή περιοδεία της Loreena McKennitt.

«ΟΡΦΑΝΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ» – «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ 1915»

ΟΡΦΑΝΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ

ΟΡΦΑΝΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ

Το ντοκιμαντέρ «Ορφανά της Γενοκτονίας» (Orphans of the Genocide) προβλήθηκε για πρώτη φορά το 2015 κατά την 100ή επέτειο της γενοκτονίας των Αρμενίων. Μπροστά στο φακό, οι απόγονοι επιζώντων – ορφανών της Γενοκτονίας των Αρμενίων αφηγούνται τις συγκλονιστικές εμπειρίες τους. Το ντοκιμαντέρ «Γυναίκες του 1915» (Women of 1915), περιγράφει τις αμέτρητες ιστορίες εκείνων των Αρμένιων γυναικών, οι οποίες βίωσαν απίστευτες θηριωδίες, ωστόσο αντιστάθηκαν στη Γενοκτονία επιδεικνύοντας αξιόλογη ανθεκτικότητα. Παράλληλα, παρουσιάζονται οι ιστορίες και όλων εκείνων των Αμερικανίδων, Σκανδιναβών, Ευρωπαίων και Καναδών γυναικών που συνέρρευσαν στα πεδία θανάτου της γενοκτονίας των Αρμενίων και βοήθησαν να σωθεί ένα έθνος.

Ο BARED MARONIAN ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ 1915»

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ 1915

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ 1915

Ο Bared Maronian ειδικεύεται στην παραγωγή αρμενικών ντοκιμαντέρ, με τρεις ταινίες στο ενεργητικό του. Οι «Γυναίκες του 1915», που θα προβληθεί την Κυριακή στο Αμφιθέατρο «Θεόδωρος Αγγελόπουλος», είναι το ντοκιμαντέρ που αποκαλύπτει το ρόλο των Αρμενίων γυναικών της εποχής και τη φρίκη που υπέστησαν κατά τη διάρκεια της γενοκτονίας των Αρμενίων.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του για το έργο του, και στην ερώτηση γιατί αποφάσισε να κάνει το ντοκιμαντέρ «Γυναίκες του 1915» ως συνέχεια του προηγούμενου, «Ορφανά της Γενοκτονίας», απάντησε:

«Πριν από περίπου 6 χρόνια, ενώ διεξήγαγα προκαταρκτική έρευνα για τα «Ορφανά της Γενοκτονίας», συνεχώς συναντούσα εκπληκτικές ιστορίες γυναικών που, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, συνδέονταν με τη Γενοκτονία – Και δεν ήταν μία, δύο ή μερικές ιστορίες… αλλά εκατοντάδες χιλιάδες Αρμένιες γυναίκες που ήταν θύματα, εκατοντάδες, ίσως χιλιάδες μη-Αρμένιες-Σκανδιναβές, Αμερικανές, Ευρωπαίες, Καναδές και Αυστραλές -γυναίκες που εγκλωβίστηκαν στα πεδία θανάτωσης της Αρμενικής Γενοκτονίας και διέσωσαν δεκάδες χιλιάδες Αρμένιες γυναίκες και παιδιά. Αυτό, νομίζω, ήταν το υπέρτατο ανθρωπιστικό έργο. Αφήνοντας μια πολυτελή ζωή πίσω, ταξιδεύοντας χιλιάδες μίλια σε ζώνες πολέμου, ρισκάροντας τη ζωή σου για να σώσεις τις ζωές των άλλων. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτές οι γυναίκες έχασαν τη ζωή τους ενώ έσωζαν τις ζωές των άλλων. Θεωρώ ότι ήταν μια απαράμιλλη αυτοθυσία. Δεν μπορούσα να βοηθήσω, αλλά αποφάσισα να αφιερώσω μια ολόκληρη ταινία σε αυτό το θέμα. Έτσι, προέκυψαν οι «Γυναίκες του 1915».

Το γεγονός ότι ονόμασε το ντοκιμαντέρ «Γυναίκες του 1915» και όχι «Γυναίκες της Γενοκτονίας» οφείλεται στην προσπάθειά του να περιγράψει την καθολικότητα της γενοκτονίας των Αρμενίων. Όπως εξηγεί ο ίδιος: «Παρόλο που η αρμενική γενοκτονία ασκήθηκε στους Αρμένιους από τους [Οθωμανούς] Τούρκους, οι τρομακτικές και ηρωικές εμπειρίες των Αρμένιων γυναικών ήταν η ανθρώπινη επιβίωση, ο ανθρώπινος θρίαμβος και η ανθρώπινη ανθεκτικότητα σε καιρούς πολέμου. Οι Αρμένιες γυναίκες βιάστηκαν, υποδουλώθηκαν, αποκτηνώθηκαν από τους Τούρκους δράστες, που προσπάθησαν να τις απογυμνώσουν από την ταυτότητά τους, αλλάζοντας βίαια τα ονόματά τους, τη θρησκεία, τη γλώσσα, τον πολιτισμό – ακόμη και την εμφάνισή τους. Παρ‘ όλα αυτά, η Αρμένια γυναίκα έγινε ο αναπόφευκτος ιδρυτής των Αρμένιων κοινωνιών μετά τη γενοκτονία στη διασπορά».

«Το ντοκιμαντέρ εξιστορείται μέσα από τον χαρακτήρα της Μαρίας Γιάκομπσεν, μιας Δανής νοσοκόμας που αφιέρωσε τη ζωή της στη διάσωση των θυμάτων της γενοκτονίας των Αρμενίων. Η εμπειρία της Γιάκομπσεν με τους Αρμένιους ήταν γραμμική. Ήταν στη Δυτική Αρμενία κατά τη διάρκεια των σφαγών των Αρμενίων, βίωσε το μεγαλύτερο βάρος της γενοκτονίας με τους Αρμένιους και τελικά πέθανε και θάφτηκε στο Αρμενικό ορφανοτροφείο, τη “Φωλιά των Πουλιών” στο Λίβανο, ενώ φρόντιζε τα ορφανά της Αρμενίας», αναφέρει ο σκηνοθέτης. «Μια άλλη γυναίκα τού 1915 είναι η Αμερικανίδα Μέρι Λουίς Γράφαμ, εκπαιδευμένη δασκάλα, που αφιέρωσε τη ζωή της στην εκπαίδευση φοιτητών και δασκάλων στη Δυτική Αρμενία και πέθανε στη Σεβάστεια το 1921.

Προβάλλονται, επίσης, κάποιες Αρμένιες γυναίκες του 1915, όπως η Ντιάνα Αμπγκάρ, η πρώτη γυναίκα πρεσβευτής στη σύγχρονη ιστορία, η Βικτόρια Αρτινιάν, γιαγιά του Στιβ Τζομπς, η Χατού νΓιαπουτζιάν, η οποία κουβαλούσε όπλα και πολέμησε σκληρά για να προστατεύσει τους ανθρώπους της και φυσικά τις ανυπεράσπιστες γυναίκες του 1915, όπως η Ορόρα Μαρντιγκανιάν, η ιστορία της οποίας μετατράπηκε σε επιτυχία του Χόλιγουντ το 1919, απλά για να ονομάσουμε μερικές…».

Όσον αφορά στην έρευνα που έκανε ο σκηνοθέτης για τη δημιουργία της ταινίας, ο σκηνοθέτης αναφέρει πως, «αν και υπάρχει πληθώρα πληροφοριών για την Ορόρα Μαρντιγκανιάν, χρειάστηκε να ταξιδέψει μέχρι την Αργεντινή για να μιλήσει με τον Εντουάρντο Κοζανλιάν, ο οποίος κατά τύχη ανακάλυψε τα απομεινάρια της ταινίας της Ορόρα, Auction of Souls ή αλλιώς Ravished Armenia». Από την άλλη πλευρά, χρειάστηκαν εξαντλητικές έρευνες για να μπορέσει να συνδεθεί με την οικογένεια της γιαγιάς του Στιβ Τζομπς και να μπορέσει στο τέλος να βρει ένα μπαούλο γεμάτο έγγραφα για τη γιαγιά του.

Ο δημιουργός έχει στα σκαριά και τρίτη ταινία που σχετίζεται με τη Γενοκτονία, η οποία θα αναδείξει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιστορία που συνδέεται με τις Σφαγές των Αρμενίων.

Σε πρώτη πανελλήνια προβολή δύο ντοκιμαντέρ από το Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Σε πρώτη πανελλήνια προβολή δύο ντοκιμαντέρ από το Κέντρο Δημιουργικό Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας


Κοινοποιησέ το

Events

Προγραμματισμός Ακαδημίας Κουκλοθέατρου, βεβαίωση συμμετοχής και όλες οι πληροφορίες

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Προγραμματισμός Ακαδημίας Κουκλοθέατρου, βεβαίωση συμμετοχής και όλες οι πληροφορίες 12
Κοινοποιησέ το

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία, με την ανάρτηση των  βεβαιώσεων συμμετοχής,  οι εργασίες του «Σχολείου Κουκλοθέατρου 2020», που διοργανώθηκε από το Πανελλήνιο Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου Καλαμάτας και το Εργαστήριο Βιωματικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας. Το σχολείο είχε πάνω από πενήντα (50) συμμετέχοντες, που παρακολούθησαν κατ’ επιλογή θεματικές συνολικά είκοσι δύο (22) ωρών, στην Πειραματική Σκηνή και το 13ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας.

Η ανταπόκριση των συμμετεχόντων και το γενικότερο ενδιαφέρον για το Κουκλοθέατρο στην εκπαίδευση και την αγωγή των παιδιών, έδωσαν μεγάλη δυναμική στην διοργάνωση, που υλοποιήθηκε σε μια δύσκολη περίοδο με αυστηρά μέτρα υγιεινής. Ανταποκρινόμενοι στην αναγκαιότητα αυτή, οι διοργανωτές φορείς έχουν ξεκινήσει την μετεξέλιξη του Σχολείου σε «Ακαδημία Κουκλοθέατρου», η οποία θα λειτουργήσει ανταποκρινόμενη στις δυνατότητες που θα δίνουν τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, δια ζώσης αλλά και τηλεματικά.

Προγραμματισμός Ακαδημίας Κουκλοθέατρου, βεβαίωση συμμετοχής και όλες οι πληροφορίες 13

Ήδη η Δ.Π.Ε. Μεσσηνίας έχει απευθύνει πρόσκληση στους Εκπαιδευτικούς για δημιουργία Ομάδων Εργασίας ώστε όσοι επιθυμούν να αναπτύξουν το τόσο αγαπητό και παιδαγωγικά επιτυχημένο κομμάτι του Κουκλοθέατρου στην Εκπαίδευση και την καθημερινότητά μας. Στον ιστότοπο του Φεστιβάλ και της Ακαδημίας Κουκλοθέατρου «https://puppetfest.gr», έχουν αναρτηθεί η τρέχουσα βεβαίωση συμμετοχής, ο προγραμματισμός που γίνεται και όλες οι σχετικές πληροφορίες.

Γιατί, όμως, το Κουκλοθέατρο είναι σημαντικό στην εκπαίδευση και την καθημερινότητα;

Απλές ιδέες, από την εμψύχωση ενός παιχνιδιού, τη χρήση μικρών χάρτινων φιγούρων, έως χειροποίητες κούκλες μάπετ και γαντόκουκλες, με λίγη εξάσκηση από τον γονέα, τον εκπαιδευτικό, τον παιδαγωγό χαρίζουν μια  «μαγική» εμπειρία στο παιδί, μεταμορφώνοντας το μάθημα σε παιχνίδι. Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζουμε πως όχι μόνο μπορούμε να έχουμε παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό αποτέλεσμα, αλλά και δυνατότητες παρέμβασης και – υπό προϋποθέσεις – ακόμη και διάγνωσης και θεραπείας σε θέματα ψυχικής και κοινωνικής υγείας.

Με την τέχνη και την τεχνική του κουκλοθέατρου ανοίγονται δρόμοι για την υγιή  ανάπτυξης των παιδιών μας, που βάλλονται από το ραγδαία εξελισσόμενο επικοινωνιακό τοπίο των νέων τεχνολογιών. Μεθοδικά και σταθερά, το «σχολείο» που λειτουργεί και με τη μορφή Ακαδημίας Κουκλοθέατρου στοχεύει όχι μόνο να φέρει αυτή την αρχέγονη και συναρπαστική Τέχνη στη ζωή μας αλλά να αναδείξει και όλες αυτές τις νέες πτυχές της.

Στον αναβαθμισμένο ιστότοπο https://puppetfest.gr θα υπάρξει όλη η σχετική ενημέρωση, τόσο για τους Εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται για το Κουκλοθέατρο στην Εκπαίδευση, όσο και για τους γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμούν είτε με παταστάσεις είτε με βιωματικά σεμινάρια είτε με άλλες δράσεις της Ακαδημίας Κουκλοθέατρου, να γνωρίσουν στα παιδιά το Κουκλοθέατρο και κυρίως να γνωρίσουν και οι ίδιοι πως θα το αξιοποιήσουν στην πράξη.

Προγραμματισμός Ακαδημίας Κουκλοθέατρου, βεβαίωση συμμετοχής και όλες οι πληροφορίες 14


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Events

Αποσπάσματα ενός δείπνου: Επιστολές από μακριά

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

ΔΗΠΕΘΕΚ
Κοινοποιησέ το

Την προηγούμενη άνοιξη, ο Θίασος Ωκύπους, έπειτα από πρόσκληση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας, Γιάννη Μαργαρίτη, είχε προγραμματίσει να παρουσιάσει το συμποσιακό δρώμενο Αποσπάσματα ενός δείπνου: οι μετανάστες της γεύσης. Πρόκειται για μία δράση που είναι συμπαραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας, του Θιάσου Ωκύπους και της Ομάδας7, με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστόπουλου.

Σε σχετική ανακοίνωση γίνονται γνωστά τα ακόλουθα:

“Κατά τη διάρκεια ενός δείπνου επρόκειτο να ξετυλίξουμε ιστορίες που σχετίζονται με τη διατροφή και να ταξιδέψουμε από την Καλαμάτα σε άλλους τόπους, σε μια περιήγηση στον χώρο και τον χρόνο.

Το ξέσπασμα της πανδημίας δε μας επέτρεψε να μοιραστούμε ούτε τις ιστορίες αυτές ούτε το κοινό τραπέζι. Οι εξελίξεις μάς αποτρέπουν από το να παρουσιάσουμε ένα ζωντανό θέαμα. Το να φάμε και να πιούμε μαζί είναι κι αυτό απαγορευτικό.

Έκτοτε, προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να φτάσουμε στο κοινό και να αφηγηθούμε αυτές τις ιστορίες. Έπειτα από πολλές συζητήσεις, απογοητεύσεις, επανεκκινήσεις και μία πεποίθηση να συνεχίσουμε να δημιουργούμε, παρόλα τα εμπόδια, καταλήξαμε σε έναν τρόπο που να παραπέμπει σε άλλες εποχές: σκεφτήκαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα από το ταχυδρομείο!

Ο τρόπος αυτός μας επιτρέπει να μοιραστούμε τις ιστορίες μας με ασφάλεια, ενώ παράλληλα μας ξαναθυμίζει συναισθήματα που έχουμε ξεχάσει (ή που δεν έχουμε γνωρίσει ποτέ): την προσμονή για την άφιξη μιας επιστολής που περιμένουμε, την έκπληξη με το περιεχόμενό της, τη μοναδική σχέση που δημιουργείται μεταξύ ενός αποστολέα και παραλήπτη, αγνώστων μεταξύ τους.

Για τη δημιουργία της επιστολικής αυτής δράσης μαζευτήκαμε από πολλά μέρη: την Καλαμάτα, την Αθήνα, το Ναύπλιο, αλλά και τη Ζυρίχη και τη Σάλτα, στη Βόρεια Αργεντινή. Όλους αυτούς τους μήνες είχαμε μείνει αποκλεισμένοι στα μέρη που βρισκόμασταν, όταν τα σύνορα άρχισαν να κλείνουν το ένα μετά το άλλο. Σε τέτοιους καιρούς στασιμότητας, αποκλεισμού και εγκλεισμού, θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας ένα διαφορετικό ταξίδι: να βρεθούμε σε άλλες εποχές, να γνωρίσουμε ανθρώπους που (ίσως) έζησαν κάποτε και χάθηκαν μέσα στην ανωνυμία, ανθρώπους δικούς μας ή και εντελώς αγνώστους.

Ονομάζουμε τη δράση αυτή Αποσπάσματα ενός δείπνου: επιστολές από μακριά.

Οι φάκελοι που θα αποσταλούν μέσω ταχυδρομείου σε συνέχειες, θα περιέχουν τις ιστορίες και μια σειρά από εκπλήξεις, που θα έχουμε δημιουργήσει με τη συνδρομή και άλλων καλλιτεχνών.

Όσες και όσοι επιθυμείτε να γίνετε παραλήπτες των επιστολών μας, μπορείτε να στείλετε μέχρι την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου ένα μήνυμα με το ονοματεπώνυμο, την ταχυδρομική και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση στο παρακάτω emailokypustheatre@gmail.com

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:  

Γεωργία Κουτσούκου, Mariana Kútulas Vrsalović, Ιλιάνα Παζαρζή,

Σταμάτης Πολενάκης, Μαργαρίτα Σταυράκη, Αθηνά Στούρνα,

Άννα Τσίχλη-Boissonnas και άλλοι, προσκεκλημένοι καλλιτέχνες

ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ-ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΑΣ: Ανδρέας Ζαγάκος”


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Events

Πάρτι γενεθλίων παρά το lockdown για τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Πάρτι γενεθλίων παρά το lockdown για τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών 15
Κοινοποιησέ το

Εικόνες που προκάλεσαν έντονα σχόλια ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από πάρτι γενεθλίων που έκανε ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός.

Οπως φαίνεται από φωτογραφίες που ανέβηκαν σε λογαριασμό στο Instagram από άτομα που έδωσαν το παρόν, στο γραφείο του προέδρου του ΔΣΑ βρέθηκαν περίπου δέκα άτομα.

Μάλιστα άνοιξαν και σαμπάνιες για να γιορτάσουν το γεγονός. «Γιορτάζουμε τον γιγάντα μας», «covid free», ήταν μερικές από τις ενθουσιώδεις αναρτήσεις φίλων του. Στις φωτογραφίες φαίνεται πως ο μόνος που φορούσε συνεχώς μάσκα ήταν ο Δημήτρης Βερβεσός.

Όπως ήταν αναμενόμενο μετά το σάλο που προκήθηκε οι αναρτήσεις των φωτογραφιών “κατέβηκαν”, όμως τα ντοκουμέντα παραμένουν online.

Πάρτι γενεθλίων παρά το lockdown για τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών 16

Πάρτι γενεθλίων παρά το lockdown για τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών 17

Πάρτι γενεθλίων παρά το lockdown για τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών 18

Τι απαντά ο Δημήτρης Βερβεσός

Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός, ισχυρίζεται ότι είχε τηλεδιάσκεψη και ήρθαν στο γραφείο του ο γιος του, δύο ανιψιές του και τρεις συνεργάτες του για να του ευχηθούν. Όπως τόνισε δεν έγινε πάρτι, όλη η ιστορία κράτησε μόλις 15 λεπτά,και μετα συνεχίστηκε κανονικά η τηλεδιάσκεψη.

Ο κ. Βερβεσός τόνισε επίσης ότι όλα τα παράθυρα ήταν ανοιχτά καθόλη τη διάρκεια της συνάντησης, ενώ όπως είπε, στο γραφείο υπάρχουν σε λειτουργία τρία μηχανήματα καθαρισμού της ατμόσφαιρας.


Κοινοποιησέ το
Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ