Connect with us

πρέπει να δεις

55.489 θέσεις απασχόλησης μέσα από τα 14 ανοικτά προγράμματα του ΟΑΕΔ

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

55.489 θέσεις απασχόλησης μέσα από τα 14 ανοικτά προγράμματα του ΟΑΕΔ 1

55.489 θέσεις απασχόλησης μέσα από τα 14 ανοικτά προγράμματα του ΟΑΕΔ

Συνολικά, 55.489 θέσεις των προγραμμάτων παραμένουν αδιάθετες και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επωφεληθούν άμεσα με την ένταξή τους στα 14 προγράμματα του ΟΑΕΔ που παραμένουν ανοικτά για την υποβολή αιτήσεων ενδιαφέροντος από επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, αυτοαπασχολουμένους καθώς και ανέργους οι οποίοι επιθυμούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχειρηματική δραστηριότητα.

Μεταξύ των κυριότερων προγραμμάτων, που παραμένουν ανοιχτά και συνεχίζουν να προσφέρουν σημαντικές ενισχύσεις για την αύξηση της απασχόλησης στον Ιδιωτικό Τομέα, περιλαμβάνονται τα εξής:

1. Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση ανέργων, ηλικίας έως 39 ετών, αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κλάδους έξυπνης εξειδίκευσης και παραγωγικής δραστηριότητας με 5.187 κενές θέσεις

2. Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη ανέργων νέων ηλικίας 18 έως 29 ετών, με έμφαση στους πτυχιούχους ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα με 2.129 κενές θέσεις

3. Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων με προσωπικό έως 20 θέσεων πλήρους απασχόλησης για την πρόσληψη ανέργων ηλικίας άνω των 45 ετών, με 4.024 κενές θέσεις

4. Πρόγραμμα προώθησης στην αυταπασχόληση μέσω της οικονομικής ενίσχυσης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών ανέργων ηλικίας 18 έως 66 ετών με 1.445 κενές θέσεις.

Ο Διοικητής ΟΑΕΔ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε ότι «μέσα από τα ανοικτά προγράμματα του ΟΑΕΔ, τα οποία δυστυχώς δεν γνωστοποιήθηκαν και δεν δημοσιοποιήθηκαν επαρκώς στο προηγούμενο χρονικό διάστημα, προσφέρονται σημαντικές ευκαιρίες ενίσχυσης της απασχόλησης τόσο στους εργοδότες όσο και στους ανέργους.

Επιθυμούμε να επικοινωνήσουμε τις ανοικτές δράσεις απασχόλησης προς κάθε κατεύθυνση ούτως ώστε όσοι ενδιαφέρονται, να ενημερωθούν και να επωφεληθούν από αυτές. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η αξιολόγηση των υφιστάμενων προγραμμάτων, ώστε όσα κριθούν ως λιγότερα αποτελεσματικά να κλείσουν, σε ένα βάθος χρόνου που θα ανακοινώσουμε έγκαιρα φυσικά, και να υπάρξουν νέες, ακόμη πιο ουσιαστικές ως προς το αποτέλεσμά τους δράσεις, με έμφαση στη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης ιδιαίτερα στον Ιδιωτικό Τομέα και στη νέα επιχειρηματικότητα.

Ο νέος ΟΑΕΔ επιθυμούμε να είναι πιο ευέλικτος, να μπορεί καθημερινά να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και να δίνει τις λύσεις, έγκαιρα και αποτελεσματικά, τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην περαιτέρω αποκλιμάκωση της ανεργίας και στην ένταξη των αναζητούντων εργασία συμπολιτών μας στην απασχόληση».

ΤΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗΚΑΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ

1 Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση ανέργων ηλικίας έως 39 ετών, αποφοίτων τριτοβάθµιας εκπαίδευσης, σε κλάδους έξυπνης εξειδίκευσης και παραγωγικής δραστηριότητας 6.000 5.187 Ορίζεται το 50% του μηνιαίου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους του ωφελούμενου με ανώτατο όριο: α. τα 600 ευρώ μηνιαίως για κατόχους πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης β. τα 700 ευρώ μηνιαίως για κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και γ. τα 800 ευρώ για κατόχους διδακτορικού τίτλου σπουδών.

2 Επιχορήγηση επιχειρήσεων για την απασχόληση ανέργων νέων 18-29 ετών με έμφαση στους πτυχιούχους ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα 6.000 2.129 Ο ΟΑΕΔ επιχορηγεί το 50% του μηνιαίου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους με ανώτατο όριο τα 500 ευρώ.

3 Πρόγραμμα επιχορήγησης της πρώτης πρόσληψης μισθωτού-ών από αυτοαπασχολούμενους νέους και επιχειρήσεις νέων, ηλικίας έως 35 ετών 20.000 18.520 Ως ποσό επιχορήγησης ορίζεται το 50% του μηνιαίου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους με ανώτατο όριο τα 500 ευρώ μηνιαίως

4 Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση ανέργων, 30 έως 49 ετών 15.000 1.300 Από 15 έως 22 ευρώ ημερησίως ανάλογα με τη χρονική διάρκεια ισχύος της κάρτας ανεργίας

5 Ενίσχυση της Απασχόλησης αμειβομένων με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών με μετατροπή της σύμβασης παροχής ανεξαρτήτων υπηρεσιών σε σύμβαση εξαρτημέης εργασιας 2.000 1.950 Η επιχορήγηση ισούται με τις εργοδοτικές εισφορές 12 μηνών (συμπεριλαμβανομένων των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματος αδείας) για κάθε εργαζόμενο με ανώτατο όριο επιχορήγησης τα 350 ευρώ για κάθε μήνα πλήρους απασχόλησης

6 Επιχορήγησης επιχειρήσεων και εργοδοτών για την απασχόληση ανέργων ΑμεΑ, Απεξαρτημένων, Αποφυλακισμένων Νεαρών Παραβατικών Ατόμων ή Νεαρών Ατόμων που βρίσκονται σε κοινωνικό κίνδυνο και Πρόγραμμα Εργονομικής Διευθέτησης του χώρου εργασίας για 50 Άτομα με Αναπηρίες 2.250 1.550 Για κάθε μήνα απασχόλησης ανέρχεται στο 70% του μισθολογικού και μη κόστους και μέχρι του ποσού των 700 ευρώ μηνιαίως για τους εργαζόμενους με πλήρη και μέχρι του ποσού των 350 ευρώ για τους μερικώς απασχολουμένους.

7 Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του Δημόσιου Τομέα, για την απασχόληση μακροχρόνια ανέργων 55 έως 67 ετών 5.000 3.510 Το ύψος της επιχορήγησης ορίζεται στο 50% του μηνιαίου μισθολογικού και μη κόστους του ωφελούμενου με ανώτατο όριο τα 600 ευρώ μηνιαίως

8 Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων και γενικά εργοδοτών για την απασχόληση δικαιούχων “Επιταγής Επανένταξης στην αγορά εργασίας’’ 10.000 8.744 Στο πρώτο στάδιο (το υπολειπόµενο διάστηµα τακτικής επιδότησης) ως µηνιαίο ποσό επιχορήγησης για πλήρη απασχόληση ορίζεται αυτό που αναγράφεται στην «επιταγή» του δικαιούχου. Για τους επιχορηγούµενους λόγω µακροχρόνιας ανεργίας ορίζεται το αντίστοιχο επίδοµα (200 ευρώ µηνιαίως) και επιπλέον ηµερήσιο ποσό 8 ευρώ. Στο δεύτερο στάδιο (περιλαµβάνει το χρονικό διάστηµα που υπολείπεται από τη λήξη του α΄ σταδίου και µέχρι να συµπληρωθούν οι 12 µήνες) η επιχορήγηση ορίζεται στα 360 ευρώ τον µήνα

9 Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων με προσωπικό έως 20 θέσεων πλήρους απασχόλησης για την πρόσληψη ανέργων άνω των 45 ετών 10.000 4.024 Το ύψος της επιχορήγησης ορίζεται στο 50% του µηνιαίου µισθολογικού και µη κόστους του ωφελούµενου με ανώτατο όριο τα 500 ευρώ.

10 Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων με προσωπικό άνω των 20 θέσεων πλήρους απασχόλησης για την πρόσληψη ανέργων που είναι σε μειονεκτική θέση, άνω των 50 ετών 5.000 4.762 Το ύψος της επιχορήγησης ορίζεται στο 50% του µηνιαίου µισθολογικού και µη κόστους του ωφελούµενου με ανώτατο όριο τα 500 ευρώ.

11 Πρόγραμμα δεύτερης επιχειρηματικής ευκαιρίας ανέργων, πρώην αυτοαπασχολουμένων με στόχο την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας 5.000 1.963 Η επιχορήγηση κυμαίνεται από 12.000 έως 36.000 ευρώ, ανάλογα με τη χρονική διάρκεια του προγράμματος

12 Πρόγραμμα προώθησης στην Αυταπασχόληση μέσω οικονομικής ενίσχυσης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών ανέργων 18 έως 66 ετών 10.000 1.445 Η επιχορήγηση κυμαίνεται από 12.000 έως 24.000 ευρώ

13 «Πιλοτικές Δράσεις ΚΠΑ2 Ελευσίνας»: Α) Επιχορήγηση επιχειρήσεων για την πρόσληψη ανέργων και Β) Πρόγραμμα προώθησης στην Αυταπασχόληση μέσω της οικονομικής ενίσχυσης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών εγγεγραμμένων ανέργων του ΚΠΑ2 Ελευσίνας. 300 271 Για πρόσληψη ανέργου από επιχειρήσεις η επιχορήγηση ορίζεται στο 60% του µηνιαίου µισθολογικού και µη µισθολογικού κόστους µε ανώτατο όριο τα 700 ευρώ. Για τους ανέργους που θα δραστηριοποιηθούν ως αυταπασχολούμενοι, η επιχορήγηση κυμαίνεται από 12.000 έως 36.000 ευρώ.
14 Επιχορήγηση για την ενίσχυση της οργανωτικής ικανότητας της ΓΣΕΒΕΕ, της ΕΣΕΕ. και των Οργανώσεων μελών αυτών, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ και των Πανελληνίων Οργανώσεων μελών του Σ.Ε.Τ.Ε. 320 134 Η επιχορήγηση για ανέργους έως 25 ετών ανέρχεται στα 22 ευρώ την ημέρα ενώ για ωφελούμενους άνω των 25 ετών ανέρχεται στα 25 ευρώ

55.489 θέσεις απασχόλησης μέσα από τα 14 ανοικτά προγράμματα του ΟΑΕΔ

πρέπει να δεις

Ιδού το υβριδικό 500ράκι – Το δοκιμάζουμε – Πόσο κοστίζει;

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 12

Fiat 500 Hybrid

Με στυλ, σχήμα που ξεχωρίζει και παραμένει μοντέρνο, το 500 Hybrid ανοίγει το δρόμο για τη Fiat προς την ηλεκτροκίνηση, με ένα νέο κινητήρα 1.000 κ.εκ. και μία ήπια μορφή υβριδικού συστήματος. Το αποτέλεσμα, είναι οι μειωμένοι ρύποι (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας) αλλά και η χαμηλή κατανάλωση.

Μην ψάξετε καλώδια και πρίζες για φόρτιση μπαταρίας, ούτε για αυτονομία με ηλεκτροκίνηση. Η Fiat επέλεξε τον δρόμο της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας δίνοντας μία  βοήθεια, στον τρικύλινδρο 1.000 κ.εκ. κινητήρα. Σκοπός της είναι  να διατηρήσει την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Το σημαντικότερο είναι, πως όλα τα παραπάνω, γίνονται χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία του, χωρίς να αντιλαμβάνεστε το οτιδήποτε και με μόνη ένδειξη μίας γραφικής παράστασης στην οθόνη του πίνακα οργάνων.

Εν αρχή είναι το στυλ

Οι Ιταλοί παραδοσιακά διακρίνονται για το στυλ τους, έτσι η είσοδος στην νέα εποχή με τα υβριδικά/ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβάλλεται να είναι διαφορετική. Το 500 διακρίνεται για το νεανικό και μοναδικό του στυλ και στη Fiat αποφάσισαν να περάσουν στην υβριδική εποχή κάνοντας επίδειξη τεχνογνωσίας με το Ιταλικό τρόπο, δηλαδή με ένα ραμμένο κοστούμι πάνω του. Διαφορές στο σχήμα δεν υπάρχουν παρά μόνο λεπτομέρειες, οι οποίες το κάνουν ξεχωριστό Η έκδοση του λανσαρίσματος ονομάζεται «Launch Edition» και ξεχωρίζει από το «Dewprop Green» χρώμα. Παράλληλα, ευδιάκριτα είναι τα χαρακτηριστικά Hybrid στο πίσω μέρος που φανερώνουν την ταυτότητα του, αλλά και το λογότυπο «H» στη μεσαία κολώνα.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 13

Ο οικολογικός και ιδιαίτερος χαρακτήρας του μοντέλου αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι κατασκευασμένες από ένα συνθετικό ύφασμα που κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο πλαστικό. Το οποίο μάλιστα προέρχεται κατά 10% από τη θάλασσα και 90% από τη στεριά. Η υφή του θυμίζει ύφασμα καλής ποιότητας και όχι συνθετικό πλαστικό. Δεν ενοχλεί στις υψηλές θερμοκρασίες και στην πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το χρώμα του είναι ιδιαίτερο και δίνει επιπλέον φως στο εσωτερικό του 500. Μιλώντας για φως η γυάλινη οροφή (στον έξτρα εξοπλισμό) συμβάλει με τον καλύτερο τρόπο σε αυτό. Δύο ενήλικες και δύο παιδιά θα ζήσουν άνετα μαζί του, ενώ τέσσερις ενήλικες θα μετακινηθούν εντός και εκτός πόλης (με κάποιες παραχωρήσεις) .

Τα συστατικά του Υβριδικού συστήματος

Το 500αράκι εφοδιάζεται με ένα mild hybrid σύστημα, το οποίο συνδυάζει ένα 3κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. με έναν ηλεκτροκινητήρα 12V (σύστημα μίζα/γεννήτρια) που τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου. Κάτω από το κάθισμα του οδηγού, υπάρχει μια μπαταρία 12 volt, η οποία φορτίζεται όταν επιβραδύνετε μέσω μιας γεννήτριας εκκίνησης ιμάντα.

Τo μοτέρ εσωτερικής καύσης, είναι εντελώς νέο. Ανήκει στην οικογένεια HyFly και έχει σχεδιαστεί-εξελιχθεί για το 500 και το Panda και τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς. Ο 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής, κάνοντας χρήση συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού. Ιδιαίτερα υψηλή είναι η σχέση συμπίεσης (12:1) με στόχο την βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση. Ακόμα ένα στοιχείο που διακρίνει τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι το χαμηλό του βάρος, το οποίο αγγίζει μόλις τα… 77 κιλά.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 14

Το σύστημα BSG (Belt-Driven Starter Generator Σύστημα Εκκίνησης/Γεννήτριας με Ιμάντα) είναι τοποθετημένο απευθείας επάνω στον κινητήρα και μέσα από  την διαδικασία της ανάκτησης αποθηκεύει ενέργεια στην μπαταρία που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Η μπαταρία ενισχύει τον κινητήρα κατά την εκκίνηση, αλλά και στην επιτάχυνση, ενώ υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος έως τα 30 χλμ./ώρα επιλέγοντας τη «νεκρά» στο κιβώτιο. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με απενεργοποιημένο τον κινητήρα, η έξτρα αυτή μπαταρία τροφοδοτεί όλα τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας το επιθυμητό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Μάλιστα, το 500, είναι σύμφωνο με τα νεότερα και αυστηρά όρια Euro6D Final. Με εκπομπές ρύπων 88 γρ./χλμ. έχει την κορυφαία τιμή στην κατηγορία και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 15

Στην αποδοτικότερη λειτουργία του κινητήρα συμβάλλει και το νέο σύστημα μετάδοσης, το οποίο περιλαμβάνει ένα καινούργιο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Διαθέτοντας γρανάζια χαμηλής τριβής αλλά και ένα νέο λιπαντικό, βελτιώνει περαιτέρω την οικονομία και την αποδοτικότητα του κινητήρα. Μάλιστα, το νέο σύστημα μετάδοσης έδωσε τη δυνατότητα στους Ιταλούς τεχνικούς να τοποθετήσουν κατά 45 χλστ. χαμηλότερο το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο, βελτιώνοντας το κέντρο βάρους.

Κίνηση στην πόλη αλλά και έξω από αυτή

Η Fiat ισχυρίζεται ότι το σύστημα συμβάλει στην τιμή της ιπποδύναμης (ο προηγούμενος κινητήρας 1.200 κ.εκ. απέδιδε 69 ίππους). Μπορεί η τιμή των 70 ίππων να μην φέρνει… ηλεκτροπληξία όταν οδηγείτε το υβριδικό 500 αλλά σίγουρα θα νιώσετε το μοτέρ γεμάτο και πρόθυμο να επιταχύνει σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών και αυτό είναι το ζητούμενο. Βλέπετε με το 500 θα κινηθείτε περισσότερο στην πόλη παρά σε αυτοκινητόδρομο και στους δρόμους των αστικών κέντρων η ροπή μετράει. Μία επιπλέον βοήθεια έρχεται από το κιβώτιο ταχυτήτων (εύχρηστο όπως και ο συμπλέκτης), αλλά και από το τιμόνι (ελαφρύ ή και… πούπουλο με την λειτουργία «City»). Το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει την πληροφόρηση που χρειάζεται ο οδηγός. Θα θέλαμε λίγο περισσότερη sportive αίσθηση (να είναι λίγο πιο βαρύ). Αλλά από την άλλη πλευρά θα έχανε την καθημερινή ευκολία και λειτουργικότητα, οπότε συμφωνούμε με αυτές τις ρυθμίσεις.  Η ανάρτηση είναι σφιχτή χωρίς να είναι κουραστική είτε κινείστε μέσα στην πόλη είτε σε επαρχιακό δρόμο, και εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια για να κινηθείτε πιο γρήγορα από το κανονικό.

Αφού μιλάμε για κίνηση σε επαρχιακό δρόμο να σας πούμε πως το 500 ταξιδεύει. Αν μάλιστα κινείστε  χωρίς να πιέζετε με την βοήθεια του κιβωτίου ταχυτήτων θα βρείτε γρήγορα τον σωστό ρυθμό θα ανεβάσετε ταχύτητα,(εδώ η ροπή σώζει), κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά αλλά και απολαμβάνοντας την ησυχία στην καμπίνα. Το τελευταίο αυτό πλεονέκτημα ήταν ένα ακόμη στοιχείο που μας βοήθησε να εντοπίσουμε τα προτερήματα του νέου υβριδικού συστήματος. Χαμηλό επίπεδο θορύβου και απουσία κραδασμών από τον κινητήρα πρωταγωνιστούν. Μόνο αν πιέσετε αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο και συγκεκριμένα μετά τις 4.000 σ.α.λ. θα θυμηθείτε πως το μοτέρ είναι τρικύλινδρο και δεν χρειάζεται να οδηγείτε με τόση ένταση. Σε κάθε περίπτωση η γραμμική του λειτουργία είναι σαφώς καλύτερη σε σχέση με τον κινητήρα των 1.200 κ.εκ. που αντικαθιστά. Όσον αφορά την υβριδική του λειτουργία, μάλλον δεν θα την αντιληφθείτε και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα.

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 16

Η Fiat ισχυρίζεται μείωση 19% στις εκπομπές CO2 έναντι του προηγούμενου Fiat 500 των 1200 κ.εκ., μειώνοντας την παραγωγή αερίου του θερμοκηπίου στα 89g/km κάτι που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για την κατανάλωση, αυτή είναι στα 3,9 (σύμφωνα με την Fiat) ενώ εμείς είδαμε 4,1 /4,2 λίτρα χωρίς προσπάθεια.

Συμπέρασμα

Όπως είπε και η σύζυγός μου: «είναι cootchie-coo», μάλλον αξιαγάπητο θα το λέγαμε στο γραφείο κρατώντας τα προσχήματα, επομένως αυτή η ήπια υβριδική έκδοση θα… ενημερώσει το κοινό για τις plug-in και ηλεκτρικές εκδόσεις του 500 που ακολουθούν. Όσον αφορά τα γενικότερα χαρακτηριστικά, το 500 συνδυάζει τη διαφορετικότητα και το στυλ, ξεδιπλώνοντας τις αρετές του στην πόλη. Άνετο, μικρό σε μέγεθος, ευέλικτο και οικονομικό . Δεν είναι μυστικό ότι η Fiat με τις υβριδικές εκδόσεις κάνει ένα πρώτο μικρό βήμα στη νέα εποχή. Τα πλεονεκτήματα σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων είναι εμφανή, με το μοντέλο να διατηρεί τα προτερήματά του, τα οποία το έχουν καθιερώσει στην κατηγορία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Fiat 500 Hybrid

Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 70 PS/6.000 rpm
Ροπή: 92 Nm/3500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό έξι σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 167 km/h
Μέση κατανάλωση (lt./100 km): 3,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 88 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.571 x 1.627 x 1.488mm
Βάρος: 940 kg
Χώρος αποσκευών: 185 lt
Τιμή: Από 12.200€

Ιδού το υβριδικό 500ράκι - Το δοκιμάζουμε - Πόσο κοστίζει; 17

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Κορονοϊός: 7 νέα κρούσματα και κανένας νέος θάνατος

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Κορονοϊός: 7 νέα κρούσματα και κανένας νέος θάνατος 18

Νέα κρούσματα Κορονοϊού

Με γραπτό δελτίο τύπου έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία το Σάββατο (30/5) ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας για το νέο κορονοϊό, κ. Σωτήρης Τσιόδρας.

Ανακοινώνονται 7 νέα κρούσματα του κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα μας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 2915, εκ των οποίων το 55.2% αφορά άνδρες.

Από αυτά, 634 (21.7%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1696 (58.2%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

14 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 71 ετών. 4 (28.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Το 85.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 106 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, σήμερα δεν έχουμε κανένα καταγεγραμμένο θάνατο. Συνολικά οι θάνατοι στη χώρα είναι 175. Οι 52 ήταν γυναίκες (29.7%) και οι υπόλοιποι άνδρες.

Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 76 έτη και το 95.4% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Έχουν συνολικά ελεγχθεί 178316 κλινικά δείγματα.

Συνέχεια ανάγνωσης

πρέπει να δεις

Ξανά στο εδώλιο για βιασμό νεαρής ΑμΕΑ, ο 20χρονος Αλβανός δολοφόνος της Τοπαλούδη

Kalamata Times

Ανέβηκε

στις

Ξανά στο εδώλιο για βιασμό νεαρής ΑμΕΑ, ο 20χρονος Αλβανός δολοφόνος της Τοπαλούδη 19

Δολοφονία Τοπαλούδη και νεαρής ΑΜΕΑ

Ο «πρωταγωνιστής» της υπόθεσης Τοπαλούδη, ο 20χρονος από την Αλβανία που προκάλεσε την κοινή γνώμη με την κυνικότητά του και καταδικάστηκε για το βιασμό και τη δολοφονία της Ελένης, θα κληθεί τη Δευτέρα να κάτσει ξανά στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, μόλις τρεις ημέρες , αφότου είχε διαπράξει το έγκλημα της Ρόδου με το συνεργό του, βίασε μια ακόμη κοπέλα, με ειδικές ανάγκες.

Λίγες ώρες πριν από τη δίκη, ο πατέρας του θύματος μίλησε στο Mega και περιέγραψε τον «Γολγοθά» που περνά το παιδί του. «Αυτό που θέλει είναι να τιμωρηθούν για αυτά που της έκαναν. Να τιμωρηθούν σκληρά. Να ικανοποιηθεί το παιδί. Να τιμωρηθούν. Φοβάται για τη ζωή της βασικά περισσότερο», είπε χαρακτηριστικά ο πατέρας της 20χρονης.

Το χρονικό της υπόθεσης

Ήταν 1η Δεκεμβρίου του 2018. Ο 20χρονος Αλβανός και ένας ακόμη 23χρονος Ρομά φέρονται, να έπεισαν την νεαρή να πάει μια βόλτα με το αυτοκίνητο στην παραλία του Ενυδρείου. Κι έπειτα, με τη βία να την εξανάγκασαν σε ασελγείς πράξεις, πριν τελικά την βιάσουν.

«Το παιδί είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Φοβάται», δηλώνει ο πατέρας της. «Κάθε φορά που τους βλέπει είναι σαν να περνάει το ίδιο σκηνικό», συμπλήρωσε και επισήμανε: «Έρχονται οι εικόνες, οι μνήμες δηλαδή στο μυαλό της κάθε φορά που τους βλέπει. Και μόνο που το σκέφτεται, φοβάται». Εκείνο που την έχει σώσει, λέει ο πατέρας της, που την κάνει να ξεχνιέται, είναι όταν ζωγραφίζει ή παίζει βόλεϊ. Είναι δύο ασχολίες, που την βοηθούν να μην θυμάται…».

«Η μόνη βελτίωση που είχε είναι ότι ασχολείται περισσότερο με τα χόμπι. Τη σώζει, δηλαδή όσο ασχολείται με το χόμπι δεν το σκέφτεται. Αυτή είναι η μόνη βελτίωση που έχει», είπε ακόμη ο πατέρας της

Τα τραγικά, κοινά χαρακτηριστικά που «δένουν» την υπόθεση της Ελένης με αυτήν της 20χρονης κοπέλας, φαίνεται πώς έφεραν κοντά τις δύο οικογένειες, οι οποίες διατηρούν συχνές επαφές και δίνει ο ένας κουράγιο στον άλλο.

Οι δύο άνδρες, θα λογοδοτήσουν ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Κω, στην δίκη που αρχίζει τη Δευτέρα.

Δείτε το βίντεο:

ΠΗΓΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

Facebook

Πρόσφατα Άρθρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ