Connect with us

Κινηματογράφος

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Ο Τζεφιρέλι περιγράφει συγκλονιστική στιγμή από τη σταύρωση

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Ο Τζεφιρέλι περιγράφει συγκλονιστική στιγμή από τη σταύρωση 1

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Ο Τζεφιρέλι περιγράφει συγκλονιστική στιγμή από τη σταύρωση

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το Πάσχα, η σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση.

Τα πάθη του Ιησού Χριστού έχουν αποτελέσει πολλές φορές πηγή έμπνευσης για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Ωστόσο, λίγες παραγωγές έχουν αποτυπωθεί τόσο γλαφυρά στη συνείδηση των τηλεθεατών ανά τον κόσμο, όσο η μίνι σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ».

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του Φράνκο Τζεφιρέλι

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Ο Τζεφιρέλι περιγράφει συγκλονιστική στιγμή από τη σταύρωση 2
«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Ο Τζεφιρέλι περιγράφει συγκλονιστική στιγμή από τη σταύρωση 3
«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»: Ο Τζεφιρέλι περιγράφει συγκλονιστική στιγμή από τη σταύρωση 4

Το έργο του φημισμένου Ιταλού σκηνοθέτη Φράνκο Τζεφιρέλι αποτελεί την πιο αναγνωρίσιμη ίσως τηλεοπτική (μπορεί και κινηματογραφική) μεταφορά του θείου δράματος. Ο Ρόμπερτ Πάουελ ξεχώρισε στον ρόλο του Ιησού, τόσο για την ερμηνεία του, όσο όμως και για τα καταγάλανα μάτια που προσέδιδαν μυσταγωγία σε κάθε του πλάνο.

Ο Ιησούς και  η μαθητές του στον ελαιώνα, από τη σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»
Σκηνή από την σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» / Φωτογραφία: ΑΝΤ1

Η σειρά κυκλοφόρησε το 1977 και αποτέλεσε μια ακριβή παραγωγή, με βραβευμένους ηθοποιούς. Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης πραγματοποίησε τα γυρίσματα του «Ιησού από τη Ναζαρέτ» στoυς αυθεvτικoύς χώρoυς και χρησιμoπoίησε έvα εξαιρετικό καστ ηθoπoιώv όπως o Σερ Λόρεvς Ολίβιε, η εκφραστική Αvv Μπάvκρoφτ, η πανέμορφη Ολίβια Χάσεϊ, ο Άντονι Κoυίv και o Μάικλ Γιoρκ.

«Παγίδα να προσπαθείς να υποδυθείς έναν Θεό»

Ο Ρόμπερτ Πάουελ πέρασε στην ιστορία για τον συγκεκριμένο ρόλο και παρότι συνέχισε να εργάζεται ως ηθοποιός δεν κατάφερε να κάνει κάτι που να ξεχωρίσει τόσο, στα χρόνια που ακολούθησαν.

«Να προσπαθείς να υποδυθείς έναν Θεό και να το συνειδητοποιήσεις είναι μια παράκαμψη προς τον νευρικό κλονισμό» δηλώνει ο πρωταγωνιστής του «Ιησού από τη Ναζαρέτ» 40 χρόνια μετά, σε ένα ειδικό αφιέρωμα στο έργο του Τζεφιρέλι που παρουσίασε το History Channel πριν από δύο χρόνια.

Ο Βρετανός ηθοποιός Ρόμπερτ Πάουελ με μουστάκι, παπιγιόν και καπέλο
Ο Ρόμπερτ Πάουελ που υποδύθηκε τον θεάνθρωπο στη σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» όπως είναι σήμερα / Φωτογραφία: Joel Ryan/Invision/AP

Ο Πάουελ περιγράφει στην ίδια εκπομπή όσα του εξιστόρησε κάποτε σε ένα γράμμα μια εργαζόμενη σε οίκο ευγηρίας από τη Νότια Αφρική. Σε αυτό, του εξηγούσε πως έβαλε τον «Ιησού από τη Ναζαρέτ» στους ηλικιωμένους. «Κάθισα πλάι σε μια πολύ άρρωστη 80χρονη γυναίκα. Όταν ήρθε η στιγμή της σταύρωσης την κοίταξα να κάθεται με τα δάκρυα να τρέχουν στο πρόσωπο της και ένα μεγάλο χαμόγελο. Δυο μέρες μετά πέθανε» περιγράφει η άγνωστη γυναίκα στο γράμμα που έστειλε στον Βρετανό ηθοποιό.

Ο Πάουελ και η λατρεία των Ελλήνων στον «Ιησού από τη Ναζαρέτ»

«Πάντοτε προσπαθώ να αφήσω πίσω μου τον ρόλο του Ιησού από τη Ναζαρέτ, αλλά συνεχώς με ξαφνιάζει» δηλώνει σήμερα ο Ρόμπερτ Πάουελ. Σαφώς πιο μεγάλος σε ηλικία, με τα μαλλιά του κουρεμένα κοντά και χωρίς τη γενειάδα θα περίμενε κανείς πως θα ήταν αδύνατο να τον αναγνωρίσουν. Κι όμως… «Με σταματούν ακόμη και σήμερα στην Ελλάδα, στο δρόμο, παρά το κοντό μαλλί και τα γυαλιά» εξηγεί για την επίδραση που έχει η σειρά 42 χρόνια μετά. Ο Πάουελ άλλωστε δεν γνωρίζει πως «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» προβάλλεται με θρησκευτική ευλάβεια κάθε Πάσχα στην ελληνική τηλεόραση.

Ποιόν ήθελε ο Τζεφιρέλι για Ιησού από τη Ναζαρέτ;

Διαβάζουμε δεκάδες πληροφορίες για το παρασκήνιο μιας τόσο μεγάλης παραγωγής, όσο η σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ». Πληροφορίες θέλουν για παράδειγμα τον Φράνκο Τζεφιρέλι να θέλει για τον πρωταγωνιστικό ρόλο τον Ντάστιν Χόφμαν ή τον Αλ Πατσίνο, με τον Ρόμπερτ Πάουελ να προορίζεται για τον ρόλο του Ιούδα.

Πίνακας του Ιησού, όπως αποτυπώθηκε στη σειρά ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ
Ελαιογραφία του Ρόμπερτ Πάουελ από τη σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» όπως εκτίθεται στο Διεθνές Κέντρο Εφαρμοσμένων Τεχνών Φράνκο Τζεφιρέλι, στη Φλωρεντία / Φωτογραφία: AP Photo/Domenico Stinellis

Επιπλέον, φαίνεται πως ο Ιταλός δημιουργός ήταν υπέρμαχος του ντουμπλάζ και το χρησιμοποίησε πολύ στην τηλεοπτική σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ». Ένας από τους πρωταγωνιστές του οποίου η φωνή ντουμπλαρίστηκε ήταν και ο Ελληνας ηθοποιός, Γιώργος Βογιατζής που ανέλαβε στη σειρά τον ρόλο του Ιωσήφ.

Στον ΑΝΤ1 ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ»
Όπως λοιπόν κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τη Μεγάλη Εβδομάδα, η σειρά θα προβληθεί από την ελληνική τηλεόραση. Από τη Μεγάλη Τετάρτη έως και το Μεγάλο Σάββατο στις 20:45 το διαχρονικό τηλεοπτικό αριστούργημα «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» επιστρέφει ξανά από τη συχνότητα του ΑΝΤ1.

Συνέχεια ανάγνωσης
Advertisement

Κινηματογράφος

Επαναλειτουργία του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Επαναλειτουργία του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας 5

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Μετά από 2 μήνες απουσίας το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας επιστρέφει με ανανεωμένη διάθεση. Στον εξωτερικό χώρο μας (Μπενάκη 11, πίσω από τη Φιλαρμονική) λειτουργεί από τις 25 Μαΐου το Doc Café, το νέο στέκι της πόλης με καφέδες, αναψυκτικά, ποτά και κοκτέιλ. Από 1η Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι καθιερωμένες εβδομαδιαίες προβολές ντοκιμαντέρ κάθε Δευτέρα στις 9:30 μ.μ. στον πεζόδρομο. Στο Κέντρο συνεχίζει να διατίθεται η ταινιοθήκη μας προς δανεισμό, καθώς και μπορεί να προγραμματιστεί ιδιωτική προβολή μέχρι 6 άτομα στο χώρο προβολών μας.

Οι χώροι και το προσωπικό του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ λειτουργούν με βάση όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις προϋποθέσεις ασφαλείας. Ώρες λειτουργίας 10 π.μ.-2 π.μ. και 6 π.μ.-11 π.μ.

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Συνέχεια ανάγνωσης

Κινηματογράφος

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 6

Το Φεστιβάλ Δράμας στην Καλαμάτα

Το Φεστιβάλ Δράμας αγαπά τις γυναίκες δημιουργούς και το αποδεικνύει και έμπρακτα, προβάλλοντας μια επιλογή ξεχωριστών ταινιών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, σε εννέα πόλεις της Ελλάδος, στο πλαίσιο του επιτυχημένου θεσμού «Το Φεστιβάλ Δράμας Ταξιδεύει».

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 7

Αντιπροσωπευτικές των θεματικών τάσεων που τα τελευταία χρόνια απασχολούν τους δημιουργούς ταινιών μικρού μήκους, οι ταινίες του αφιερώματος θίγουν θέματα όπως η μοναξιά, ο έρωτας, η γυναικεία κακοποίηση, τα παιδιά ως τραγικά θύματα της φτώχιας, η οικογένεια ως ασφυκτικός μηχανισμός καταπίεσης, ο φανατισμός.

Το αφιέρωμα, που τιτλοφορείται «Γυναίκες μπροστά και πίσω από την κάμερα», θα φιλοξενηθεί στην πόλη μας την Κυριακή 8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στις 7 μ.μ. στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας με ελεύθερη είσοδο, ενώ θα πραγματοποιηθεί ακόμα σε Δράμα (5 και 8/3), Αθήνα (9/3), Νέο Ηράκλειο Αττικής (10/3), Λεωνίδιο (8/3), Κυπαρισσία (7/3), Πάτρα (8/3), Λάρισα (10/3), Χανιά (8/3) και Ιεράπετρα (8/3).

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ

Ουρανία

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 8

Δέσποινα Κούρτη | 16’ | 2017

Η Ουρανία είναι μια μεσήλικη γυναίκα που έχει παραμελήσει τον εαυτό της. Η εμφάνιση ενός άγνωστου νεαρού θα τη βοηθήσει να ξαναβρεί τη γυναικεία φύση της.

 

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΥΡΤΗ

Γεννήθηκε στην Ρόδο. Μετακόμισε στην Αθήνα, όπου σπούδασε Νομικά. Παράλληλα σπούδασε Kινηματογράφο στο NY College. Η πτυχιακή της ταινία, «Η κούκλα», συμμετείχε στο Διαγωνιστικό Τμήμα Ελληνικών Ταινιών μικρού μήκους στο 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας.

Εκτορας Μαλό – Η τελευταία μέρα της χρονιάς

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 9

Ζακλίν Λέντζου | Μυθοπλασία | 25’ | 2018

Η τελευταία μέρα της χρονιάς ξημερώνει κάτω από το φεγγάρι, ενώ η Σοφία βλέπει ένα όνειρο και δεν το λέει σε κανέναν: περπατώντας στην έρημο, μαθαίνει πως είναι άρρωστη. Υποκρίνεται ότι δεν την νοιάζει. Μήπως έχασε την καρδιά της;

 

ΖΑΚΛΙΝ ΛΕΝΤΖΟΥ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1989. Είναι σεναριογράφος/σκηνοθέτης της οποίας η δουλειά περιστρέφεται γύρω από μη παραδοσιακές οικογενειακές δομές και τις συνέπειές τους, την ενηλικίωση και το όνειρο. Η κινηματογραφική της γλώσσα συμπεριλαμβάνει την ανακάλυψη ποίησης σε- φαινομενικά- κοινότυπες συνθήκες, καθώς και συγκεκριμένη διαχείριση του χρόνου.

 

Αννα και Φαίδρα

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 10

Ελίνα Πάνικ | Μυθοπλασία | 20’ | 2019

Η Άννα είναι μια τριαντάχρονη ηθοποιός που θέλει να τραβάει τα βλέμματα. Η Φαίδρα είναι μια τριαντάχρονη γυναίκα που δεν ξέρει πώς είναι να σε κοιτούν, αφού γεννήθηκε τυφλή. Όταν η Άννα γνωρίζει τη Φαίδρα στο πλαίσιο έρευνας για τον επόμενο ρόλο της, θα βρεθεί απέναντι στο πρώτο άτομο στη ζωή της που δεν μπορεί να την κοιτάξει. Αυτή η συνειδητοποίηση θα στείλει τις δυο γυναίκες σε ένα περίπλοκο μονοπάτι έντασης, δυναμικής και, τελικά, συμφιλίωσης.

 

ΕΛΙΝΑ ΠΑΝΙΚ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κινηματογράφο και γερμανική φιλολογία στην Αθήνα και το Βερολίνο. Έχει εργαστεί ως art director και ενδυματολόγος σε γερμανικές και ελληνικές κινηματογραφικές παραγωγές. Το 2010 με την ταινία «Η απόγνωση της Μιμης» συμμετείχε στο  Berlinale Talent Campus. Η ταινία της «Ο καθρέφτης του λόρδου Πατσόγκ» κέρδισε μνεία καλύτερης φωτογραφίας στο Φεστιβάλ της Δράμας.

 

La Ultima Hija / Η τελευταία κόρη

 

Εύη Καραμπάτσου | Ντοκιμαντέρ | 21’ | 2018

«Ποια είναι μάνα;… Οποιαδήποτε… Οποιαδήποτε…

Θα μπορούσα να είμαι η μητέρα της… Και η Aurora θα μπορούσε να είναι κόρη μου…

Δεν την υποδέχθηκα ζωντανή, αλλά νεκρή…  Όμως, είναι το ίδιο…»

 

ΕΥΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Σκηνοθεσία στην Σχολή Σταυράκου. Οι ταινίες της έχουν διακριθεί με αρκετά βραβεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Testing Greta

Abbie Lucas | Μυθοπλασία | 11’ | 2017

Η ταινία “Testing Greta” είναι μια ασυνήθιστη, γεμάτη ανατροπές ιστορία ενδοοικογενειακής βίας, ειπωμένη με έναν ιδιαίτερο και ανατρεπτικό τρόπο. Έχοντας στοιχεία τόσο κωμικά όσο και τραγικά, αφηγείται την ιστορία μιας δυναμικής γυναίκας που στιγμιαία σπάει, αποκαλύπτοντας τη φρικτή αλήθεια της ιδιωτικής της ζωής, πριν ξαναφορέσει την λαμπερή μάσκα της. H ταινία είναι αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν υπάρξει σιωπηλά θύματα κακοποίησης.

 

ABBIE LUCAS

Είναι σκηνοθέτης θεάτρου και κινηματογράφου. Οι πρόσφατες δουλειές  της περιλαμβάνουν: Μια ασπρόμαυρη διαδικτυακή σειρά, “A Quick Fortune”, η οποία  προβλήθηκε σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων το Raindance στο Λονδίνο. Μια κωμωδία, “Wrong Direction”, με επίσημη συμμετοχή στο London Independent Film Festival του Λονδίνου και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Carmarthen Bay (BAFTA Cymru qualifying). Μια νέα σειρά σκετς κωμωδίας που ονομάζεται “12 Sketches in a London House”.

Υπνοβατώντας

Μέλισσα Αναστάσι | Μυθοπλασία | 19’ | 2018

Σε ένα απομονωμένο αγρόκτημα, ένα έφηβο αγόρι πρέπει να βοηθήσει τη μητέρα του να γλιτώσει απ’ τον φανατικό πατριό του, καθώς η αφοσίωσή του και η αντίληψή του για τον έξω κόσμο δοκιμάζονται.

 

ΜΕΛΙΣΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙ

Είναι βραβευμένη σκηνοθέτις/σεναριογράφος που εργάζεται πάνω σε πληθώρα ειδών, όπως ταινίες, ντοκιμαντέρ, βίντεο κλιπ και διαφημίσεις. Οι μικρού μήκους ταινίες της έχουν προβληθεί σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται τα φεστιβάλ της Ουπσάλα, του Τάμπερε, του Σαιντ Τροπέ, του Όλντενμπουργκ, του Μπρίσμπεϊν, καθώς και τα Cannes Cinema Antipodes, Flickerfest και New Directors New York. Τα σενάρια μεγάλου μήκους ταινιών της έχουν μπει στην τελική λίστα επιλογών για το Sundance Lab, όπως και το Binger Film Lab στο Άμστερνταμ. Αυτήν τη στιγμή δουλεύει πάνω στο σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας “Bluebirds” με την υποστήριξη του Screen Australia και του Screen NSW.

Συνέχεια ανάγνωσης

Κινηματογράφος

Παραγωγή μαθητικών ντοκιμαντέρ «Κατακτώντας την Ελευθερία»

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Παραγωγή μαθητικών ντοκιμαντέρ «Κατακτώντας την Ελευθερία» 11

Ντοκιμαντέρ «Κατακτώντας την Ελευθερία»

Με αφορμή τα 200 χρόνια ανεξαρτησίας της Ελλάδας που θα γιορταστούν ευρέως στη χώρα μας το 2021 με ποικίλες εκδηλώσεις, το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας σχεδίασε και θα υλοποιήσει το προσεχές διάστημα ένα πρόγραμμα παραγωγής μαθητικού ντοκιμαντέρ, με θέμα «Κατακτώντας την Ελευθερία», το οποίο απευθύνεται σε παιδιά γυμνασίου και λυκείου.

Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν πιλοτικά 3 σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ντοκιμαντέρ που θα παραχθούν θα προβληθούν στο 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου 2021, που θα έχει θεματικό άξονα «Κατακτώντας την Ελευθερία». Στόχος είναι να δοθούν οι σωστές βάσεις από επαγγελματίες του χώρου για την παραγωγή όσο το δυνατό αρτιότερων τεχνικά  ντοκιμαντέρ, προκειμένου να συμμετέχουν σε μαθητικά διαγωνιστικά φεστιβάλ. Μας ενδιαφέρει οι μαθητές να προβληματιστούν με τις δυναμικές του ντοκιμαντέρ και να μπορέσουν να δημιουργήσουν μικρές ιστορίες σχετικά με την θεματική της Κατάκτησης της ελευθερίας.

Τα παιδιά, μέσα  από την έρευνά τους, χωρίς αναγκαστικά να περιοριστούν σε ιστορικά γεγονότα του 1821, θα διευρύνουν τις αναζητήσεις τους σε θέματα λογοτεχνίας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, φιλοσοφίας, ισότητας, κ.λπ. και θα έχουν την ευκαιρία να αναζητήσουν την παγκόσμια διάσταση της ελληνικής επανάστασης.

 

ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ

Α) Εισαγωγικά σεμινάρια παραγωγής ντοκιμαντέρ

Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές θα μάθουν την σημασία της έρευνας και θα υλοποιήσουν τη συγγραφή  μιας σεναριακής σκαλέτας.

Β) Εισαγωγικά σεμινάρια κινηματογράφησης

Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές θα μάθουν τους ρόλους μιάς κινηματογραφικής ομάδας, και τεχνικές πληροφορίες  για τις σωστές λήψεις εικόνας και ήχου και κανόνες φωτισμού κατά την διάρκεια του γυρίσματος. Βασικές αρχές μοντάζ

Διαχωρισμός ειδικοτήτων.  Στόχος είναι να συμμετέχουν όσοι πιο πολλοί μαθητές γίνεται. Τα παιδιά θα κληθούν να αποφασίσουν ποιον ρόλο θα αναλάβουν. Θα χωρισθούν σε ομάδες των 4 ατόμων προκειμένου να δημιουργήσουν ένα σπονδυλωτό ντοκιμαντέρ διάρκειας περίπου 30 λεπτών

Γ) Κινηματογραφικά γυρίσματα (6 μέρες)

Δ) Μοντάζ  (3 βδομάδες)

Όλα τα στάδια θα υλοποιούνται μέσα στις σχολικές μονάδες  (επί 3 παράλληλα όσα θα είναι και τα σχολεία που θα συμμετέχουν) εκτός βέβαια των γυρισμάτων και  του μοντάζ.

Αποτέλεσμα 3 σπονδυλωτά ντοκιμαντέρ διάρκειας 30  λεπτών το κάθε ένα.

Η ομάδα των σεμιναρίων και της εποπτείας του κάθε ντοκιμαντέρ θα  αποτελείται από  σκηνοθέτη- σεναριογράφο, διευθυντή φωτογραφίας, ηχολήπτη, μοντέρ.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Μάρτιος – Απρίλιος 2020: 1η φάση. Σεμινάρια παραγωγής ντοκιμαντέρ

Απρίλιος- Ιούνιος 2020: Ερευνα & 1η & 2η συγγραφή σεναρίου

Σεπτέμβριος 2020: Γυρίσματα

Οκτωβριος- Δεκέμβριος 2020: Μοντάζ – αποπεράτωση

Το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ αναλαμβάνει την επίβλεψη των σεμιναρίων, παρακολούθηση  της συγγραφής  σεναρίων, την οργάνωση και εκτέλεση της παραγωγής  ενώ θα παρέχει τον χώρο και τα μηχανήματα για το μοντάζ

 

Οι ενδιαφερόμενοι να πληροφορηθούν εκτενέστερα και να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα,  παρακαλούνται να επικοινωνήσουν μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 2721022376 ή στο 6944786872.

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ