Connect with us

Κινηματογράφος

back2back εκδηλώσεις στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας.

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

back2back εκδηλώσεις στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας. 1

back2back εκδηλώσεις στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας.

Τρεις back2back εκδηλώσεις προγραμματίζει αυτό το σαββατοκύριακο και τη Δευτέρα, το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας. Σήμερα, από τις 9 μ.μ., μετά την προγραμματισμένη 2η συνάντηση του δωρεάν σεμιναρίου editing (μοντάζ) στο χώρο του Κέντρου, σειρά θα πάρουν τα… όργανα.

Καλεσμένοι, ο Παναγιώτης Βιώνης (τζουράς) και ο Πάνος Ταντής (κιθάρα) – aka Ασσόδυο, θα μας κρατήσουν συντροφιά με αγαπημένα ακούσματα.

Αύριο, Κυριακή 10 Νοεμβρίου, μια ακόμη προβολή του CineDoc – Kalamata, με το ντοκιμαντέρ τού Stephan Talneau «Σάζι – Το Κλειδί της Εμπιστοσύνης» (97΄ | 2018 | Γαλλία, Γερμανία) στις 7 μ.μ., στο χώρο του κέντρου, με δωρεάν είσοδο.

«Ο μοναδικός τρόπος για να είναι αληθινή η μουσική, είναι όταν έρχεται από την ίδια την καρδιά». Την εξερεύνηση αυτή ξεκινάει η μουσικός και τραγουδίστρια Petra Nachtmanova σε ένα ταξίδι δρόμου με μοναδικό συνοδοιπόρο της, το σάζι της, αυτό το μυστηριώδες και μυθικό όργανο που ανοίγει πόρτες και καρδιές.

Από το Βερολίνο ως το Ιράν, η ταλαντούχα μουσικός και τραγουδίστρια αναζητά τι είναι αυτό που συνδέει την Ανατολή με τη Δύση. Στη διαδρομή συναντά κατασκευαστές μουσικών οργάνων, δάσκαλους μουσικής και οργανοπαίχτες κάνοντας τους πάντα την ίδια ερώτηση: «Θα μου μάθετε ένα τραγούδι που μπορώ να πάρω μαζί μου;».

Το «Σάζι – Το Κλειδί της Εμπιστοσύνης» είναι μια ταινία που ταξιδεύει στις παραμεθόριες περιοχές μεταξύ Ευρώπης και Ασίας για να ανακαλύψει τη δύναμη της μουσικής. Μέσα από το σάζι, αποδεικνύει ότι παρά τη διαφορετικότητά τους, οι λαοί επικοινωνούν και συνδέονται ανά τους αιώνες… μέσα από τις νότες!

Η προβολή του ντοκιμαντέρ γίνεται με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος.

Η ταινία θα προβληθεί με ελληνικούς υπότιτλους.

Trailer ταινίας:

SAZ_TRAILER_ELL_SUBS from Anemon on Vimeo.

 

ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

Τέλος, τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου, στο καθιερωμένο πια Ντοκιμαντέρ της Δευτέρας, θα προβληθεί στις 8:30 μ.μ. η ταινία του Veysi Altay “Πηγάδι” (73′ Τουρκία 2018). Το ντοκιμαντέρ είχε προβληθεί το Γενάρη τού 2019, στο πλαίσιο του 5ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου. Πάντα επίκαιρο, το Κέντρο αποφάσισε να το ξαναπροβάλει αυτή τη Δευτέρα θέλοντας να αναδείξει την περιπέτεια του σκηνοθέτη, ο οποίος πρόσφατα συνελήφθη, κατασχέθηκε το υλικό και ο εξοπλισμός του και πέρασε από δίκη, μαζί με έναν δημοτικό υπάλληλο ο οποίος διευκόλυνε τον δημιουργό, στην πόλη Μπάτμαν, με την κατηγορία της “διενέργειας προπαγάνδας για τρομοκρατική οργάνωση”, με αφορμή το ντοκιμαντέρ του “Nujin” (“Νέα Ζωή”) που αναδεικνύει τη θέση της κούρδισας γυναίκας μαχήτριας στον πόλεμο στο Κομπάνι εναντίον των ISIS..

Ο σκηνοθέτης Veysi Altay και ο πρώην αξιωματούχος του δήμου Dicle Anter, καταδικάστηκαν σε δύο χρόνια και έξι μήνες και δύο χρόνια και ένα μήνα φυλάκιση, αντίστοιχα, εξαιτίας του ντοκιμαντέρ, το οποίο περιέγραψε την ιστορία τριών γυναικών που ζούσαν στην περιοχή την οποία το Ισλαμικό κράτος (ISIS) κατέλαβε το 2014, Το δικαστήριο επέβαλε επίσης απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και στους δύο. “Δεν γνωρίζουμε πλέον τι αποτελεί έγκλημα και τι όχι σ’ αυτή τη χώρα”, δήλωσε ο Anter μετά την ετυμηγορία.

Το εν λόγω ντοκιμαντέρ έχει επιλεχθεί να προβληθεί στο 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου. Οταν επαναλάβαμε την πρόσκληση να τον έχουμε και φέτος μαζί μας, μας διηγήθηκε την περιπέτειά του. Στην προσπάθειά μας να του εκφράσουμε την οργή μας και τη λύπη μας, η απάντησή του μας δείχνει πόσο περήφανος και δυνατός είναι ο κουρδικός λαός: “…we will continue our struggle against the racist sexist and fascist Turkish state. unfortunately every good thing has a price….”
Μέχρι και πριν δυο βδομάδες που είχαμε νέα του, ο Veysi παρέμενε σπίτι του και περίμενε να μεταφερθεί στη φυλακή.

Η ΤΑΙΝΙΑ “BÎR”: Στη δεκαετία του 1990, πολλοί άνθρωποι, στο Κουρδιστάν, συνελήφθησαν και ανακρίθηκαν μετά βασανιστηρίων• Χιλιάδες δολοφονήθηκαν ή εξαφανίστηκαν από παραστρατιωτικές δυνάμεις, οι οποίες χρηματοδοτούνταν και στηρίζονταν από το κράτος. Οι δολοφόνοι τους ξεφορτώθηκαν τα πτώματά τους, πετώντας τα από ελικόπτερο ή θάβοντάς τα σε πηγάδια γεμάτα οξύ. Το ντοκιμαντέρ ‘BÎR’ (“Πηγάδι”) αφηγείται την ιστορία των οικογενειών επτά αγνοουμένων από τη πόλη Kerboran (Dargeçit) το 1995 που ψάχνουν τα κόκκαλά τους.

Το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ:

well from mezopotamya sinema on Vimeo.

Ο Veysi Altay ασχολείται με τη φωτογραφία και το σινεμά εδώ και 20 χρόνια. Έχει εργαστεί για πολλά χρόνια ως διαχειριστής στην Διεθνή Αμνηστία, για 6 χρόνια και στην Οργάνωση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ενώ έχει επίσης κάνει αναμετάδοση από τον πόλεμο στη Rojava (δυτικό Κουρδιστάν) κατά τη διάρκεια των μαχών εναντίον του ISIS, στο Serêkaniyê/Rasal-Ayn (2013, 2014).
Συνδυάζει τα ΜΜΕ και την δουλειά του ντοκιμαντέρ με την Τουρκική-Κουρδική μετάφραση και ερμηνεία. Ο Altay έχει πραγματοποιήσει αρχειακή έρευνα σε θέματα όπως τα ορυχεία, τη θανάτωση άνευ δίκης, τον εθνικισμό, τους εποχιακούς εργάτες και τις πολιτικές εξαφανίσεις, ενώ έχει κάνει την παραγωγή ενός βιβλίου φωτογραφίας που δημοσιεύτηκε σε τρεις γλώσσες με τίτλο “Em ÊnWenda” (We, the Disappeared), το οποίο περιέχει 100 φωτογραφίες και 100 ιστορίες ανθρώπων που εξαφανίστηκαν με επέμβαση του κράτους.

EVENT προβολής: 

back2back εκδηλώσεις στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας. 2

back2back εκδηλώσεις στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας.

Κινηματογράφος

Επαναλειτουργία του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Επαναλειτουργία του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας 15

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Μετά από 2 μήνες απουσίας το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας επιστρέφει με ανανεωμένη διάθεση. Στον εξωτερικό χώρο μας (Μπενάκη 11, πίσω από τη Φιλαρμονική) λειτουργεί από τις 25 Μαΐου το Doc Café, το νέο στέκι της πόλης με καφέδες, αναψυκτικά, ποτά και κοκτέιλ. Από 1η Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι καθιερωμένες εβδομαδιαίες προβολές ντοκιμαντέρ κάθε Δευτέρα στις 9:30 μ.μ. στον πεζόδρομο. Στο Κέντρο συνεχίζει να διατίθεται η ταινιοθήκη μας προς δανεισμό, καθώς και μπορεί να προγραμματιστεί ιδιωτική προβολή μέχρι 6 άτομα στο χώρο προβολών μας.

Οι χώροι και το προσωπικό του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ λειτουργούν με βάση όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις προϋποθέσεις ασφαλείας. Ώρες λειτουργίας 10 π.μ.-2 π.μ. και 6 π.μ.-11 π.μ.

Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας

Συνέχεια ανάγνωσης

Κινηματογράφος

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 16

Το Φεστιβάλ Δράμας στην Καλαμάτα

Το Φεστιβάλ Δράμας αγαπά τις γυναίκες δημιουργούς και το αποδεικνύει και έμπρακτα, προβάλλοντας μια επιλογή ξεχωριστών ταινιών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, σε εννέα πόλεις της Ελλάδος, στο πλαίσιο του επιτυχημένου θεσμού «Το Φεστιβάλ Δράμας Ταξιδεύει».

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 17

Αντιπροσωπευτικές των θεματικών τάσεων που τα τελευταία χρόνια απασχολούν τους δημιουργούς ταινιών μικρού μήκους, οι ταινίες του αφιερώματος θίγουν θέματα όπως η μοναξιά, ο έρωτας, η γυναικεία κακοποίηση, τα παιδιά ως τραγικά θύματα της φτώχιας, η οικογένεια ως ασφυκτικός μηχανισμός καταπίεσης, ο φανατισμός.

Το αφιέρωμα, που τιτλοφορείται «Γυναίκες μπροστά και πίσω από την κάμερα», θα φιλοξενηθεί στην πόλη μας την Κυριακή 8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στις 7 μ.μ. στο Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας με ελεύθερη είσοδο, ενώ θα πραγματοποιηθεί ακόμα σε Δράμα (5 και 8/3), Αθήνα (9/3), Νέο Ηράκλειο Αττικής (10/3), Λεωνίδιο (8/3), Κυπαρισσία (7/3), Πάτρα (8/3), Λάρισα (10/3), Χανιά (8/3) και Ιεράπετρα (8/3).

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ

Ουρανία

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 18

Δέσποινα Κούρτη | 16’ | 2017

Η Ουρανία είναι μια μεσήλικη γυναίκα που έχει παραμελήσει τον εαυτό της. Η εμφάνιση ενός άγνωστου νεαρού θα τη βοηθήσει να ξαναβρεί τη γυναικεία φύση της.

 

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΥΡΤΗ

Γεννήθηκε στην Ρόδο. Μετακόμισε στην Αθήνα, όπου σπούδασε Νομικά. Παράλληλα σπούδασε Kινηματογράφο στο NY College. Η πτυχιακή της ταινία, «Η κούκλα», συμμετείχε στο Διαγωνιστικό Τμήμα Ελληνικών Ταινιών μικρού μήκους στο 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας.

Εκτορας Μαλό – Η τελευταία μέρα της χρονιάς

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 19

Ζακλίν Λέντζου | Μυθοπλασία | 25’ | 2018

Η τελευταία μέρα της χρονιάς ξημερώνει κάτω από το φεγγάρι, ενώ η Σοφία βλέπει ένα όνειρο και δεν το λέει σε κανέναν: περπατώντας στην έρημο, μαθαίνει πως είναι άρρωστη. Υποκρίνεται ότι δεν την νοιάζει. Μήπως έχασε την καρδιά της;

 

ΖΑΚΛΙΝ ΛΕΝΤΖΟΥ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1989. Είναι σεναριογράφος/σκηνοθέτης της οποίας η δουλειά περιστρέφεται γύρω από μη παραδοσιακές οικογενειακές δομές και τις συνέπειές τους, την ενηλικίωση και το όνειρο. Η κινηματογραφική της γλώσσα συμπεριλαμβάνει την ανακάλυψη ποίησης σε- φαινομενικά- κοινότυπες συνθήκες, καθώς και συγκεκριμένη διαχείριση του χρόνου.

 

Αννα και Φαίδρα

Το Φεστιβάλ Δράμας ταξιδεύει την Ημέρα της Γυναίκας και στην Καλαμάτα 20

Ελίνα Πάνικ | Μυθοπλασία | 20’ | 2019

Η Άννα είναι μια τριαντάχρονη ηθοποιός που θέλει να τραβάει τα βλέμματα. Η Φαίδρα είναι μια τριαντάχρονη γυναίκα που δεν ξέρει πώς είναι να σε κοιτούν, αφού γεννήθηκε τυφλή. Όταν η Άννα γνωρίζει τη Φαίδρα στο πλαίσιο έρευνας για τον επόμενο ρόλο της, θα βρεθεί απέναντι στο πρώτο άτομο στη ζωή της που δεν μπορεί να την κοιτάξει. Αυτή η συνειδητοποίηση θα στείλει τις δυο γυναίκες σε ένα περίπλοκο μονοπάτι έντασης, δυναμικής και, τελικά, συμφιλίωσης.

 

ΕΛΙΝΑ ΠΑΝΙΚ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κινηματογράφο και γερμανική φιλολογία στην Αθήνα και το Βερολίνο. Έχει εργαστεί ως art director και ενδυματολόγος σε γερμανικές και ελληνικές κινηματογραφικές παραγωγές. Το 2010 με την ταινία «Η απόγνωση της Μιμης» συμμετείχε στο  Berlinale Talent Campus. Η ταινία της «Ο καθρέφτης του λόρδου Πατσόγκ» κέρδισε μνεία καλύτερης φωτογραφίας στο Φεστιβάλ της Δράμας.

 

La Ultima Hija / Η τελευταία κόρη

 

Εύη Καραμπάτσου | Ντοκιμαντέρ | 21’ | 2018

«Ποια είναι μάνα;… Οποιαδήποτε… Οποιαδήποτε…

Θα μπορούσα να είμαι η μητέρα της… Και η Aurora θα μπορούσε να είναι κόρη μου…

Δεν την υποδέχθηκα ζωντανή, αλλά νεκρή…  Όμως, είναι το ίδιο…»

 

ΕΥΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Σκηνοθεσία στην Σχολή Σταυράκου. Οι ταινίες της έχουν διακριθεί με αρκετά βραβεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Testing Greta

Abbie Lucas | Μυθοπλασία | 11’ | 2017

Η ταινία “Testing Greta” είναι μια ασυνήθιστη, γεμάτη ανατροπές ιστορία ενδοοικογενειακής βίας, ειπωμένη με έναν ιδιαίτερο και ανατρεπτικό τρόπο. Έχοντας στοιχεία τόσο κωμικά όσο και τραγικά, αφηγείται την ιστορία μιας δυναμικής γυναίκας που στιγμιαία σπάει, αποκαλύπτοντας τη φρικτή αλήθεια της ιδιωτικής της ζωής, πριν ξαναφορέσει την λαμπερή μάσκα της. H ταινία είναι αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν υπάρξει σιωπηλά θύματα κακοποίησης.

 

ABBIE LUCAS

Είναι σκηνοθέτης θεάτρου και κινηματογράφου. Οι πρόσφατες δουλειές  της περιλαμβάνουν: Μια ασπρόμαυρη διαδικτυακή σειρά, “A Quick Fortune”, η οποία  προβλήθηκε σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων το Raindance στο Λονδίνο. Μια κωμωδία, “Wrong Direction”, με επίσημη συμμετοχή στο London Independent Film Festival του Λονδίνου και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Carmarthen Bay (BAFTA Cymru qualifying). Μια νέα σειρά σκετς κωμωδίας που ονομάζεται “12 Sketches in a London House”.

Υπνοβατώντας

Μέλισσα Αναστάσι | Μυθοπλασία | 19’ | 2018

Σε ένα απομονωμένο αγρόκτημα, ένα έφηβο αγόρι πρέπει να βοηθήσει τη μητέρα του να γλιτώσει απ’ τον φανατικό πατριό του, καθώς η αφοσίωσή του και η αντίληψή του για τον έξω κόσμο δοκιμάζονται.

 

ΜΕΛΙΣΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙ

Είναι βραβευμένη σκηνοθέτις/σεναριογράφος που εργάζεται πάνω σε πληθώρα ειδών, όπως ταινίες, ντοκιμαντέρ, βίντεο κλιπ και διαφημίσεις. Οι μικρού μήκους ταινίες της έχουν προβληθεί σε μεγάλα διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται τα φεστιβάλ της Ουπσάλα, του Τάμπερε, του Σαιντ Τροπέ, του Όλντενμπουργκ, του Μπρίσμπεϊν, καθώς και τα Cannes Cinema Antipodes, Flickerfest και New Directors New York. Τα σενάρια μεγάλου μήκους ταινιών της έχουν μπει στην τελική λίστα επιλογών για το Sundance Lab, όπως και το Binger Film Lab στο Άμστερνταμ. Αυτήν τη στιγμή δουλεύει πάνω στο σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας “Bluebirds” με την υποστήριξη του Screen Australia και του Screen NSW.

Συνέχεια ανάγνωσης

Κινηματογράφος

Παραγωγή μαθητικών ντοκιμαντέρ «Κατακτώντας την Ελευθερία»

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Παραγωγή μαθητικών ντοκιμαντέρ «Κατακτώντας την Ελευθερία» 21

Ντοκιμαντέρ «Κατακτώντας την Ελευθερία»

Με αφορμή τα 200 χρόνια ανεξαρτησίας της Ελλάδας που θα γιορταστούν ευρέως στη χώρα μας το 2021 με ποικίλες εκδηλώσεις, το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας σχεδίασε και θα υλοποιήσει το προσεχές διάστημα ένα πρόγραμμα παραγωγής μαθητικού ντοκιμαντέρ, με θέμα «Κατακτώντας την Ελευθερία», το οποίο απευθύνεται σε παιδιά γυμνασίου και λυκείου.

Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν πιλοτικά 3 σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ντοκιμαντέρ που θα παραχθούν θα προβληθούν στο 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου 2021, που θα έχει θεματικό άξονα «Κατακτώντας την Ελευθερία». Στόχος είναι να δοθούν οι σωστές βάσεις από επαγγελματίες του χώρου για την παραγωγή όσο το δυνατό αρτιότερων τεχνικά  ντοκιμαντέρ, προκειμένου να συμμετέχουν σε μαθητικά διαγωνιστικά φεστιβάλ. Μας ενδιαφέρει οι μαθητές να προβληματιστούν με τις δυναμικές του ντοκιμαντέρ και να μπορέσουν να δημιουργήσουν μικρές ιστορίες σχετικά με την θεματική της Κατάκτησης της ελευθερίας.

Τα παιδιά, μέσα  από την έρευνά τους, χωρίς αναγκαστικά να περιοριστούν σε ιστορικά γεγονότα του 1821, θα διευρύνουν τις αναζητήσεις τους σε θέματα λογοτεχνίας, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, φιλοσοφίας, ισότητας, κ.λπ. και θα έχουν την ευκαιρία να αναζητήσουν την παγκόσμια διάσταση της ελληνικής επανάστασης.

 

ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ

Α) Εισαγωγικά σεμινάρια παραγωγής ντοκιμαντέρ

Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές θα μάθουν την σημασία της έρευνας και θα υλοποιήσουν τη συγγραφή  μιας σεναριακής σκαλέτας.

Β) Εισαγωγικά σεμινάρια κινηματογράφησης

Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές θα μάθουν τους ρόλους μιάς κινηματογραφικής ομάδας, και τεχνικές πληροφορίες  για τις σωστές λήψεις εικόνας και ήχου και κανόνες φωτισμού κατά την διάρκεια του γυρίσματος. Βασικές αρχές μοντάζ

Διαχωρισμός ειδικοτήτων.  Στόχος είναι να συμμετέχουν όσοι πιο πολλοί μαθητές γίνεται. Τα παιδιά θα κληθούν να αποφασίσουν ποιον ρόλο θα αναλάβουν. Θα χωρισθούν σε ομάδες των 4 ατόμων προκειμένου να δημιουργήσουν ένα σπονδυλωτό ντοκιμαντέρ διάρκειας περίπου 30 λεπτών

Γ) Κινηματογραφικά γυρίσματα (6 μέρες)

Δ) Μοντάζ  (3 βδομάδες)

Όλα τα στάδια θα υλοποιούνται μέσα στις σχολικές μονάδες  (επί 3 παράλληλα όσα θα είναι και τα σχολεία που θα συμμετέχουν) εκτός βέβαια των γυρισμάτων και  του μοντάζ.

Αποτέλεσμα 3 σπονδυλωτά ντοκιμαντέρ διάρκειας 30  λεπτών το κάθε ένα.

Η ομάδα των σεμιναρίων και της εποπτείας του κάθε ντοκιμαντέρ θα  αποτελείται από  σκηνοθέτη- σεναριογράφο, διευθυντή φωτογραφίας, ηχολήπτη, μοντέρ.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Μάρτιος – Απρίλιος 2020: 1η φάση. Σεμινάρια παραγωγής ντοκιμαντέρ

Απρίλιος- Ιούνιος 2020: Ερευνα & 1η & 2η συγγραφή σεναρίου

Σεπτέμβριος 2020: Γυρίσματα

Οκτωβριος- Δεκέμβριος 2020: Μοντάζ – αποπεράτωση

Το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ αναλαμβάνει την επίβλεψη των σεμιναρίων, παρακολούθηση  της συγγραφής  σεναρίων, την οργάνωση και εκτέλεση της παραγωγής  ενώ θα παρέχει τον χώρο και τα μηχανήματα για το μοντάζ

 

Οι ενδιαφερόμενοι να πληροφορηθούν εκτενέστερα και να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα,  παρακαλούνται να επικοινωνήσουν μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 2721022376 ή στο 6944786872.

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ