Connect with us

Συμβουλές

Μπιλ Γκέιτς: Τα τρία βήματα για να ηττηθεί ο κορωνοϊός

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Μπιλ Γκέιτς: Τα τρία βήματα για να ηττηθεί ο κορωνοϊός 1

Μπιλ Γκέιτς – Κορωνοϊός

Ο Μπιλ Γκέιτς μπορεί να μην είναι γιατρός όμως έχει γίνει ειδικός σε θέματα παγκόσμιας υγείας τις τελευταίες δεκαετίες καθώς με τις παρεμβάσεις του, έχει αφήσει το δημόσιο αποτύπωμά του, ώστε εκτός από ιδρυτής της Microsoft να θεωρείται και ένας από τους ανθρώπους με τη σπουδαιότερη φιλανθρωπική δράση ως τώρα.

Τώρα, χρησιμοποιεί τη δημόσια σφαίρα για να γίνει η “φωνή της Αμερικής” στη μάχη κατά του κορονοϊού, αφού με άρθρο του στην εφημερίδα “Washington Post“, αναλύει τη στρατηγική που θα πρέπει να χαραχτεί, ώστε να αρχίσει να μειώνεται ο ρυθμός εξάπλωσης του κορονοϊού και η οικονομία να σταθεί ξανά στα πόδια της.

Δείτε τα τρία βήματα που χρειάζονται για να γίνει αυτό σύμφωνα με τον Μπιλ Γκέιτς.

Πρώτο βήμα: “Κλείστε τα πάντα”

Ξεκάθαρος όσον αφορά στην πρώτη κίνηση είναι ο Γκέιτς απαιτώντας να μπει γενικό λουκέτο: “Παρά το γεγονός πως υπάρχουν φωνές από ειδικούς στο θέμα της δημόσιας υγείας, μερικές πολιτείες και χώρες δεν έχουν κλείσει τα πάντα.

Σε κάποιες πολιτείες, οι παραλίες είναι ακόμα ανοιχτές ενώ σε άλλες υπάρχουν εστιατόρια όπου μπορείς να κάτσεις και να σε σερβίρουν. Αυτή είναι συνταγή για την καταστροφή. Επειδή οι ανθρωποι μπορούν να ταξιδεύουν έτσι ελεύθερα, όπως και ο ιός. Οι ηγέτες των χωρών πρέπει να είναι σαφείς.

Το κλείσιμο παντού σημαίνει κλείσιμο παντού. Μέχρι να αρχίσει να μειώνεται ο αριθμός των κρουσμάτων -κάτι που θα πάρει 10 εβδομάδες ή περισσότερο- κανείς δεν θα πρέπει να συνεχίσει τη δουλειά όπως γινόταν στο παρελθόν και δεν πρέπει να χαλαρώσουν τα μέτρα”, αναφέρει μεταξύ άλλων.

Δεύτερο βήμα: Σημαντική αύξηση στον αριθμό των τεστ

Ο Γκέιτς δεν ενθουσιάζεται από την πρόσφατη δημόσια τοποθέτηση του προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, πως στις Ηνωμένες Πολιτείες διεξάγουν τα περισσότερα τεστ για τον κορονοϊό σε σχέση με κάθε άλλο μέρος στον κόσμο, γράφοντας τα εξής:

“Ας είμαστε ρεαλιστές, το θέμα δεν είναι να είμαστε το Νο 1 σε σχέση με τις άλλες χώρες. Το μόνο που έχει πραγματικά σημασία είναι να κάνουμε αρκετά τεστ για να καλύπτουμε τις ανάγκες που έχει η χώρα. Και σε αυτό απέχουμε πάρα πολύ από το σημείο που χρειάζεται να βρισκόμαστε.

Θα πρέπει να επιταχύνουμε τα αποτελέσματα ώστε να μπορούμε γρήγορα να ταυτοποιούμε πιθανούς εθελοντές για κλινικές δοκιμές και να ξέρουμε σίγουρα πότε είναι η ώρα για να επιστρέψουν στην κανονική ζωή τους. Υπάρχουν καλά παραδείγματα για να ακολουθήσουμε: η Νέα Υόρκη πρόσφατα επέκτεινε τον αριθμό τεστ την ημέρα σε 20.000.

Επίσης, τώρα δίνεται η δυνατότητα στους ασθενείς να παίρνουν δείγμα από τους ίδιους χωρίς να χρειαστεί να εκτεθεί ένας άνθρωπος που είναι μέλος ιατρικού προσωπικού.

Αυτοί που πρέπει να είναι ψηλά στη λίστα και να κάνουν το τεστ είναι όσοι δουλεύουν στον τομέα της δημόσιας υγείας και εκείνοι που απαντούν πρώτοι στις εκκλήσεις ανθρώπων για ιατρική βοήθεια και τρέχουν να τους βοηθήσουν, ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να έρχονται οι υψηλά συμπτωματικοί που έχουν περισσότερες πιθανότητες να νοσήσουν και εκείνοι που είναι πολύ πιθανό να εκτεθούν”.

Τρίτο βήμα: Πηγαίνετε όλοι για εμβόλιο

“Όχι, το εμβόλιο δεν βρίσκεται σε ένα βράδυ”, παραδέχεται ο Γκέιτς, και προσθέτει: “Το πιθανότερο είναι να μην υπάρχει και μέχρι το τέλος του χρόνου. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να είναι εθνική προτεραιότητα να βρεθεί το συντομότερο δυνατό.

Κάθε ημέρα που κερδίζουμε στην ανάπτυξη του εμβολίου θα σώσει κυριολεκτικά ζωές και θα μειώσει το χρόνο που θα χρειαστεί η Αμερική να ξαναβρεί τη φυσιολογική ζωή της. Επιπλέον η ανακάλυψη του εμβολίου θα δώσει και ψυχολογική στήριξη στους Αμερικανούς και στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που ζουν κάτω από το σύννεφο της αρρώστιας.

Με το που θα έχουμε μία ασφαλή και αποτελεσματική θεραπεία, θα πρέπει να διασφαλίσουμε πως οι πρώτες δόσεις θα πάνε στους ανθρώπους που το χρειάζονται περισσότερο.

Αν τα κάνουμε όλα σωστά, ίσως θα μπορέσουμε να βρούμε σε διάστημα λιγότερο των 18 μηνών, που είναι και το πιο σύντομο διάστημα που έχει χρειαστεί για να κατασκευαστεί εμβόλιο”.

ΠΗΓΗ

Συμβουλές

Έξι καταπληκτικές ιδέες για να αρωματίσετε το σπίτι σας με φυσικό τρόπο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Έξι καταπληκτικές ιδέες για να αρωματίσετε το σπίτι σας με φυσικό τρόπο 12

Φυσικό αρωματικό χώρου

Είναι πολύ ευχάριστο να επιστρέφουμε στο σπίτι μας και να μυρίζει φρεσκάδα και ευωδία, πόσο μάλλον μετά από μια κουραστική μέρα. Στο εμπόριο θα βρούμε πολλά προϊόντα που φρεσκάρουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού, αλλά, ταυτόχρονα την επιβαρύνουν με τις τοξικές ουσίες που εμπεριέχουν.

Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές λύσεις, με φυσικά προϊόντα που μπορούν να αφαιρούν τις δυσάρεστες οσμές. Υιοθετήστε μερικές από τις παρακάτω λύσεις, και σας εγγυόμαστε πως θα κάνουν τον χώρο σας να μοσχομυρίζει συνέχεια.

Ρίξτε, λοιπόν, μια ματιά στις παρακάτω ιδέες και λύσεις για το σπίτι και αντλήστε έμπνευση για το δικό σας χώρο.

1. Αερίζεται συχνά τους χώρους

Ένας από τους πιο απλούς τρόπους είναι να αερίζεται κάθε μέρα, ώστε να ανανεώνεται ο αέρας του σπιτιού και να κρατιέται η φρεσκάδα.

2. Αρωματίστε τον καφέ σας

Ένας απλός και οικονομικός τρόπος για να φέρετε το ζεστό άρωμα του χειμώνα, είναι να πασπαλίσετε τον καφέ σας με κανέλα, μοσχοκάρυδο, γλυκάνισο, ή τζίντζερ.

3. Δοκιμάστε το τέχνασμα από κομμάτι βαμβάκι

Λίγες σταγόνες βανίλιας σε ένα κομμάτι βαμβάκι είναι αρκετές για ένα μίνι αρωματισμό στον χώρο. Φροντίστε να τοποθετήσετε τις μπάλες από βαμβάκι πίσω από κουρτίνες ή σε άλλες περιοχές, ώστε να μην τις πλησιάζουν τα παιδιά ή τα κατοικίδια σας. Μια καλή και πρακτική ιδέα είναι να βάλετε μερικά στην ηλεκτρική σκούπα, ώστε να αρωματιστεί ο χώρος του σπιτιού σας καθώς καθαρίζετε.

4. Βάλτε λίγη κανέλα στα κουκουνάρια

Τα κουκουνάρια με κανέλα έχουν την δυνατότητα να κάνουν κάνουν όλο το σπίτι σας να μυρίζει από καρύκευμα cookies. Στην περίπτωση που έχετε τζάκι, αν επιθυμείτε ένα πιο ισχυρό άρωμα μπορείτε να πετάξετε μερικά στη φωτιά.

5. Αρωματικό σφουγγάρισμα

Αν θέλετε να απολυμανθεί ο χώρος του σπιτιού σας από τα μικρόβια και να μοσχομυρίζει, σίγουρα δημιουργήστε το συγκεκριμένο πανεύκολο μείγμα. Βάλτε μέσα σε έναν κουβά 1/4 του φλιτζανιού άσπρο ξύδι, 1 κουταλιά της σούπας υγρό σαπούνι πιάτων, λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σας και 9 λίτρα ζεστό νερό.

6. Σιγοβράστε φρούτα και μπαχαρικά

Mία ιδιαίτερη πρόταση, που μπορεί να γεμίσει με αρώματα όλο το σπίτι σας. Σιγοβράστε τα ψημένα μήλα με κανέλα, γλυκάνισο, γαρύφαλλο, και λίγη φλούδα πορτοκαλιού.

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

Κεράσια για την πίεση, τα ρευματικά, την αϋπνία και πολλές άλλες ασθένειες

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κεράσια για την πίεση, τα ρευματικά, την αϋπνία και πολλές άλλες ασθένειες 13

Κεράσια

Τα κεράσια είναι ένα από τα αγαπημένα φρούτα της άνοιξης και του καλοκαιριού καθώς εκτός από νόστιμα είναι και πολύ δροσιστικά. Γνωρίζατε για παράδειγμα ότι το κόκκινο χρώμα του οφείλεται στην ουσία ανθοκυάνη, αντιοξειδωτικό που προλαμβάνει και καταπολεμά πλήθος ασθενειών; Ή ότι είναι πλούσιο σε βιταμίνες, οξέα και φυτοστερόλες, που προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό μας, με μόλις… 4-5 θερμίδες «επιβάρυνση» ανά καρπό;

Η ιστορία των κερασιών

Ο Λούκουλος, Ρωμαίος στρατηγός γνωστός για τα πολυτελή γεύματα του τα έφερε στην Ιταλία το 72 π.Χ. όπου και τα μεταφύτεψε. Στην Αγγλία έφτασαν κατόπιν παραγγελίας του Ερρίκου Η’ αφού τα είχε δοκιμάσει στο Βέλγιο. Πλέον είναι διαδεδομένα σε όλον τον κόσμο, ενώ υπάρχουν πολλά είδη που ευδοκιμούν αναλόγως με την περιοχή.

Κεράσια:Είναι γεμάτα από θρεπτικά συστατικά και γι’αυτό είναι απαραίτητα στη διατροφή μας

Τα βρίσκεις στην αγορά από τον Ιούνιο και πέρα από εξαιρετική γεύση προσφέρουν και πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό, ενώ κάθε κερασάκι έχει ελάχιστες θερμίδες.

Δείτε παρακάτω τα οφέλη που έχουν τα κεράσια στην υγεία μας στην υγεία μας.

Έχουν αντιοξειδωτική δράση. – Καταπολεμούν τις φλεγμονές και προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού. – Λειτουργούν ως καθαρτικά και ευνοούν την καλή λειτουργία του εντέρου. – Συμβάλουν στη ρύθμιση της πίεσης. – Ενισχύουν το ανοσοποιητικό και το καρδιαγγειακό σύστημα. – Μειώνουν την αϋπνία. – Προστατεύουν τους μυς από τη φθορά και συμβάλλουν στην ταχεία αποκατάσταση μετά την άσκηση. – Λειτουργούν ως χωνευτικά και διουρητικά. – Είναι αποτελεσματικά για την ανακούφιση των ρευματικών πόνων. – Μειώνουν σε μεγάλο βαθμό την πνευματική κόπωση.

Κεράσια για την πίεση, τα ρευματικά, την αϋπνία και πολλές άλλες ασθένειες - Εικόνα 1

Κεράσια: Νοστιμιά ως το κουκούτσι

Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι από το κεράσι δεν πάει τίποτα χαμένο, μιας και μπορείς να καταναλώσεις ακόμη και τα κουκούτσια. Εντάξει, δεν τρώγονται ακριβώς αλλά με τα κουκούτσια από τα κεράσια μπορείς φτιάξεις λικέρ. Επιπλέον, αν έχεις όρεξη και χρόνο να αφαιρέσεις τον πυρήνα των κερασιών, η σάρκα τους γίνεται γλυκό του κουταλιού, μαρμελάδα, σιρόπι, χυμός και αναψυκτικό.

Με κερασάκια φτιάχνεις επίσης τάρτες και φρουτοσαλάτες, ενώ μπαίνουν με επιτυχία και σε πράσινες σαλάτες και αλμυρές συνταγές με πουλερικά και κρέας. Επίσης, διακοσμείς καλοκαιρινά γλυκά και τούρτες και μην ξεχνάς τα διάσημα κεράσια μαρασκίνο που βουτάνε σε πολλά ποτά και κοκτέιλ.

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

«Πως να βάλεις στην άκρη λεφτά»: Εξηγεί μια οικονομική σύμβουλος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

«Πως να βάλεις στην άκρη λεφτά»: Εξηγεί μια οικονομική σύμβουλος 14

Αποταμίευση

Είμαστε σε μια απρόβλεπτη περίοδο όπου όλοι θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα. Δεν υπάρχουν περιθώρια για σπατάλες. Αλλά τελικά τι πλάνο πρέπει να ακολουθήσεις, έτσι ώστε να βάλεις χρήματα στην άκρη;

Η Canna Campbell είναι ιδρύτρια της SASS Financial Services, μια εταιρία οικονομικών συμβούλων. Και είναι επίσης γνωστή για τα βιβλία που γράφει αλλά και τις οικονομικές συμβουλές που δίνει.

Η ίδια κατάφερε μέσα σε 13 μήνες να βάλει στην άκρη 33 χιλιάδες ευρώ και εξηγεί πώς το έκανε. Σύμφωνα με την Canna το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν καν πληρωθείτε είναι να καταλάβετε ποιες είναι οι ανάγκες σας και ποια είναι τα θέλω σας.

Ο κανόνας 50/30/20

Το 50% του εισοδήματός σας πρέπει να πηγαίνει στις ανάγκες σας (λογαριασμούς, ενοίκιο, δάνειο, φαγητό και μεταφορές).

Το 30% πρέπει να πηγαίνει στα θέλω σας (ρούχα, διασκέδαση ή φαγητό έξω).

Το 20% τέλος πρέπει να πηγαίνει σε αποταμίευση και να μεταφέρεται αμέσως σε κάποιον άλλο λογαριασμό κάθε μέρα.

Φυσικά αυτά τα ποσοστά μπορεί να αλλάζουν ανάλογα με τα πάγια έξοδα του καθενός.

Η ίδια λέει σχετικά: «Για πολλούς ανθρώπους ο κανόνας 50/30/20 δουλεύει τέλεια αλλά για κάποιους δεν δουλεύει. Θα πρέπει να το δει ο καθένας από εσάς χωριστά».

Σε ό,τι αφορά τους τραπεζικούς λογαριασμούς η Canna προτείνει να έχετε 3 λογαριασμούς. Στον πρώτο να υπάρχουν τα χρήματα που χρειάζεστε καθημερινά για τα έξοδά σας. Στον δεύτερο να βάζετε χρήματα για έκτακτες ανάγκες και ετήσια έξοδα. Στον τρίτο να βάζετε χρήματα που αφορούν τους στόχους σας.

Θα πρέπει να σημειώσουμε βέβαια ότι σε ολα αυτά παίζει ρόλο και το μηνιαίο εισόδημα που έχει κάποιος. Για παράδειγμα, το 20% της αποταμίευσης αντιστοιχεί σε διαφορετικό χρηματικό ποσό για κάποιον που έχει μισθό 1.000 ευρώ και σε κάποιον με μισθό 5.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση όμως, ακολουθώντας τις απλές αυτές συμβουλές μπορείς να βάλεις στην άκρη ένα καλό ποσό σε βάθος χρόνου.

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ