Connect with us

πρέπει να δεις

Χένρικσεν: “Τα δύσκολα έχουν περάσει, ευχαριστώ τους Έλληνες”

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ο Ρενέ Χένρικσεν μίλησε για τη μεγάλη “μάχη”… ζωής

που έδωσε κι έσπευσε να ευχαριστήσει όλους τους Έλληνας για τα μηνύματα συμπαράστασης που του έστειλαν.

Μιλώντας στη “Live Sport”, ο Ρενέ Χένρικσεν έστειλε αισιόδοξα μηνύματα για τη μεγαλύτερη… μάχη της ζωής του και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους Έλληνες για τα μηνύματα συμπαράστασης που έλαβε.Ο Ρενέ Χένρικσεν μίλησε για:

-την απόφασή του να παίξει ξανά ποδόσφαιρο μετά από καιρό: «Το σκεφτόμουν καιρό, ήθελα να το κάνω. Δεν ήμουν έτοιμος. Χρειάστηκε να περάσει χρόνος για να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σύστημα, να πάρω και τη σχετική άδεια από τους γιατρούς».

-το αν ήταν “τεστ” επιστροφής στην κανονική του ζωή: «Μπορείς να το πεις κι έτσι. Ήταν μία απόφαση που είχα πάρει μετά από ένα στάδιο θεραπείας που ολοκληρώθηκε, ήθελα να το κάνω. Ένιωσα εκπληκτικά, όχι μόνο επειδή έπαιξα ξανά ποδόσφαιρο, αλλά επειδή ένιωσα κι όλα αυτά τα συναισθήματα από τους συμπαίκτες και τους αντιπάλους».

Ο Χένρικσεν πήρε την πιο σπουδαία νίκη της ζωής του!

-το αν είχε την “άδεια” και της οικογένειάς του να παίξει: «Ναι, ναι, μόνο η κόρη μου είπε “πρόσεχε, μην κάνεις τάκλιν”».

-το αν συμφωνεί με την ατάκα που γράφτηκε στην Ελλάδα ότι επρόκειτο για τη σημαντικότερη άμυνα της ζωής του: «Ναι, βέβαια! Γενικά στη ζωή πρέπει να έχουμε και άμυνες σε πολλές καταστάσεις κι αυτή είναι μία από τις πιο σοβαρές. Ναι, ήταν δύσκολη μάχη αυτή… Τώρα που το σκέφτομαι, είναι ωραίος τίτλος. Και, για να είμαι ειλικρινής, αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που δίνω αυτή τη συνέντευξη. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Έλληνες που έγραψαν για μένα έστω και ένα σχόλιο στα ρεπορτάζ των ιστοσελίδων. Πληροφορήθηκα για τις αναφορές που έγιναν στα media μετά τη συμμετοχή μου στο φιλικό και η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τόσο πολλά σχόλια και στήριξη, ύστερα από τόσα χρόνια να σε θυμούνται. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε για έναν άνθρωπο να αισθάνεται ότι κάποιοι που δεν τους γνωρίζει καν, σκέφτονται ακόμα για εκείνον. Και δεν αναφέρομαι μόνο στους φίλους του Παναθηναϊκού, αλλά κι όλων των ομάδων που έγραψαν ή διάβασαν για μένα και με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω και τα κλαμπ που είχαν στείλει τις δικές τους ευχές».

-το αν επικοινώνησαν μαζί του πρώην συμπαίκτες του: «Ναι, βέβαια. Αρκετοί. Ο Βόκολος, ο Φύσσας, ο Σωτήρης (σ.σ. ο Κυριάκος), ο Στέφανος (σ.σ. ο Κοτσόλης), με πήρε τηλέφωνο ο Παπαδόπουλος, πολλοί. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ».

-τη δύσκολη περίοδο που πέρασε: «Δεν έχεις πολλά περιθώρια. Αποδέχεσαι τι έχει συμβεί και μπαίνεις σ’ έναν άλλον αγώνα. Η πιο δύσκολη περίοδος ήταν οι εννιά μήνες χημειοθεραπείας. Κάποιοι εξ αυτών, πολύ δύσκολη, αλλά δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες».

– τη φάση που βρίσκεται τώρα: «Τα δύσκολα έχουν περάσει, αλλά πρέπει να προχωρήσω βήμα-βήμα, μέρα με τη μέρα. Με βοήθησαν πάρα πολύ οι γιατροί, πάρα πολύ! Θα είμαι υπό παρακολούθηση, αλλά ξέρω που βαδίζω και είμαι συνειδητοποιημένος ότι η ασθένεια από την οποία πάσχω μπορεί ανά πάσα στιγμή να επανενεργοποιηθεί. Ουδείς γνωρίζει πότε μπορεί να συμβεί αυτό. Μαθαίνεις να το κουβαλάς, μαθαίνεις να ζεις με αυτό και να προχωράς, έχοντάς το στο πίσω μέρος του μυαλού σου και προσπαθώντας να ζεις φυσιολογικά».

Ρενέ Χένρικσεν

Ρενέ Χένρικσεν

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης
Advertisement

πρέπει να δεις

Τραγωδία πνίγηκε παιδάκι στα κάγκελα της κούνια του

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Τραγωδία πνίγηκε παιδάκι στα κάγκελα της κούνια του 1

Κοριτσάκι πνίγηκε στη κούνιας του

Σοκ έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Ηγουμενίτσας, η είδηση του θανάτου ενός δίχρονου κοριτσιού που έχασε τη ζωή του στον ύπνο του.

Το κοριτσάκι, σύμφωνα με πληροφορίες, πνίγηκε στα κάγκελα της κούνιας του, στην προσπάθειά του να βγει από αυτή.

Το παιδί το βρήκαν οι γονείς του το πρωί χωρίς τις αισθήσεις του και το μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας, όπου παρά την προσπάθεια των γιατρών να την επαναφέρουν στη ζωή, δυστυχώς κατέληξε.

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Ιδού το υβριδικό 500ράκι – Το δοκιμάζουμε – Πόσο κοστίζει;

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 2

Fiat 500 Hybrid

Με στυλ, σχήμα που ξεχωρίζει και παραμένει μοντέρνο, το 500 Hybrid ανοίγει το δρόμο για τη Fiat προς την ηλεκτροκίνηση, με ένα νέο κινητήρα 1.000 κ.εκ. και μία ήπια μορφή υβριδικού συστήματος. Το αποτέλεσμα, είναι οι μειωμένοι ρύποι (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας) αλλά και η χαμηλή κατανάλωση.

Μην ψάξετε καλώδια και πρίζες για φόρτιση μπαταρίας, ούτε για αυτονομία με ηλεκτροκίνηση. Η Fiat επέλεξε τον δρόμο της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας δίνοντας μία  βοήθεια, στον τρικύλινδρο 1.000 κ.εκ. κινητήρα. Σκοπός της είναι  να διατηρήσει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Το σημαντικότερο είναι, πως όλα τα παραπάνω, γίνονται χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του, χωρίς να αντιλαμβάνεστε το οτιδήποτε και με μόνη ένδειξη μίας γραφικής παράστασης στην οθόνη του πίνακα οργάνων.

Εν αρχή είναι το στυλ

Οι Ιταλοί παραδοσιακά διακρίνονται για το στυλ τους, έτσι η είσοδος στην νέα εποχή με τα υβριδικά/ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβάλλεται να είναι διαφορετική. Το 500 διακρίνεται για το νεανικό και μοναδικό του στυλ και στη Fiat αποφάσισαν να περάσουν στην υβριδική εποχή κάνοντας επίδειξη τεχνογνωσίας με το Ιταλικό τρόπο, δηλαδή με ένα ραμμένο κοστούμι πάνω του. Διαφορές στο σχήμα δεν υπάρχουν παρά μόνο λεπτομέρειες, οι οποίες το κάνουν ξεχωριστό Η έκδοση του λανσαρίσματος ονομάζεται «Launch Edition» και ξεχωρίζει από το «Dewprop Green» χρώμα. Παράλληλα, ευδιάκριτα είναι τα χαρακτηριστικά Hybrid στο πίσω μέρος που φανερώνουν την ταυτότητα του, αλλά και το λογότυπο «H» στη μεσαία κολώνα.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 3

Ο οικολογικός και ιδιαίτερος χαρακτήρας του μοντέλου αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι κατασκευασμένες από ένα συνθετικό ύφασμα που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο πλαστικό. Το οποίο μάλιστα προέρχεται κατά 10% από τη θάλασσα και 90% από τη στεριά. Η υφή του θυμίζει ύφασμα καλής ποιότητας και όχι συνθετικό πλαστικό. Δεν ενοχλεί στις υψηλές θερμοκρασίες και στην πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το χρώμα του είναι ιδιαίτερο και δίνει επιπλέον φως στο εσωτερικό του 500. Μιλώντας για φως η γυάλινη οροφή (στον έξτρα εξοπλισμό) συμβάλει με τον καλύτερο τρόπο σε αυτό. Δύο ενήλικες και δύο παιδιά θα ζήσουν άνετα μαζί του, ενώ τέσσερις ενήλικες θα μετακινηθούν εντός και εκτός πόλης (με κάποιες παραχωρήσεις) .

Τα συστατικά του Υβριδικού συστήματος

Το 500αράκι εφοδιάζεται με ένα mild hybrid σύστημα, το οποίο συνδυάζει ένα 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. με έναν ηλεκτροκινητήρα 12V (σύστημα μίζα/γεννήτρια) που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου. Κάτω από το κάθισμα του οδηγού, υπάρχει μια μπαταρία 12 volt, η οποία φορτίζεται όταν επιβραδύνετε μέσω μιας γεννήτριας εκκίνησης ιμάντα.

Τo μοτέρ εσωτερικής καύσης, είναι εντελώς νέο. Ανήκει στην οικογένεια HyFly και έχει σχεδιαστεί-εξελιχθεί για το 500 και το Panda και τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς. Ο 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής, κάνοντας χρήση συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού. Ιδιαίτερα υψηλή είναι η σχέση συμπίεσης (12:1) με στόχο την βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση. Ακόμα ένα στοιχείο που διακρίνει τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι το χαμηλό του βάρος, το οποίο αγγίζει μόλις τα… 77 κιλά.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 4

Το σύστημα BSG (Belt-Driven Starter Generator Σύστημα Εκκίνησης/Γεννήτριας με Ιμάντα) είναι τοποθετημένο απευθείας επάνω στον κινητήρα και μέσα από  την διαδικασία της ανάκτησης αποθηκεύει ενέργεια στην μπαταρία που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Η μπαταρία ενισχύει τον κινητήρα κατά την εκκίνηση, αλλά και στην επιτάχυνση, ενώ υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος έως τα 30 χλμ./ώρα επιλέγοντας τη «νεκρά» στο κιβώτιο. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με απενεργοποιημένο τον κινητήρα, η έξτρα αυτή μπαταρία τροφοδοτεί όλα τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας το επιθυμητό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Μάλιστα, το 500, είναι σύμφωνο με τα νεότερα και αυστηρά όρια Euro6D Final. Με εκπομπές ρύπων 88 γρ./χλμ. έχει την κορυφαία τιμή στην κατηγορία και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 5

Στην αποδοτικότερη λειτουργία του κινητήρα συμβάλλει και το νέο σύστημα μετάδοσης, το οποίο περιλαμβάνει ένα καινούργιο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Διαθέτοντας γρανάζια χαμηλής τριβής αλλά και ένα νέο λιπαντικό, βελτιώνει περαιτέρω την οικονομία και την αποδοτικότητα του κινητήρα. Μάλιστα, το νέο σύστημα μετάδοσης έδωσε τη δυνατότητα στους Ιταλούς τεχνικούς να τοποθετήσουν κατά 45 χλστ. χαμηλότερο το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο, βελτιώνοντας το κέντρο βάρους.

Κίνηση στην πόλη αλλά και έξω από αυτή

Η Fiat ισχυρίζεται ότι το σύστημα συμβάλει στην τιμή της ιπποδύναμης (ο προηγούμενος κινητήρας 1.200 κ.εκ. απέδιδε 69 ίππους). Μπορεί η τιμή των 70 ίππων να μην φέρνει… ηλεκτροπληξία όταν οδηγείτε το υβριδικό 500 αλλά σίγουρα θα νιώσετε το μοτέρ γεμάτο και πρόθυμο να επιταχύνει σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών και αυτό είναι το ζητούμενο. Βλέπετε με το 500 θα κινηθείτε περισσότερο στην πόλη παρά σε αυτοκινητόδρομο και στους δρόμους των αστικών κέντρων η ροπή μετράει. Μία επιπλέον βοήθεια έρχεται από το κιβώτιο ταχυτήτων (εύχρηστο όπως και ο συμπλέκτης), αλλά και από το τιμόνι (ελαφρύ ή και… πούπουλο με την λειτουργία «City»). Το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει την πληροφόρηση που χρειάζεται ο οδηγός. Θα θέλαμε λίγο περισσότερη sportive αίσθηση (να είναι λίγο πιο βαρύ). Αλλά από την άλλη πλευρά θα έχανε την καθημερινή ευκολία και λειτουργικότητα, οπότε συμφωνούμε με αυτές τις ρυθμίσεις.  Η ανάρτηση είναι σφιχτή χωρίς να είναι κουραστική είτε κινείστε μέσα στην πόλη είτε σε επαρχιακό δρόμο, και εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια για να κινηθείτε πιο γρήγορα από το κανονικό.

Αφού μιλάμε για κίνηση σε επαρχιακό δρόμο να σας πούμε πως το 500 ταξιδεύει. Αν μάλιστα κινείστε  χωρίς να πιέζετε με την βοήθεια του κιβωτίου ταχυτήτων θα βρείτε γρήγορα τον σωστό ρυθμό θα ανεβάσετε ταχύτητα,(εδώ η ροπή σώζει), κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά αλλά και απολαμβάνοντας την ησυχία στην καμπίνα. Το τελευταίο αυτό πλεονέκτημα ήταν ένα ακόμη στοιχείο που μας βοήθησε να εντοπίσουμε τα προτερήματα του νέου υβριδικού συστήματος. Χαμηλό επίπεδο θορύβου και απουσία κραδασμών από τον κινητήρα πρωταγωνιστούν. Μόνο αν πιέσετε αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο και συγκεκριμένα μετά τις 4.000 σ.α.λ. θα θυμηθείτε πως το μοτέρ είναι τρικύλινδρο και δεν χρειάζεται να οδηγείτε με τόση ένταση. Σε κάθε περίπτωση η γραμμική του λειτουργία είναι σαφώς καλύτερη σε σχέση με τον κινητήρα των 1.200 κ.εκ. που αντικαθιστά. Όσον αφορά την υβριδική του λειτουργία, μάλλον δεν θα την αντιληφθείτε και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 6

Η Fiat ισχυρίζεται μείωση 19% στις εκπομπές CO2 έναντι του προηγούμενου Fiat 500 των 1200 κ.εκ., μειώνοντας την παραγωγή αερίου του θερμοκηπίου στα 89g/km κάτι που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για την κατανάλωση, αυτή είναι στα 3,9 (σύμφωνα με την Fiat) ενώ εμείς είδαμε 4,1 /4,2 λίτρα χωρίς προσπάθεια.

Συμπέρασμα

Όπως είπε και η σύζυγός μου: «είναι cootchie-coo», μάλλον αξιαγάπητο θα το λέγαμε στο γραφείο κρατώντας τα προσχήματα, επομένως αυτή η ήπια υβριδική έκδοση θα… ενημερώσει το κοινό για τις plug-in και ηλεκτρικές εκδόσεις του 500 που ακολουθούν. Όσον αφορά τα γενικότερα χαρακτηριστικά, το 500 συνδυάζει τη διαφορετικότητα και το στυλ, ξεδιπλώνοντας τις αρετές του στην πόλη. Άνετο, μικρό σε μέγεθος, ευέλικτο και οικονομικό . Δεν είναι μυστικό ότι η Fiat με τις υβριδικές εκδόσεις κάνει ένα πρώτο μικρό βήμα στη νέα εποχή. Τα πλεονεκτήματα σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων είναι εμφανή, με το μοντέλο να διατηρεί τα προτερήματά του, τα οποία το έχουν καθιερώσει στην κατηγορία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Fiat 500 Hybrid

Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 70 PS/6.000 rpm
Ροπή: 92 Nm/3500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό έξι σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 167 km/h
Μέση κατανάλωση (lt./100 km): 3,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 88 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.571 x 1.627 x 1.488mm
Βάρος: 940 kg
Χώρος αποσκευών: 185 lt
Τιμή: Από 12.200€

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 7

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Κορονοϊός: 7 νέα κρούσματα και κανένας νέος θάνατος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κορονοϊός: 7 νέα κρούσματα και κανένας νέος θάνατος 8

Νέα κρούσματα Κορονοϊού

Με γραπτό δελτίο τύπου έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία το Σάββατο (30/5) ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, κ. Σωτήρης Τσιόδρας.

Ανακοινώνονται 7 νέα κρούσματα του κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα μας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 2915, εκ των οποίων το 55.2% αφορά άνδρες.

Από αυτά, 634 (21.7%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1696 (58.2%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

14 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 71 ετών. 4 (28.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Το 85.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 106 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, σήμερα δεν έχουμε κανένα καταγεγραμμένο θάνατο. Συνολικά οι θάνατοι στη χώρα είναι 175. Οι 52 ήταν γυναίκες (29.7%) και οι υπόλοιποι άνδρες.

Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 76 έτη και το 95.4% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Έχουν συνολικά ελεγχθεί 178316 κλινικά δείγματα.

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ