Το kalamatatimes.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. 
Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

 

 

 

 

 

Τετάρτη, 16 Αυγούστου 2017 19:58

Προσοχή εάν έχετε συχνά πονοκεφάλους, υπνηλία, η φούσκωμα ευθύνεται ο...

Ο ανθρώπινος γαστρεντερικός σωλήνας έχει περίπου 8 μέτρα μήκος και είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του πεπτικού συστήματος. Σιγουρεύει πως τα θρεπτικά θα απορροφηθούν από το σώμα και η υγιής εντερική χλωρίδα μας προστατεύει από ασθένειες.

Εάν δεν τρεφόμαστε σωστά, είναι πιθανόν να νιώθουμε φούσκωμα, κούραση, να έχουμε προβλήματα με το πεπτικό σύστημα, κακή αναπνοή ή δυσκοιλιότητα.

Δείτε παρακάτω 6 τρόπους να κρατάτε υγιή τον γαστρεντερικό σωλήνα:

1. Φαρμακευτικός πηλός

Είναι μία φυσική και πολύ αποτελεσματική θεραπεία. Ο φαρμακευτικός πηλός βοηθάει στον καθαρισμό και την απομάκρυνση βακτηρίων, χοληστερόλης και άλλων ρύπων.

13

2. Πιείτε το σωστό ρόφημα

Ακούγεται απλό αλλά είναι δύσκολο για πολλούς. Είναι σημαντικό να πίνουμε δύο με τρία λίτρα τη μέρα για να μπορεί το σώμα μας να αποβάλλει τις τοξίνες γρήγορα από το σώμα.

14

3. Υγιεινή διατροφή

Μία διατροφή με λίγες φυτικές ίνες μπορεί να υπερφορτώσει το πεπτικό σύστημα και να διαταράξει την ισορροπία της χλωρίδας. Για καλύτερη πέψη, να καταναλώνετε φρέσκες τροφές με αρκετές φυτικές ίνες. Σαλάτες, φρούτα και λαχανικά θα πρέπει να είναι σημαντικό κομμάτι της καθημερινής διατροφής.

4. Πικρά φυτά

Τα λαχανικά και τα βότανα που είναι πικρά βοηθούν την εξισορρόπηση της χλωρίδας στο έντερο και περιλαμβάνουν την αγγελική, την αγκινάρα, την τσουκνίδα και την πικραλίδα. Μπορείτε να τα καταναλώσετε με την μορφή τσαγιού ή συμπυκνώματος αρκετές φορές την μέρα για τρεις εβδομάδες.

16

5. Μασάζ στο στομάχι

Αυτό βοηθάει στην ανακούφιση και τον καθαρισμό του γαστρεντερικού σωλήνα και βοηθάει στην πέψη. Θα πρέπει να κάνετε μασάζ στο στομάχι σας δύο φορές την μέρα και να αναπνέετε αργά ενώ το κάνετε. Προσαρμόστε την πίεση κατάλληλα για να νιώθετε μία ευχάριστη αίσθηση.

17

Ξαπλώστε στο κρεβάτι και λυγίστε τα γόνατα. Βάλτε τα χέρια σας στο πάνω μέρος του στομαχιού και χαϊδέψτε το με το δεξί σας χέρι μέχρι τον αφαλό. Κάντε το ίδιο και με το αριστερό χέρι. Τώρα βάλτε τα χέρια σας στην μέση του στομαχιού σας και ακουμπήστε τον αφαλό σας με τους αντίχειρες. Οι άκρες των δαχτύλων θα πρέπει να δείχνουν προς το ηβικό οστό.

Κάντε έναν κύκλο με το δεξί σας χέρι και έναν αντίθετο με τον αριστερό. Τελικά, ξεκινήστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις και με τα δύο χέρια ταυτόχρονα.

Παρά τις χρήσιμες συμβουλές, καλό θα ήταν να δείτε και έναν γιατρό εάν το πρόβλημά σας είναι επίμονο.

 

athensmagazine.gr

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ  ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ   kalamatatimes.gr