Connect with us

πρέπει να δεις

Ανατρέπονται οι μύθοι για φτηνά αεροπορικά εισιτήρια ‑ Τι ισχύει τελικά…

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ανατρέπονται οι μύθοι για φτηνά αεροπορικά εισιτήρια ‑ Τι ισχύει τελικά... 1

Τέσσερις μύθοι γύρω από το κλείσιμο αεροπορικών εισιτηρίων τελικά κοστίζουν αρκετά χρήματα στους καταναλωτές. Με το καλοκαίρι να πλησιάζει και τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων να αυξάνονται κάθε μήνα που περνάει, η ιστοσελίδα Marketwatch καταγράφει τι πρέπει να κάνουν οι ταξιδιώτες και ποιες διαδικτυακές υπηρεσίες να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να καταφέρουν να κλείσουν τα φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια.

Μύθος 1: Όσο νωρίτερα κλείσεις εισιτήριο τόσο φθηνότερο θα είναι

Ο πρώτος και σημαντικότερος μύθος που δεν ισχύει, σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, είναι πως όσο νωρίτερα κλείσει κανείς εισιτήριο, τόσο φθηνότερα θα το πληρώσει. Αυτό μπορεί να ισχύει σε ορισμένες περιπτώσεις ή για ορισμένες προσφορές, ωστόσο γενικά δεν ισχύει.

Το ιδανικό διάστημα για να πετύχει κανείς τη φθηνότερη τιμή αεροπορικού εισιτηρίου είναι να το κλείσει κατά μέσον όρο 76 ημέρες προτού κάνει το ταξίδι, σύμφωνα με έρευνα του αμερικανικού διαδικτυακού πρακτορείου ταξιδίων CheapAir, που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο και βασίστηκε σε στοιχεία από 917 εκατ. εισιτήρια που εκδόθηκαν σε οκτώ χιλιάδες αγορές.

Φυσικά και θα υπάρχουν καλές προσφορές νωρίτερα ή αργότερα, ωστόσο κατά μέσον όρο αν κλείσει κανείς αεροπορικό εισιτήριο 315 με 203 ημέρες νωρίτερα θα το πληρώσει 50 δολάρια περισσότερο. Αν κλείσει 202 με 116 ημέρες νωρίτερα από το ταξίδι θα πληρώσει το εισιτήριο 20 δολάρια περισσότερο. Η χρονική περίοδος για να πετύχει κανείς τη χαμηλότερη τιμή είναι να ψάξει εισιτήριο 115 με 20 ημέρες πριν κάνει το ταξίδι. Αν περιμένει έως την τελευταία στιγμή ενδέχεται να πληρώσει το εισιτήριο μέχρι και κατά 220 δολάρια περισσότερο.

Μία ακόμη καλή συμβουλή είναι να ελέγχει ο ταξιδιώτης όχι μόνο την τιμή εισιτηρίων αλέ-ρετούρ με την ίδια αεροπορική εταιρεία, αλλά να ελέγχει και εισιτήρια απλής μετάβασης (χωρίς κλείσιμο επιστροφής) από διαφορετικές εταιρείες, λέει στο Marcketwatch η Γκέιμπ Σάγκλι του ταξιδιωτικού ιστότοπου Travelzoo. Χρήσιμο για να δει κάποιος αν η τιμή που του προσφέρεται είναι συμφέρουσα ή όχι είναι και το εργαλείο που προσφέρει η Google. Καθώς αρχίζει να κοιτάζει τιμές αεροπορικών εισιτηρίων για συγκεκριμένο προορισμό εμφανίζει ένδειξη που λέει κατά πόσον η τιμή που βλέπει ο καταναλωτής είναι υψηλή, συνηθισμένη ή χαμηλή σε σύγκριση με τον μέσο όρο. Επίσης, όταν έχει η Google τις σχετικές πληροφορίες, λέει στον καταναλωτή κατά πόσον αναμένεται να αυξηθεί ή να μειωθεί η τιμή που βλέπει.

Μύθος 2: Οι πτήσεις με στάση και αλλαγή αεροσκάφους είναι φτηνότερες

Δεύτερος μύθος σχετικά με τα αεροπορικά εισιτήρια είναι πως, αν υπάρχει ενδιάμεση στάση με αλλαγή αεροπλάνου μέχρι τον τελικό προορισμό, τότε το εισιτήριο θα είναι πάντοτε φθηνότερο.

Κατά μέσον όρο ο ταξιδιώτης θα εξοικονομήσει 5% της τιμής αν το εισιτήριο περιλαμβάνει μια ενδιάμεση στάση, αν και όλο και περισσότερες απευθείας πτήσεις ενδέχεται να είναι φθηνότερες, σύμφωνα με στοιχεία του αμερικανικού ιστότοπου Hooper που συγκρίνει τιμές εισιτηρίων.

Το βασικό κριτήριο που καθορίζει αν η τιμή με ενδιάμεση στάση θα είναι φθηνότερη ή όχι είναι αν η μοναδική εταιρεία που εκτελεί το δρομολόγιο απευθείας είναι χαμηλού κόστους, τότε το πιθανότερο είναι το εισιτήριο με ενδιάμεση στάση από άλλη εταιρεία να είναι ακριβότερο.

Μύθος 3: Αν το ταξίδι περιλαμβάνει διαμονή σαββατοκύριακο το εισιτήριο είναι ακριβότερο

Τρίτος μύθος είναι πως αν παραμείνει ο ταξιδιώτης στον τόπο διακοπών το Σαββατοκύριακο, τότε το αεροπορικό εισιτήριο θα είναι ακριβότερο. Η μοναδική περιοχή όπου ισχύει αυτό είναι η Καραϊβική (όπου η παραμονή το Σάββατο αυξάνει το κόστος κατά 6%). Στην Ευρώπη ισχύει το αντίθετο. Αν μείνει ο ταξιδιώτης στον τόπο διακοπών το Σάββατο βράδυ, τότε το αεροπορικό εισιτήριο είναι κατά μέσον όρο 40% φθηνότερο.

Ο λόγος που η παραμονή το Σάββατο οδηγεί σε φθηνότερο αεροπορικό εισιτήριο είναι πως οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να καταλάβουν χάρη σε αυτόν τον παράγοντα αν ο επισκέπτης ταξιδεύει για αναψυχή ή για εργασία. Είναι απίθανο να κάνει κάποιος διακοπές και να μη μείνει και το Σάββατο, και εξίσου απίθανο να ταξιδεύει για δουλειά και να παραμείνει στον προορισμό και το Σάββατο.

Ετσι οι αεροπορικές εταιρείες διαχωρίζουν τις δύο κατηγορίες ταξιδιωτών και χρεώνουν με υψηλότερη τιμή όσους ταξιδεύουν για εργασία. Στην Καραϊβική ισχύει το αντίθετο, διότι η ζήτηση για εισιτήρια για μία εβδομάδα είναι πολύ υψηλή οπότε οι αεροπορικές εταιρείες έχουν υψηλότερες τιμές για ταξίδια που περιλαμβάνουν το Σάββατο, σύμφωνα με έκθεση του Hooper.

Μύθος 4: Τα αεροπορικά εισιτήρια είναι φτηνότερα αν τα κλείσεις ημέρα Τρίτη

Τέταρτος μύθος είναι πως τα αεροπορικά εισιτήρια είναι πάντοτε φθηνότερα τις Τρίτες. Σύμφωνα με την έκθεση του CheapAir, οι τιμές είναι σχεδόν παρόμοιες όλες τις ημέρες της εβδομάδας, ενώ σύμφωνα με στοιχεία του Hooper οι τιμές εισιτηρίων για εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ είναι χαμηλότερες τις Τρίτες κατά 1,6%.

Σε κάθε περίπτωση, ο ταξιδιώτης καλό θα είναι να αρχίσει να ψάχνει για εισιτήριο περίπου τρεις μήνες πριν από το ταξίδι, να συγκρίνει πάντοτε τιμές, αεροπορικές εταιρείες και ιστοτόπους και, φυσικά, να έχει πάντοτε ανοιχτά τα μάτια του για προσφορές.

 

 

Συνέχεια ανάγνωσης
Advertisement

πρέπει να δεις

Σοκαριστική αποκάλυψη επιστημόνων: Ο κορονοϊός μεταδίδεται με τον αέρα

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Σοκαριστική αποκάλυψη επιστημόνων: Ο κορονοϊός μεταδίδεται με τον αέρα 2

Ο κορονοϊός μεταδίδεται με τον αέρα

239 επιστήμονες από 32 χώρες επισημαίνουν, σε ανοικτή επιστολή προς τον ΠΟΥ, ότι ο ιός μεταδίδεται αερογενώς – Καλούν τον οργανισμό να αναθεωρήσει τις οδηγίες του

Εκατοντάδες επιστήμονες δηλώνουν ότι υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο νέος κορονοϊός, ευρισκόμενος σε μικρότερα των σταγονιδίων σωματίδια στον αέρα, μπορεί να προσβάλει τους ανθρώπους και καλούν τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να αναθεωρήσει τις οδηγίες του, αναφέρεται σε δημοσίευμα των New York Times.

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, η ασθένεια μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο κυρίως μέσω σταγονιδίων προερχομένων από τη μύτη ή το στόμα, τα οποία εκτοξεύονται όταν ένα άτομο που έχει προσβληθεί από την Covid-19 βήχει, φτερνίζεται ή μιλά. Σε ανοικτή επιστολή προς τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η οποία θα δημοσιευθεί σε επιστημονική επιθεώρηση την προσεχή εβδομάδα, 239 επιστήμονες από 32 χώρες επισημαίνουν στοιχεία που δείχνουν ότι μικρότερα σωματίδια στον αέρα μπορούν να προσβάλουν τους ανθρώπους, σύμφωνα με το δημοσίευμα των NYT .

Είτε μεταφέρεται μέσω μεγαλύτερων σταγονιδίων που εκτοξεύονται στον αέρα είτε μέσω μικρότερων σταγονιδίων που εξέρχονται μέσω της αναπνοής και μπορούν να μεταφερθούν από την μία άκρη ενός δωματίου στην άλλη, ο κορονοϊός μεταφέρεται αερογενώς και μπορεί να μολύνει τους ανθρώπους αν εισπνευσθεί, προειδοποιούν οι επιστήμονες.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Reuters για σχολιασμό, σύμφωνα με το ΑΠΕ. Ωστόσο, σύμφωνα με τους NYT, ο διεθνής οργανισμός έχει ανακοινώσει ότι τα στοιχεία σύμφωνα με τα οποία ο ιός μεταδίδεται αερογενώς δεν είναι πειστικά. «Ειδικά τους τελευταίους έναν δυο μήνες, έχουμε δηλώσει επανειλημμένως ότι θεωρούμε πως η αερογενής μετάδοση είναι δυνατή, αλλά είναι βέβαιο ότι δεν υποστηρίζεται από στέρεα και σαφή στοιχεία», δήλωσε η Μπενεντέτα Αλεγκράντσι, τεχνικός επικεφαλής πρόληψης και ελέγχου λοιμώξεων του ΠΟΥ, σύμφωνα με τους New York Times.

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Νέο Εξοικονομώ κατ’ οίκον: Επιδότηση ακόμα και για «έξυπνες» συσκευές

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Νέο Εξοικονομώ κατ’ οίκον: Επιδότηση ακόμα και για «έξυπνες» συσκευές 3

Εξοικονομώ κατ’ οίκον

Για το νέο πρόγραμμα Εξοικονομώ κατ’ οίκον μίλησε, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Ενέργειας, Γεράσιμος Θωμάς στο Έθνος της Κυριακής.

Όπως είπε πρόκειται για ένα μοντέρνο και αρκετά πιο φιλικό πλαίσιο για την ενίσχυση της ενεργειακής αναβάθμισης 60.000 κατοικιών ετησίως. προϋπολογισμού περίπου 8 δισ. ευρώ μέχρι το 2030. Ο κ. Θωμάς εκτίμησε ότι το πρόγραμμα αυτό θα ανακοινωθεί εντός του μήνα.

«Για την επίτευξη των στόχων της εθνικής ενεργειακής μιας στρατηγικής προβλέπεται η ενεργειακή αναβάθμιση 60.000 κατοικιών ετησίως και υλοποίηση περίπου 8 δισ. ευρώ μέχρι το 2030.

Λόγω των απαιτήσεων που δημιουργούνται στο πλαίσιο των πρόσφατων μακροοικονομικών συνθηκών και προβλέψεων επεξεργάζονται ένα μοντέρνο και αρκετά πιο φιλόδοξο πλαίσιο για την ενίσχυση της ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών για τη μετάβαση σε ένα καθεστώς στήριξης ενεργειακής εξοικονόμησης καθώς και αυτονόμησης.

Το νέο πρόγραμμα αποτελεί ένα μέτρο άμεσης απόκρισης της κυβέρνησης στην εποχή μετά την πανδημία, με στόχο να τονώσει την οικονομική δραστηριότητα σε κλάδους εγχώριας προστιθέμενης αξίας (κατασκευαστικός κλάδος,παραγωγή δομικών υλικών και θερμικών ηλιακών συστημάτων) και να ενισχύσει τα νοικοκυριά μέσω της μείωσης του κόστους ενέργειας», αναφέρει o κ. Θωμάς.

Περιγράφοντας τις διαφορές του σε σχέση με προηγούμενα αντίστοιχα προγράμματα, λέει: «Ο σχεδιασμός του νέου προγράμματος του οποίου το όνομα θα είναι Εξοικονομώ-Αυτονομώ και ευελπιστούμε να ανακοινωθεί μέσα στον Ιούλιο για να τρέξει μέσα στο φθινόπωρο περιλαμβάνει εκτός από τις “κλασικές παρεμβάσεις( θερμομόνωση, κουφώματα κλπ) και την προσθήκη μιας “έξυπνης”συνιστώσας με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών που χαρακτηρίζουν ένα “ Έξυπνο Σπίτι” σηματοδοτώντας τη μετάβαση προς τη νέα ψηφιακή εποχή.

Τέτοιες τεχνολογίες είναι τα έξυπνα συστήματα διαχείρισης (φωτισμού, θέρμανσης και ψύξης, απομακρυσμένου ελέγχου και παρακολούθησης) η παραγωγή και αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ (φωτοβολταϊκά και μπαταρίες) και οι υποδομές φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα.

Επιπλέον θα ενισχυθούν αυτοτελείς παρεμβάσεις που αφορούν σε κοινόχρηστους χώρους με εξοικονόμηση ενέργειας (π.χ θέρμανση, φωτισμός, ανελκυστήρες)».

«Σχεδιάζουμε αυξημένη ενίσχυση των παρεμβάσεων αυτών ,μέσω ολοκληρωμένων χρηματοδοτικών εργαλείων που να απευθύνονται επαρκώς και στα μεσαία εισοδήματα. Προβλέπεται μάλιστα αύξηση της επιχορήγησης αν επιτευχθεί ένας προκαθορισμένος ενεργειακός στόχος (π.χ αναβάθμιση κατά 4 ενεργειακές κατηγορίες) στη βάση ενός ενισχυμένου συστήματος ενεργειακών επιθεωρήσεων και Πιστοποιητικών Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ).

Προβλέπεται τέλος και ειδικό κίνητρο για τις λιγνιτικές περιοχές με την εισαγωγή «ρήτρας δίκαιης μετάβασης» όπως άλλωστε έχει ξεκινήσει να γίνεται σε όλες τις δράσεις του υπουργείου,αρχής γενομένης από το νομοσχέδιο της ηλεκτροκίνησης. Σημειώνω ότι την περασμένη εβδομάδα αναβαθμίστηκαν 130.000 κτίρια και δαπανήθηκαν για τον σκοπό αυτό 1, 3 δισ. ευρώ.

Χάρη στα αυξημένα κεφάλαια που διεκδικούμε από το Ταμείο Ανάκαμψης στοχεύουμε στο να κινηθούμε ακόμα πιο γρήγορα σε σχέση με τους στόχους του ΕΣΕΚ για αναβάθμιση 60.000 κτιρίων κατ΄έτος την επόμενη δεκαετία μια βασική διαφορά από το υφιστάμενο Εξοικονομώ κατ’ Οίκον είναι το γεγονός ότι το νέο πρόγραμμα θα είναι μόνιμα ανοιχτό( open-ended) έως το 2030.

Βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να διασφαλίσουμε τους απαραίτητους πόρους για τη χρηματοδότηση του προγράμματος.

Τέλος ετοιμάζουμε νέα προγράμματα ενεργειακής εξοικονόμησης για τουρισμό, δημόσια κτίρια και επιχειρήσεις.

Το θέμα αυτό άλλωστε βρίσκεται ψηλά και στην ευρωπαϊκή πολιτική ατζέντα.Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί η πρόταση της Επιτροπής για το Κύμα Ανακαίνισης (Renovation Wave) στο πλαίσιο της Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal) όπου θα σκιαγραφείται το προφίλ των παρεμβάσεων στον κτιριακό τομέα ούτως ώστε να επιτευχθούν οι κλιματικοί και αναπτυξιακοί στόχοι της ΕΕ», προσθέτει.

Πηγή

 

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Κορονοϊός: 9 νέα κρούσματα – Κανένας θάνατος στη χώρα το τελευταίο 24ωρο

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

κορονοιος

Νέα κρούσματα κορoνοϊού

9 νέα κρούσματα του κορονοϊού ανακοίνωσε την Κυριακή (05/07) ο ΕΟΔΥ – Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στην Ελλάδα ανέρχεται σε 3.519

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου είναι 9, εκ των οποίων τα 7 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου τις χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 3.519 (ημερήσια μεταβολή +0.3%), εκ των οποίων 54.8% άνδρες.

Δεν έχει καταγραφεί κανένας νέος θάνατος ασθενούς με COVID-19, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 192 θάνατοι. Η μέση ηλικία των ασθενών που απεβίωσαν είναι 76 έτη.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 11 (54.5% άνδρες).

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ