Connect with us

Συμβουλές

Φτέρνισμα και κράτημα: Μια καθόλου καλή ιδέα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Φτέρνισμα και κράτημα: Μια καθόλου καλή ιδέα 1

Ίσως έχετε ακούσει ότι με το φτέρνισμα, τα σταγονίδια που εκτοξεύονται από το στόμα σας ταξιδεύουν με 100χλμ/ώρα. Όσο απίστευτο για το φτέρνισμα και αν σας ακούγεται αυτό, είναι πέρα για πέρα αληθινό. Είναι όντως η ταχύτητα με την οποία είναι πιθανό να φύγουν τα σταγονίδια από το στόμα σας.

Για να συμβεί, όμως, αυτό ο οργανισμός έχει έναν ισχυρό μηχανισμό αύξησης της πίεσης του αέρα και απότομης απελευθέρωσής του. Αυτό εμπεριέχει κινδύνους, όταν κάποιος επιχειρήσει να το εμποδίσει.

Σύμφωνα με την ωτορινολαρυγγολόγο δρ. Aliison Catlett Woodall Ιατρικού Κέντρου του πανεπιστημιακού νοσοκομείου του Αρκάνσας το να «κρατάτε» το φτέρνισμά σας δεν είναι καθόλου καλή ιδέα:

“Πριν από το φτέρνισμα, ένα σημαντικό ποσό πίεσης του αέρα συσσωρεύεται στους πνεύμονες κατά την προετοιμασία της άμεσης εκκένωσης της ρινικής κοιλότητας. Αν το φτέρνισμα συγκρατείται κλείνοντας την μύτη ή κρατώντας το στόμα κλειστό, αυτό ωθεί τον πεπιεσμένο αέρα πίσω στην ευσταχιανή σάλπιγγα και μέσα στην κοιλότητα του μέσου ωτός”, αναλύει η δρ Woodall.

Ο κίνδυνος τραυματισμού και απώλειας ακοής από αυτή την πρακτική μπορεί να είναι σε χαμηλά επίπεδα, ωστόσο, δεν είναι κάτι αδύνατο. Η πίεση από ένα φτέρνισμα είναι ικανή να προκαλέσει εσωτερική ζημιά στο αυτί, συμπεριλαμβανομένης της ρήξης τυμπάνου.

“Αυτό το είδος τραύματος στις μεμβράνες του μέσου και έσω ωτός προκαλεί ξαφνική σοβαρή απώλεια ακοήςβαρηκοΐα, ακόμη και ίλιγγο, προσθέτει η δρ. Woodall.

Άλλες σωματικές βλάβες που μπορεί να προκύψουν, αν “κρατάτε” ένα φτέρνισμα περιλαμβάνουν τραυματισμούς διαφράγματοςρήξη των αιμοφόρων αγγείων στα μάτια, και ρήξη ή αποδυνάμωση των αιμοφόρων αγγείων στον εγκέφαλο. Πώς μπορείτε να αποφύγετε αυτούς τους τραυματισμούς; Η καλύτερη επιλογή είναι να αφήνετε τον εαυτό σας να φτερνίζεται χωρίς κανένα περιορισμό!

ΠΗΓΗ 

Συνέχεια ανάγνωσης
Advertisement

Συμβουλές

Κάντε έτσι τα δάχτυλά σας: «Πετάγεται» αυτός ο μυς; Δείτε τι σημαίνει… (vid)

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κάντε έτσι τα δάχτυλά σας: «Πετάγεται» αυτός ο μυς; Δείτε τι σημαίνει… (vid) 2

θεωρία του Δαρβίνου

Καλά το σκεφτήκατε: είναι αποδείξεις της θεωρίας του Δαρβίνου! Πρόκειται επί της ουσίας για μέρη του σώματος που, μέσω της κληρονομικότητας, έχουν καταστεί “αχρείαστα” για τον άνθρωπο, αφού παρήλθε πλέον η ανάγκη για την οποία προέκυψαν εξ αρχής.

Μερικά από αυτά τα σημάδια εξέλιξης του σώματος, είναι κοινά, ή αντίστοιχα με εκείνα της εξέλιξης των άλλων ζώων και αποτελούν ατράνταχτες αποδείξεις της καταγωγής που μοιραζόμαστε με κάποια πρωτεύοντα θηλαστικά.

Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε εκείνες τις δομικές/ανατομικές αλλαγές, που φαίνονται ακόμα και στο δικό σας σώμα, οι οποίες αποτελούν μικρές αποδείξεις της εξέλιξης των ειδών, όπως την εμπνεύστηκε ο Κάρολος Δαρβίνος.

 

Πηγή

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

Το “θαυματουργό” λαχανικό που ρίχνει πίεση και χοληστερίνη και προστατεύει από τον καρκίνο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το “θαυματουργό” λαχανικό που ρίχνει πίεση και χοληστερίνη και προστατεύει από τον καρκίνο 3

Το “θαυματουργό” λαχανικό

Το νεροκάρδαμο, το φρέσκο ντόπιο χόρτο που βρίσκουμε στα μανάβικα και τους πάγκους των λαϊκών αγορών είναι ένα παραγνωρισμένο φυτό με πολλά και εντυπωσιακά οφέλη για την υγεία.

Προσοχή όμως: δεν έχει σχέση με το κάρδαμο, το ξερό μπαχαρικό της Ανατολής, το οποίο είναι ευρύτερα γνωστό ως κακουλές από την τουρκική ονομασία του μυρωδικού. Το καρύκευμα αυτό είναι ο ξερός καρπός ενός φυτού των Ινδιών και της Σρι Λάνκα, που συγγενεύει με το τζίντζερ.

Το νεροκάρδαμο είναι αυτοφυές φυτό και τα φύλλα του φύονται κοντά στη βάση του. Έχουν δυνατή πικάντικη γεύση και χρησιμοποιούνται σε σαλάτες και διάφορα γαρνιρίσματα.

Δεν ανήκει στην ελλαδική χλωρίδα, φυτρώνει σε όλη την Ευρώπη, στα περιβόλια που ποτίζονται καλά, σε όχθες και ρυάκια. Συλλέγεται την άνοιξη και τις αρχές του καλοκαιριού.

Άλλες ονομασίες του νεροκάρδαμου είναι αγριορόκα, ρόκα του ποταμού, καρδάμινο, αγριοκάρδαμο, ναστούριο το φαρμακευτικό.

Το “θαυματουργό” λαχανικό που ρίχνει πίεση και χοληστερίνη και προστατεύει από τον καρκίνο 4

Θεραπευτικές ιδιότητες

Το νεροκάρδαμο ανήκει στα σταυρανθή λαχανικά, που θεωρούνται υπερτροφές λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτοθρεπτικά συστατικά.

Περιέχει πάνω από 15 βασικές βιταμίνες και ανόργανα συστατικά και μάλιστα σε υψηλά ποσοστά. Για παράδειγμα έχει περισσότερο σίδηρο από το σπανάκι, περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια και περισσότερο ασβέστιο από το γάλα!

Δείτε λοιπόν 6 λόγους για να προσθέσετε νεροκάρδαμο στη διατροφή σας.

Ρυθμίζει τον διαβήτη

Η τακτική κατανάλωση νεροκάρδαμου μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του διαβήτη και του προδιαβήτη. Μελέτη του 2015 σύγκρινε θεραπεία με καθημερινή λήψη εκχυλίσματος νεροκάρδαμου με θεραπεία με ινσουλίνη σε αρουραίους με διαβήτη τύπου 2. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι αρουραίοι που κατανάλωναν νεροκάρδαμο είχαν χαμηλότερα επίπεδα αρτηριακής πίεσης από ό,τι τα ποντίκια που χρησιμοποιούν ινσουλίνη για τη θεραπεία της υπέρτασης.

Μειώνει την υψηλή χοληστερόλη

Μελέτη του 2008 σε αρουραίους που λάμβαναν καθημερινά κάρδαμο για 30 ημέρες έδειξε ότι μειώθηκαν τα τριγλυκερίδιά τους κατά 43% και η LDL (κακή χοληστερόλη) κατά 49% και αυξήθηκε η HDL (καλή χοληστερόλη) κατά 16%.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Το νεροκάρδαμο έχει δράση ανάλογη με αυτή των παντζαριών, καθώς και τα δύο περιέχουν νιτρικά τα οποία διαστέλλουν τις αρτηρίες και μειώνουν την ψηλή πίεση. Η δράση των νιτρικών που περιέχει το νεροκάρδαμο και ο χυμός παντζαριών πετυχαίνει εξίσου καλά αποτελέσματα στη μείωση της αρτηριακής πίεσης όσο και τα νιτρικά φάρμακα που χρησιμοποιούνται στη θεραπεία της υπέρτασης (ψηλή πίεση).

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Ινδία τεκμηρίωσε ότι η αρτηριακή πίεση μειώνεται με τη λήψη 4 γραμμαρίων κάρδαμου ανά ημέρα.

Προστατεύει από τον καρκίνο

Το νεροκάρδαμο ανήκει στα σταυρανθή λαχανικά, τα οποία περιέχουν ουσίες, όπως η γλυκοζινόλη και οι ισοθειοκυανάτες, που έχουν αντικαρκινική δράση. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι η καθημερινή κατανάλωση κάρδαμου ίσως να έχει αντικαρκινική δράση, επειδή φαίνεται πως παρεμβαίνει στην τροφοδοσία των όγκων με αίμα και οξυγόνο. Συγκεκριμένα, ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον διαπίστωσαν ότι ένα συστατικό του κάρδαμου (εκείνο που του δίνει την πιπεράτη γεύση) μπλοκάρει μια πρωτεΐνη που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων – χωρίς αυτή την πρωτεΐνη τα καρκινικά κύτταρα φαίνεται πως δεν αναπτύσσονται.

Το συστατικό που παίζει το ρόλο-“κλειδί» είναι μια συγκεκριμένη ισοθειοκυανάτη, η οποία αντιλαμβάνεται κατά κάποιον τρόπο την ανάγκη των καρκινικών κυττάρων για αίμα και οξυγόνο και διακόπτει τη διαδικασία, κάνοντάς τα κατά κάποιο τρόπο να λιμοκτονούν.

Το “θαυματουργό” λαχανικό που ρίχνει πίεση και χοληστερίνη και προστατεύει από τον καρκίνο 5

Αποτρέπει την ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς κηλίδας

Το νεροκάρδαμο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λουτεΐνη, η οποία είναι ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει την όραση.

Η λουτεΐνη μαζί με ζεαξανθίνη επιτρέπουν στον οφθαλμό να φιλτράρει το επιβλαβές μικρού κύματος φως και περιορίζουν τις επιπτώσεις στον αμφιβληστροειδή χιτώνα. Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν παράγει αυτά τα δύο καροτενοειδή τα οποία του είναι απαραίτητα, γεγονός που καθιστά σημαντική την προσθήκη κάρδαμου στο φαγητό.

Βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας

Το κάρδαμο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, η οποία είναι απαραίτητη για την υγεία του δέρματος. Μελέτη του 2012 διαπίστωσε ότι οι 10 από τις 11 γυναίκες παρουσίασαν ορατή βελτίωση της επιδερμίδας μετά την προσθήκη κάρδαμου στην καθημερινή διατροφή. Οι 7 από 11 μάλιστα είδαν βελτίωση των ρυτίδων χωρίς να κάνουν κάποια άλλη αλλαγή στις καθημερινές τους συνήθειες.

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

Συμβουλές

Συμβουλές για αναδιαμόρφωση κρεβατοκάμαρας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Συμβουλές για αναδιαμόρφωση κρεβατοκάμαρας 6

Dynamic Group

Για κάποιο λόγο, φαίνεται πάντα ότι η κρεβατοκάμαρα είναι ο τελευταίος χώρος στον οποίο οι άνθρωποι ξοδεύουν χρόνο και χρήμα όταν σκέφτονται να ξανασχεδιάσουν το σπίτι τους. Ίσως επειδή δεν είναι το πρώτο δωμάτιο που βλέπετε όταν μπαίνετε στο σπίτι σας ή το μέρος που μαζεύονται οι φίλοι και η οικογένειά σας για να απολαύσετε ένα δείπνο.

Ωστόσο, είναι ο χώρος στον οποίο περνάτε χρόνο για να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε, επομένως η ανακαίνιση της κρεβατοκάμαρας θα πρέπει να βρίσκεται στους πρώτους στόχους σας.

Παρακάτω βλέπετε κάποιους τρόπους για την αναδιαμόρφωση της κρεβατοκάμαράς σας

  • Αλλάξτε την διάταξη των επίπλων:

Η αλλαγή της διάταξης του υπνοδωματίου είναι οικονομική και ταυτόχρονα αποδοτική! Με λίγο χρόνο και ενέργεια, μπορείτε να δώσετε στο χώρο σας μια εντελώς νέα εμφάνιση αλλάζοντας την τοποθεσία των επίπλων σας. Όταν μετακινείτε πράγματα, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να παραλείψετε μερικά από τα περιττά κομμάτια, ώστε να δημιουργήσετε ένα πιο ευρύχωρο δωμάτιο.

  • Δώστε βάση στον φωτισμό:

Ο φωτισμός είναι ένα βασικό στοιχείο σε κάθε δωμάτιο, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν σκέφτεστε να δημιουργήσετε μια φιλόξενη και χαλαρωτική ατμόσφαιρα, όπως σ’ ένα υπνοδωμάτιο. Μπορείτε λοιπόν να ζητήσετε από το συνεργείο ανακαινίσεων να σας δημιουργήσει διάφορα επίπεδα στους τοίχους της κρεβατοκάμαράς σας, πίσω από τα οποία θα σας τοποθετήσει κρυφό φωτισμό, που δημιουργεί μια πολύ αισθαντική διάθεση.

  • Ανανεώστε το χρώμα στους τοίχους:

Η ανανέωση των χρωμάτων στους τοίχους ενός δωματίου δεν προσφέρει μόνο έναν νέο αέρα διακόσμησης. Η όλη διαδικασία του βαψίματος των τοίχων αποτελεί στην πραγματικότητα μια επισκευή των τοίχων. Αφαιρούνται με αυτή την διαδικασία τα διάφορα σκασίματα, ενώ ταυτόχρονα προστατεύονται οι τοίχοι από την υγρασία. Μάλιστα, ο χώρος της κρεβατοκάμαρας είναι ένας χώρος στον οποίο δημιουργείται συχνά υγρασία εξαιτίας της διαφοράς της θερμοκρασίας του εσωτερικού από τον εξωτερικό χώρο.

  • Σκεφτείτε το πάτωμα σας:

Για ένα υπνοδωμάτιο η ιδανική λύση για το πάτωμα είναι το ξύλο, αντί για τα κρύα πλακάκια. Μπορείτε να βρείτε στο εμπόριο διάφορες επιλογές σε πολλά είδη ξύλου για να δημιουργήσετε μια ζεστή ατμόσφαιρα, ενώ το συνεργείο ανακαίνισης θα αναλάβει την σωστή τοποθέτησή του. Φροντίστε να επενδύσετε σε καλής ποιότητας ξύλα, ώστε να έχουν αντοχές στον χρόνο.

  • Δημιουργήστε αποθηκευτικούς χώρους:

Αν στο υπνοδωμάτιό σας δεν έχετε αρκετά ντουλάπια και συρτάρια, ζητήστε την κατασκευή τους. Πάντα οι αποθηκευτικοί χώροι σας λύνουν τα χέρια ώστε να μπορείτε να μαζεύετε και να τακτοποιείτε σκεπάσματα ή ρούχα, που φυσικά δεν χρησιμοποιείται καθημερινά, ελευθερώνοντας έτσι πολύ χώρο στο δωμάτιό σας.

Οι περισσότερες εργασίες που γίνονται πάντα σε μια ανακαίνιση χρειάζονται εμπειρία και εξειδίκευση και γι’ αυτό το λόγο είναι σημαντικό να απευθυνόμαστε σε αξιόπιστες εταιρείες ανακαινίσεων που θα αναλάβουν το έργο προσφέροντάς μας ένα άρτιο αποτέλεσμα.

 

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ